روايات

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم آلاء الرحمن

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم آلاء الرحمن

دا الواد نفسه الي كنت بتسألني ابن مين فااكر يا زين
كان الكلام دا من قدر
زين بص للصووت وقلبه دق بسررعه هنااا وقف الكلام وكااانت لغة العيووون شووق قدر المداااري بووش الغضب واللوووم ولووم زين وحبه وغضبه مشااعر متلخبطه بين الاتنين
زين قررب عليها وقلبه سااابقه كاانت وحشاااه قوووي كاان نفسه يقوولها قد ايه بحبها وقد ايه بعاادها اثر فيه كان نفسه ياخدها بحضنه
لكن غضبه من الي عملته كاان اكبر
زين بعتب وغضب مسك درااعها :معقوول الكلمه الي قولتها تستاااهل كل الغضب والبعد والجفا دا
قدر نزعت ايدهاا منه :دي مش كلمه يا زين دا شررفي الي انت شككت فيه انت شكييت فيا وبكلامي وسدقت وااحد عاايز يخررب ما بينا ونجح في الي عمله
زين بغضب :متلوومنيش كل حااجه كاانت بتثبت انه فعلا نااام معااكي
قدر :وانا قولتلك ما لمسنيش تسدق وااحد متعرفووش وتكدب مراتك الي عايشه معاااك
هنا الولد عيط وهو ما مرااد
قدر جريت اخدته في حضنها
زين بحنيه :الولد دا ابني صح
قدر :لا مش ابنك ياا زين واوعى في يووم تحااول اوو تفكر تقررب منه فااهم
زين بغضب :صووتك علي زيااده وانا مستحملك كفااايه الي عملتيه حساابه لوحده واحده ساايبه بيت جوزها سنه ونص وهو ميعررفش هيا فين
مراد بغضب :انت الي صووتك ما يعلاش في بيتي والي بتقوول سابت بيتك حقها تعمل اكتر من كده لمى تلاقي جوزها بيشكك فيها وفي شررفها وبعدين هي ما راحتش بعييد هي في بيت اخووها
زين مسكه من قميصه :انت متتدخلش بيني وبين مرااتي فااهم بقى كل الوقت الي فات عاامل فيها خاايف وبدوور معاانا عليها
هنا الولد عيط جااامد
قدر جت تدخل ترضعه مسك دراعها رايحه فين انتي كمااان انجرري قداامي عالقصر
قدر :شييل ايدك عني ومش هررجع معااك في حته واضن قبل كده طلبت الطلاق ومستنيه ورقتي توصلني
زين بغضب جاامح :ليه ليه كل دا انا كاان حقي اتأكد انا الشك كاان هياااكلني انا لمجرد شعووري انه كان خااطفك وبيبصلك كنت هتجنن ما بالك بوواحد قاال الكلام الي هو قااله
قدر بألم :لوو كنت بحبك فعلا وجم قاالولي جووزك مع وحده وشووفت بعيني مكنتش هسدق وهكدب عنيا
طلقني يا زين وانسى في يووم انك كنت تعررف وحده اسمها قدرر
زين :انا مش هسيبك هنا وهترروحي معايا البيت دلووقت وبصراااخ فاااهمه
مراد :لا مش فااهمه واعلى ما في خيلك اركبه
زين كاان بيبص لمرراد بغضب
قدر :انت كسرتني يا زين والي بيتكسر عمره ما يرجع زي الاول
زين :قدر انا بحبك بجد متعمليش فيا كده خلينا نساامح ونرربي ابننا مع بعض
قدر :مش انا الي عملت انت الي عملت فينا كده والواد الي بتقوول نربيه يكوون ابني انا ابني لووحدي فااهم انت مكنتش معااايا ولا في اي مرحله من مراحل تعبي فيه كنت عايش وبتشررب وبترروح باراات وبتشووف نسووان وانا مش فاارقه معااك
زين اتصدم ان كل دا كان بيوصلها
قدر :متستغربش ما فيش حاااجه بتستخبى
وبصت على مراد
مراد انا هنييم آسر عن اذنكم
زين بغضب وصرراخ :رايحه فين بقوولك هترجعي معاايا مش هسيب مراتي وابني بعااد عني البسي يالله
مراد اتصدرله :قدر مش هترروح في حته
زين :انا جوزها وانا الي اقوول تروح او لا
قدر :انسى يا زين انسى اني ارجعلك وبصت في عنيه افتكر وعدك ليا قولتلي اديني فرصه شهر ان ما تغيرتش ليكي الخيار وانا اختررت
ابعد عني وعن ابني يا زين
زين :ايه كل القسووه دي وبص على مراد بغضب اكيييد هو الي قساااكي قدر انا بحبك انسي الماضي وتعالي نبدأ من جديد
قدر :حاااولت يا زين ومقدرتش انت كلك اذى انت بتاذي اي حد يقرربلك كفاياني اذى والم وقاسيه منك مش هقدر اتحمل اكتر من كدا عايزا اربي ابني بحب مش عايز اربيه عالكره
زين مسكها من ذرااعها بغضب :هتيجي معاايا يا قدر وتعاالي بالذووق احسن ما اجيبك بالغصب فاااهمه بكلمه مني الي بتتحامي فيه دا وبص على مراد هخليه يتختخ في الحبس ومحدش هيسأل عنه وبدل ما يبقى واحد هيبقوا ولاد عمك التنين في السجن
غير اني اذا طلبتك لبيت الطااعه هتكووني عندي في ثاانيه وانتي عاارفه اني ااقدر تعاالي معاايا برضااكي احسن ليكي وليه
قدر بدمووع :انت ايه قوولي انت ايه  اتجووزتني غصب وعيشتي معااك غصب كل حااجه عملتها معااك كانت بالغصب انت ايه مبتحسش سيب مراد في حااله وانا مش هررجع معااك يا زين واعلى ما في خيلك اركبه
زين بغضب :انا اقدر دلووقت اعملها شررفيه واخد ابني منك بالغصب واتهمك انك غير مؤهله انك تتحملي مسؤليته متخليناش نووصل لكده
مراد بصراخ :انت فااهم انت بتقوول ايه يا حيوان
زين :ايووه فااهم هتهمك انت وهي انكم على علاقه وانها بقاالها فتره هربانه من جوزها وعايشه معااك
ويا مين يعيش على ما تثبتوا العكس وانكم اخووان بالرضااعه
قدر بصااله بصدمه وألم :انت مستحيل تتغير
زين بصلها بتحدي :انا ممكن اعمل اي حااجه على شان ترجعيلي
مراد :دا مش حب لا يمكن يكوون حب دا تملك عنيف
زين :سمووه زي ما تسمووه اهم حااجه ترجعي بيتك
قدر :واذا قولتلك مش راجعه
اقوولك على رااحتك ودلووقت هخرج من عندك واطلبك لبيت الطااعه وان ما جيتيش هعمل الي قولتلكم عليه الخياار ليكي
قدر بألم :زين اذا عملت كده وخلتني ارجعلك بالغصب عمر الي بينا ما هيتصلح سبني اخد وقتي
زين :البعد بيزيد الجفا وانتي لازم ترجعي على شان نقررب من تااني وقربلها ومسك وشها
قدر انا بحبك واللهي بحبك ومقدرش اعيش من غيرك وخاااصه دلوقت بعد ماا عرفت انك جبتيلي حته منك
قدر نزعت ايده عنها :طلقني يا زين طلقني
انت دلووقت جرحتني اضعااف جرحك الاول
زين :ياااه للدرجاادي كرهااني ومش طايقااني
قدر مقدرتش تبص في عنيه
زين :لاخر مره بسألك يا قدر هتيجي معاايا او لا
قدر :لا مش هااجي واعمل الي انتا عاايزه يا زين انا تعبت منك ومن غروورك وانك تقددر تعمل اي حااجه بفلووسك وفاااكر النااس عبيد عندك
زين خد مفااتيحه وهو خاارج انتي الي اخترتي متجيش تعيطي بعدين
قدر جريت على مراد وحضنته كأنها بتستمد طاااقتها منه
مراد حااول يهديها كانت بتترعش :اشششش،اهدي يا قدر ما اظنش هيقدر يعمل حااجه من الي قااله لانه عاارف انه بكده هتكرهيه قووي
قدر :هينفذ وهيااخدني ومش هيبيتها لبكره انا عارفااه
مراد :طيب وانتي ايه الي مدايقك مش ده الي انتي عايزاه انتي كنتي عايزااه ياخد درس ويعرف قميتك ومش عايزه تطلقي
قدر :مش كده يا مراد عايزااه ندماان لكن زين لسى زي ما هو بجبرووته وعنده ما اتغيررش
مراد :انا رائيي تروووحي بيتك وتسوووويه على نار هاديه
قدر :مراد انا دلووقت وبعد الي قااله فعلا بفكر اطلق منه
مرااد :ما اعرفش عنك انتي هنا معززه مكرمه والي هتعمليه انا هكوون في ظهررك فيه
قدر :شكرا يا مرااد معرفش من غيرك كنت عملت ايه
مراد حضنها
…………………………..
عند اياااس
روح البيت كانت ملك في اووضتها استغرب انها ما استقبلتووش كالعاده خااف يكوون حصلها حااجه طلع جري عالاوضه وفتحه بسررعه
ملك اتفزعت :في ايه
ايااس بلهفه :خفت عليكي قووي لمى ما لقتكيش تحت اول مره اجي من الشغل ومتستقبلينيش
ملك ببرود :تعباانه شوويه
ايااس :في ايه تروحي للدكتوور
ملك :لا شوية تعب عاادي من الحمل وبدون ما تبص في عنيه انا هنزل احضر الاكل
ايااس بغضب :مش عاايز زفت في ايه ماالك الصبح كنا كويسين
ملك :عيطت جااامد
ايااس :اتخظ عليها في ايه ماالك يا ملك
ملك بعيااط هستيري :انت خاااين انت بتخووني ليه يا ايااس ليه انا بحبك
ايااس اتصدم هو بقااله فتره كبيره ما قربش على حد لانه فعلا حب ملك
ايااس :مين الي قاال الكلام دا اكيد حد عاايز يووقع ما بينا
ملك بهستيريا :انا شفتك شفتك بعييني يا اياس ناايم معااها امباارح
اياس بغضب :يا لنتي انا مباارح كنت عندك طول الليل خونتك امتى بس
ملك مسحت دمووعها :لكن انا حلمت انك بتخووني مع واحححده (اضحكوووا ????)1
ايااس فتح عنيه :نعم يا رووح امك3
ملك :اه انا حلمت انك نايم مع وحده غيرري
اياااس:يا بنتي انتي هبلة خضااني عليكي وانا من هبلي ببررلك واخر حااجه تقووليلي حلم اجرري يا ملك من قدااامي
ملك بعياااط :انت مبتحبنيش
ايااس قررب عليها :واللهي بحبك في ايه مالك بس
ملك بصتله بدمووع :يعني انت بتحبني
ايااس :بموووت في امك متيجي اثبتلك انا بحبك قد ايه
ملك :بس انت خنتي
ايااس :يا دين النبي هو حملك جناانه هيطلع عليا انا ولا ايه
ملك :شفت انت حتى مش مستحملني
اياااس قررب عليها وبااسها بغييظ
وبعد عنها وهو بينهج اسكتي خلااص اييه راديو ما بتقفليش
ملك ضحكت على شكله شاالها وهيروحوا السرير ضرب موباايله
ملك :موباايلك
ايااس :انسي دلووقت لكن الموبايل فضل يضرب
ملك :ايااس شووف مين يمكن حااجه ضروري
ايااس تركها بغيظ ورد كان زين
الووووو
زين :مبتردش ليه يا زفت انت
اياس :عاايز ايه يا زين اخلص
زين :اياس ركز معايا عايزك تزبطلي اجراءات ان قدر تتطلب لبيت الطاعه
اياس بتركيز :ليه
اياس :لكن انت عاارف ان الاجراءات الي من النووع ده محتااجه وقت اسبووع على الاقل
زين :عايزك تزبط الاجراءت دلووقت عايزها تتطلب لبيت الطااعه خلال يومين بالكتير  فااهم
اياس :اهدى يا زين انت تأكدت انها عنده
زين :ايووه انجز يا ايااس مش عاايزهم يفكروا هيعملوا ايه فهمني
اياس :فهمك لكن انت كده حتزيد الطين بله اهدى يا زين وفكر
زين :ايااس حااولت معااها ومقبلتش باي طريقه ترجع وكمااان مخلفه وابني بيحبي تخيل كل دا انت بقى
ايااس :ايه دا معقووول
زين بغضب :ايااس مش وقتك دلووقت اعمل الي قولتلك عليه وما تقوولش لمرراتك حااجه خاايف توصللها
اياس قااام بسررعه :طيب اقفل دلوقت سلام
ملك :في ايه يا ايااس
ايااس :مفيش حااجه شغل هخلصه واجي
ملك :شغل ايه دلووقت اكييد في حااجه انتو عرفتوا حاجه عن قدر
ايااس جري بسررعه وطنشها
اياااس كلم واحد صااحبه زبطله كل حااجه
عدا يومين وزين وايااس بيخططوا ازاي هيجيبووها
واتفقوا على كل حااجه  اياس راح لبيت مرااد كان زين واقف بالعربيه جنب بيتهم
زين اول ما شاافهم نزل من العربيه وراحلهم وضحك اهوو كده احلوووت اووي
اياس :انت متأكد من هتعمله دا
زين :ايووه تعالا
طلعوا وخبط الباب
فتح مراد وشااف الامن مع زين
مراد بغضب مكتووم :انت بتغلط قووي دا مش تصررف عاقلين
زين زقه بايده :سبت العقل للي محتااجه
مراد خش لقدر وخليها تلبس وتيجي بدوون فضايح
مراد دخل لقدر وقاالها الي حصل قدر ضحكت ولبست وخرجت حااجه من شنطتها وخرجت لهم
واحد من الامن :مين قدر الكريم
قدر وهي بتبص بغضب لزين
انا اتفضل
الضاابط :حضرتك مطلووبه لبيت الطااعه
قدر ضحكت بمسخره :لكن انا مش متجوزه انا مطلقه ازاي مطلووب لبيت الطاعه بقى
زين :ومين الي طلقك بقى
الضاابط معاااكي حاااجه تثبت الي بتقووليه
هنا قدر خرجت لهم ورقه الطلاق ؟؟؟؟
يتبع..
لقراءة الحلقة الثانية والأربعون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى