رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم اميرة محمود
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم اميرة محمود |
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 والأخير بقلم اميرة محمود
بعد مرور شهر
مراد ، نور نور
نور ، ايه يا مراد
مراد ، حبيبي انا كل ما اجي الاقيكي نايمه
نور ، أطفئ النور يا مراد وسيبني نايمه الله لا يسيأك
مراد ، والله طيب يانور وراح خارج قاعد قدام التلفزيون لوحده وراح عمل لنفسه فيشار
نور قامت خرجت قعدت معاه
مراد ، أخيرا قومتي يا نور أخيرا
نور ، والله غصب عني كل ما اصحي انام تاني غصب عني والله وراحت قعدت جنبه وقعدت تاكل فيشار
نور ، مراد
مراد ، نعم
نور ، بتحبني
مراد ، ايوه
نور ، بجد
مراد ، اه
نور ، مراد
مراد ، قلبه
نور ، هتفضل مركز مع التلفزيون ومتبصليش حتي وانا بكلمك
مراد ، أنا مستني الفيلم ده من امبارح عشان بحبه
نور ، اكتر مني
مراد ، ادخلي نامي يا نور الله لا يسيأك
نور ، ماشي يا مراد وخد فيشارك اهو
مراد ، اووووف دي عيشه بقت تخنق
نور واقفه علي باب الاوضه
نور ، علي فكره يا مراد اللي انا فيه ده كله بسببك
مراد ،. بسببي ليه هو أنا اللي قولتلك نامي ومتصحيش ابدا
نور ، أنا بتوحم يا مراد وراحت سيباه وداخله الاوضه قفله الباب
مراد ، ايه بتتوحم يعني حامل وقام جرى عالباب نور يا نور افتحي نور
نور ، روح اتفرج عالفيلم بتاعك وانا هنام زى مانت عايز
مراد ، افتحي بقا يا روحي
نور قامت فتحت الباب
مراد بفرحه ، انتي حامل بجد
نور ، لا بهزار
مراد ، نور بجد حامل
نور ، اه والله
مراد ، عرفتي ازاي
نور ، مفيش عملت تيست لقيتني حامل
مراد ، يعني أنا هبقا اب بجد
نور ، اه يا حبيبي
مراد ، طب البسي ياللا عشان نروح للدكتور
نور ، دي الوقت
مراد ، اه ياللا
حور وحسام
حور ، حسام أنا عايزه اشغل فلوسي معاك
حسام ، لا أنا محبش اشتغل بفلوس مراتي
حور ، لا أنا عايزه اشترى اسهم زى مراد وكده
حسام ،. طب ماتسيبيهم زى ما هما في البنك
حور ،. خلاص ينفع اعمل بيهم مشروع خاص بيا
حسام ، تمام يا حبيبتي شوفي عايزه تعملي ايه وانا هساعدك
حور ، نفسي يبقا عندي اتيليه كبير وكله فساتين
حسام ، تمام اعملي دراسه جدوي للمشروع وشوفي هتيجيبي الفساتين منين وانا هجبلك المكان
حور ، بجد يا حسام يعني مش هتقولي انتي حامل واللا مينفعش ولا كلام من ده
حسام ،حبيبي أنا بحب المرأة يكون ليها شخصيه وحتي لو خلصتي الاتيليه البت جنا تاخد من عندك فستان الفرح
حور بفرحه ، بجد يا حسام أنا مش مصدقه نفسي اني هعمل الحاجه اللي نفسي فيها
حسام ، ربنا يوفقك يا حبيبتي
////////////((((//////////
عند الدكتوره
الدكتوره ، اه في حمل بس لسه في أوله وكيس الحمل قدامي اهو تمام
مراد ، هو فين البيبي يا دكتوره
الدكتوره ، اهو لسه في الاول ربنا يبارك
مراد ، اللهم امين
الدكتوره ، كده تمام خلاص اتفضلي قومي وتعليلي المكتب
نور ، ماشي وقامت عدلت هدومها وراحت ورا الدكتوره
الدكتوره ، البيبي تمام وكل حاجه تمام بس محتاجين غذا كويس والتحاليل دي تتعمل والفيتامينات دي تتاخد بانتظام هو الحمد لله انتي كده قفلتي شهر ونص أن شاء الله الكشف القادم كمان اسبوعين بس تعمليلي التحاليل دي تمام
نور ، تمام متشكره لحضرتك
مراد اخد نور ونزلو ركبوا العربيه
مراد ، مبروك يا قلبي
نور ، الله يبارك فيك يا حبيبي مراد أنا نفسي اقعد شويه قدام النيل
مراد ،، تمام تعالي ياروحي نروح نقعد عالكورنيش
نور ، ماشي ياللا
مراد مشي بعربيته لحد ما وصلو للكورنيش
نور راحت قعدت قدام النيل هي ومراد
مراد ، مالك يا نور عنيكي مليانه دموع ليه
نور ، لا مفيش حاجه يا حبيبي
مراد ، لا في مالك
نور ، هتسمعني واللا هتتضايق
مراد ، هسمعك طبعا وانا من أمتي اضايقت منك
نور ، مراد أنا كان نفسي ماما تبقى اول واحده تعرف بخبر حملي بجد كان نفسي فيها تكون في حياتي هي وحشاني اوي يا مراد وراحت معيطه
مراد ، حبيبتي هي اكيد حاسه وعارفه كل حاجه أنا عارف ان الام مبتتنسيش أنا اهو داخل علي تلاتين سنه ونفسي اخد امي في حضني أنا محتاج لحضنها زيك بالضبط بس اكيد هي في مكان احسن من هنا
نور نامت علي كتفه ، تعرف اني بحبك اوى فالاول كنت خايفه منك بس كنت بحاول أجرأ نفسي عشان كنت خايفه لتعمل فيا زي حسام بس لقيتك لسان بس
مراد ، هههههههه حلوه لسان بس دي
نور ، يعني اخرك تعاكس بس زى اي شاب
مراد ، هههههههه طب كويس أنا خفت من كلمه لسان بس دي
نور ، هههههه مراد
مراد ، قلبه
نور ، أنا بعشقك والله
مراد ، وانا بموت فيكي يا اجمل عوض ليا في الدنيا
نور ، وانت بردك احلي واجمل عوض ليه في الدنيا ربنا يخليك ليا ياحبيبي
مراد ، ويخليكي يا قلبي ياللا نقوم نمشي عشان الجو برد عليكي
نور ، تمام ياللا بينا
/////////////////
بعد مرور سبع شهور
نور ، مراد اوم ااااااه
مراد ،. في ايه
نور ، بولد يا مراد ااااه
مراد ، طب اهدي هو في حد بيولد دي الوقت
نور ، والله أنا مش قادره هموت
مراد ، بعد الشر عنك يا حبيبتي انا بتصل عالدكتوره اهو يارب بس تكون صاحيه
نور ، اااااااه بمووووووت خلاص ااااه
مراد ، الو ايوه يا دكتور انا مراد خيري أنا آسف اني بكلم حضرتك دي الوقت اصل
نور ، انت لسه هتتعرف قولها اني بموت
مراد ، نور مراتي بتولد يا دكتوره
الدكتوره ، هي في ايه مالها بالضبط ايه الأعراض
مراد ، ايه الأعراض
نور ، مغص هيموتني
مراد ، مغص هيموتني اقصد هيموتها
نور ، وخبط جامد في ضهرى
مراد ، وخبط جامد في ضهرها
الدكتور ،. خلاص تمام هاتهالي بسرعه علي المركز
مراد ، تمام شكرا لحضرتك وراح قافل
مراد ، ياللا يا حبيبتي ننزل
نور ،. انت هتروح بالبيجامه
مراد ، اوووف نسيت هغير هدومي وانزل اهو
نور ، كلم حور والنبي تجيي معايا
مراد ، ماشي
مراد اتصل بحسام
حسام ،. ايوه يا مراد
مراد ، انت صاحي ليه دي الوقت
حسام ، حور بتولد جوه وقالتلي اتصل بيكم بس انا مرضتش قولت حرام اصحيكم ايه خير عايز ايه
مراد ، هههههههه اصل نور بتولد
حسام ،. انت بتتكلم بجد
مراد ، هتصل بيك اربعه الفجر اهزر ياللا احنا جايين ليكم في الطريق عشان نور تولد
بعد ربع ساعه وصل مراد المستشفي بنور
مراد ، ايوه يا دكتور احنا خلاص وصلنا المركز بتاع حضرتك
الدكتوره ، تمام في أيدي ولاده وقدامي خمس دقايق بالضبط وهجيلكم
مراد ، تمام وراح قافل
نور ، مش قادره يا مراد
مراد ، الدكتوره في أيدها ولاده خمس دقايق وهتجيلك
نور ، هي حور هتيجي امتا
مراد ، ماهي حور هي حاله الولاده
نور ، انت بتتكلم بجد
مراد ، اه والله هي اللي بتولد جوه
نور ، طب وديني قدام باب العمليات هاتلي كرسي متحرك
مراد ، تمام وراح جابه وقعد نور وراحوا قدام باب العمليات
اول ما وصلو قدام باب غرفه العمليات الدكتوره خرجت
الدكتوره ،. مدام نور ياللا تعالي اكشف الاول
نور بتعب جامد ، حور عامله ايه يا دكتور
الدكتوره ، هي قريبتك
نور ، اختي
الدكتوره ، انتي واختك قلق تصحوني من تلاته الفجر كدهو هههههههه
مراد ، لا والاتنين في نفس التوقيت ضبطنها مع بعض
الدكتوره ، لا حور سابقه اهو
نور ، طب هي عامله ايه يا دكتور
الدكتور ، الحمد لله ولدت بالسلامه وهي دقيقتين وهتخرج بس ماشاء الله جوزها بيحبها اوي مرضاش يسيبها ودخل معاها العمليات واول ماشافنا واحنا بنفتح بطنها طب في الارض مغمي عليه هههههه
مراد ، هههههههه حسام مش بيستحمل يشوف دم يقوم يدخل يشوف عمليه
نور ، انتو عمالين تتسايروا ونسيتوني اااااااه أنا هموت يا ناس
الدكتوره ، اه تمام تعالي هكشف عليكي عما اختك تخرج ويعقموا المكان
بعد خمس دقايق نور جهزت للولاده ودخلت العمليات
مراد ، لا اله الا الله يا حبيبتي
نور ، محمد رسول الله وراحت داخله العمليات
مراد دخل يطمن علي حور
مراد ، حمدالله علي السلامه يا حور يتربى في عزكم
حسام ، يارب يا مراد عقبال ما مراتك تخرج بالسلامه
مراد ، يارب
حور ، تخرج بالسلامه منين هي نور مالها
مراد ، في نفس المكان اللي كنتي فيه حالا
حور ، يا قلبي ربنا يقومها بالسلامه يارب يا حبيبتي يا نور ربنا معاها يااااارب
مراد ، أنا هخرج اطمن عملت ايه
حسام ، مالك يا عم وشك اصفر كده ليه كأنك انت اللي بتولد هههههههه
مراد ، انت بالذات متتكلمش خالص عامل فيها سبع رجاله في بعض واول ماشفت بطنها بتتفح تقوم واقع مغمي عليك يا اخي فضحتنا يا اخي
حسام ، انت عرفت منين
مراد ، ده المركز كله بيتكلم عليك ههههههه
حور ، هههههه
حسام ، انتي بتضحكي
حور ، مانت بتخاف من الدم ايه اللي دخلك معايا
حسام ، مقدرتش اسيبك يا حياتي
حور ، ربنا يخليك ليا يا حبيبي يارب هو احنا هنسمي البيبي ايه
حسام ، عز نفسي اسميه عز
حور ، جميل اوي يا حبيبي ربنا يبارك فيه هو وأخوه
عند مراد نور ولدت طبيعي وطلبت تروح الغرفه مع حور
حور ، حبيبتي حمدالله على سلامتك يا قلبي
نور ، الله يسلمك يارب وريني البيبي بتاعكم كده يا حسام
حسام ، اهو يا ستي اي رايك في الاستاذ عز
نور ، بسم الله ماشاء الله قمر تبارك الله
مراد ، بس احنا بنتنا احلي
نور ، أخص عليك يا مراد ماهو ابننا زي ماهي بنتنا
مراد ، أنا بنتي قمر
نور ، طب ممكن توريهالي
مراد ، لا مش هسيبها من حضني
نور ، انت مجنون طب انت اللي هترضعها
مراد ، أما تجوع هجبهالك
حور ، اول ما هتعيط دي الوقت هيسبها استني كده أما تشتغل عياط
حسام ، وريهالي كده يا مراد بسم الله ماشاء الله لا فعلا ليك حق يا مراد البنت قمر خلاص احنا هنحجزها من دي الوقت لمراد ابني
مراد ، ده بعيد عن شنب عيلتك
حسام ، امشي ياله دي هتبور جنبك
مراد ، ملكش دعوه انت
حور ،، ربنا يبارك لنا فيهم يارب ويجعلهم ذريه صالحه
نور ، اللهم امين
تمت بحمد الله..
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا