رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة محمد
رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة محمد |
رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة محمد
_ازايييي اتورطي مع دااا
=ابنو ف بطني.
_انتى لسه بنت، قصدي يعني عذراء
=بدموع.. ايوا انا لسه بنت الجنين ال ف بطني دا مش ابني معرفش ازاي جه انا والله محد لمسني..
_اهدي انا هسعدك انا حسس انك برئه.
=بدموع اكترر.. انا والله معرفش ازاي بقيت حامل او العيل دا جه منين.
_بصي اش عرفك انك لسع بنت.
اتكثفت جامد من كلامو انا فعلا مكشفتش خالص او معرفش ازاي بس انا متأكدا…
=معرفش بس انا حسه..
_اسماء دكتورة نسه وممكن تكشف عليكي.
انا خفت انا معرفش مين اسماء بس انا معدش قدامي حل بعد ما اهلي رموني ف الشارع ومعدش ليا حد.
=موفقه.
لقيتو خرج فعلا ونده عليها وهي دخلت وهي مبتسمه وقعدت جنبي وجبت شنطه وفتحتها.
_متخافيش انا عرفت كل حاجة من محمد وانا هسعدك والله.
=تمام
غمضت عيني وسبتها تكشف عليا.
بعد 20 دقيقه.
لقتها بتبصلي وتعبير وشها غريبه انا خفت اووووى.
_انتى عذراء لسه بنت.
خدت نفس عميق اوي.
=طب والجنين
_الطفل ال ف بطنك دا، مزروع حيونات منويه ف بويضاتك يعني دا ابنك بس من شخص تاني يعني خدو الحيونات المنويه بتاعتو ولقحوها ف بويضاتك ونتج عنها جنين، فهمتي.
=جنين ازاي انا مش فهمه والعمليه دي حصلت امتى.
___________________________________
ف شركه من شركات ل يونس المهدي.
=ابني ف بطن وحده انا معرفهاش،انا بس لو اعرف ازاي حيونات المنويه استبدلتها اكيد ف حد ف الحكايه دي.
فلاش باك..
=سارة انتي متأكدا من حكايه دي.
_ايوا طبعا هشيلو ف رحمي انا بس مش عاوزه يبقى طبيعي الدكتور قال كدا مضمون الحمل.
=مضمون انتي مكنتيش عاوزه تحملي عشان جسمك يساره.
_بتوترر.. اه اه بس عشان حبيبي وجوزي قررت اجبلو الابن ال نفسو فيه كل ال مطلوب منك تروح للدكتور تديلو العينات.
=ل نفسو.. حاسس ان فيه حاجه مخبيها عليا لو عرفت يساره هقتلك.
بااك
رجع راسو ل ورى.. انا هوريكي يساره مفيش حاجه تستخبا عن يونس المهدي.
اتصل برقم.
=ألوو يمحمود..
….
=عاوز معلومات عن الدكتور خالد المنصوري، وعمليات الاخصاب بتاعتو ل مدام ساره يونس المهدي.
اغلق الخط بعد أن سمع الرد وارجع راسو للخلف..
=انا هوريكي يساره، والبت ال هربت دي هجبها والله هجبها..
________________________________
ف فيلا يونس.
ساره.. انا لازم القى الواد دااا.
مروه صحبتها.. اهدي يساره الواد اختفاء بعد ما خد الفلوس حته البنت هربت من يونس.
ساره بخوف…يونس هيقتلني لو عرف ان البويضات ال اتخصبت ف رحمها دي مش بتاعتي وبتاعتها!!
مروه بصدمه.. اييه ازاي حصل داااا انتي اتفقتي مع الواد دا على اي..
سارة… اتفقت يجبلي رحم بنتت يقدر يشيل بيبي وقولت للدكتور ان ياخد مني انا البويضات..
مروه.. يعني ال ف بطنها دا مش ابنك..
ساره.. وطي صوتككك يمروه الله يخربينك بقولك يونس هيقتلنيييييي..
مروه.. مين الواد ال اجرتي منو رحم البت دي!
ساره وهي تنظر الفراغ… اسمو كريم..
________________________________
عند جميله
وقفت قدام المرايه ولقيت نفسي تلقئ برفع التيشيرت، يعني انا بجد حامل، على قد ما انا مضيقه بس الحكايه تخض وتخض جامد كمان، انا دلوقت ف بيت ناس معرفهمش بيترضني ناااس برضو معرفهمش، حامل من شخص انا معرفهوش، وأهلي ال اعرفهم رموني،حته حبيبي اختفئ،حبيبي كريممم!!
فلاش باااك
=هتوديني على فين بس يكريم.
_يا حببتي هنخرج نتفسح، انتي مش وثقه فيه
جميله بحب =اكيد وثقه فيك انت عارف انا بحبك قد اييي.
_وانا كمان بحبك يروحي.
هنقعد شويه ف الكافيه.
بعد ما قعدنا طلب ليا عصير وحسيت بدوخة شويه لدرجه ان مكنتش حسه بنفسي وأم فوقت.
جميله.=ااه راسي كريم كريم
_اي ي حببتي انا جنبك.
بتعب=انا اي ال جبني المستشفى.
_اغم عليكي وجبتك هنا متقلقيش هتبقى كويسه يروحي..
=ااه بطني بطني وجعاني اووي.
_مغص بس يلا يلا هروحك..
وبعد ال حصل دا بشهر
بدأت احس بحجات غريبه لدرجه ان حصل
بااااك
وانا بفتكر كل دا حسيت ان جسمي تقل ولفيت ورجعت لوري تلقئي
_كريم لا!!!
وووقعت ف الارض