روايات

رواية بكره هتحلى الفصل الثاني عشر 12 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الفصل الثاني عشر 12 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الجزء الثاني عشر

رواية بكره هتحلى البارت الثاني عشر

رواية بكره هتحلى
رواية بكره هتحلى

رواية بكره هتحلى الحلقة الثانية عشر

تك تك تك قاطعهاا خبط البااب وكاانت الدااده
تقى: اتفضلى ياحبيتى
الداده: الاستااد مالك تحت هو والست هاانم وعااوز حضراتكم تحت حالاا
تقى: حااضر اتفضلى واناا جيت وراكى اهو
نسربن: اتفضلى، وحضرتك، ماانتى شبههم شكل الخدامين بالظبط ههههههه وسابتهاا ونزلت
تقى: انتقملى منهاا وقوينى ياارب ونزلت هى كماان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

انتى اتهبلتى ولا اييه يامر*اا قاالت كداا الحجه الكبيره لنسرين
نسرين: اييه الفااظ دى ياطنط،، لولا ان… قاطعهاا ماالك
ماالك: نسرييييييين فى اييه هتردى عليهاا ولا ايه
الحجه: ماهى جليلت رباايه
نسرين لسسه هترد…. تيتاااا قالتهاا تقى وهى ناازله تحضنهاا،، عامله اييه ياحبيتى وحشااانى اووى اووى اووى، صحتك عاامله اييه
الحجه: اييه الجمرر دااا،، عاارفه زى ما ماالك لقى حظه الهبا’ب وبصت على نسرين،،،
لقى بردو الهناا فى الدنياا،، وكاان الحظ الحلو كاان متشاال عشاانه فيكى، ازيك انتى يابنتى
نسرين: طبعاا وااقفه شاايطه،، ومااله ماانتى كبرتى بقاا ومعتش فى نظر لدرجه انك معتيش قاادره تميزى الحلو من الوحش قالت كداا وطلعت فووق على طوول
الحجه كانت لسه هترد بس…
تقى: بقولك ايه ياتيتاا تعاالى بس ارتااحى الاول وعشاان عايزه احكيلك حاجاات كتيرر تعالى بس وسيبك منهاا واخدتهاا وطلعت
‏ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
‏انتى اتهبلت*ى،، مش كنت لسسه قاايلك اكسبيهااا،، داا انتى قوومتى بالوااجب وزيااده بس طينتيهاا على دماغناا كلناا مش هتعديهاالك على فكرره

نسرين: اعملك اييه يعنى انت مش شايفهاا احمم، وبعدين ياحبيبى هى الى غلطاانه دا تحسهاا جاايه كرهاانى اصلا
ماالك: وهو معقول بردو القمر داا يتكره،، بقولك اييه بس هااتى بووس*ه
نسرين: هههههه ضحكت بصووت سمع كل البرا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

تقى: شاايفه كانه قااصد يكيدنى
الحجه: اتقلى بس كداا، واناا هربيها واربيهوولك قبلهاا يانور عينى متزعلش بس
تقى: اووووف،، خاايفه اكوون بعاافر على الفااضى
🌷🌷🌷🌷
فى نص الليل والكل ناايم صحت تقى عشاان تشرب سمعت صووت حد،، بتبص لقت نسرين خاارجه من غير مااحد يااخد بااله
تقى: رااحه فين الوس*خه دى دلوقتى ونزلت جرى وراهااا
تقى: تؤ مش شاايفه حلو،، بتكلم ميين دى
نسرين: اطمن عداا الوقت الكتير ومعتش الاا القليل
لسسه بس الشركه الى تسوى ملايييين ونبقى خلصنااا
ــ……..
نسرين: ومااله حتى لو عرف الحقيقه كداا كداا كل حااجه معاناا واحناا الى ممشين اللعبه متقلقش وضحكت بصووت عاالى
ــ خدى باالك ااا ميهمنيش كل داا الشركه اهم حااجه عندى عشاان احرق قلبه كداا فااهمه والاا هااخد روحك ياحلوه مكاانه
تقى: ياولااد الكل*ب،، اضحكى اضحكى ماانتى مفيش فيكى الى صووت ياوسخ*ه والله لافضحكم
ولسسه هتمشى دااست على حااجه بالغلط
تقى: اوبس😳😳

 

 

ــ اييه الصوت داا،، حد معااكى؟!؟!
نسرين: ابداا جاايه بعد ماالكل ناام،،، ميييين، قوولت ميين هناااا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تقى فتحت عينيهاا لقت مكااان مفيش فييه نوور،، وريحهه الغاااز مااليه المكاان كله وايديهاا متربطه
تقى: اييه الى جاابنى هناا،،، يامامااا🥺🥺
يامااااااالك،، فضلت تناادى بعلو صوتهاا يامااالك الحقنى معتش قاادره اتفس ياماا……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بكره هتحلى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!