Uncategorized

رواية فريسة الغول الفصل الثانى 2 بقلم يمنى محمد

 رواية فريسة الغول الفصل الثانى 2 بقلم يمنى محمد
رواية فريسة الغول الفصل الثانى 2 بقلم يمنى محمد

رواية فريسة الغول الفصل الثانى 2 بقلم يمنى محمد

طبعا فاكرين احنا واقفين فين
وهي ع……. اريه أمامه 
تمارا اغمى عليها  ورحيم شالها من الأرض وحطها على السرير بنظرات شهوانبه قاتله
متغاط انها لبسه فستان ابيض وعروسه ولا في دماغها عملت ايه بدا يقطع في الفستان
أصبحت شبه عاريه أمامه وهو أصبح في حاله من الضياع
بعد عنها لثواني علشان يقدر يتحكم في نفسه
ولفها بااملايه وشالها ونزل من الباب الخلفي شايلها وهي فقده الوعي حطها في العربيه
…….
رحيم.. وهو يتحدث الي كريم صديقه
عملت ايه ياكريم
كريم.. النار ولعت زي ماانت قولت والابواب كلها مقفوله
رحيم… كويس.. أنا هطلع علي بيت الجيل
كريم وهو يقطع كلامه
والناس الاجوه ذي.. والدخان شويه وهبملي الدنيا
رحيم… اول مااتحرك بالعربيه لليوفي كلها تتفتح انا عايز الا جواء  عايشين علشان اقتلهم بأيدي
????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️
#بمني محمد
#فريسه الغول
كريم.. طاب وتمارا
رحيم….. تمارا دي بتاعتي زي العربيه زي الشركه بقت ملكي خلاص
كريم. وهو يضع يده على كتف رحيم… اهدي يارحيم وفكر تاني البت هتموت في يدك
رحيم.. وهو يفتح باب العربيه ويركب فيها بصله وقال.
قصدك هتموت تحتي
وشغل العربيه ومشي
كريم…هي اساسا كده كده هتموت منك
وأمر الرجاله تفتح الابواب وركبوا عرببتهم وخرجوا يره القصر
……….
طول الطريق رحيم بيبص على تمارا وهي مغمي عليها
ويفتكر هي عملت ايه زمان فيه
دموعه نزلت من الحزن ????????
قال لنفسه ورحمه امي ياتمارا لاخليكي تتمنى الموت ومش هتطوليه ابدا
الناس الا كانت في القصر الايهم رحيم مازن حبيب تمارا والمفروض كان هيجوزها
ومصطفى اخو تمارا
طبعا فضلوا مدخلين من الأحصل وتمارا راحت فين
وصل قصرها او سجنها وهي بدأت تفوق وافتح عينها
فاقت على وش رحيم وهو بيقولها.. انزلي
تمارا. بعياط.. لا وابعدي عني 
بغضب وعصبيه 
رحيم .. انزلي بالذوق بدل ماأخذك بالعافيه
تمارا…. انت مجنون انت اكيد مجنون انت متعرفش انا مين انت متعرفش انا بنت مين ياحيوان
هو بدون كلام رد عليها بس بقلم على بوقها خالها تجيب دم وقتي من بوقها بدون اي فواصل
وجرها من شعرها من العربيه 
كانت لبسه لا مكنتش لبسه تعتبر عرينه
وهي حط ايدها على الملايه علشان متنزلش من على جسمها  يبين 
خلع الجاكت حطهوا على جسمها يستر على قد مايستر
اهوا احسن من القرف دا
تمارا… بقولك ابعد عني
رحيم…. هوص بقولك اخرسي وامشي وانت ساكته 
????????????????
قصر كبير وحراس كتير  بودجاردات  كتير اووي
وجنبنه شجرها  عالي  اووي
 ومظلمه وناس كتير واقفه بسلاح
كان الحرب هتقوم دلوقتي
هو بقااا في وسط كل دا جررهارمن شعرها بدون رحمه وبسرعه كأنه بيجري بيها
هي من كتر ماهو بيمد كانت بتقع في الجنيه
مكنش ببصبر انها تقوم كان بيجرجرها على الأرض في وسط الحراس
وهي بتصرخ  وبتستنحد بحد ولا حد يقدر يدخل
وصل باب القصر
الشغاله… فتحتله
جدفها بعيد بقوته  في قلب القصر
اتخبطت خبطه جامده بصراخ… ياحيوان يازباله
جري بسرعه البرق
ووضع جذمته على بوقها ووشها
ارغمها على السكوت بقا بتعيط بدون صوت
ندا على كل الخدمين.. على دخول كريم
كريم.. اهدي يارحيم وسيب البت
رحيم.. بدون اي اهتمام بكلام كريم
كله يطلع بره في الجنينه مش عايز حد هنا خالص
لو القيامه قامت محدش يدخل هنا
كله بدون نفس خرجوا بره
هو بصوت عالي… ام السعد
ام السعد… نعم يابيه اومرك
مجرد ان هو بصلها فهمت علي طول
ام السعد.. امرك يابيه  وطلعت تجيب حاجه
????????????????????
هو نزل بايده جابها من شعرها
هي بصربخ… ابعدي عني يامجنون ياحيوان ابعد عني
كل ماتتكلم كلمه هو يضرب على وشها بالقلم
فضلت تصرخ وهو يضرب خدت جنب ولفت ايدها على رجلها ودفنت راسها في رجلها وبقت تعيط بدون صوت
كل دا وكريم مش قادر على رحيم
رحيم…. بغضب  شاطره لسه فاكره اني بكره الصوت العالي والصريخ
كل ماتصوت كل ماهزود العقاب
مبروك عليكي حياتك الجديده ياتمارا 
هي بصوت يكاد لايسمع…
.. أنا بحب مازن وهي ترتعش
هو…… هنشوف دلوقتي مكين هيقدر على تمنك
انتي هتكوني للايقدر  على  تمن سداد الديون وانا سدت ديونكم يعني بقيتي ملكي خلاص 
تمارا. أنا مش جاريه علشان ابقى ملكك انا بكرهك يارحيم وانت عارف 
مقدرش بمسك اعصابه جدفها بفازه جاات في الجدار لحسن حظها
الأرض يقت عباره  قزاز
كريم.. خلاص يارحيم اهدي البت هتموت انسى الأحصل خلاص
رحيم.. بغضب.. ام السعد
نزلت جري من على السلم وقالت الحاجه اهي يابيه
شد الحاجه من ايدها
وشد تمارا من شعرها بقوه
كريم.. لا يارحيم مش هسيبك تعمل كده فكر كده الشيطان مغمي عينك
رحيم… أنا بقيت شيطان بسببهم
وشد تمارا من شعرها وطالع ا على فوق
كريم طالع تليفونه بسرعه واتصل على غاده اخت رحيم
تيجي بسرعه دلوقتي اخوكي اجنن
????????????
فتح رحيم باي اوضه النوم وحذف تمارا على السرير
تمارا.. بضعف وخوف
رحيم انا تمارا حبيبتك مهنش عليكي تأذيني ونبي يارحيم
رحيم بضحكه استهزاء وهو يشد الملايه من عليها وهي تقاوم
قال انتي بقيتي ملكي اشتريتك بفلوسي الا انتي بعتني علشانها
وفتح الحاجه ووووووووو
????????????????????????????????
يتبع ……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى