روايات

رواية عميله سريه الفصل الرابع عشر 14 بقلم جنات بدر

رواية عميله سريه الفصل الرابع عشر 14 بقلم جنات بدر

رواية عميله سريه الجزء الرابع عشر

رواية عميله سريه البارت الرابع عشر

رواية عميله سريه الحلقة الرابعة عشر

سمعوا صوت صراخ وكان صوت بنت بتقول الحقوني
مريم شفتي اغتص^بوها اهو
دخلوا يجروا لي جو
مريم قالت بزعيق مين فيكم اللي قرب منها
وسمعوا صوت تاني
بتقول بتشرحوها بدون بنج
الشباب بصو الي الخلف والكل اتفاجاه
وبصو لقي أسيا بتجري وبتقول الحقوني فار
ميدو بغضب مريم بتعملي إيه هنا
ماندو لا كمان وجاره الهبلة دي وراها
مريم بارتباك اصلوا احنا احنا ضيعنا الطريق
جنة صح وبعدين مشينا وراكم
مريم خبط ايدها على رأسها وقالت يخرب بيتك هتودينا في دهيه
سليم بص علي سيدرا وقال وانتي ايه جابك هنا وتشريح ايه اللي بدون بنج
سيدرا بلعت ريقها وقالت أنا سمعتك بتقول انا جاهزة كل حاجه
سليم وانتي فهمتي ايه يعني
سيدرا ان أنو إنك بتاجر في الأع^ضاء
الكل اتصدم وضحك في نفس الوقت
سليم بغضب نهارك أسود أعضاء ايه انتي مجنونه يابت ولا هبله
سراج اهدي يا سليم وبعدين مين دي
سليم اهدي ياريت تابعوني وتباد دي بتتهمني أنا أنا اعمل كده
ميدو هي اكيد فهمت غلط ياسليم
أسيا خلاص بقى هو احنا في فيلم هندي ولا ايه
سراج بجد انا مش فاهم حاجة ومصدع خلقنا
سيدرا يادكتور أنا مش قصدي كده بس ده اللي خطر في بالي
ميدو وانتي بقي أفهم ايه جابك ورانا
مريم قولتلك أنو احنا……
قطع كلامها ميدو مسكها من ايدها وجراها وراه
أسيا الحق عن يعمل حاجه في البنت وبعدين هو ازاي يمسكها كده
سراج دي بنت عمه وخطيبته
ماندو جنه خدي تعالي عايزك في كلمه
أسيا بصت على سليم وقالت خدها أنت كمان عشان تقولها كلمه
سليم بص بغضب
سراج ابتسم وبعدين قال مين دي ياسليم
أسيا ليه مش بنت عمه هو كمان
سراج اهدي خلينا نفهم
أسيا حتط ايدها على بوقها بمعنى سكت
سراج ايه ياسولي اتكلم مين دي
سليم دي متدربه متنسوش المتابعه لي الأميل عندي سيدرا ده سراج تقدري تقولي اخوي
سراج دي دكتورة سيدرا
سيدرا ابتسمت اتشرفت بحضرتك
سراج وانا اكتر
سليم ودي هبل البيت كله تقدري تقولي شبهك أسيا
أسيا انا هوريك مين هبل ولسه هتمشي
سراج قال مكانك انتي هتخدي على سليم
سليم بص ليه ورفع حاجبه
سراج غمز ليه
أسيا تصدق صح انا العقله بردو
سيدرا ضحكت
ميدو ممكن افهم أنتي ليه جايه ورانا بدون لف ودوران عايز اجابه مقناعه
مريم هو انا وبعدين سكتت
ميدو انتي بتشكي فيه ومفكره ممكن اخونك
مريم نزلت راسها لي الأرض
ميدو رفع وشها بصابعه وقال معنى كده انك مش بتوثقي فيه
مريم لا طبعا بس بغار عليك عشان أنت ملكي انا وبس
ميدو ابتسم رواية عميله سريه بقلم جنات بدر طيب هو انا بصيت لي واحده غيرك وبعدين أنا بحبك انتي وبس ومن صغرنا وانا مش بشوف غيرك
مريم ابتسمت وقالت بكسوف وانا كمان
طيب ينفع اللي عملتيه ده
مريم بطفوله اسفه…..
ماندو جنه حبيبتي ينفع اللي عملتيه ده
جنه ببراء مش قصدي بس مريم هي……
ماندو طيب هو احنا لازم نمشي وراء غيرنا كده وخلاص
جنه لا مش لازم
ماندو طيب امال ايه ياجنتي ينفع كده
جنه اسفه…..
في مكان آخر
الشخص 1 رن عليها وخليها تجي مهمتها انتهت
الشخص 2 الفون مغلق مش عارف ليه مش بترد
الشخص 1وظاهر على وشه القلق معقول يكون
الشخص 2 اكيد لا انا هروح واحول اقبلها وارجعها
سراج احنا هنتغدا وبعدين انتوا هترجعو
سليم بس…
سراج مفيش بس انتوا هترجعو مفيش نقاش
اتغدا الجميع
وبعدين سراج قال يلاه امشوا قبل الليل
سليم طيب يرجع ميدو وماندو وانا هقعد معاك
سراج قال كلكم هترجعو يلاه مفيش نقاش
مشو الشباب
وفضلو أسيا وسراج
أسيا قالت ازي هنقعد لي وحدينا احنا الاتنين
سراج وفيها ايه يعني
أسيا أنت اهبل ولا بتدعي الغباء
مش بيقولك اي اتنين الشيطان ثالثهم
سراج قرب منها وقال يعني ووو””

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عميله سريه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى