روايات

رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم باسنت أشرف

 رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم باسنت أشرف

رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم باسنت أشرف

وقفناا الباارت اللي فااات ع ان ريم قااعده منتظرة اسر يجي من برة هي عاارفة انوا زعلاان منهاا و ان هوو زعلوا صعب و مش بيرضى بسهوولة واتأخر جداا ولسة مجااش و هي حبت تصاالحوا راحت عملت Romantic dinner و لبست هدووم بيتي جميلة وقعدت مستنيااه و ف الااخر حست ب حركه المفتااح ف البااب ف عرفت انو جه ف قاامت بسرعه وفتحت البااب وحضنته جاامد وهو رااح دااخل بسرعه وقفل البااب وراه
اسر بانفعاال: انت ازااي تفتحي البااب و انت كده
ريم: اناا اسف متزعلش مني
اسر: لاا هزعل ي ريم انت عاارفة اني مبحبش حد يعلي صوته علياا صح ولاا غلط
ريم بخزي من نفسهاا: صح ي اسر بس والله اناا مذ عاارفة عليت صوتي عليك ازاي ات عاارف اني مش بحب ازعلك والله انت كل حيااتي اصلاا بس انت لاازم تفهمني ي حبيبي انت عاارف اني كنت مداايقة جدااا ومش عاارفة بقوول اية بليييز متزعلش وقربت منو وبااسته من خده و من خده التااني و عل راسوا
ريم: اسف ي حبيب قلبي خلاااص بقى ساامحني
اسر: اممممممم افكر و اقولك
ريم: يلااا ي اسووري بقى متزعلش مني
اسر: عندي شرط
ريم: موووافقة ع اي حااجه تقولهااا
اسر: تماام ياا ستي هااتي بووسه بقى
ريم: بس كدن من عنياا و رااحت باسته ع خده و عل خده التااني
اسر: لااا I want a kiss from the mouth (اريد قبلة من الفم ???? )
ريم: عييب ي اسووري انت بقيت قليل الاادب اوووي
اسر بتمثيل الزعل: برااحتك بقى اناا عاارف اصلااا اني مبقتش فاارق معااكي خاالص وعمل نفسة مااشي وعاش الدوور ( بيعرف يمثل اوووي الوااد ده ????????)
ريم راحت بسرعه عنده ورااحت مقربة منوا ورااحت شادااه ناحيتهاا ورفعت نفسهاا بقى عشاان فرق الطول بينهم وكده المهم رفعت نفسهاا بسرعه و قربت منوا ورااحت بااستة بوسة روماانسيكية جداا وهوو قربهاا منو اكتر واتعمق ف البوسة فترة لغااية ماا نفسهم اتقطع راح بعد عنهاا ورااح شاالهاا بسرعه وراح داخل الااوضه وقفل البااب ( الود ودي كنت ادخل احكيلكم اللي بيحصل جووة بس الوواد اسر رزع البااب ف وشي ف قوولت امشي بكراامتي احسن بدل الكسووف ????????????)
*******************
نرووووووووح بيت عمو نصاار باابا ريم و رنا و نيار و نيرة و وساام
ندخل البيت نلاااقي كل وااحد قااعد ف اوضته بيعمل حااجه
ندخل اول اوضة تقاابلناا
اوضة نياار
نلااقية مااسك الفوون و بيتكلم شاات واتس مع حد بس مش هقولكم مين
بعدين تعرفوا
نياار: يعني برضواا مش هتبعتي صوورتك او حتى Audio recording
(تسجيل صوتي )
من النااحية التاانية: معلش ي نيار بس انت عاارف ان مينفعش ابعتلك صوورتي طبعاا بس ان شاء الله تشووفني ع الحقيقة
نياار: طب حتى Audio recording
الفتااه: مش هقدر ان شاء الله هتسمع صوتي ع الحقيقه
نياار: ي (“” اسمهاا “”) اسمك هوو الحاجه الوحيده اللي اعرفهاا عنك.
الفتااه: مسيرك هتعرف عني كل حااجه ي نيروو
نياار: مااشي ي قلب نيروو بس عاايزك تتأكدي اني بعشقكك مووت ومستني الفرصة المنااسبة واتقدملك بس المشكله عندك انت اللي مستنية اختك الكبيرة تتجوز مش اناا
الفتاه: معلش ي حبيبي بس عشاان دي الااصول
نياار: هستني ي بنت قلبي لغااية ما ربناا يجمعناا ف الحلااال
الفتااه: ان شاء الله ي حبيبي
ونسييبهم بقى يكلموا حواارهم مع بعض عشاان احناا نرووح نشووف الاوضة التااني اللي جمب اوضة نياار
هي اوضة نيرة
نلاااقي نيرة قااعده مااسكة كتبهاا و بتذااكر لاانهاا ف 3 اعدادي
نيرة ف نفسهاا بصووت عاالي: يوووة يااربي الوواحد قرف من كم المذاكرة دي كلهاا امتى تعدي السنه دي والوااحد يرتااح بقى
وثواني و فونهاا رن وكاانت اختهاا وساام فتحت الفوون بفرحه: ويسووو وحشتييني اووي ي قلبي
وساام: وانت اكتر ي نيروولاا اخباارك ف المذااكر
نيرة: هووووف متفكرنييش الواحد متعقد منهاا جدااا
وسام: لية بس
نيرة: سيبك بس انت و قوليلي ابية راكان عاامل اية معااكي
وساام: ابية راكاان ده عسل
نيرة: ربناا يخليكم لبعض وتجيبوولناا بيبي حلوو شبهكم
وساام: حبيبتي تسلمي اسيبك اناا تذااكري بقى يلااا بااي
نيرة: باااي
وقفلوا والله كاان الود ودي اوديكم الاوضه التاالته ف الفيلااا بس كده حلوو اووي معنى كده اني هوديكم الباارت الجااي
يتبع……….
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى