روايات

رواية عشق المراد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم فاطمه جودة

 رواية عشق المراد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم فاطمه جودة

رواية عشق المراد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم فاطمه جودة

رواية عشق المراد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم فاطمه جودة

كيان شاف المسدج وحس أن في حاجه غلط وراح علي العنوان لقي باب الشقه مفتحوح دخل الاوضه لقي فرح نايمه في حضن ياسين بلبس مش كويس وعريان جدا
كيان مسك ياسين وفضل يضرب فيه وفرح في اللحظه دي فاقت
وفضلت تعيط علي منظرها
ياسين .. انت مجنون حبيبت القلب هي اللي جايه برجليها بايعه نفسها ليا
فرح .. اخرس يا حيوان
فرح مكنتش لاقيه لبسها ومش عارفه تقوم باللبس دا
كيان كتف ياسين وفضل يضرب فيه .. عملت كدا لي
ياسين بعد ما اتخرشم وبتعب .. عشان انتقم منها انا و اروي
كيان بعصبيه .. لي
ياسين .. عشان هي أحسن من اروي في كل حاجه فكانت غيرانه منها ولأن اروي حبيتك في الفتره الاخيره وانا كنت بحب فرح وانت جيت خدتها علي الجاهز حبينا ننتقم منها
كيان ضربو بالقلم .. انا هعلمك اللي عملتو فيها دا مين اللي لبسها كدا
ياسين بتعب .. اروي وهي اللي بعتت المسدج ليك وهي اللي بعتت المسدج لي فرح عشان تتدخل تلاقيك حاضن اروي
كيان رن علي عمر
عمر .. انت فين
كيان .. تعالي حالا علي العنوان دا ******
عمر .. انا معايا نانسي
كيان .. خليها معاك
عمر .. انا جاي حالا
كيان راح لفرح ولبسها القميص بتاعو وكان طويل عليها هي مش محجبه
كيان .. انتي كويسه
فرح هزت رأسها ب لاء
كيان .. اهدي خالص ومحدش هيعرف وعمر مش هيعرف حد
فرح فضلت تعيط
كيان .. انا عايزك تهدي خالص عشان خاطري
عمر جه
عمر .. فرح اي اللي عمل فيكي كدا
كيان .. عمر محدش يعرف باللي هيحصل دا والا اكنك شوفت حاجه
عمر .. متقلقش
كيان .. خد روقلي الواد وديه المخزن القديم
عمر .. حاضر
عمر خد ياسين ونزلو
فرح .. والله ما عملت حاجه يا كيان
كيان .. انا مسألتش عشان انتي متخصنيش
فرح فضلت تعيط وهو قلبو وجعو
كيان كان عايز يحضنها بس خايف من رد فعلها
كيان .. يلا عشان اوصلك بيتك
فرح .. هروح كدا بهدومك
كيان .. اه يلا
فرح وكيان نزلو
فرح .. كيان ارجوك سكوتك قاتلني انا معملتش حاجه والله والله ما اعرف اللي حصل والله ما لمسني
كيان .. انا عارف
فرح .. عارف منين
كيان .. شوفتك وانتي في العربيه مع اروي وبتشربي العصير ولما شربتي اغم عليكي وهي مشيت انا استغربت بعدها بربع ساعة جاتلي مسدج
(حبيبت القلب مع ياسين في شقتو ودا العنوان ******)
كيان .. روحت بس لقيتك متخدره ودا اثبتلي انك ضحيه وياسين اعترف بكل حاجه
فرح .. مش عارفه من غيرك كنت هعمل اي
كيان .. تمام
فرح بدموع .. تمام
كيان .. اتفضلي انزلي
فرح رنت علي يوسف
يوسف .. اي يا فروحه
فرح .. انزلي يا يوسف
يوسف نزل .. مين اللي عمل كده اي اللي حصل
فرح .. متقلقش انا كويسه شيلني بس عشان مش قادره
يوسف .. تعالي يا حبيبتي وشالها وهي اتطمنت في حضنو واتعلقت في رقبتو وكيان اضايق وكان بيغلي
طلعو البيت
يوسف حطها علي السرير .. اي اللي حصل
فرح حكت لي كل اللي حصل
يوسف .. ابن الك****** هو فين
فرح .. معرفش إسأل كيان
يوسف خدها في حضنو .. ارتاحي يا حبيبتي
فرح .. يوسف متسبنيش والنبي انا خايفه
يوسف .. انا معاكي يا روحي
فرح بعياط .. مبيحبنيش
يوسف .. تقصدي كيان
فرح .. اه
يوسف .. تبقي غبيه لو فكرتي كدا نظرتو ليكي مش نظرة صداقه دي نظرة عاشق وخايف علي عشيقتو
فرح .. انا معرفش كل حاجه بايظه
يوسف .. ارتاحي دلوقتي وبعدين نتكلم
(ابو فرح مسافر برا وهي متعلقه بيوسف اخوها جدا )
كلهم راحو المستشفي
عز .. عامل اي دلوقت
مراد وهو بيبص لداليدا .. كويس الحمدلله
عز وهو مبرق .. لا ركز معايا انا
مراد .. انت اي اللي جابك
عز ضحك .. قاعد علي قلبك
اسر ومرام .. نستأذن احنا
اسر .. انا ماشي يلا يا مرام
ومشيو
كيان .. انا كمان ورايا معاد مهم هروح ولو عوزتوني كلموني
نانسي وعمر جم قبل ما كيان يمشي  ونانسي كانت لابسه الحجاب
مراد  بحب .. قمر يا روحي
كيان .. حبيبتي ربنا يثبتك وراح بأس دماغها
عمر .. انا مش قرطاس لب
كيان .. دي اختي
عمر .. مليش دعوه محدش يبوسها غيري
كيان مسكو من رقبتو .. يعني انت بوستها
عمر .. محصلش
كيان .. اقسملك بالله يا عمر
عمر .. من غير حلفان روح شوف انت رايح فين
كيان .. انا ماشي
مراد .. تعالي يا روحي
نانسي بصت لعمر
مراد .. عمر دي اختي بطل هبل
عمر .. روحي يا نانسي
مراد خدها في حضنو
نانسي .. كنت محتاجه لحضنك اوي
 عمر .. وحيات امك
ادهم .. اخرس بقي دي اختو
مراد .. مفيش حاجه هتبعدني عنك يا حبيبتي
عمر كان بيولع
ادهم .. عندي اقتراح اتمني توافقو عليه
مراد وهو حاضن نانسي .. قول
ادهم .. فرح أسر ومرام كمان ست ايام هيطلعو شهر عسل اي رأيكو بقي نطلع احنا مصيف مع بعض
عز .. انا موافق
مراد .. وانا موافق وكيان مش هيقول لاء
ادهم .. يعني اكلم شركة السياحه
 مراد .. اه روح احجز بس في شرم الشيخ
ادهم .. اشمعنا
مراد .. عشان اليخت بتاعي هناك
داليدا .. دي هتبقي رحله جامده
مراد .. انتو تعرفو هما هيقضو شهر العسل فين
ادهم .. اسر قال هيروحو برا مصر
مراد .. كويس عشان يبقو براحتهم
*****
كيان راح بيت فرح
يوسف .. كيان
كيان .. انا اسف اني جيت من غير معاد
يوسف .. دا بيتك اتفضل
كيان دخل
مامت فرح .. اهلا وسهلا
كيان .. اهلا بحضرتك انا زميل فرح وجاي اتطمن عليها
مامت فرح .. نورت يا حبيبي تشرب اي
كيان .. ملوش لزوم انا ماشي علي طول
يوسف .. مينفعش تشرب اي
كيان .. قهوه مظبوط
مامت فرح .. من عيوني
فرح جت .. اهلا يا كيان
كيان .. عامله اي دلوقت
فرح .. الحمدلله احسن
تليفون كيان رن
مراد .. احنا طالعين مصيف الاسبوع الجاي قول لفرح احنا طالعين كلنا وعملنا حسابكو معانا
كيان .. والشركه وشغلكو انت وادهم
مراد .. هناخد اجازه
كيان .. تمام
مراد .. قول لفرح انا عارف انك عندها
كيان ضحك .. حاضر
*****
كيان .. فرح مراد حجز لينا كلنا مصيف الاسبوع الجاي وعملو حسابك
فرح .. مينفعش طبعا انتو صحاب في بعض
كيان .. وانتي بقيتي مننا
فرح .. اروح يا يوسف
يوسف .. ماشي يا حبيبتي
وكيان فضل قاعد شويه
فرح .. انا قررت البس الحجاب
كيان عيونه لمعت ويوسف أتأكد .. مبروك
فرح .. الله يبارك فيك يوسف عايزاك تنزل معايا بكره
يوسف .. طب خليها بعد بكره احسن عندي شغل كتير اوي بكره
كيان بتسرع .. انا فاضي بكره ممكن اجي معاكي
فرح .. ماشي الساعه خمسه كويس
كيان .. كويس جدا
قعد شويه ومشي
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى