روايات

رواية خيانة زوجية الفصل الأول 1 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية خيانة زوجية الفصل الأول 1 بقلم فاطمة أحمد أبوجلاب

رواية خيانة زوجية الجزء الأول

رواية خيانة زوجية البارت الأول

رواية خيانة زوجية
رواية خيانة زوجية

رواية خيانة زوجية الحلقة الأولى

لبست فستان فرحي

بعد ما خلصت الميكب بتاعي

وطلبت من ماما وصحباتي يطلعو بره القوضه

اللي في فندق القاعه اللي هنعمل فيها الفرح

وبدأت اخد صور لنفسي لذكري

وانا مستنيه عريسي عشان انهاردة زفتنا

ولقيت رسالة جاتلي علي موبايلي مكتوب فيها هتكوني معايا انهارده وفي حضني

وفجأة باب القوضة اتفتح

دخل حد بيقول:

الف مبروك

لفيت وشي اشوف مين

وارد عليه

لكن ملحقتش

لأنه رش عليا حاجه خلتني فقدة الوعي

ورغم اني مكنتش حاسه بحاجه

الا وأني مكنتش فاقدة الوعي تماماً

وكنت حاسه بيه وهو شايلني

ونازل بيا من القوضة

وحطني في عربيه

ومشينا وهنا فقدة وعيه تماماً

ومر شوية وقت وبدأت أفوق

ولقيت نفسي في قوضة نوم فيها شباك كبير مقفول بسياج حديد

والنور مقفول

لكن نور النهار والشمس كان منور شويه القوضة

بدأت افوق وأستوعب ايه اللي حصل

لكن وقتها أتصدمت لما لقيت نفسي علي

سرير من غير هدومي

وفستان فرحي مقطع

ومرمي في الارض

وقتها عرفت أنا حصل فيا ايه

وقومت بصرخ وببكي

وبحاول استر نفسي

وأغطي جسدي اللي باين

ودخل وقتها عندي القوضة

شاب طويل جسده عريض كأنه لاعب مصارعه

عيونه خضره وبشرته بيضه وشعره أسود

وهو بيبصلي بسخرية وبيقول…

وأفت وانا بحاول أستوعب ايه اللي حصل
لكن وقتها أتصدمت لما لقيت نفسي علي
سرير من غير هدومي وفستان فرحي مقطع
ومرمي في الارض وقتها عرفت أنا حصل فيا ايه
وقومت بصرخ وببكي
وبحاول استر نفسي
وأغطي جسدي اللي باين
ودخل وقتها عندي القوضة
شاب طويل جسده عريض كأنه لاعب مصارعه
عيونه خضره وبشرته بيضه وشعره أسود
وهو بيبصلي بسخرية وبيقول:صباحية مباركه يا عروسة
ولا أقولك يا مدام سلمي

 

 

بصتلو وقتها بكره وأنا بقول:أنت مين وعايز مني ايه وعملت فيا ايه
فنظر إلي قائلاً: أنا سيف اللي حضرتك بقيتي المدام بتاعته
ده طبعآ بعد ما نمت معاكي
و انتي عارفه حصل فيكي ايه
وانهرت وانا بحاول أقوم لكن مكنتش قادره
وأنا عماله أقوله يا حيوان يا قذر انت عملت فيا ايه
ووقتها قرب مني ومسك شعري جامد وقربني مني وهو بيقول:بصي يا حلوه انا عايزك تاخدي شور وتغيري هدومك وتلبسي حاجه حلوه كده عشان لسه يومنا طويل مع بعض
حاولت ابعد عنه لكن مكنتش قادره
وسابني وطلع وقفل باب القوضه
وانا مش فاهمه ايه اللي حصل أو أنا جيت هنا ازاي
وبدأت أقوم أقف وانا مش قادره وتعبانه اووي ولمحت
شرفي وهو علي السرير
وكمان لبسي كان كله دم
وقتها فهمت انا خسرت ايه
من صدمتي وقعت علي الارض وأنا مش قادره أقوم وعماله ابكي واصرخ بصوت عالي
ومش قادره اتمالك نفسي
وفجأة باب القوضة اتفتح تاني ولقيت نفس الشاب ده تاني داخل عندي وقتها حاولت اقف وانا بصرخ فيه وبقول: انت عملت فيا ايه يا سافل يا حيوان
بصلي بغضب وهو بيقول: عملت فيكي زي أي واحد ومراته وانتي دلوقتي مراتي
سلمي: مرات مين انت مجنون انت خطفتني من فرحي وعيلتي وجوزي
ووقتها قرب مني وخنقني جامد وهو بيقول: انتي مراتي انا وانا جوزك
ورماني بقوة علي السرير
وقرب مني ومسك هدومي وفضل يقطع فيها
لحد مبقاش في حاجه مغطياني
وبصلي بطريقه مرعبه وهو عمال يلمسني ويقرب مني ويحضني وانا بحاول ادافع عن
نفسي وابعد وشه عني بأيدي وبقاوم بقوة
ووقتها مسك ايدي ولفه ورا ضهري
وكمل نهش فيا من غير رحمه

 

 

وهو بيقول:كل ده مجرد بداية للي هيحصلك مني تاني
ولو فضلتي بشكل ده ومنشفه دماغك هستخدم معاكي اسلوب هيخليكي تسمعي كلامي وتنفذيه
وهتخافي تعصي قمري
وساب ايدي ومسك وشي جامد وهو بيقربلي
وشفايفه بتلمس شفيفي
وانا بحاول ابعده
لكن…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية خيانة زوجية)

‫4 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى