Uncategorized

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل العشرون 20 بقلم بدورعاطف

 رواية ملاك تحرق شيطان الفصل العشرون 20 بقلم بدورعاطف
رواية ملاك تحرق شيطان الفصل العشرون 20 بقلم بدورعاطف

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل العشرون 20 بقلم بدورعاطف

كانت ملك جالسه في الغرفة تفكر في كلام زين 
ملك اوف انا مش فاهمه حاجه خالص اي الي بيحصل دا بس يا ربي 
دخلت عليها كاميليا و قالت الأكل جاهز يا حببتي يلا عشان تاكلي 
ملك شكرا مش عاوزه 
كاميليا لا ماينفعش و بعدين انتي مكسوفه و لا اي تعالي يلا 
تحركت معها ملك و نزلت للاسفل و جلست علي طاولت الطعام 
كانت كاميليا تراقب ملك حتي انتهت ملك من تناول الطعام 
ملك الحمد لله ثم وقفت و اخذت طبقها 
كاميليا انتي هتعملي اي 
ملك هشيل الطبق اوديه المطبخ 
كاميليا لا ما تتعبيش نفسك الخدم هنا بيعملوا كل حاجه ثم نادت علي احدي الخادمات 
كاميليا ماريا ماريا 
اتت الخادمه بصنيه عليها اطباق طعام فاخذتها منها كاميليا 
ملك احم هو الاكل دا لمين هو في حد هنا تاني 
كاميليا اه موجوده فوق و انتي تعرفيها كمان و هي هتنبسط اوي لما تشوفك 
ملك مين هي 
كاميليا تعالي معايا و صعدت معها الي الاعلي و دلفوا الي الغرفه و كانت المفاجأه
عند زين كان يحمل مسدسه و يصوبه تجاه امير و يقول انا لحد دلوقت معتبرك اخويا و الاخر اكتشف انك بتعمل فيا انا كدا انت ماتستهلش اي حاجه و لازم تموت ثم اطلق النار عليه و اتت الرصاصه في صدر امير فوقع علي الارض 
جاك ماذا فعلت لقد قتلته هل جننت 
زين خاين و لازم يموت 
جاك يا حراس يا حراس احملوه و تخلصوا منه 
زين لا محدش يلمسه 
جاك ماذا ستفعل 
زين شكل ما سلم مراتي انا بنفسي هسلمه 
جاك و لكن هذا غير مسموح هنا
زين سأدبر الامر و لكن احتاجك معي 
جاك تمام فأشار الي الحراس بأخذه الي السيارة و تبعهم زين و جاك بسيارة اخري 
وصلوا الي احدي المخازن و نزلوا فدخل كلا من جاك و زين وجدوا عدد من الرجال يقف و لم يجدوا رجال جاك او جثة امير 
جاك من هؤلاء و اين رجالنا 
انت وحيد هنا عزيزي 
التفت جاك لمصدر الصوت و قال انت ماهذا ماذا يحدث 
زين لقد انتهت لعبتك عزيزي و الان حان وقنا نحن 
جاك ماذا تقول الا تعلم مع من تتحدث 
زين اعلم جيدا انت مجرد جرو صغير و علينا التخلص منك 
جاك و اذا فعلت ذالك لا احد سيرحمك فالجميع هنا و أؤكد لك انك لن تستطيع الخروج من البلاد و سوف يتم تصفيتك 
زين هههههه ان اعلم ذالك عزيزي و قد اتخذت احتياطاتي ام انت فمصير سيكون مثل مصير زوجتي الا تتذكر 
جاك اني انفذ الاوامر و ليس لي دخل 
أمير فعلا لقد نفذت اوامر و الدليل هنا فقام أمير بتشغيل تسجيل لكل من نوح و جاك و هما يتفقا علي زين 
امير الا تتذكر هذا لقد لعبت معه لعبه و غدر بك جاك و لم تستطع السيطرة عليه و لكنه اخذ نصيبه من العقاب ام انت فستأخذ نصيبك الان 
زين دك باولوا ابدأ الان 
جاك لا ماذا ستفعلوا انا لاعلاقه لي باي شئ لا لا 
امير كلب طول عمره 
نظر له زين و قام بالضغط علي صدر امير 
امير اااااه 
زين اي بتوجعك اوي 
امير اه يا قاسي اقولك ف الكتف تجبها في صدري كدا عملتلي واواه 
زين واواه اي يا نوال فين الرجوله 
امير هونيك عم تاكل تبوله ????????
زين هههههه خش في حضن اخوك يا فواز 
ملاك تحرق شيطان بقلمي بدور عاطف 
دخلت ملك الغرفه و معها كاميليا و كانت المفاجأه 
ملك ندي 
نظرت لها تلك الجالسه و قالت م ملك 
جرت عليها و احتضنتها 

ملك ندي حببتي انتي كويس 
ندي ببكاء ملك وحشتيني اوي 
نظرت لها ملك و قالت انتي كويسه لما انتي هنا امال الي ماتت دي مين و وأمير امير فين 
كانت كاميليا تقف تنظر لهم ثم قالت قبل اي حاجه لازم تاكلي عشان ما تتعبيش ثم نظرت لملك و قالت خليها تاكل الاول و بعدين اتكلموا ثم تركتهم و ذهبت 
جلست الفتاتان و بدأت ملك بإطعام ندي و بعد الانتهاء 
ندي ماما عمله اي و احمد و بابا 
ملك كلهم بخير بس احكيلي اي الي حصل و امير فين 
ندي ببكاء امير انا معرفش حاجه كل الي اعرفه ان بعد شهر من الجواز جه امير خادني و روحنا ميناء و دخلنا مكان شكل المخزن كدا و جه ناس اخدوني و انا فضلت اصرخ و امير كان واقف مش بيعمل حاجه و في واحد قرب مني و (فلاش باك)
ندي امير اي الي بيجره دا 
اقترب منها الرجل و بيده ابره و كاد ان يعطيها لها الا انها صرخت و قالت ابني 
كان امير علي وشك الخروج من المكان و لكنه توقف عند سماعه هذا 
التفت لها امير و نظر اليها 
ندي ببكاء ابني انا انا حامل يا امير حامل ثم اغمي عليها 
جري امير مسرعا اليها و قام بحملها و اخذها الي السيارة 
شخص ما هنعمل اي الحاجه لازم تتسلم لكمال بكرة 
امير انا هتصرف بس حسك عينك تجيب سيرة لحد ثم اخذها و ذهب 
(باك)
ندي و فقت لقيت نفسي هنا 
ملك انتوا كنتوا في اليونان و دلوقت احنا في لندن 
ندي لندن معقول 
ملك طب انتي شوفتيه تاني 
ندي لا بس اوقات احس انه موجود معايا و اكون سمعه صوته 
ملك بس اي الي وصلك لزين و الست الي تحت دي 
ندي الست دي لسه جايه مبقالهاش اسبوع و بتهتم بأكلي و الدواه كمان 
ملك انا مش فاهمه حاجه خالص 
ندي اي الي جابك هنا 
ملك زين 
ندي زين مين 
ملك لا دي حكايه طويله بصي يا ستي 
حكت لها كل ماحدث حتي هذه اللحظه 
ندي معقوله و تجار اعضاء يبقا امير كان واخدني ليهم و كان زماني ميته دلوقت 
ملك معرفش بس زين قالي هفهمك كل حاجه لما يرجع ثم ضحكت و قالت ههههه كان زمانك كفته هههه ههههه 
ندي هههه رخمه 
ملك وحشتيني اوي و وحشني الكلام معاكي 
ندي و انتي كمان 
عند زين و امير 
امر زين الرجال بإحراق المخزن و بداخله ثلاث جثث منهم جثة جاك 
امير احنا لازم نمشي من هنا فورا 
زين اكيد و انا ظبط كل حاجه احنا بالنسبلهم ميت دلوقت يلا بينا 
تحركوا و وصلول الي مكان ما في ضواحي المدينه و كانت في انتظارهم طائرة 
ركب الاثنان 
امير هنروح فين 
زين لمراتك و ابنك و لا انت ليك راي تاني 
امير و تفتكر هتسمحني 
زين انا مظبط كل حاجه متقلقش 
و بعد عدة ساعات و صل كلاهما الي المنزل المتواجد به ملك و ندي 
دخلوا و كانت في استقبلهم كاميليا 
زين خلاص يا كاميليا الوعد اتنفذ و اخت حق بنتك جميله 
كاميليا طول عمري واثقه فيك يا زين و بالمناسبه مين بقا البنت الي فوق دي 
زين دي دي الي فوقتني من الي كنت فيه 
يتبع ……
لقراءة الفصل الحادى والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!