Uncategorized

رواية أنت طريقي الفصل التاسع عشر 19 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل التاسع عشر 19 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل التاسع عشر 19 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل التاسع عشر 19 بقلم ياسمينا

اركان بهدوء : ها
اساف بصلو ببرود : عايز ايه
اركان بغضب : هكون عايز ايه متعصبنيش
اساف ببرود : مانت اتعصبت خلاص
اساف اتحرك من قدامو وكان هيدخل القصر اركان مسك ايدو
اركان : مفروض اشوف ده واخرس
اساف بجمود : اه
اركان : تعرف نفسي اعمل ايه
اساف : اعمل الي تعملو وبردو مش هقولك
اركان : برا حياتي يلا
اساف : من قلبك
اركان بغضب : يخربيت برود اهلك
اساف بهدوء : بكرا هتعرف كل حاجه 24 ساعه بس وهتعرف كل حاجه
اركان بضيق : تمام بس من هنا لي بكرا مش عايز اتكلم معاك
اساف : والله ماهتقدر دا انت احتمال تسيب مراتك انهارده وتجي تبات عندي بتعشقني مش بأيدك
اركان بسخرية : قال اسيب مراتي وجيلك بص هدخل اقسم بالله اشوفك بتكلمني بس ههزق بكرامتك الارض
اساف بضحك : ماشي يامزتي
اركان بصدمه : نعممم
اساف بضحك : يووووه قصدي ماشي ياكوكتي
اركان بصلو بقرف ودخل القصر
اساف : تعالي بس اقولك علي حاجه ياحب
اركان بغضب : ماتلم نفسك بقاااا وقولتلك متكلمنيش
اركان دخل القصر ولقه تقريبا كل المعزيم مشيو
اركان : امال فين
اميره : فوق
اساف بضحك : يابختك
اركان بصلو بقرف وطلع
اساف بخبث : دانت هتتنفخ
اركان طلع اوضتو وخبطت علي باب
امال : ادخل
اركان فتح الباب اول مافتح الباب لقه امال واقفه بغضب وماسكه جذمتها بتاعت الفرح
اركان : في ايه
امال بغضب : لا مفيش اقرأ علي نفسك الفاتحه علشان هتموت دلوقتي
اركان : اووبا هما بيموتو في ليلة الدخله ولا ايه
امال رمت عليه جذمه بغضب
امال بغضب : وكمان بتهزر ياااخاااين
اركان حط ايدو علي راسو
اركان بصدمه : دانا اتعورت
امال بسخرية : مأنا بدبحلك القطه في اول يوم
اركان بغضب : لو جتلك هندمك وبعدين هو انهارده فرحنا ولا ابه نظام
امال قربت منو وقالت : طلقنييييييييي
اركان : نعم
امال بغضب : انت خاين خااااين طلقني
امال جابت فرضت جذمتها تانيه
واركان جري من قدامها ووقف علي سرير
اركان : لا كدا كتير هو أنا متجوز راجل ولا ايه
امال بزعيق : انا راجل يااركااااان
اركان : ياحبيبتي مش قصدي في شكل في طبع
امال بغضب ؛ طبععع طيب
امال رمت عليه الجذمه وجت في وشو
اركان بغضب : يخربيت امك
امال طلعت تلفونها وورت لي اركان صورتو وهو بيبوس بنت
اركان بصدمه : وربي مانا ده اساف
امال بسخرية : تصدق انا شايفه اساف اهو
اركان : افهمي اساف بيفهم في الفوتوشوب وهو الي عمل كدا
امال بغضب : وكمان عايز تخرب بيت اختي مش كفايه بيتي ده مش اساف ده انت
اركان بغضب : قولتلك مش انا مش انا ايه في جذمه في دماغك ولا ايه
امال بزعيق : لا دا الجذمه دي الي هتتضرب بيها دلوقتي
❤️تحت عند اساف❤️
اميره :يلهوي ايه صوت ده
اساف بخبث : مفيش عرايس بقا
نجلاء : ده صوت تكسير
اساف بضحك : عادي عادي تلقي راس اساف اتكسرت
ندي بخوف : ايه
اساف بضحك : اسمعو اسمعو
❤️عند اركان
اركان : انا ايه الي خلني اتجوز
امال بغضب : وانا الي قولت هعيش معاك اجمل ايام حياتي
اركان : ربنا يخدك
امال بغضب : يخدنييييي اناااا
اركان بسرعه : لالا أنا قصدي علي اساف
امال بغضب : طلقني
اركان : ياحبيبتي لسا بدري علي نكد يعني مش من اول يوم معروف أن اول يوم فيه حب ولاف لافه مش نكد وقرف
امال : ياحبيبي مش عجبك طلقني بص بس انت بتبوس البنت فين دانت مبوستنيش كدا
اركان بخبث : مانتي مش كنتي بتوافقي
امال بغضب : بس ياسافل
اركان : اسمعيني
امال فتحت الدولاب وطلعت هدوم لي اركان
امال : خد روح بات معا الي كنت بتبوسها
اركان بصدمه : امال تعرفي انا لو نزلت دلوقتي هيعملو عليا حفله
امال بخبث : حلفه اممم
اركان : انا مش مرتحلك
امال سابتو وطلعت من الاوضه
اركان بصوت عالي : اعقلي يابت المجنونه
امال نزلت من علي سلم واساف شافها
اساف بخبث : ايه دا انتي ايه الي منزلك بس
امال بدموع مزيفه : هو سبب
اركان بغضب : انا عايز أطلقها والله مانا متجوز تاني
نجلاء : في ايه يابني
اساف بخبث : ياطنط باينه اوي اهو
اركان بغضب : مش قولتلك متكلمنيش
اساف بسخرية : هو انا كلمتك
امال بتمثيل : انا مش عايزه اشوفو
اركان بغضب : كرهتيني في ستات ياشيخة
اساف بخبث : بس مش لدرجه دي يعني
اركان : انت فهمت ايه يامتخلف انت
اميره : معلش يابني عادي بتحصل
اركان بصلها بصدمه وبعدين بس لي اساف لقه بيضحك جااامد
اساف بضحك : يلهوي يااركان مش مصدق
اركان بص جمبو ولقه فازه شلها ورمها علي اساف بس اساف اتحرك ومجتش عليه
اساف : ومجتش
اركان بصلو بغضب وبعدين قرب من امال
اركان : والله مانا
امال بضيق : هششش
اركان بغضب : طب والله لروح اسهر معا بنات مصر كلها وهبعتلك صورنا ماشي
اركان مشي من قدامها
اساف : تعال معايا
اركان مشي معا اساف وطلعو الجنينه وأركان قعد قدام حمام السباحه
اركان : قولتلك قبل كدا انك كلب
اساف بضحك : اه
اركان بغضب : ليه بعتلها صوره ده مش انا
اساف : بصراحه كان هدفي اني عايز اقضي معاك الوقت ده علي مايجي بكرا وتعرف الحقيقه لاني مش عارف ايه الي هيحصل بكرا تاني حاجه كنت عايز اضحك عليك
اركان بضحك : دي ضربتني بجذمه
اساف بضحك : اه مانا سمعت
اركان : مجنونه بس بحبها مش هتقولي ليه بتعمل كدا
اساف : بكرا
اركان : ماشي بس بردو انا عايز مراتي
اساف : قوم قوم يااركان
اركان بضحك : خلاص ياصحبي هفضل معاك
اساف : بص انا اي حاجه بعملها بعملها عشان مصلحتك
اركان : لدرجه انك تاخد تصميماتي وتبعها لي أعدائي
اساف : بس دي مش تصميمات دول شويه شخبيط وافكار بتقطعها وبعدين ترميهم
اركان : يااساف دول افكاري انا مش ينفع حد يعرفها
اساف بهدوء : عارف
اركان: هنام فين
اساف : تعال
اساف خد اركان لي الاوضه الي في جنينه وكانت كبيره شويه اساف فتح الباب وأركان دخل وابتسم لما شاف صور كتير متعلقه ليه هو واساف ومريم وتالا وكمان امال
اركان : حلوين اووووي
اساف بضحك : تعال نلعب كوره
اركان : دلوقتي
اساف : اه علشان خاطري
اركان : اساف انا خايف طريقة كلامك بس قلقاني
اساف بهدوء : متخفش
اركان : خايف اخسرك
اساف مشي خطوتين وجاب الكوره من الأرض
اساف : يلا نلعب زاي زمان
اركان : ماشي ياسيدي
اساف وأركان طلعو برا الاوضه وفضلو يلعبو ويضحكو من قلبهم قعدو ساعتين بيلعبو وبيضحكو تقريبا كل القصر سمع ضحكتهم وطلعو يتفرجو عليهم من البلكونه وفرحو بفرحهم
اساف بص لي امال الي كانت واقفه في بلكونه وهي بصتلو وفتكرو الي كانو متفقين عليه
❤️فلاش باك ❤️
اساف سحب امال بهدوء من الفرح ودخلو القصر
امال : مالك
اساف : بصي انا عايزك تخلي اركان ميبتش معاكي انهارده
امال : يعني ايه
اساف : بصي انا هحكيلك وده اول مره احكي لحد الموضوع ده مفيش غير معتز
امال : احكي سمعاك
اساف : من تلات عرفت أن أعداء اركان في شغل عمللو فخ وطبعا الي قالي معتز معتز اه كان صحبي بس علاقتنا باظت بس مقدرش يشوفهم بيأذو اركان وجاه قالي أنهم عايزين يسرقو كل تصميمات اركان كلو كلو حتي فلوسو عايزنو يبقا علي بلاطه زاي ما بيقولو المهم روحتلهم انا وتفقت معاهم اني هجيلهم تصميمات اركان وأنهم يشيلو فكرة أنهم يخدو فلاسو دي علفكره الناس دي خطيره جدا
امال بتركيز : طب وبعدين
اساف : بقت اخد الورق الي اركان بس بيقعد يفكر فيها إنما الحاجات الأساسية لا وكنت بفهمهم أن جبت تصميمات الاساسيه وباخد منهم فلوس
امال : طب ولما اركان بيتشهر اكتر منهم وتصميماتو بتبقا ناجحه اكتر منهم ايه مش بيستغربو طب وأركان لما بيشوف افكارو بتنسرق ايه مش بياخد بآلو
اساف : كتت بقولهم انو ذكي جداا وانو رسم غرهم طول 3 شهور دي قدرت اخلي اركان ميشوفش دفليه لحد فيهم وهو اصلا مش بيهتم وبعدين هما كمان بيكسبو كتير من ورا تصميمات اركان دي
امال : طب ومن سنه لما تصميماتو انسرقت وكل الناس قالت عليه مهمل لما محضرش دفليه
اساف : انا الي بعتلهم تصميمات دي لأنهم كانو بيهددوني يقتلوه بس بعد الدفيله ده حطتهم في دماغي وبقو في 6 شهور دول بيخسرو وبس لغيت بقا لما فكرو في الفكره دي
امال بستغراب : طب وهتفضل تعمل كدا لغيت امتا
اساف بثقه : لا مانا مقولتلكيش انا بصور اي مقابله بيني وبينهم وانهارده قدمت كل الفيديوهات لي بوليس وقالي في خلال 24 ساعه هيقبضو عليهم وكمان كل المكسب الي كسبوه من ورا تصميمات اركان هترجعو واكتر كمان
امال : وليه سكت عليهم تلات شهور
اساف : علشان اجمع كل المعلومات عنهم
امال بأبتسامه : بجد انت اجمل صديق في الكون بس قولي ليه عايزو يقضي معاك اليوم ده معام
اساف بهدوء : خايف مش عليا عليه علفكره الناس دول مش هيسبوني ومعرفش بكرا هيحصل ايه
امال بزعيق : اسكت مفيش حاجه هتحصل وكلو هيتحل
اساف : مش مرتاح
امال بغضب : لا دانت شكلك عايزني اهزقك
اساف بضحك : طب اسمعي
اساف طلع تلفونو وقال : شوفي الصوره دي
امال بصدمه : يلهووي بيخوني الخاين ابن الخاين
اساف بضحك : لا ده مش هو ده انا
امال بصدمه : انت
اساف : اه وعامل فوتوشوب
امال بضيق : لازم اطلقك من اختي
اساف : اسمعي بس نكدي عليه بصوره دي
امال : اممم ماشي فهمت
اساف بأبتسامه : شكرا بجد
امال : بس ياض انا اختك …
انتهاء فلاش باك❤️
اساف وأركان تعبو من لعب واساف نام علي الارض في جنينه
اركان بضحك : ايه تعبت
اساف : اتخمد
اركان نام جمب اساف
اساف : اركان انت افضل صديق عندي
اركان بقلق : مالك
اساف بضحك : مفيش نام
اركان : وانت اعز صديق بس هنام هنا أساف
اركان بص علي اساف لقه نام وبعدين ابتسم وبص علي بلكونه لقه امال واقفه ابتسمتلو وقالت بصوت عالي : تصبح علي خير يااركونتي
امال دخلت الاوضه
اركان بستغراب : دي اتجنت ولا ايه
اركان نام ….
_________________________________________
❤️في صباح يوم جديد ❤️
طلع قرار بلقبض علي أعداء اركان ومنهم جان وفعلا اتقبض عليهم
❤️عند اركان ❤️
اركان صحي من نوم وبص جمبو وملقاش اساف لقه امال
امال : اكيد تعبت من نومه هنا
اركان : امال اساف فين
امال : اهده راح مشوار وجاي وقالي اوريك الجواب ده
اركان خد منها الجواب بسرعه وفتح وقرأو اساف كان كتبلو كل حاجه حصلت معه اركان كان بيقرأ وهو مصدوم وكان مكتوب في اخر الجواب
( انا دايما هفضل احميك لانك ابني قبل ماتبقا صحبي ❤️❤️)
اركان بخوف : مش هيسبوه هيأذوه
امال بقلق : ممكن تهده
اركان : دول ناس مش سهله دا سجن اخطر 3 أشخاص في المجال بتعنا مش هيسبوه عايش
امال بدموع : لا متقولش كدا
اركان مسك تلفونو وفضل يرن علي اساف مش بيرد ….
________________________________________
❤️عند اساف ❤️
طلع من القسم بعد ما تأكد انهم قبضو علي أعداء اركان وهو بيعدي الطريق سمع تلفونو بيرن رد
اساف : مالك يابني
اركان : اساف انت كويس
اساف : اه كويس
اركان : طب يلا ارجع البيت بسرعه
اساف سمع صوت عربيه وبص قدامو لقه عربيه جايه عليه بسررررعه اوووي وفي لمح البصر العربيه خبطتو وتلفون وقع منو
اركان برعب ؛ اساااااااف
العربيه الي خبطت اساف مشيت بسرعه بعد ما خبطتو وناس اتلمت علي اساف الي غرقان في دمو ونقلوه المستشفي …
❤️عند اركان ❤️
اركان لما سمع كدا مقدرش يستنا وطلع من القصر ووراه امال وركبو العربيه وساق بسررررعه جدااا
امال : اهده
اركان بزعيق : اكيد حصلو حاجه
امال بدموع : بعد شر
اركان لقه تلفونو بيرن وكان رقم اساف رد بسرعه
اركان بلهفه : اساف
الشخص : صاحب التلفون ده عمل حادثه
اركان أنصدم ومعرفش يرد
امال خدت تلفون وقالت : هو في مستشفي ايه
الشخص : مستشفي …..
اركان ساق بسرعه جدااا وبعد نص ساعه وصل المستشفي وجري ودخل المستشفي ووراه امال وسأل علي اساف
الدكتور : حالتو خطيره الخبطه كلها جت في راسو وللاسف فقد نظرو وتاكدنا بعد ماشوفنا الاشاعات
اركان بص لي دكتور بصدمه ومبقاش قادر يستحمل
امال بدموع : ازاااي يعني مفيش امل بصرو يرجع تاني
الدكتور : اه طبعا في امل
اركان بصلو بتركيز
الدكتور : ننقلو عين بس للاسف مفيش دلوقتي متبرع يعني ممكن بعد شهر شهرين
اركان بغموض : انا مش هخليه يفوق ويشوف نفسو اعمااا
امال : مفيش حل غير كدا
اركان بغضب : مستحيل اخليه يحس بلعجز دكتور انا الي هتبرعلو بعيني
امال بصتلو بصدمه : ايييييه
اركان تجاهلها : ودلوقتي تعاملنا العمليه انا مش هسيبو يفوق ويشوف نفسو كدا
الدكتور : بس انت شب وحرام تضيع نفسك كدا
اركان بعضب : مالكش دعوه المهم أنقذ صحبي
امال بدموع : لا متعملش كدا
اركان وقف قدامها ومسك وشها بأيدو ومسح دموعها
اركان : هو عمل علشاني كتير مش هقدر استخسر عليه عيني
امال بدموع : بس يأركان
اركان حضنها بحنان : مش انتي هتفضلي معايا حتي لو بقيت اعمه
امال حضنتو جامد وقالت : طبعااا مستحيل اسيبك لو حصل ايه
اركان : خلاص يبقا كدا كلو تمام
اركان خرج امال من حضنو وقال لدكتور : انا جاهز
امال مسكت ايد اركان وقالت بدموع : انا خايفه علشاني ماتعملش كدا خلينا تدور علي متبرع اكيد هنلقي
اركان بهدوء : لا مستحيل يلا يادكتور
امال بدموع : لاا
أركان : اكتر حاجه هزعل عليها اني مش هشوف عنيكي الي سحرتني دي تاني
اركان مسك راسها وبسها
ومشي معا دكتور وآمال كانت بتبص عليه وبعدين قعدت علي كرسي ونفجرت من العياط…
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية منقذي للكاتبة ياسمينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!