روايات

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل التاسع 9 بقلم رنا أحمد

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل التاسع 9 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل التاسع 9 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل التاسع 9 بقلم رنا أحمد

في امريكا فيلا البوص .
ادم بغضب جحيمي /ايه الي انتوا عملتوه ي بهايم مش هي دي .
جاك بجنون /ازي بس سعادتك قولتلنا أن فيه عشق صغيره وفيه عشق كبيره .
مارك /ايوه ي ادم باشا احنا كنا واقفين قدام فيلا الجارحي وسمعنا البواب وهو بيندها عليها وبيقولها ي عشق .
ادم بعصبيه /اغبياء انا مديكم الصوره علشان كده لان اخت الفهد اسمها عشق دي أخته مش مراته ي اغبياء .
جاك بصدمه /ايييه.
ادم بغضب /غوري من وشي أما اشوف حل في المصيبه دي يلا غوروا .
ليهرولوا سريعا بخوف الي الخارج أما ادم فظل ينظر إلي ذلك النائمه بندم فماذا سيفعل معاها .
في وزاره الداخليه .
في مكتب الفهد .
كريم /تمام ي فهد المجرمين تحت وجاهزين التحقيق.
الفهد بتوعد/تمام يلا بينا .
كريم باستغراب/مالك ي فهد .
الفهد بتعب /ابدا ي كريم شويه مشاكل يلا بينا .
في أحدا الكافيهات ..
انجي /ده جواز السفر اعتبري كل حاجه خلاص خلصت .
عشق /مش عارفه اشكرك ازاي ي انجي علي الخدمه دي .
انجي بتنهيده /يارتها تكون خدمه فعلا ومتخسرناش كل حاجه وتخلينا نندم .
عشق بقوه /انا مستحيل اندم ي انجي كفايه اوي الي شفته انا متاكده أن ده الحل الي هتخلي فهد يتغير ويعرف قيمتي كويس .
انجي /عشق انتي ممكن تادبي فهد وانتي قصائده وقصاد اهلك اقعدي عند انكل سليم وسيبيه يتربا .
عشق /مش هينفع ي انجي لو فضلت قصاده ضعفي هيتغلب عليا ويكسرني قصاده ده غير طنط عشق وانكل فهد هيفضلوا دايما يزنوا عليا اني ارجع وانا عايزه افضل بعيد عن كل حاجه مش بس فهد لازم ابعد وافكر بهدوء .
انجي بتنهيده/عشق بصراحه انا عايزه اسالك سؤال من ساعه معرفت انبارح الي عايزه تعمليه انت شايفه هيكون رعد فعل فهد ايه بعد الي هتعمليه.
عشق بارتباك /اكيد هيتغير .
انجي بسخرية/متاكده صدقيني ي عشق نهايه الي بيحصل ده هيكون ندم مابنكم انتوا الاتنين .
عشق بقوه /انا عمري مهندم ي انجي عايزاني اعمل ايه افضل عايشه في دور امينه طول الوقت عيزاني وانا في السن ده استسلم لتهياته المريضه اخود حبوب منع الحمل وتدمر حياتي جايز عمري ماقدر اخلف ابن خالك اناني ي انجي مبيفكرش غير في نفسه وشغله وبس عايز عشق بحبها ليه وانت تفضل تسعد فيه بس وعايز شغله الي بيثبت دايما من خلاله أنه فهد الجارحي انا عمري مهندم علي اي حاجه تحصل ي انجي عمري .
انجي /طيب انتي قراراتي هتسافري فين .
عشق بتعب/امريكا لأن كمان هكمل شغلي هناك .
انجي /دي زي ماتكون مترتبه اني اكون معاكي لان عندي مهمه هناك .
عشق بفرحه/بجد الحمد لله .
انجي /يبقا هنسافر مع بعض وهنفضل انشاء الله وقت ماكون خلصتي مهمتي تكوني انتي كمان رجعت نفسك ورجعتي ل فهد .
عشق بتنهيده الم /انشاء الله بس انجي انا مش عايزه فهد يعرف اي حاجه اه .
انجي بلهفه /مالك ي عشق شكلك مش كويس فيكي ايه .
عشق بارتباك /ها لا ابدا ده ضغطي بس عالي مفيش حاجه .
انجي /سلامتك ي حبيبتي جهوي نفسك علشان خلاص هنسافر الساعه ثلاثه بعد الضهر  .
عشق /حاضر .
في وزاره الداخليه ..
الفهد /علي الله تكون الخدمه عجبتكم عندنا .
أحدا الأشخاص بالم /ابوس ايدك ي فهد باشا كفايه .
كريم بغضب/جرا ايه يلا وبعدين مالحل في أيديكم تتكلموا وخلصوا نفسكم .
الشخص الثاني/ي سعاده الباشا احنا قولنا كل حاجه .
الفهد بغضب /مين الي وراكم يلا البوص مش كده .
الشخص الأول /بوص ايه سعادتك احنا شغالين لوحدينا.
كريم بغيظ /ده انتوا مصممين بقا .
الفهد بغضب جحيمي/يبقوا انتوا الي اختارتوا .
في فيلا الجارحي ..
فهد بغضب /انت متاكد طيب مع السلامه .
عشق بقلق /مالك ي فهد فيه ايه .
فهد بقلق/فيه نص مليون جنيه انسحبوا من حساب رحمه .
عشق بقلق/نص مليون جنيه ويترا عمله ايه بالمبلغ الكبير ده .
فهد بحده /مش عارف بس لازم اعرف رحمه رحمه .
رحمه /نعم ي بابا .
فهد بحده /انا عملت كشف علي حسابات البنك لقيت حضرتك ساحبه انبارح نص مليون جنيه .
رحمه /ده فعلا ي بابا.
فهد بغضب /وديتيهم فين .
رحمه /ودينهم عمل خير ي بابا علي روح امي الله يرحمها.
عشق /الله يرحمها .
فهد بتنهيده الم /ماشي بس ياريت بعد كده تبقي تعرفيني رغم أنه مبلغ كبير ومش مطمئن بس برضه اناةبثق فيكي ي رحمه .
رحمه /حاضر ي بابا عن اذن حضرتك .
عشق /متقلقش ي فهد رحمه واعيه .
فهد برعب/احنا أعداؤنا كتير ي عشق يتمنوا يوقعونا بأي طريقه لازم اخاف .
عشق بحنان/انشاء مفيش شر ابدا هيحصلنا .
فهد بتنهيده /يارب ي عشق.
في أحدا المستشفيات .
كان يرقد فهد وهو يشعر بألم حاد في يده اثر ذلك الكدمات .
كريم /مانت الي افتريت عليهم ي كبير ده العيال مبقاش فيهم نفس .
الفهد بغضب/ويعني بعد كل ده اتكلموا ولا الهواء متخلص ي دكتور كل ده بتخيط فيها انا زهقت .
الدكتور /خلاص ي فهد باشا خلصت خالي بالك كويس من ايدك ده مش جرح صغير لازم تهتم كويس .
الفهد بهمس/مش مرتاح قبل ماقبض علي البوص الي مهددلي حياتي ومعيشني في قلق طول الوقت ساعتها هسعدك ي عشق ونعيش حبنا الي بيروح قدام عنيانا هانت يروحي .
في امريكا .
في فيلا الشبح .
عشق بصراخ /عااااااا ابوس ايدك متغتصبنيش انت معندكش أخوات بنات ولا ايه  .
ادم بالم وغضب /ي بنتي حرام عليكي صدعتيني هو فيه حد جيه جانبك اسكتي بقا .
عشق بقلق /امال انت جايني هنا ليه .
ادم بغيظ/أنا مجبتكيش ده القدر المهبب .
سامر /مساء الخير ايه ي ادم مين دي .
عشق بهيام /هي ايه المززز دي اكيد امهم كانت بتتوحم علي شيكولاته بالبندق .
ادم بغيظ /دي قدرنا المنيل الله يحرقكم ي جاك انت وماكس والبوص معاكم  .
عشق /بقولكم ايه انا جعانه دي مش اصول دي .
ادم بغضب /انتي ايه ي بت انتي البرود ده انتي في بلد تانيه ومخطوفه ومع قتالين قتله يعني المفروض تخافي .
عشق /ي عم متكبرش الموضوع خاطفين ايه دي اشكال خاطفين بس لو عايزين فلوس عادي ابويا يدفع من جنيه ل 500جنيه مش اكتر من كده بس انت شايفه انكم مشاء الله مش محتاجين ي عني شاشه قد الحيطه ونجف وتلاجات هي التلاجه دي كام قدم .
ادم بغيظ /يارب ارحمني انتي جايه تشتري الفيلا .
سامر بهمس وهو ينظر إلي عيناها/ازي بس ده انا لو عندي قمر زيك كده ده انا دفع علشانه عمري كله .
عشق بهيام وهي تنظر له بإعجاب/مش كده والنبي يلههوي  علي العيون دي ي ناس ي خربيت جمال امك.
ادم بغيظ /اجيبلكم شجره واتنين ليمون ابعد يلا كده اسمعي ي بت انتي هو القدر المهبب الي رماكي في سكتي هما كام يوم وهترجعي انشاء الله سليمه من غير خدش .
عشق /طب بص ي عسل وحياه اغلي حاجه عندك يشيخ لاتكمل جميلك لآخر لو ناوي ترجعني يبقا مش قبل اسبوعين .
ادم باستغراب/اشمعنا .
عشق /اصلا بعيد عنك عندي الاسبوع الجاي مدينتين زفت مش عارفه فيهم كلمه واحده وبابا وعدني اني لو طلعت بامتياز هيجبلي عربيه موديل السنه دي بس بعيد عنك لو امتحنت الماديتين دول مش هحصل حتي توكتوك ف يريت ي عني ترجعني بعد مع الاسبوعين يخلصوا يبقا قضا وقدر.
ادم بغيظ /يااااارب .
سامر بضحكه ساحره  /ههههههههههههههه.
في فيلا الجارحي ❤️❤️.
كانت تجلس عشق  وهي تتضع يدها علي بطنها تحدث جنينها .
/انا عارفه اني ممكن تيجي يوم وتزعل مني علي قراري ده اني بعدك عن ابوك بس صدقني ابوك لازم يعرف قيمتنا لازم يتعلم ازي يحمينا لازم ي حبيبي ماما.
الفهد /غريبه صاحيه ل حد دلوقتي .
عشق بتجاهل /عادي ي عني .
الفهد باستفزاز/ايه مش عارفه تنامي غير في حضني صح.
عشق بقوه /لامش صح ي فهد انت مش في دماغي اصلا .
الفهد بحنان /انا عارف أن في قلبك مش بس دماغك .
عشق وهي تحدث ذاتها/مهما تعمل ي فهد مش تتأثر عليا تأتي ابدا العصفوره خلاص هتتطير من جناح الفهد ❤️❤️❤️.
في الجامعه …
كانت تسير عشق وهي تبحث عن رحمه في كل مكان ليغتابها القلق .
ام حوريه /مالك ي رحمه فيه ايه .
رحمه بقلق/اختي عشق مش عارفه فين وبرنوعليعا من الصبح مبتردش .
ام حوريه /متقلقيش ي عني هتروح فين .
دكتور فارس /اهلا ي رحمه اخيرا فكرتي تحضري .
رحمه بضيق وغرور /لا خالص اناجايه اشوف اختي محضرت حضرتك مش مهمه بالنسبه الي خالص .
ام حوريه /ايوه كفايه عليك الفسق الي بيحصل في محضراتك ي دكتور  فارس ربنا يهديك .
رحمه بضيق/ي لا يام حوريه الجو هنا بقا خنقه .
فارس بتوعد /ماشي ي شيخه رحمه وحياه امي لوريكي .
في فيلا عاصم …
كانت تقف انجي وهي تعد اغراضها لتمسك ملف الشبح لتنظر إليه بتمعن لتتحدث.
/جيالك ي شبح ونهايتك هتكوني علي ايدي ومبقاش انجي عاصم اما خليتك تغرق في كل الي عملته.
في الطائره ..
كانوا يجلسون انجي وعشق وهم يفكرون في القادم فةعشق كانت تتضيع يدها علي بطنها بخوف لكنها كانت ترا أن ذلك سيكون هو الحل
انجي /متقلقيش انا معاكي .
عشق بقلق/ربنا يستر يقويني علي الي جاي.
في فيلا الجارحي ❤️❤️.
في جناح الفهد
كان يخرج من الحمام وهو ينشف خصلات شعره بمنشفه صغيره .
فهد بصراخ /ي عشق عشق فين البيجامه البيج بتاعتي ليقاطعه هاتفه وهو يعلن عن رساله صوتيه من عشق.
/فهد انا خلاص بعدت العصفوره خرجت من القفص كنت فاكر أن عمري مهبعد لا ي فهد بعدت عشق مبقتش عشق انا بعدت في مكان مستحيل تعرف توصلي كان لازم اخليك تندم ي فهد الحب عطاء مش امتلاك سلام ي فهد .
يتبع…..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى