روايات

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا أحمد

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا أحمد

في فيلا الصقر .
البوص /انا جيت علشان اقولك اني خلاص الفهد هيقع تحت ايدي قريب وهخليك انت بنفسك تشفي غليلك منه .
صقر بغرور/لا خلاص ي بابا مش مستاهله انا خدت الخطوه قبلك بكتير وقريب اوي هاخد حقي منه .
البوص بتنهيده /طيب أمسك دول .
صقر باستغراب /ايه دول .
البوص /فلوس لسه مخلص عمليه مخدرات وطالع بفلوس كتير خود .
صقر بضيق/انا عمري مقبلت علي نفسي فلوس حرام وانت عارف كده كويس ي سليم بيه ولا اقول ي ديف اظن الاسم ده بالنسبه الك احسن مش كده .
البوص بغضب /انت لسه زي مانت متغيرتش ابدا مش كفايه الي حصلك بسبب الفقر مش كفايه انك خسرت البنت الي كنت بتحبها واخوها عمل فيك كل ده عارف ليه علشان كنا فقراء ي صقر مكناش من مستوي عائله الجارحي وبرضه لسه زي مانت بتحب الفقر رغم كل الي وصلتله دلوقتي .
صقر بحده /ومش نتغير ي بابا وليه متقولش أن مل الي جرالي ده بسببك ليه مقولتش أن فهد رفض جوازي من رحمه علشان ابويا تاجر مخدرات انت الي مكنش فيه اي داعي لكل الي انت عملته كنا عايشين بالحلال ومرتحين انت الي طمعت في كل حاجه.
البوص بغضب وغيظ /انا كنت لازم اعمل كده لانك غبي وهتفضل طول عمرك غبي بسبب فقري خسرت حجات كتير وتقولهم امك الي صممت علي الطلاق وراحت اتجوزت راجل اعمال غني ومعروف وخلفت البت الي متتسما الي اسمها لينا خسرت حجات كتيره اوي ي صقر بسبب الفقر انا عايزك تبقا قوي ي صقر تاخد حقك من بوق الأسد .
صقر بتوعد/متقلقش من دي بالذات انا بقيت محترف فيها وقريب اوي هانتقم من فهد الجارحي وادفعوا تمن كل الي عمله.
في فيلا الشبح ..
كان يجلس آدم ولااول مره في ذلك الهيام كان يسرح في مين سرقه إعجابه من النظره الأولي كان يبتسم عندما يتذكر فعله الجنوني يشعر بطعم شفتيها الذي تشبه حبه الكريز ليتغير وجه من ذلك الابتسامه الجميله الي العبوث عندمارا عشق وسامر وهم يمسكون بيد بعضهم البعض.
سامر بسعاده/ادم عامل ايه .
عشق بمرح /عامل ايه ي كبير .
ادم بقلق/الحمد لله كنتوا فين .
سامر بسعاده/كنا في الجامعه اتبسطنا اوي ي ادم .
عشق/طيب هروح انا اخد شور واحضرالكم عشاء جامد جدا سلام .
ادم بغضب /ايه الموضوع ده ي سامر .
سامر باستغراب /قصدك ايه ي ادم مالك.
ادم بغضب /مالي انت اكيد اتجننت ابعد عن عشق ي سامر العلاقه دي مش ممكن تستمر.
سامر بوجع والم /ليه ي ادم ليه انا بحب عشق وهي بتحبني عمرنا مهنبعد .
ادم بغضب/اول مره احس انك غيل تافه وصغير عيل اتعلق بحاجه وماسك فيها وخلاص مش همك اي حاجه تانيه ي ترا سعادتك نسيت احنا وسط مين وبنشتغل ايه نسيت أننا مالناش أهل تفتكر فهد الجارحي ممكن يوافق علي واحد زيك .
سامر بجنون/انت اهلي ي ادم واقدر أوجه بيك العالم كله والي احنا فيه ده سهل نخبيه عن أي حد.
ادم بغضب /نخبيه عن مين اخوها ولا ابوها ولا عمها انت اكيد اتجننت ي سامر اتجننت وبتفتح علينا ابواب جهنم .
سامر /ادم انت عمرك محرمتني من حاجه كل حاجه نفسي فيها دايما بتعمل المستحيل علشان تجبهالي وانا عايز عشق ي ادم بحبها ي ادم بحبها .
ادم بتنهيده قلق/ربنا يستر وخليك قدام عيني اوعا تغيب عني فاهم بس ي ترا عشق نفسها ولا عرفت كل ده وعرف حكايتنا هتجوزك برضه .
سامر بحماس/متاكد ي ادم انا حبيت وواثق في حبي ومتأكد أن عشق هتعمل علشاني اي حاجه عقبالك انت كمان لما تحب وتتجنن زي .
ليبتسم ادم تلقائيا عندما تذكر ذلك المغروره الذي يعترف أنها سرقت ولو جزء بسيط من اهتمام الشبح ….
في مستشفي الجارحي ..
في غرفه رحمه .
فهد بحده /ادي آخرت عنادك ربنا الي عالم لولا الي انقذوكي كان ايه الي حصلك .
عشق وهي تحتضن رحمه بحنان /مش وقته الكلام ده ي فهد المهم اننا اطمنا عليها .
رحمه بدموع وندم /انا اسفه ي بابا اسفه حضرتك عندك حق كلكم عندكم حق انا كنت غبيه وعنيده ومكناس بنفذ غير الي في دماغي وبس وكل حاجه بأخدها بعصبية انا اسفه ي بابا اسفه وانتي ي ماما عشق اسفه علي كل الي عملته معاكي اسفه اوي .
عشق وهي تحضتتنها بحنان وحب/انتي بنتي ي رحمه بنت عمري ربنا يكرمك ي حبيبيتي الموضوع ده صفحه وخلاص اتقفلت فهد انت وصلت للمجرمين دول .
ف بغضب وغيظ/للاسف كان نفسي توصلهم علشان اشرب من دمهم بس للاسف من ساعتها وهما ملهمش اي أثر بس هيراحوا مني فين وديني مهاسيبهم .
في فيلا الجارحي ❤️❤️❤️.
في غرفه الفهد .
كان يقف أمام المراه وهو يبتسم بمكر فهو يعلم جيدا أن هذه الفكره ستعيد عشقه إليه من جديد يعلم أن ذلك سيكون عقابا لها علي كل ما فعلت.
الفهد بتنهيده وخبث/اه ي عشق بعدتي واكانك مش همك اي حاجه ماشي ي عشق انا هعرف ازي اصحي فيكي جنون عشقك ليا وغيرتك ليا من جديد ماشي ي عشقي .
في شقه انجي وعشق .
عشق باستغراب /انجي مالك شكلك متغاظه كده ليه .
انجي بغضب /واحد وقح ي عشق وقح مش عارفه ازي كل تتدريبات مقدرتش استخدمها وقتها وسيبته يعمل الي عمله .
عشق /عمل ايه .
انجي بغيظ/باسني ي عشق .
عشق بمرح وضحك /هههههههه بتقويلي ايه بس شكل كده الموضوع جيه علي هواكي ي فضيحتك ي عمتي روز انتي وانكل عاصم هههههه.
انجي بغيظ /انتي بتغيظيني اكتر من متغاظه ي عشق ده انا هتجنن.
عشق /هههههه ليه بس ي بطه بس قوليلي واد مز كده ولا ايه .
انجي بغيظ /هو انا لحقت أشوافه ده اتبخر زي العفريت وبعدين سيبك من الموضوع ده بقا قوليلي انت عملتي ايه في الجريده .
عشق بقلق /مش مرتاحه ابدا ي انجي الي اسمه سيف ده مش مريح كده .
انجي بغضب /عاكسك ولا ضيقك قوليلي وانا اقولك الجريده دي خالص .
عشق /لا ي انجي مش لدرجه دي انا حاسه بنظرات إعجاب كده بس متقلقيش علي اختك انا بعرف اتصرف .
انجي بغمزه /طب وبالنسبه للفهد ماوحشكيش ولا ايه .
عشق بالم /موجوعه اوي ي انجي كنت فاكره أنه هيدور عليا هيحارب الدنيا علشان يلقيني ويرضيني ويرجعني ل حضنه بس للاسف البيه عايش حياته بالطول والعرض ولا همه.
انجي بحنان /ولا يهمك ي شوشو انشاء الله الواد فهد ده هيجيلك راقع تحت رجللك وبكره تشوفي .
عشق بتنهيده /ربنا يسهل ي انجي .
في فيلا الصقر ..
صقر بعمليه /اهلا بيتر ماذا تريد .
بيتر /خدمه اليكم سيد صقر للك ولوللبوص أيضا .
صقر باستغراب /ماذا تقصد .
بيتر /انجي عاصم هذه ظابط شرطه مصريه احلا ليه في قضيه ما تريد القبض علي الشبح فإن اعلم أنه أحد رجالكم والقبض عليه يشكل خطوره عليكم .
صقر /اين الملف الخاص بها .
بيتر /تفضل .
صقر بتنهيده /تمام خد ذلك الشيك بيتر واشكرك كثيرا .
بيتر بطمع /تحت امرك سيد صقر .
صقر /ايوه ي ادم خالي بالك انت في خطر .
ادم بقلق /فيه ايه ي صقر فهمني .
صقر /بنت ظابط جايه هنا امريكا مخصوص للتعرف عليك والقبض عليك.
ادم بغضب /يبقا هي الي فتحت قبرها بايدها ابعتلي كل المعلومات .
صقر بحده /ادم انا مش بعتبرك واحد من شركاء ابويا في الارف الي بتشتغلوه فيه انت اخويا انا مش عايز اي اذيه أمن نفسك وخلاص.
ادم بتنهيده/حاضر ي صقر مش هاذيها اوعدك .
صقر /تمام صورتها وكل المعلومات عنها.
ادم بقلق/هستناك ي صقر سلام .
في وزاره الداخليه .
لينا بغضب /ده بجد بنادم مستهتر ومش محترم المواعيد ابدا .
اللواء جلال/لينا اهدي الشغل مع الفهد يعتبر نقله كبيره ليكي .
الفهد باستفزاز/مساء الخير .
اللواء جلال/فهد ايه هي الخطه الي هتخلي البوص عينه بعيد عننا ويغلط ونعرف توقعه.
لينا بسخرية/أما نسمع الخطه الي متاكده أنها فاشله .
الفهد بخبث ومكر /تتجوزيني .
لينا بصدمه /نننننننعم.
في امريكا ..
كان يسير يمينا ويسارا بعصبيه وهو ينتظر رساله صقر من هذه الذي جاتها ذلك الجراءه لتحاول اللعب مع الشبح ليعلن هاتفه عن رساله ليمسك سريعا لتخحط عيناه من الصدمه .
/اننننتتي .
في فيلا الجارحي ❤️❤️.
في غرفه رحمه .
كانت تجلس بدموع والم وندم وهي تتذكر ماذا وصلت إليه من وراء عنادها ليعلن هاتفها عن رساله لتفتحها لتصعق من هذه الرساله المألوفة بالنسبه لها.
/وحشتيني ي بت .
هي بارتجاف وصدمه /صقررررررررر.
في شقه عشق وانجي ..
كانت تجلس وهي تتضع يدها علي بطنها بحنان وهي تتمني أن ينتهي ذلك البعاد ليقاطعها اعلان هاتفها عن رساله من رقم غير معلوم لفتحها لتنصدم مما بها.
/انتي خلاص اتركنتي علي الرف وجيه الي هتاخد مكانك في قلب الفهد انتي خلاص انتهيتي بالنسبه الي ي هههههههه ي عشق الفهد .
/كانت تجلس في غرفتها وهي تمسك بيدها صوره ذلك الطفل الصغير لتنظر إليه بدموع واشتياق لتتحدث بلهفه واشتياق ودموع.
/وحشتني اوي ي سامر نفسي اشوافك ي ابني ..
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى