نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا أحمد
نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا أحمد |
نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا أحمد
في جريده عشق في امريكا .
كانت تجلس بالم وهي تنظر من حولها شريط الحياه بأكملها يمر من أمامها تبكي بصمت الي ماوصلوا له وكل ذلك تحت مسمى العناد.
السكرتيره بابتسامه /اتفضلي ي فندم المدير مستنيكي .
عشق بدمع /شكرا اوي .
من داخل المكتب .
صقر بمكر /اهلا مدام عشق .
عشق /اهلا ب حضرتك استاذ .
صقر /سيف سيف عبد الرحمن رئيس تحرير الجريده .
عشق /اهلا وسهلا ب حضرتك طبعا اكيد استاذ صلاح كلمك عني.
صقر بمكر/طبعا حضرتك متوصي عليكي جامد اوي
عشق بارتباك من نظراته /شكرا .
صقر وهو يحدث ذاته/معقول ملاك زي دي متجوزه فهد الجارحي ده ميستهلهاش ابدا بتفكرني ب رحمه نفس البراءه بالظبط .
عشق بارتباك /احمممم .
صقر باحراج /معلش سرحت شويه استاذ حمدي كان قالي أنه مكلفك بتقرير خطف الاطفال والبنات الي بقا كتير اوي اليومين دول .
عشق /فعلا موضوع مهم ولازم نتكلم فيه .
صقر بمكر/بس بصراحه مش عارف ازي واحد متجوز ملاك زيك ويزعلها كده .
عشق بصدمه /افندم.
صقر /متزعليش مني بس استاذ حمدي لمحالي كده انا لازم كنت اعرف ايه خلاكي تسيبي مصر وتيجي هنا .
عشق بالم /عادي مشاكل زي اتنين متجوزين .
صقر بمكر وهو يقترب منها وينظر الي عيناها/بصراحه مبيفهمش متزعليش مني بس بصراحه انتي المفروض تعيشي ملكه متوجه انتي عامله زي قطعه الدهب النادره .
عشق ببلاهه/ها ارجوك حضرتك يىريت نتكلم في الشغل شويه .
صقر بخبث/حاضر نبدء.
في فيلا الجارحي ❤️❤️.
كان ينزل الدرج وهو في كامل وسامته وأناقته.
عشق بغضب /ممكن اعرف سعادتك رايح فين .
الفهد بلامبالاه /الشغل ي امي هروح فين ي عني.
عشق بغيظ/ي برودك ي اخي يعني مراتك طفشت بسببك وانت ولا علي بالك عمال تتشيك وتروح الشغل ولا همك .
الفهد /اه ي امي عادي هي الي سافرت يبقا براحتها مش فارق معايا اصلا الي تسيب بيت جوزها بالطريقه دي متستهلش حتي أن الواحد يفكر فيها سلام ي امي.
عشق بغيظ /ماشي ي فهد ماشي .
في امريكا في جامعه سامر .
كانوا يسيرون بسعاده كانت تشعر بأنها تمتلك الدنيا وماعليها كانت تشعر وكأنها طفله صغيره تمسك بيد والدها .
عشق بسعاده /جامعه جامده اوي ي سامر بجد.
سامر بعشق/حبيبتي ده جامعه هارفد اكبر وافخم جامعه في العالم كله.
عشق بسعاده /حبيبتك .
سامر بحب/طبعا ي عشق حبيبتي مش عارف ازي ولا امتي بس لقيت نفسي بحبك وخلاص ومش هقدر ابعد عنك ابدا.
عشق بسعاده/انا كمان ي سامر من اول مشافتك قلبي اتخطفلك واتفتح علطول كنت دائما بدور علي الحب ي سامر الحب الي يخطفني من اول لحظه واهو حصل واظن من حقي دلوقتي اعرف كل حاجه عن حبيبي صح ولا لا .
سامر بخوف /خايف ي عشق خايف تبعدي عني لو عرفتي عني كل حاجه .
عشق بقلق /ليه ي سامر فيه ايه ممكن يخلينا نبعد عن بعض احكي متخافش .
سامر برعب /خليها بعيدين ي عشق صدقيني هتعرفي كل حاجه .
عشق بحب /حاضر ي سامر هستنا بس لازم تعرف أن مفيش حاجه ممكن تبعدنا عن بعض .
سامر بابتسامه/وعد .
عشق بحب/وعد .
في الاداره …
كان يجلس الفهد بزفر وغضب وهو ينتظر ذلك الذي قد فرضت عليه في ذلك القضيه لتتدخل لينا بغرور طاغي.
لينا بغرور /فهد الجارحي .
الفهد بغضب/افندم فهد كده حاف اظن انتوا محدش ميعرفنيش.
لينا بغرور/الكلام ده بالذات مش معايا انا انا لينا عز الدين مقدم من اول سنه ليا انجازتي تشهد عليا .
الفهد بحده /اتكلمي عدل ي بت انتي علشان انتي لسه مشوفتيش غضبي .
لينا بحده /احترم نفسك ي بنادم انت واعرف انت بتكلم مين والزم حدودك.
الفهد لاستفزاز /هكون بكلم مين ي عني واحده ست اخركم تقعدوا في البيت متنفعوش في حاجه تانيه ولا ليكم لازمه اصلا .
لينا بتوعد /ماشي انا بصراحه سمعت عنك بس فعلا الكلام صح انك بنادم مغرور مش شايف غير نفسك بس انا بقا هعرفك حجمك كويس اوي .
من أمام شقه فارس.
رحمه /هي دي الشقه ي ام حوريه صح .
ام حوريه بخبث/ايوه هي ي رحمه يلا بينا نتطلع بقا شويه والبنات هيجوا .
من داخل الشقه .
كان يجلس فارس بشر وهو ينتظر قدوم فريسته ليشعر بها تفتح الباب ليختبا سريعا الي الداخل.
رحمه /انتي معاك المفتاح كمان .
ام حوريه بخبث/طبعا كان لازم يبقا معايا كمان البنات قربوا يجوا لازم نجهز المشروبات وكده يلا علي المطبخ .
في المطبخ .
فارس بشر /نورتي ي شيخه رحمه .
رحمه بصدمه /دكتور فارس .
ام حوريه /انا حبتهالك ي فارس بس انت عارف فاهم .
رحمه برعب /هو ايه الي بيحصل ي ام حوريه فيه ايه .
فارس بوقاحة/معلش بقا ي رحرح هنقضي اليليه دي سواء علشان تبقي ترفضيني تاني ي بنت فهد الجارحي .
رحمه بدموع وصراخ /ابوس ايديكم سيبوني.
كان يقترب منها فارس بوقاحة أما هي فكانت تشعر بأنها روحها قد تخرج منها ليقاطعهم كسر الباب بقوه ليقتحموا بغض الرجال المكان لياخذون فارس وأم حوريه الي أحدا المخازن انا رحمه فقد الشي عليها لياخذوها الي المشفي .
في امريكا ..
كان يضغط علي يده بغضب جحيمي .
صقر بغضب /اسمع ي حيوان انت وهو خالو بالكم منها كويس وخلي المستشفي تتواصل مع ابوها أما بقا الكلاب دول ارميهم في المخزن عيازهم يشوفوا كل ألوان العذاب الي في الدنيا فاهمين .
ليرمي التلفون أرضا بغضب .
/اه ي ولاد الكلب وديني لوريكم العذاب الوان ي حبيبتي يرحمه قسما بالله مبقاش صقر سليم لو مكنتش ولعت فيهم قدامك كان عندي حق لما راقبتك علشان احميكي ي روحي وقريب اوي هكون معاكي وجنبك ومستحيل اخلي حد يبعدنا عن بعض تاني ابدا ابدا ي حبيبتي .
في شقه عشق وانجي ..
كانت تجلس عشق وهي تتضع يدها علي بطنها بالم تتذكر كلام صقر فالغريب يراها بالفعل ملكه متوجه كانت تتمني انا تسمع ذلك الكلام من فهدها الذي بالفعل تشتاق إليه برغم كل ماحدث قلقه من التعامل مع صقر الخوف من الضعف من ذلك الذي تحتاجه المراه من الاهتمام والمدح لتنهد تنهيده عاليه وتذهب الي السرير لأخذ قسط بسيط من الراحه ..
بجانب أحدا الأشجار .
كانت تجلس وهي تركز في الاوراق الذي امانه بدقه ليتطاير البعضهم منهم ليصلوا الي ارجهلم لينظر بدقه الي ذلك الذي تلمم الاوراق من تحت قدميه بعنايه ليخرج صَته الرجولي.
اساعدك.
/هي بغرور لا شكرا مش انا الي اطلب المساعده .
هو بخبثمتاكده.
هي بقوه /ايوه.
هو بمكر /طب استحملي بقا.
لم تعلم ماذا يقصد الاعندما حاصرها بين احضانه يلتقط شفتيها بقبله جنونيه لتحوال الفرار من بين يديه لكن قبضته كالفولاذ ليحررها اخيرا ليلهثوا من شده احتاجهم للهواء ليتحدث بصعوبه من بين انفاسه الضائعه.
/انا اسف بس كان هيجرالي حاجه لو معملتش كده.
لتنظر إليه بضياع لتنظر يمينا ويسارا لتبحث عنه ولكنه كعاده الشبح يختفي عندما يريد لتتضع يدها علي شفايفها بصدمه لتفكر كيف حدث ذلك .
انجي وآدم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في فيلا الجارحي .
في غرفه الفهد ..
كان يجلس باشتياق بالغ الي معشوقته ينظر إلي صورتها بعتاب شديد فحقا قد كفا ذلك البعد ليتذكر سريعا لينا الذي ستصبح طعم لرجوع الفهد وعشق الي بعضهم من جديد ليخلق عقل الفهد فكره ماركه سنرا ماذا ستفعل عشق عندما تعلم بوجود علاقه بينهم ❤️❤️❤️❤️❤️
في فيلا صقر ..
كان يجلس علي البار الخاص به ليقاطعه البوص وهو يقف أمامه .
البوص /ازيك ي صقر .
صقر /اهلا ي بابا