رواية نور الأيهم الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبو الخير
رواية نور الأيهم الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبو الخير |
رواية نور الأيهم الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبو الخير
لقيت قلم نازل علي واشي بفتح عينيا بصدمه…
نور بصدمه: ا ابيه ايهم.
ايهم بغضب: ايوا ابيه ايهم يلي انتي بتوقعي بينه وبين خطيبته يا و*** ليههه.
نور بدموع: اه عملت كده عشان بحبك ❤.
ايهم بغضب وشد*ها من شعرها: بتحبي مين انتي اتجننتي وبعدين انا مبحبش واحدة عاج*زة زيك كده بصي لنفسك يا بت انتي واحدة مشلو”لة عارفه يعني ايه محدش يبص في وشك فاهمةةةة.
نور بصدمه من كلامه وبتمسح دموعها : عندك حق انا ماشية ومستحيل ارجع هنا تاني.
بتلف بالكرسي بتاعها بيشدها: مش انتي يلي تقولي فاهمة ولا لا غوري علي اوضتك.
نور بصراخ: وانت مالكككك ارم*يني تاني في الملجا سابني بقااااااا.
ايهم شالها غصب وداخلها الاوضه وقفل عليها بالمفاتيح: افتح يا ايهم ارجوك انا بخاف من الضلمة والنبي افتح.
ايهم مشي راح البار يلي عنده في فيلته.
قعدت بخوف بتبص حولين منها ومش قادره تتحرك.
~~~~~~~~~~~~
عند ايهم.
ناني بدلع وبتحوط كتفه: صدقتني يا بيبي بقا لما قولتلك بتخرب علينا.
ايهم بملل: ابعدي يا ناني دلوقتي.
ناني بخبث: اي رايك تيجي نسهر.
ايهم ببرود: قولتلك مش هقر*ب منك غير وانتي مراتي.
ناني بدلع: طب ما كده كده هنتجوز تعا*لا بقا.
ايهم زق ايديها: روحي احسن.
ناني بخبث حطت له حاجه في المشروب: طيب عن اذنك.
~~~~~~~/~~~~
عملت ناني اتصال.
ناني: كله تمام.
….: والكاميرا.
ناني: موجودة وهتصور كل حاجه.
…: برفو عليكي.
ناني: تلمذتك.
…..: تعالي بقا نت*سلى شويه.
ناني بمكر: اوكي.
~~~~~////~~~~~~
شرب ايهم وحس بدوخه فضل يترناح و هو طالع اوضته سمع صوت عياطها فتح الباب لاقها منكمشه وشعرها سايب قر*ب: ل لسه زعلانه.
نور بخضه ودموع: ا اي جابك.
ايهم بص لشفا*يفها وقر*ب با*سها وهي بتحاول تبعده: ايهم ابعد عني انت مش فايق.
ايهم مش سامع اي حاجه شالها وحاطها علي السرير: ايهمممم لاااا فووووق.
شد الشميز من عليها و قر*ب منها ضر*بته بالكف: فووق.
ايهم بغضب: بتمدي ايدك عليا.
نور بخوف وتوسل مش عارفه تتحرك: ا ابعد عني.
ايهم قلع قميصه: هدفع تمن القلم دا غالي اوي يانور.
قط*ع هدو*مها و با*سها بع*نف بعد لما سمع صوت عياطها وعج*زها عن الحركة.
نور بدموع ورعشه: ب بلاش.
ايهم بحزن وندم: خلاص معلش تعالي… راح ياخدها في حضنه بعدت زعل… عارف انه عملت غلط بس مضايق انا اسف يا نوري حقك عليا.
نور بدموع وشهقات عالية: ل لا ا انت ق قاصد.
ايهم شدها لحضنه تقائي: اسف ياقلبي.
نور: قولت ايه.
ايهم انتبه لنفسه: ها لا مفيش يلا نامي.
نور ابتسمت.
ايهم خرج وقلبه بيدق جامد.
تاني يوم.
ناني بتدخل.
ايهم ببرود: جايه ليه.
ناني بدلع: اي يا بيبي موحشتكش.
نور سامعه كلامهم ناني حبت تغيظها اكتر ولسه هتحط ايديها حولين ر*قبته طخخخخخخخ
ناني بغضب: انت اتجننت.
ايهم بقرف: لا فوق اطلعي برا احسن وحياة امك مش هر’ حمك.
ناني بغيظ: ليه كل دا عشان دي.
بتشاور علي نوؤ يلي دموعها علي خدها.
ايهم: اخرسي دي هتبقا مراتي وستك.
نور بصدمه: ها
ناني بغضب: لااا انت ليا وبس.
ايهم: خدوها برا.
جم الخدام اخدو ناني.
ايهم قعد علي رجله: تتجوزيني.
نور مصدومة: هاه.
ابتسم ايهم وطلع خاتم ولابسه ليها: بحبك ❤.
نور بدموع وابتسامه: هتتجوز واحدة ز….
قاط’عها بق*بلة حب.
ايهم بحب: الماذؤن جاي و بكرا هنسافر تعملي العملية.
نور بابتسامة: بحبك ❤.
جاه المأذون وكتبوا الكتاب واخدها تاني يوم وسافر عملت العمليه ومشيت من تاني.
بعد سنة.
نور: ايهمممممممممممم.
قام مخضوض: اي في اي.
نور بالم: بولد يا غبي الحقني.
رايح جاي مش عارف يعمل ايه.
نور بصويت: اااه يالهوووي شالني يا اهبل.
راح شالها وعضته: اعااا يا بنت ال.
نور: احسن يلا عشان اولد وانام ????.
ايهم بذهول: دا اخرك صح.
نور: هعيط ????????.
ايهم بحب: بعشق جنانك.