روايات

رواية احببت صغيره الفصل السابع 7 بقلم سلمى شريف

رواية احببت صغيره الفصل السابع 7 بقلم سلمى شريف

رواية احببت صغيره الجزء السابع

رواية احببت صغيره البارت السابع

رواية احببت صغيره
رواية احببت صغيره

رواية احببت صغيره الحلقة السابعة

نزلت و وجدت انهم في قصر كبير جدا
سوزي بتكبر: طبعا مش وخده علي الاماكن دي
صقر: احترمي نفسك يا سوزي هي مراتي بردو
سوزي سبتهم و مشت و روح بطلع الشنط من العربيه
صقر و هو يمسك يدها: لا لا سبيهم عثمان هيجبهم
روح و هي تنظر الي يده صقر بيشلها بسرعه: احم يله بينا
دخلو و انبهرت روح من جمال القصر فكان جميل جدا
صقر: يا سعاد
سعاد؛ ايوه يا بيه
صقر: الهانم الجديده
سعاد: اهلن يا هانم
روح بضحك: هانم اي و بتاع اي دا احنا هنبقا اصحاب يا سوسو وله اي
صقر كاتم بضحك علي تصرفتها: احم سعاد وريها الجناح بتعها
سعاد: حاضر يا بيه
صقر دخل المكتب
سعاد: اتفضلي يا هانم اوريكي الجناح
روح: هانم اي يا سوسو دا انا لسه صغيره
سعاد بضحك: انتي طيبه او يا روح هانم
روح: يادي هانم و لله روح بس بقولك اي عندكو اكل
سعاد: ايوه في احضرك اكل عبال ما تلبسي
روح: لالالا استني اغير و نزله الاول
روح طلعت الجناح و رتبت هدمها و اخدت شاور و لبست بيجامه روز و سابت شعرها الجميل و نزلت
سعاد: مشاء لله اي الحلوه دي يا ست روح
روح بخجل: شكرا يا سعاد تعالي بقا نحضر فطار
سعاد: لا لا يا ست روح دا صقر باشا يقتلني
روح: يله يا سعاد نحضر الفطار
سعاد: لا يا هانم
صقر: الي توامر بي ستك روح يتنفذ يا سعاد
سعاد ءهبت الي المطبخ
صقر: حضري نفسك في حفله النهرده بليل تكوني جهزه علي ٨كده
روح: ماشي و دخلت علي المطبخ فطرت و طلعت ارتاحت شويه و جالها بوكس فتحو كان فستان نبيتي جميل جدا لبست الفستان و اضافت بعض الميكب و لبست كعب اسود و سابت شعرها و كانت في منتهي الجمال بجد
صقر لبس بدله سوداء و قميص اسود و جذمه سوده و سرح شعره بطريقه انيقه و جذابه
و سوزي لبست فستان احمر قصير جدا مفتوح من الصدر
نزلو
سوزي بتكبر: هروح انا يا صقر يا حبيبي عند بابي و اجي علي الحفله علطول
صقر:اوكي
ذهبت سوزي و صقر راح عند روح
صقر: خلصتي هنتاخر علي الحفله
فتحت الباب و خرجت منه حوريه بمعني الكلمه فاقسم انهو راي الفستان عندما اشتري جميل لكن ليس بكل هذا الجمال و هي لبسا فكانت رائعه جدا
روح بخجل : يله
صقر…………
روح بخجل: ابيه
فا اندفع صقر و امسك خص”رها و قربها اليه وقبل*ها قبل*ه عميقه وظل يشم رائحتها التي مثل الفراوله
صقر و بعدها عند وقال بانفاس متقاطعه: يله بينا
و لكن في نفسو: لزم اتحكم في نفسي اهدي كده في اي
نزل هو و روح معا و وصل عند السياره و كثير من الحرس
روح بصوت هادي: ابيه
صقر و محاوله السيطره علي نفسو: نعم
روح بصوت رقيق: هو في حرس كتير كده لي
صقر بغرور: شكلك متعرفيش مين هو صقر القناوي
سكتت روح و اكملو طريقهم في سكوت
وصلو الحفله و كانت كبيره جدا و فيها كبار رجال الاعمال و الوزراء
خرجت حور من السياره و صقر مسك يدها و دخل بها الي الحفله بغرور فهذا صقر القناوي اكبر رجل اعمال في الشرق الاوسط
و اخذت كل الاضواء الي حوريته التي بجانبه فا منها نظره حقد لهم و منهم نظره سعاده
و فجاءه تدخل سوزي تبعد روح و تمسك يد صقر
سوزي بغرور: اهلن يا جماعه
فغضب صقر كثيرا و نظر الي روح التي تقف بعيد فترك سوزي و ذهب لي روح التي تبكي بصمت و مسح دموعها: مرات صقر القناوي متبكيش
روح هزت راسها بنعم
صقر ببتسامه خطفت قلب روح: يله بينا
جلس كل منهم و جاء موعد الرقص و اندفعت سوزي الي صقر بدلع: تعال يا حبيبي نرقص سلوي
صقر: لا
روح و هي تنظر الي الكابل ببتسامه جاء شخص مد يده لروح
وسيم ببتسامه: تسمحيلي برقصه دي يا انسه
صقر بغضب امسك يد روح: مدام صقر القناوي
وسيم باحراج: اسف بس مكنتش لبسه خاتم اوي حاجه تدل انها متجوزه بعتذر
روح بحزن سحبت يدها من يد صقر و جلست شارده
صقر في نفسو: صح مش لبسه خاتم لي هي لي مطلبتش ذي سوزي مطلبت مني
سحبها صقر و ذهب للرقص معها
روح بخجل: بتعمل اي يا ابيه
صقر: بلاش ابيه دي تاني
امسك صقر خصرها و ظل يرقص معها سندت روح علي صدره و احست بدفئ و حنان
سوزي بحقد: يعني يسبني انا و يروح يرقص معاها دا كان خاتم في صباعي ماشي يا صقر
صقر: حضنك دافي اوي
روح بخجل بعدت عنو فسحبها مره اخري اليه
انتهت الرقصه و الحفله و ذهب الي القصر
صقر: اطلعي انتي انا هدخل المكتب
روح بطفوليه: حاضر
فضحك عليها صقر
روح: انتا ضحتك حلو اوي مش بتضحك علطول لي
صقر بغمزه: علشان محدش يعكسني
فخجلت روح و ذهبت
دخل صقر المكتب و لكن قطعو صوت صريخ روح من الخارج ذهب و كانت صدمتو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
يا تري صقر شاف اي 💛

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت صغيره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى