Uncategorized

رواية المقاس الحلقة الأولى 1 بقلم فاطمة الدمرداش

 رواية المقاس الحلقة الأولى 1 بقلم فاطمة الدمرداش 

رواية المقاس الحلقة الأولى 1 بقلم فاطمة الدمرداش 

رواية المقاس الحلقة الأولى 1 بقلم فاطمة الدمرداش 

عمو هى الشوز  الهناك دى بكام 

الراجل ١٧٠

فاطمه لييه يعنى هى بتمشى لوحدها ولا اى 

الراجل خلاص يستى قولى عايزة مقاس كام بس وانا هنزلك منها 

فاطمه ماشى  عايزة 37

الراجل ماشى بس لو طلعت برا المحل مش هترجع

فعشان كدا خلى الطفل الانتى عايزة تجبيله الجزمه يجى يقيس اتفقنا.

فاطمه طفل اى بس 

الراجل مش انتى عايزة مقاس 37Æ

يبقى اطفالى حضرتك 

يارا معلش ي عمو انت مش فاهم هى بتلبس 37

الراجل ماتبطلوا كداب بقى 

فاطمه جرى اى ي رجل انت والله اولع ف المحل كله 

هتخلينى اقيس ولا لا 

الراجل هخليك 

يارا بالمره هات نفس الاستايل 

بس 40

الراجل لمين المره دى 

فاطمه نفسى اعرف انت مالك 

انت عليك تبيع وبس

الراجل ماشى  يام 37 

فاطمه بتقول حاجه ي اخ 

الراجل لا ابدا 

جاب الجزمتين 

يارا جميل جدا 

فاطمه عايزة مقاس اصغر معلش 

الراجل كان هيتجنن يبص عليها ويبص ع رجلها 

يارا نعم ف حاجه 

بتبص عليها كدا لييه.

الراجل اصل مستغرب شويه يعنى انسه كبيره زيها بتلبس المقاسات دىÆ

ع العموم ادخلى جسم الاطفل الهناك  لان دى اصل جات عندى بالغلط.

يارا بضحك ماشى

وهما وماشين  يارا بضحك فضحتينا برجلك دى ي شيخه 

فاطمه انتى بتغيرى معندكيش رجل مثاليه زى رجلى 

يارا اه معنديش رجل كل ماكبر تصغر  مش تكبر  

فاطمه وبعدين معاكى بقى 

مش احسن من رجلك ف بنت تلبس 40

يارا بصلاة ع النبى كل حاجه متناسقةيعنى مقاس رجلى ع جسمى ع شكلى اللهم بارك قمر يعنى

فاطمه اوعى  ي بت العظمه بتقع منك Æ

 يارا من يومى عظمه 

فاطمه اه  مغرورة 

يارا بكل برود دى ي حبيبت ثقه بالنفس مش غرور 

طيب ي اختى نشوف الموضوع دا  بعدين خلينا 

نشوف الراجل دا 

وصلوا لهناك 

فاطمه الله الشوز دى جميلة 

هى بكام ي عمو 

الراجل 90 Æ

فاطمه تمام عايزة وحده مقاس 36

الراجل تمام 

فاطمه مافيش كرسى هنا 

الراجل فيه بس ليه يعنى 

دى اطفالى حضرتك.

يارا بضحك العب بقى 

فاطمه مسكت راسها وكانت ع اخرهااا

الشوز ليا انا ي عمو 

الراجل لا والله ازى دا 

فاطمه بعصبيه هقيسها ولا امشى 

الراجل بضحك هستيرى اه اه ومالوا قيسيها احنا معانا حاجه اتفضلى 

فاطمه لبست الشوز واو جميلة جدا 

الراجل بضحك اللهم بارك 

فاطمه هى حلوه بس وسعه حاجه بسيطه بس ماشى 

الراجل بضحك لالاا استنى خدى 35Æ

فاطمه لا مش عايزة دى عجبانى 

الراجل  كان زى المجنون 

معلش معلش قيسى 35

فاطمه ف اى حضرتك يعنى

ماقلت مش عايزة 

يبص ع يارا معلش ي استاذه خليها تقيسها 

يارا ميته ع نفسه من الضحك وعشان خاطرى انا بردوا قيسيها 

فاطمه حسبى الله ونعم الوكيل 

لبستها اهى جات ي خويا 

وقلعتها بسرعه☆ FATMA ☆

ابجد انت رجلك رهيبه 

فاطمه طيب شكرا ????

ممكن بقى الشوز التانيه 

يارا شكرا ي عمو يالا

فاطمه اه يالى معندك دم 

الراجل عايز يلبسنى الشوز بالعافيه وانت واقفه تضحكى وتقولى عشان خاطرى 

يارا لقيت الراجل مبسوط محبتش اكسر فرحته صراحه 

فاطمه بس تكسرى صحبتك عادى 

ياراخلاص ي ابوالصحاب 

متزعليش بقى 

فاطمه لا زعلانه Æ

وهما وماشين كان ف ميه  ف الشارع وهوبا  عدت عربيه 

غرقتهم هما الاتنين 

يتبع..

لقراءة الحلقة الثانية : اضغط هنا

لقراء باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية عشم إبليس في العشق للكاتبة جنى رخا.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!