Uncategorized

رواية الطفل المغرور الفصل الأول 1 بقلم فرحة حسين

 رواية الطفل المغرور الفصل الأول 1 بقلم فرحة حسين

رواية الطفل المغرور الفصل الأول 1 بقلم فرحة حسين

رواية الطفل المغرور الفصل الأول 1 بقلم فرحة حسين

كامل:ممكن بوكيه ورد
اروي بأبتسامه:طبعا تحب شكلو اي او لونه اي
كامل بنفس الابتسامه:علي زوقك
اروي تمام و جبتهولو
كامل:شكرا
اروي عندها 25 سنه عايشه لوحدها وده محل ورد بتاعها
 كامل:صاحب اكبر شركات مقاولات في الشرق الاوسط
اروي:العفو
كامل:هو ممكن اطلب منك طلب
اروي:اكيد اتفضل
كامل:تمام انا عايزك تتجوزي ابني لمده معينه و ليكي مني كل الهتطلبيه
اروي بعصبيه خفيفه:حضرتك ازاي تيجي تطلب مني كده
كامل:انا اسف بس ممكن تهدي و تيجي معايا عايز اوريكي حاجه
اروي:علي فين
كامل:متخفيش انتي زي بنتي تعالي معايا و هحكيلك و افهمك كل حاجه واحنا ف السكه 
اروي بتردد:طب
كامل:هستناكي برا
اروي:اي البلاوي دي بس ياربي و قامت لقت اربع عربيات سوده و في النص عربيه راكب فيها كامل و في حراس حواليه
اروي:اي ده شكل هيبقل في اكشن جامد
كامل:يلا
اروي:احم اها تمام
في العربيه
اروي:هو احنا رايحين فين
كامل:دلوقتي هتعرفي بس ممكن اسليكي و احكيلك عن ابني شويه
اروي:اممم ماشي هو اسمه اي
كامل:زين
اروي:اسم جميل كمل
كامل :هو عندو30 سنه والدته متوفيه من و هو عندو20 سنه و هو كان متعلق بيها اووي و اتأثر بموتها و قعد اكتر من خمس سنين مش بيتكلم هو كان بيتعامل عادي بس مش بيتكلم بس بعد كده هو حب بنت و قدرت تخليه يتكلم و فعلا بقا كويس و كانو متفقين علي الجواز بس هو اكتشف انها بتخونه مع صحبه قبل كتب الكتاب بيوم رجع تاني للكان فيه بس اوحش من الاول بس المراضي مفقتش النطق هو حصلو العربيه وقفت
كامل:وصلنا
اروي:هه اهاا ماشي و نزلت قدام فيلا او بالاصح قصر
كامل:اتفضلي و دخلو
كامل:عزيزه عزيزه
عزيزه:ايوه يا بيه
كامل:زين فين
عزيزه:زين بيه في اوضه المكتب بتاعه
كامل:طب ماشي امشي انتي
اروي:هو حضرتك جيبني هنا ليه
كامل:عشان تشوفي ابني اتفضلي
اروي في سرها:اي الانتي بتعمليه ده هو انتي تعرفيه منين عشان تثقي فيه ياربي انا كان مالي و مال الموضوع ده
كامل:خبط علي باب المكتب
كامل:اقدملك زين ابني
دخلت لقت واحد قاعد علي المكتب اقل ما يقال عليه قمر
اروي:اي ده هما الاجانب بقو بيتولدو في مصر ولا اي
زين:شعرو اسود و ناعم و كان عمله زي شاروخان كده و عندو سكس باكس و لابس تيشيرت اسود مبين عضلاته
زين:مين دي يا بابا
كامل:دي اروي يا زين مراتك
زين بغرور:امممم اهلا
اروي:مالو ده
كامل:معلش يا زين انا هاخد بس اروي ثواني
زين:خدها كده كده ملهاش لازمه
اروي:لا كده زودها سيبوني عليه اي ده وربنا اشتمه
كامل:معلش يبنتي تعالي معايا
و طلعو 
اروي:هو حضرتك ازاي تقوله اني مراته انا موافقتش
اصلا
كامل:هتوافقي
اروي:ونا اي اليجبرني اني اوافق و حضرتك عايزني اتجوزه ليه انا مش فاهمه حاجه
كامل:انا ابني مريض و لازم يتجوز عشان هو ده الحل الوحيد اليخليه يخف و انتي الوحيده الهتنفعي في كده
اروي:ونا هخففه ازاي وهو عندو اي اصلا
كامل:هو عندو انفصام
 اروي:انفصام طب ونا مالي و مش معني انا
كامل:انتي الوحيده الهتقدري عليه و انا هجبلك الدكتور و يفهمك كل حاجه 
اروي ساكته
كامل:موافقه تتجوزيه
اروي:ونا اي اليجبرني علي كده
كامل:انا هعملك كل التطلبيه و هديجي الانتي عايزاه بس وافقي
اروي:ممكن افكر
كامل: المأذون هيجي بكره يكتب الكتاب ياريت ترتاحي انهرده السواق برا هيوصلك لغايت البيت و هيستناكي تحت عشان يجبك بكره ياريت متتأخريش  و مشي
اروي:يا حج يا باشا اي ده البني ادمين دول
و روحت
تاني يوم
نزلت لقت العربيه و وصلتها لغايت القصر و دخلت لقت المأذون قاعد  و كامل
اروي:هو الاخ زين ده فين مش انا هتجوزه برضو
كامل:هو بيمشي الكلب و هو عارف انك مراته اكيد مش هيحضر كتب الكتاب وانا هبقا موكله
اروي:اها 
المأذون:خلص كتب الكتاب و مشي
كامل:عزيزه خدي شنط الهانم و طلعيها في اوضه زين 
عزيزه:حاضر يا بيه
كامل:انا هروح الشركه
اروي:طب و الانا اتجوزته ده مش هيجي
كامل كان هيتكلم بس زين دخل
كامل:اهو سلام و مشي
زين سابها و مشي ولا اكنها موجوده
اروي:لا لا العيله دي هتجنني هو انا شفافه ولا اي و طلعت وراه
دخلو الاوضه
زين:انتي اي الدخلك هنا
اروي:انا مراتك يخويا انت نسيت ولا اي
 زين:طب ابعدي كده و دخل الحمام ياخد شور
اروي:وربنا لنيمك من المغرب اهدا عليا
و راحت قعدت علي السرير
شويه و طلع زين
اروي:اي يعم نمت جوه ولا اي
زين:ممكن توطي طبقه صوتك شويه
اروي كانت لسه هتتكلم سابها و راح قعد علي كرسي و مسك كتاب في ايده 
اروي:يارب هو انا مليش اعتبار كده خالص
و دخلت الحمام غيرت و طلعت
اروي:يا باشا انت يا اخ
زين:نعم نعم اي بقا هو رغي و خلاص
اروي:اتكلم معايا اعمل اي حاجه يعم بدل منا قاعده كده
زين ببرود:محدش قالك تقعدي اقفي
اروي:اي البرود ده
زين:انا ماشي سلام
اروي:رايح فين بس تعالي هنا خدني معاك طيب
زين بنفاذ صبر:اي يبنتي بطلي كلام شويه
اروي:طب انت رايح فين
زين:ملكيش دعوه
اروي:اهاا المكان ده عرفاه بيقولو عليه جميل اوووي خدني معاك فيه بقا
زين بضحكه بس خفها بسرعه و قال بقرف و غرور:بت انتي انا مش فايقلك غوري من هنا و سابها و مشي
اروي:اكيد مش قصدو يسبني و يمشي اكيد
بليل
اروي نايمه صحيت علي دخول زين الاوضه
زين:اي ده انتي مين
اروي بصدمه:نعم انا مراتك
زين بضحك:هو انا مراتي قمر كده و مد ايدو عشان يسلم عليها و بطريقه و ضحكه طفوليه انا زين
اروي:احيه
يتبع……
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى