رواية لهيب الانتقام الفصل الأول 1 بقلم شروق السيد
رواية لهيب الانتقام الفصل الأول 1 بقلم شروق السيد |
رواية لهيب الانتقام الفصل الأول 1 بقلم شروق السيد
هي بدموع: هتجوزه زي ما طلبت وهنفذ كل اوامرك يارحيم بية
رحيم بدموع: سيا افهميني ارجوكي انا غصب عني بعمل كدا صدقيني انا مقدرش اقوله لا احنا مش قده
قاطعته سيا بصراخ
سيا بصراخ: انت عارف انت هتعمل اية انت هتطلقني علشان اتجوزه وكل دا علشان اية هاااا رد عليا علشان اية علشان الفلوس ياخي يح*رق ابو الفلوس اللي تعمل في صاحبها كدا
رحيم بعصبية : الفلوس هي اللي خلتهم يس*تقوا علينا كدا الفلوس هي اللي خلت واحد زي كريم التهامي يعمل فينا كدا من جبر*وته عايز*ني اطلق*ك علشان يتج*وزك هو
سيا بصراخ: دا حجة الناس الضعاف اللي زيك جبا*ن بيدور علي حجج يرمي عليها ضعفة انت واحد جبا*ن يارحيم جبااا*اااان
رحيم بغضب: انا مش جبااا*ن ولا ضعيف يا سيا انا عايز أبني نفسي ويكون ليا مستقبل ودا بدل متشكريني اني بآمن مستقبلك انتي واللي في بطنك انا صحيح هطلقك بس مستحيل اسم*حلة يقر*بلك او يلم*سك
سيا بسخرية: بتآمن مستقبلي ياخي قول كلام غير دا
وكمان مش هتخلية يلم*سني ودا اية بقا ان شاء الله تصدق انت صح تطلق*ني وهو يتج*وزني وبعدها قولي انتي بتع”تي ومحدش هيلم*سك غيري تعرف يارحيم انا بكر*هك انت اكتر شخص انا*ني عرفتة في حياتي انا مش عتابنة علي كريم دا ابدا بالعكس انا شاكرة لية لانة بينلي حقيقتك الوسخ*ة دي
طلق”ني ومش عايزة اشوف وشك تاني مفهوم
رحيم بدموع مصطنعة: سيا افهميني انا بحبك والله بس انا مش قدة ولا قد جبر*وتة انا خايف عليكي وعلي اللي في بط*نك صدقيني
سيا بصراخ وقد طفح بها الكيل من كذبة المستمر: بس بقاااا كفاية كذب انت واحد مخ*ادع اناااا بكر*هك يااارحيم بكر*هك ومكره*تش في حياتي قدك انا عند اهلي وورقتي توصلني… وغادرت غير عابئة لكلامته التي لاتجد منها جدوه غير طم*عه وجش*عة بالمال
ــــــــ بمكان اخر ـــــــــــــــــــــــــــــــ
…..: كان ينظر للفراغ امامه شاردا بها يتذكر ماحدث منذ أن التقي بها بذاك المطعم ورائها تمسك بيد شخص آخر حتي قطع شرودة بها صديقة
اسلام: كريييم باااشااااا واحشنييي ياجدع والله فين ايامك
كريم بعتاب: تعالي ياخويا علي اساس حد شافك الفترة دي اصلا
اسلام: احم ما نت عارف بقا يسطااا مشاغل وكدا
كريم: ياراجل علي اساس رنا بتسيبك تخرج صح ياض استر*جل كدا ياخس*ارة الرجا*لة كسفتنا اللة يكسفك
اسلام: ياعم بحبها الله وبعدين سيبك من اختك دي دلوقتي هي اصلا مهما عملت علي قلبي زي العسل اخلع منها انت بس وقولي عملت اية في حكايتك مع البنت إياها
كريم بشرود: لسة بس صدقني هدفعها تمن كل الوجع اللي اتوجعته هندمها علي كل حاجه هخليها تفتكر كريم التهامي علي طول وتعرف مين هو
اسلام: انسي يصاحبي وعيش حياتك صدقني هي مش ليك انساها بقا وسيباها تعيش حياتها وانت كمان عيش حياتك
كريم بسخرية: انساها ههة انسي بجد انتي عارف انت بتقول اية عايزني انسي حياتي كلها وانسي طفولتي وكل الوقت اللي عيشتة من يوم موعيت علي الدنيا
اسلام بحزن: يصاحبي صدقني هي متستاهلكش انتي طيب وقلبك كبير مش كدا ابدا
كريم بشرود: غلطان اللي انا عايزة بس هو اللي هيحصل ومش هسمحلها تل”عب بيا تاني والا ميبقاش اسمي كريم التهامي
اسلام: ياكريم افهمني انت دلوقتي شخص جديد يعني
كريم بغضب: قصدك اية انا مستحيل انسي اللي حصل بسبببها انا بسبب البني ادمة دي وشي اتش*وه وبقيت مس*خ اللي يس*وا واللي ميس*واش يتكلم عليا
كان عاجبك شكلي وكلهم بيبصولي بشف*قة هااا رد عليااا ولا العيال اللي كانوا بيخ*افوا يبصوا عليا واللي كان بيشوفني يصرخ من الخ*وف عاجبك شكلي كدااا رررد ساااااكت لية
اسلام بدموع: عندك حق بس اسمعني دلوقتي انت بقيت……
كريم: مش هسمع ولا كلمة تانية دلوقتي اللي انا عايزة بس اللي هيحصل