Uncategorized

رواية الساحر الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

 رواية الساحر الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

????في صعيد????
ياسمين صحيت وبصت جمبها لقت وسام نايم 
ياسمين بضحك : يخربيت جمال امك ياريتك ماكنت ابويا 
وسام فتح عينو وقال بأبتسامه : وامي بتسلم عليكي 
ياسمين بضحك : انت  صاحي 
وسام : ايوا من بدي 
ياسمين : وسام بتعرف تغير لون عينك 
وسام : ايوا هوريكي 
وسام غير لون عنيه 
ياسمين: واووو طب سؤال هو ده لون عنيكم ولا ايه 
وسام  بضحك : لما نجي نكدب بتبقا حمره واحنا عادي بتقدر نغيرها
ياسمين : احلف 
وسام : والله 
ياسمين بحزن : بس اريان عينو مش بقت حمره لما قال انو هيتجوز ميرا
وسام بتفكير : هو اصلا مبقاش يعمل السحر ده كتير مش عارفه مالو 
ياسمين بضيق : ربنا يخدو 
وسام : امممم ايه رأيك نعمل فطار سوا 
ياسمين قامت ووقفت علي سرير وقالت : تؤتؤ الي يوصل المطبخ الاول هو الي هيقعد وتاني هو الي هيعمل 
وسام قام ووقف علي سرير وقال : يلا جاهز 
ياسمين : 123 
ياسمين ووسام بدأو يجرو وهما بيضحكوو وفاجأه سيف ظهر قدام ياسمين 
ياسمين : وسعععع ياغبي 
ياسمين زقت سيف بس سيف جري وراها 
سيف : بت لازم تروحي اسكندريه انهارده وتعملي دور ست راقيه كدا سيدة أعمال يعني 
ياسمين وققفت وقال بسعاده : بجد اخيرااااا همثل 
وسام وصل المطبخ وقال : يلا اعملي ياهانم
ياسمين بضيق : شوفت خليت بابتي الشب يكسب عليا 
سيف بضحك : بابتي
ياسمين : تعال بس ورايا واحكيلي عن المهمه الجديده 
سيف مشي وراها وراح المطبخ 
سيف : بصي ياستي انتي بس هتعملي سيدة أعمال كبيره وحابه تشتغل في المخدرات 
ياسمين بسرعه : جاهزه جاااااهزه 
وسام : لحظه بس هي هتروح لوحدها
سيف : ايوا كدا احسن
وسام بضيق : لا هروح معاها 
سيف : وسام احنا هنا محتاجينك اكتر استاذ اريان مش بقا يفكر في الانتقام 
وسام بصدمه : اكيد لا 
سيف : والله ده الي حصل المهم جهزي نفسك علشان هتسافري انهارده 
ياسمين :  ماشي اسكندريه يعني بحر يعني بكيني 
وسام بصلها بغضب : لا ده عند عماد مش عندي 
ياسمين بخبث : وانت مالك اصلا 
وسام بغضب : نعم 
ياسمين : قصدي يعني انت ابويا اه بس صحبي اكتر وبعدين فاهم يعني ايه اسكندريه 
وسام : اه يعني بكيني وسفاله وقلة ادب 
سيف : لا دانا اجي معاكي بقا لو فيه بكيني 
وسام بغضب : اطلع غور من هنا اب وبنتو بيتكلمو انت مالك 
سيف : اهده كدا ياحج العصبيه خطر علي الي زايك 
ياسمين بضحك : اه وانت رجل برا ورجل جوا 
وسام بستغراب : يعني ايه 
سيف بضحك : قصدها رجل في القبر ورجل هنا معانا 
وسام بصلهم بغضب وبعدين فضل يبص حواليه
سيف بضحك : ينهار اسود أجري يابت ليضربنا بسكينه 
ياسمين بسرعه : اهرررررررررب
ياسمين وسيف طلعو برا مطبخ وهما بيضحكو أما وسام بعد ما طلعو ابتسم وبدأ يعمل الفطار ياسمين طلعت اوضتها علشان تجهز شنطتها وبعدين سمعت صوت  حد بيضحك في جنينه طلعت البلكونه لقت عليا وشهد وريم بيضحكو وقاعدين بيهزرو  ياسمين ابتسمت وقالت : مهو كل واحده معاها حببها وانا الخيبه الي فيهم ربنا يخدك يااريان 
ياسمين دخلت وجهزت شنطتها  .
_________________________________________
في اوضه المكتب ????
اريان وعاصم كانو قاعدين بيتكلمو 
اريان : ها هنمشي امتا 
عاصم بضيق : مالك كدا اكنك مش عارف ليه جينا هنا 
اريان : جينا هنا ليه يعني 
عاصم بغضب : علشان الآثار ياغبي
اريان بتركيز : ها اه صح طب هما فين 
عاصم بستغراب : مالك اريان مانت عارف 
اريان : اه طبعا بس عايز اشوفهم
عاصم : طب ماتروح تشوفهم 
اريان بضيق : ماتجي معايا 
عاصم : لا هعمل مكالمه مش  فاضي 
عاصم مشي من قدام اريان
اريان بغضب : اوووف والحل
أما ياسمين نزلت من علي سلم وشافت اريان طالع من مكتب بصتلو بقرف وجت تطلع تاني بس اريان مسك أيدها وقال : ايه مش هتقوليلي صباحيه مباركه
ياسمين بغضب : سيب ايدي 
اريان بص علي ايد ياسمين وقال : امك كانت بترضعك ايه وانتي صغيره 
ياسمين بغضب : انت اتجننت
اريان : اصلك فرسه ليه حق وسام يسيب دنيا علشان امك 
ياسمين بغضب : الفاظك بقت بيئه كدا ازاي 
اريان بخبث : سيبك من كل ده قوليلي بقا امتا توافقي علي شرطي 
ياسمين : تعرف المشمش 
اريان : اه 
ياسمين : في مشمش 
ياسمين زقتو وطلعت فوق واريان قال بخبث : المشمش شكلو قرب
ياسمين طلعت اوضتها وجابت شنطتها ونزلت تاني 
اريان : الهانم رايحه فين من غير ماتقول لجوزها
ياسمين تجاهلتو ووسام طلع من المطبخ وكان معاها سندوتشات 
وسام : عملتلك سندوتشات 
ياسمين بضحك : يابني انت ابويا مش امي 
وسام بضيق : اوووف مانا مش عارف اعمل دور الأب وبعدين ايه يابني دي 
ياسمين حضنت وسام وقالت : ياحبيبي انت مهما عملت مش هحس انك ابويا 
وسام بضيق : تمام وريني شنطتك كدا 
ياسمين : امممم علفكره انا مش معايا بكيني دلوقتي بس ممكن اشتري هناك
وسام بغضب : انا جاي معاكي 
ياسمين بضحك : خلاص والله بهزر وبعدين انا رايحه علشان شغل 
اريان بغضب : ماتفهموني 
ياسمين : طيب انا رايحه اسكندريه 
اريان بتوتر : ايه ليه يعني مش فاهم 
ياسمين بضيق : عندي شغل 
اريان بغضب : لا مش هتروحي
وسام : والله لتروح  وغصب عنك 
اريان سكت ووسام استغرب سكوتو 
وسام في سرو : مالو اريان مكنش بيكست غير لما الي هو عايزو يحصل انا حاسس ان فيه حاجه غريبه 
ياسمين : يلا يا  وسام علشان الحق اركب القطر 
سيف قرب منهم وقالها : بعتلك كل حاجه تخص القضيه علي واتس ومتخافيش لما توصلي هتلقي واحد تبعي هيساعدك هناك 
ياسمين : ماشي 
وسام : يلا اوصلك 
ياسمين بصت علي اريان لقتو مش مركز معا حد خالص مسكت شنطتها وطلعت الجنينه وسلمت علي البنات وبعدين ركبو العربيه علشان يروح المحطه 
أما اريان كان واقف مخضوض مسك تلفونو وبص حواليه وملقاش حد وبعدين رن علي شخص 
اريان :  الو ياسمين هتروح الاسكندريه 
المجهول : طب ومالو 
اريان بضيق : ومالو ايه بس انت نسيت ولا ايه 
المجهول : لا متخفش انا خلصت العمليه 
اريان : يعني مات 
المحهول : طبعاااا دا واخد يجي 7 رصاصات 
اريان براحه : طيب كويس اوي كدا 
المجهول : عرفت حاجه عن الآثار 
اريان : لا بس اهو بحاول 
المجهول : تمام بس بسرعه عايزين نخلص 
اريان : طيب متخفش انا اصلا عرفت أن الآثار هنا في الصعيد وفي البيت 
المجهول : كويس اوي شوف بقا هتعمل ايه 
اريان قفل تلفون ومخدش بالو من الي كان واقف وراه وبيسمعو…….. 
_______________________________________
في المستشفي شمس ندهت محمد ومحمد حاول يهدي المريض
محمد : ممكن تهده 
الشخص بغضب  : مش. فاكر حاجه
محمد : طبيعي انت فقد الذاكره 
الشخص بغضب : يعني مش هفتكر اي حاجه خالص 
محمد : ممكن تهده
شمس : أن شاء الله هتفتكر لو هديت 
محمد : حاول تبقا هادي علشان العصبيه مش هتفيدك في حاجه 
الشخص : تمام عايز اخرج
محمد : مستحيل انت واخد 10 رصاصات لازم تفضل قاعد 
الشخص بهدوء : اولا انا حر ثانيا انا قولت الي عندي وانت حره كدا كدا انا هخرج 
محمد بضيق : طيب  خلاص هتخرج بس هتروح فين 
شمس بسرعه : انا ممكن افضل معه 
محمد بص لي شمس بضيق شمس قالت : هنقف جمبو لغيت لما ذاكرتو ترجع 
محمد بص علي الشخص ده كان باين أن شخص كويس ووشو هادي من الاخر ابن ناس يعني????????
محمد : ماشي 
الشخص : امتا هخرج 
محمد : بعد شويه اتعرفو علي بعض لغيت لما اجهزلك تصريح الخروج 
محمد مشي وشمس قعدت علي سرير قدام شخص ده 
شمس : انا ياسيدي شمس عندي 24 سنه بحب لون البنفسجي خريجه تجاره انجلش اكتر اكله بحبها مكرونه 
الشخص بسخرية : كنت اتمنا اقولك اسمي ايه وبحب ايه 
شمس : تعرف تبتسم 
الشخص ابتسم 
شمس فضلت بصالو وبعدين ابتسمت 
الشخص : ايه عجبتك ابتسمتي
شمس : احم لا يعني كويسه 
الشخص بضحك : كويسه بس 
شمس طلعت تلفونها وفتحت الكاميرا وصورت الشخص ده وهو بيبتسم وبعدين ادتلو التلفون علشان يشوف نفسو 
الشخص بضحك : والله ليكي حق تسرحي فيا 
شمس بضيق : مش سرحت 
الشخص : عيني في عينك كدا 
شمس قربت منو وبصت في عنيه وقالت : اهووو 
الشخص ابتسم وهي سرحت تاني  
الشخص : احممم احمممم 
شمس : ها ايه ده 
الشخص بضحك : احكيلي عنك 
شمس : هقولك بص ياسيدي انا بحب الهزار جدا حياتي تافهه مش فيها حاجات مهمه يعني قاعده في البيت باكول وبشرب وبس ودكتور محمد ده ابويا كان نفسو اطلع دكتوره زايو بس انا خيبت املو وسقط في تالته ثانوي تمام وبعدين نجحت بقا ودخلت الجامعه وتخرجت وقعدت في البيت بس دي قصتي 
الشخص : الصراحه البنات طلعو رغاين اوي
شمس بغيظ : بجد
الشخص بضحك : اه والله 
شمس : هو انا ممكن اسميك 
الشخص بسخرية : اعملي الي انتي عايزه انا عامل زاي الطفل الي لسا مولود 
شمس بابتسامه : هسميك ادهم
الشخص : مشمعنا ادهم
شمس : بعشق الاسم ده 
ادهم  : تمام حلو الاسم 
شمس بسعاده : يعني مبسوط بيه
ادهم بأبتسامه : اه جدا 
شمس : اممم طيب هوريك كذا لون وشوف الون الي هتحس انك هتحبو اكتر
ادهم : اوك يلاا
شمس جابت تلفونها وفتحتو وورت لي ادهم صور فيها الوان كتير وادهم سرح في لون الابيض
ادهم وهو سرحان : ابيض وردة الياسمين
شمس : ها 
ادهم : ايه 
شمس : قولت وردة الياسمين 
ادهم ابتسم وقال : شكلي بحبها 
شمس : وردة الياسمين 
ادهم : اه معرفش انا بس دماغي متلخبطه 
شمس بضحك : طب اهده كدا وقولي يعني لونك مفضل ابيض 
ادهم : ايوا
شمس : اوك هروح اشوف بابا عمل ايه صحيح انت هتخرج من مستشفي اه بس هتبقا معايا لغيت لما ترجعلك الذاكره
ادهم : مش عايز اعملك مشاكل معا باباكي 
شمس : لا طبعا مفيش مشاكل ومستحيل اسيبك كدا صحيح هنروح المول بعد ما تخرج اجبلك لبس
ادهم بضحك : والله تكوني كسبتي فيا ثواب 
شمس بضحك : ماشي
شمس طلعت من الاوضه وادهم حاول يتفكر اي حاجه معرفش وبعدين قال بهدوء : ورده الياسمين 
__________________________________________
????في الصعيد ????
عليا كانت قاعده معا سيف في حنينه
عليا : يعني انت متعرفش مين باباك 
سيف بحزن : لا ماما مكنتش بترضه تقولي
عليا : طب ليه 
سيف : لما كبرت وعرفت قالتلي انت هتبقا ظابط ف مينفعش اعرف الاشكال دي شكل ابويا كان بيشتغل في حاجات غلط 
عليا بهدوء : طب اهده
سيف : نفسي اعرف مين 
عليا بتوتر : هما اتجوزو ولا 
سيف بسرعه : ايوا اتجوزو انا واثق في ده وبعدين اطلقو
عليا : طب اهده
سيف بضيق : نفسي اعرفو …
عليا : متخافش هتعرفو 
سيف : احم عليا 
عليا : نعم 
سيف : بصي من الاخر كدا انا بحبك 
عليا بضحك : لا والله 
سيف بستغراب : بتضحكي  ليه
عليا بضحك : لما اريان كان منيمك مغناطيسي كنت بتقول اسم عليا علطول بس الحمدالله محدش سمعك غيري 
سيف بصدمه : بجد 
عليا بضحك : اه والله 
سيف : بصي هو انا عمري ما حبيت ومش عارف يعني ايه حب بس أنا مرتاح معاكي اوي وبحب اشوفك بجد 
عليا ابتسمت بخجل 
سيف : ها وانتي بتحسي بكده ولالا 
عليا بتوتر : اه لا يعني قصدي 
سيف بأبتسامه : خلاص انا فهمت 
عليا ابتسمت : طيب كويس 
سيف مسك ايد عليا وطلع قلم من جيبو وكتب علي أيدها 
( عليا & سيف ) 
عليا ابتسمت ومسكت القلم وكتبت علي ايد سيف 
(بحبك ) 
عليا قامت بسرعه ودخلت البيت وهي بتجري وسيف ابتسم بسعاده ….
__________________________________________
????في محطة القطر????
ياسمين كانت واقفه  وبتودع وسام
وسام : خلي بالك من نفسك واي حاجه تحصلك اتصلي عليا فورا 
ياسمين : حاضر متخفش 
وسام حضن ياسمين اوي وكان حاسس ان روحو بتروح منو
ياسمين : مالك ياويسو 
وسام : معرفش بس مش عايزك تبعدي 
ياسمين طلعت من حضنو وقالت : انتي خايف عليا وده خوف طبيعي لانك ابويا وصحبي كمان بس متخفش بنتك مش ضعيفه قويه
وسام بأبتسامه : انا عارفه علفكره انتي شبهمي في كل حاجه حتي في قوتك 
ياسمين : حبيبي ياويسو يلا هركب خلي بالك من نفسك اووووك 
وسام : وانتي كمان 
ياسمين حضنت وسام وبعدين شالت شنطتها وركبت القطر والقطر اتحرك ووسام مشي بس كان قلبو معا بنتو اما ياسمين  طول الطريق كانت بتفكر في اريان وبعد 3 سعات وصلت الاسكندريه  ونزلت من القطر وشالت شنطتها علي كتفها ووقفت تاكسي وقالتلو : وديني علي أقرب مول بسرعه ونبي …
__________________________________________
????عند ادهم في مستشفي????
شمس : بص انا جبتلك لبس كدا تخرج بيه من مستشفي 
ادهم : وريني كدا 
شمس طلعت الهدوم من الشنطه وكان لبس كاجول تشرت ابيض وبنطلون جنز اسود 
شمس : وطبعا الكتشي هيبقا ابيض وجبت كمان نضاره فيها يعني لون ابيض 
ادهم بخبث : لا دانتي مهتمه بيا اوي يعني 
شمس بأبتسامه : اكيد طبعا مش بقينا صحاب 
فاجأه الممرضه دخلت وقالت : هساعدك علشان تغير
ادهم بهمس لشمس : تعرفي شكلي كانت عيني فارغه الممرضه دي مزه الصراحه 
شمس بضيق :  خلاص امشي انا هساعدو 
ادهم :  لالا انا عايزها 
شمس بضيق : انا طالعه 
ادهم ابيتسم والممرضه ساعدو علشان يغير وبعد 10 دقائق ادهم طلع برا الاوضه وبص لي شمس بثقه وبعدين قلع نضاره وقال : ها ايه رأيك 
شمس : واوووو 
ادهم بضحك : شكلي كنت قاهر قلوب نساء والله 
شمس بضحك : طب يلا ياعم القمور 
ادهم : قوليلي صحيح احنا فين 
شمس : في اسكندريه 
ادهم : طيب 
ادهم وشمس طلعو قدام المستشفي ادهم كان حاسس انو تعبانه بس الغريب انو مستحمل الوجع ده شمس وادهم ركبو العربيه وكان فيها سواق وركبو ورا وبعدين اتحركو وادهم كان  بيبص من شباك العربيه اكنو لسا بيكتشف الشوارع والناس وبعد ربع ساعه وصلو المول ونزلو من العربيه 
شمس : عمو احمد استنا هنا 
احمد : ماشي
شمس بصت لي ادهم الي كان بيبص علي مول اكنو بيكتشفو وبعدين بصت حواليها لقت بنات كتير بيبصو علي ادهم اضايقت ومسكت ايدو وقالتلو : يلا 
ادهم و شمس دخلو المول وفي نفس لحظه دي ياسمين وصلت ودخلت وراهم 
شمس : مش ماما عايزه تشوفك 
ادهم بضحك : ليه هتطلب ايدي ولا ايه
شمس : لا طبعا بس حكتلها عنك وحبت تشوفك 
ادهم : اوك 
أما ياسمين كانت وراهم ويتكلم سيف في تلفون 
ياسمين : بص هاتلي المتوسكل قدام المول تمام 
سيف : اوك خلصي ولما تنزلي هتلقيه 
ياسمين سرعت شويه وخبطت في شمس 
شمس بضيق : مش تحسبي
ياسمين مسمعتهاش ولا بصتلها ومشيت قدامهم 
شمس : اوف ايه الاشكال دي 
ادهم : معلش شوفلنا بقا محل ندخلو 
ياسمين دخلت محل حريمي وشمس وادهم دخلو المحل الي جمبو وادهم بدأ يشوف الهدوم وحس انو بيحب اكتر البس الكاجول وحس انو مكنش بيلبس بدل ابداا أما ياسمين دخلت البروفه وختارت فستان ابيض ولبستو وافتكرت لما اريان لبسها فستان ابيض يوم كتبت كتابهم وفاجاه نور المول اتقطع كلو وكل ناس الي كانو في المحلاات طلعو 
ياسمين : هو في ايه ليكون اريان جاه علشان يقتلني 
ياسمين طلعت برا المحل وشمس وادهم كانو واقفين علي باب المحل وفاجأه النور جاه ولقو بلونات كتيررر اوي في الارض لونهم احمر وشخص كان واقف قدام بنت ومعه خاتم
ياسمين بغضب  : اه ده شغل محن بقا وكدا  يخربيتكم خضتوني يعني لازم تقفلو النور وقرف ده 
الكل بص عليها حتي ادهم وهي لحظت أن ناس بتبص عليها
الشخص بأبتسامه : دي اسمها رومانسيه فهمتي 
ياسمين بصت علي البنت لقتها فرحانه اوي وياسمين ابتسمت بحزن وقالت : معلش اصل الي بحبو بتاع بيحب الاكشن ومش رومانسي 
الشخص قدم للبنت الخاتم والكل سقفولهم وادهم كان متابع ياسمين من بعيد حس انو شافها قبل كدا 
الشخص بص لي ياسمين وقال : بتعرفي تغني 
ياسمين بحزن : اه
الشخص : غنلنا 
ياسمين قربت منهم وقالت : مفيش موسيقي 
فاجأه سمعو صوت موسيقي ومش عارفين مصدرها منين وشمس بصت جمبها لقت ادهم بيعزف علي جتار أما ياسمين غمضت عنيها وشافت صورة اريان قدامها وبدإت تغني 
ياسمين : نفسي اسالك سؤال بسيط مش لاقيه اجابه ليه ليه بلاقي في قربي منك كل شيء انا نفسي فيه ليه بنادي الناس باسمك وابقى خايفه اني اخاصمك حاسه اني بقيت بقسمك في الهواء اللي بعيش عليه ليه بشوف الكل شكلك ليه بعيش دايما مشاكلك حاسه اني نصف شكلي وان صف الثاني شكلك فيك حاجات موجوده فيا حبه حبه تزيد شويه احنا فينا حاجات كثيره زي بعض وهي هي 
ياسمين خلصت والكل سقف وياسمين فتحت عنيها بحزن وجريت علي محل دفعت فلوس الهدوم ونزلت بسرعه من المول وهي بتعيط اما ادهم بص لي شمس وقال : حاسس اني شوفتها قبل كدا 
شمس : مين 
ادهم : البنت الي كانت هنا
شمس اضايقت وحاولت تتوه وقالت : انت جبت الجتار ده منين 
ادهم : لقتو في المحل هنا 
شمس : طب يلا بينا نمشي 
اما عند ياسمين نزلت من قدام المول وشافت الموتسكل حست انها عايزه تلف شويه في الاسكندريه 
ياسمين : هشرب قهوه الاول في كافيه الي قدام البحر ده وبعدين امشي 
ياسمين ركبت المتوسكل وصورة اريان لسا في راسها  ياسمين اتحركت وكان الكافيه جمب المول 
أما شمس نزلت من مول هي وادهم كان لسا بيفكر في ياسمين ووصلو قدام العربيه
احمد : للاسف العربيه فيها مشكله 
شمس بضيق : يعني ايه 
احمد : اتصلت علي حد هيجيلي يشوفها 
ادهم : خلاص مش مشكله تعالي نلف شويه
شمس بسعاده : تعال في كافيه قريب هنا  تعال نروح 
ادهم : يلا ..
__________________________________________
ياسمين كانت قاعده في الكافيه كان قدام شط البحر كانت بتبص علي البحر بحزن 
ياسمين في سرها : هو انا ليه مش قادره احب غيرو أو اكرهو نفسي بس اقدر انساه يارب بقا 
ياسمين قامت ودفعت الفاتوره وجايه تخرج من الكافيه بس اتخبطت في شخص كان اطول منها ياسمين بعدت خطوتين عنو وبصتلو وبصت في عينو بصدمه وهو بص في عنيها وقربت منو بلهفه ومسكت وشو وبصت في عينو 
ياسمين : انت جيت ورايا صح علشان بتحبني 
ادهم كان واقف وباصص بس في عنيها وياسمين حضنتو جامد وقالت : حاولت انساك بس معرفش خالص اعمل ايه طيب اكيد انت كنت يتمثل علشان توقع ميرا اكيد انت مش خدعتني صح 
ادهم : احم شكلك متلخبطه بيني وبين حد 
ياسمين بغضب : بس بقا بلاش تمثيل 
ادهم : صدقيني مش انا شخص ده 
ياسمين بغضب : اومال عفريتو 
ادهم : والله ماعرف
ياسمين خرجت من حضنو بغضب وقالت : ارررررريان 
ادهم جاي يرد عليها بس دخول شمس قطعو 
شمس قربت منو وحطت أيدها علي كتفو وقالت : واقف ليه ياحبيبي 
ادهم بص لي ياسمين وياسمين بصتلو بصدمه وفاجاه اشتغلت اغنيه في كافيه ياسمين بصت في عين ادهم وهو بصلها 
الاغنيه :  ايام بتمحي ايام وحبك بعدو ساكن قلبي صعب  انسا وما بلم بعدك حاسس اني بغربه حبك اقوه من نسيان ارجعلي وغمرني  ياحبي ارجعلي ارجعلي ياحبيبي احميني من بهدنيا الغريبه 
شمس : اوف ايه الاغاني نكد دي تعال يلا ياادهم نمشي 
شمس مسكت ايد ادهم وطلعو برا الكافيه بس ادهم كان لسا باصص علي ياسمين 
ياسمين بدموع : اريان 
ادهم وقف 
شمس : في ايه 
ادهم وهو باصص علي ياسمين : استني 
شمس بضيق : يلا بقا هنتأخر علي ماما
شمس مسكت ايد ادهم وطلعو برا الكافيه وركبو العربيه وياسمين كانت منهاره وطلعت برا الكافيه وجريت علي عربية ادهم بس كان السواق اتحرك ياسمين فضلت تجري ورا العربيه وهي بتنده علي اريان وبعدين وقفت وقعدت في الارض وفضلت تعيط
ادهم بص وراه لقه ياسمين قاعده في الارض حس أن قلبو بيوجعو وقال : وردة الياسمين
شمس : في ايه 
ادهم : وقف 
شمس : هنتأخر 
ادهم بص وراه تاني ملقاش ياسمين وبعدين حس أن قلبو بيوجعو سند راسو علي شباك العربيه وغمض عينو وبدأ يسمع اصوات 
ربنا يخدككك ؛ بكرهك ؛ طلقني ؛ اررررررررريان ؛ 
ادهم حط ايدو علي راسو بوجع وقال : اكيد اعرفها ميييين دي 
وفاجأه ظهر قدام العربيه متوسكل ياسمين وهي كانت راكبه علي ووقفت قدام العربيه وادهم وشمس انصدمو والعربيه وقفت وياسمين وقفت المتوسكل ونزلت من عليه وقربت من العربيه وووووو هنعرف بعدين????
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً نوفيلا ورطة قلبي للكاتبة سارة فتحي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى