اسكريبت ورطة مع زوجي الجزء السابع عشر 17 بقلم أسماء الكاشف
اسكريبت ورطة مع زوجي الجزء السابع عشر 17 بقلم أسماء الكاشف |
اسكريبت ورطة مع زوجي الجزء السابع عشر 17 بقلم أسماء الكاشف
بالليل شوفت اخته بتتمشي على طراطيف صوابيعها وبتتلفت كل شويه مشيت وراها لقيتها خرجت من الفيلة وراحت على الجنينة فتحت عيني بصدمة لما شوفت ناصر أخوها قاعد على المرجيحة ووشه كله متبهدل من الضرب جريت عليهم بخضه
* ايه إلى عمل فيك كده قولتها بفزع ودي أول مره ادخل معاهم فى حوار او بمعني ثاني انا إلي ابادر في الكلام
داري وشه بأيديه
_ مافيش حاجة انتي اية إلى نزلك دلوقتي قالها بإرتباك
قربت عليه ورفعت حاجبي
*مين إلي ضربك كده الضرب ده انا عرفاه
قولتها بكذب علشان اوقعه وده كله والبنت ساكته وهي كمان عايزه تعرف السبب
_ عادي يعني كنا بنهزر مع بعض بس ايديه طويله شويه
قالها وحط ايده على رقبته من الخلف بكسوف
* محمد قولتها بصدمة وخوف مااتخيلتش ان محمد عنيف للدرجة دى ويضرب حد بالق*سوة دى وخصوصا ناصر إلى حسيتهم قريبين من بعض
هز برأسه
رجعت لورا بحزن
*ليه هو دايما بيضربك
جودي بسرعه لما حست ان اتأثرت شويه
= ابدا ابيه محمد مش عنيف هتلاقيك انت يا ناصر عملت حاجه وجعته اووي او ضايقته وجهت أخر كلامها لناصر إلى فهم انه بدء يبوظ علاقتنا من غير قصد
_ هو عمل ده علشانك يا مسك
بصيتله بإستغراب فكمل
_ لما اتسممتي وكنتي فى اوضة العمليات اتخانقنا شويه لان كان موصيني عليكي وعلى شئون المطبخ وانا ماقدرتش على المهمه واتسممتي هو بيحبك اووي على فكره
قالها بتأكيد
* عمل كل ده علشاني قولتها بهمس بس وصلهم
= ايه ده كل إلى أبيه محمد بيعمله ومش متأكده من حبه ده حارب اووي علشان يوصل لقلبك
*عمل ايه قولتها ومضيقه حواجبي
كانت هتتكلم محمد قال
_ قصدها انه اتجوزك مش ده حب
* احنا ما تجوزناش على حب اصلا قولتها وقومت بزعل جيت امشي مسكتني جودي من ايدي
_ رايحه فين بس ده انا لسه ماعرفتكيش بنفسى انا جودي بنت عم جوزك واخته في الرضاعه
ابتسمتلها ومديت ايدي
*مسك مرات اخوكي المصونه قولتها بضحك فضحكت علي كلامي
بقلم أسماء الكاشف
اتكلمنا كثير وعرفت منهم قد ايه محمد بيحب عائلته وحسيت انهم غير ما كنت بسمع عنهم بدءت تظهر علامات استفهام كثير ازاي بيحبهم وازاي بيساعدني نوقعهم طلعت الاوضه وفي نيتي أعرف منه كل حاجه بس بطريقتي ضحكت على الفكره إلى خطرت على بالي هنفذها اول ما يصحي دخلت الاوضه لقيته نايم بهدوء قربت منه أتأمل ملامحه وهو نايم ذى الملاك ابتسمت بخبث وروحت نمت على الكنبة
ثاني يوم الصبح صحي محمد ولقاني نايمه علي الكنبة اتنهد بغيظ وقرب مني
– مسك اصحي ايه إلى نيمك على الكنبة صحيت بخضه ورجعت لورا بخوف
* انا اسفة متضربنيش مش هكررها ثاني
رفع حاجبه بعدم فهم وهز رأسه بمعني مجنونة
_ اضربك كررها بعدم فهم
_ من امتي يعني مديت ايدي عليكي
بدموع
* انا اسفة هجهزلك الحمام وجريت على الحمام تحت نظرته المستغربه ورافع حاجبه شويه وطلعت
* الحمام جهز قولتها وبعد عنه بسرعه بصلي بإستغراب اتنهد من غير كلام وخرج من الاوضه بضيق
قعد على السرير وضحكت بصيت من البلكونة لقيته واقف بيسقي الورد لما رفع رأسه وشافني شاورلي انزل هزيت رأسي ونزلت وقفت بعيد عنه
* انا هعمل ايه
بصلي بغيظ من أسلوبي الجديد
– مالك يا مسك ايه الأسلوب الجديد ده انا بدءت ازهق
* اسفه قولتها بسرعة وعينيى مليانه دموع وحطيت ايدي على جسمي كخوف اتنهد وقرب مني فأنا بعد
– منكن اعرف ايه إلى مخوفك مني صدر مني حاجه خوفتك ليه كل ما اقرب تبعدي عني
*مافيش قولتها ومشيت بسرعة وانا بضحك من جوايا هو حط ايده على رأسه بغيظ منى
– بتخطط ل ايه المره دى مسك القردة قالها وكمل شغله مع أزهاره العزيزه
فين الباقي انا زهقت