روايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح البارت الثالث والعشرون

رواية حبيبي الشبح الجزء الثالث والعشرون

رواية حبيبي الشبح
رواية حبيبي الشبح

رواية حبيبي الشبح الحلقة الثالثة والعشرون

يونس بصدمه : نعم يا اختي اتخطفت وإنتي كنتي فين هاا
الممرضه بخوف : والله يا بيه كنت بجيب ليها محاول بدل إللي خلص لاقتها مش في اوضتها والعسكري مضروب
يونس اتعصب وقفل السكه في وشها
ايمن بقلق:في إيه يا يونس
يونس : ياسمين اتخطفت
ايمن اتصدم وقال :اية طب هتعمل إيه
يونس نفخ وهو بيرجع شعره لورا بعصبيه : معرفش معرفش مين اللي هيكون خطفها
اللوا : أكيد حد تبع ناصر
ايمن ويونس بصو للوا
اللوا : آه محدش ليه مصلحها في خطف ياسمين غيرهم

 

يونس بقلق: طب وهنعرف إزاي يا سيادتك
اللوا : لازم نشوف كاميرات المستشفي روحو هناك وانا هنا هحاول اعرف مكانها
يونس بسرعه : تمام يا فندم وخرج هو وايمن بسرعه
بعد شويه يونس وايمن المستشفى ودخلو للمدير
المدير بعصبيه : إيه ده في إيه إيه الهمجيه دي
يونس طلع الكارنيه بتاعه هو وايمن
المدير يأسف : اسف جدا يا باشا اقدر اسعادكو بإيه
يونس : في وآحده اتخطفت من عندكو هنا وعايزين نشوف الكاميرات
المدير بسرعه : يا خبر ابيض إزاي ده يحصل طب تعالي يا فندم ورايا
المدير خرج من المكتب بسرعه ووراه ايمن ويونس
دخلو علي اوضه كاميرات المراقبة والمدير طلب من الراجل يشغل الفديو من ساعه فاتت الراجل شغل الفديو علي طرقه اوضه ياسمين يونس ركز شاف ناس كلها لابسه اسود وبلاطي ضربو العسكري اللي واقف علي الباب وواحد منهم دخل خد ياسمين وخرج وكلهم مشيو بس خرجو من باب المستشفى اللي ورا مش الرئيسي
يونس جز علي سنانه بغضب وبعد كده قال للراجل: قرب كده علي لوحه أرقام العربيه
الراجل قرب الصورة علي أرقام العربيه يونس كتب الأرقام وخرج وهو وراه ايمن يونس طلع تليفونه وطلب رقم : الو بقولك هقولك على أرقام عربيه عايز أعرف بتاعه مين تمام وقفل
بعد شويه تليفون يونس رن وهو رد بسرعه
يونس :الو
:_____________________

 

يونس بصدمه : مين
:______________________
يونس : طيب شكرا سلام وقفل
ايمن بقلق : ها طلعت بتاعه مين
يونس : الجوكر
ايمن اتصدم : إيه الجوكر
يونس هز دماغه من تحت لفوق بمعني آه
ايمن : طب إيه علاقة الجوكر بناصر دول بنهم عداوه جامده
يونس حط أيده علي دماغه : معرفش بس يا خوفي ليكونو هناك
ايمن :قصدك ممكن في
يونس : روسيا
في بيت كبير في روسيا كانت ياسمين نايمه علي السرير وكانت بتبتدي تفوق فاقت ياسمين لاقت نفسها في اوضه غريبه كلها بيضه بس مش اوضه مستشفي بصت حواليها وهي بتبلع ريقها بصعوبه وحاولت تقوم بس دراعها واجعها رجعت تاني مكانها سمعت صوت من قدامها بيقول : حمد الله على السلامة يا قمر
ياسمين استغربت ورفعت عينها علي إللي بيكلمها لاقت شاب لابس بالطو اسود ولبس كله اسود في اسود خافت وقالت : انتي مين
الشاب قام وقف من علي الكرسي وقرب منها وقال بصوت واطي : الجوكر
ياسمين بأستغراب : مين الجوكر وياتري بقي جوكر كوتشينه ولا كارتون
الجوكر ضحك بصوت عالي : ههههه دمك خفيف جدا علي فكره لا يا عسل ولا كوتشينه ولا كارتون حاجه أحسن من كده وارقي

 

ياسمين بصتله من غير ماتتكلم قرب منها وقال : ممكن أكون جوكر مافيا مثلا
ياسمين بصدمه : يا حلاوة مافيا بردو هو إنت تعرف حد إسمه ناصر
الجوكر بضحكه خبيثه: اعرفو الا اعرفو جدا بس ناصر دلوقتي بقي كارت محروق وبقي مع البوليس أنا أكبر منو بكتير هو يادوبك بيعرف يشقط بنات بس أنا أكبر من كده أنا بشتغل في كل حاجه
ياسمين : طيب تشرفنا انا هنا ليه بقي
الجوكر : مثلا علشان اساوم الباشا عليكي
ياسمين بأستغراب : باشا
الجوكر قال : اممم الباشا ده بقي شريك ناصر وطبعا هو عرف إن ناصر اتقفش وهيبقي عايز ينتقم فاهيجي ليكي إنت بس أنا سبقتو وجبتك معايا هنا علشان أنا عايز الباشا يجي برجلو لحد هنا
ياسمين : هو إحنا هنا فين
الجوكر ببساطه : روسيا
ياسمين اتصدمت : روسيا يا سوادك يا قرمط

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبي الشبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى