Uncategorized

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنان احمد

    رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنان احمد

زين صحي تاني يوم مخضوض اي في اي ????????
قام يجري لقي تكسير وحد بيخبط وحاجات غريبه بتحصل 
بيبص لقي فرح 
زين بتعمل اي علي الصبح 
فرح طب قول صباح الخير 
زين صباح الخير يا ستي في اي 
فرح بعمل فطار 
زين نعم هو التكسير والتخبيط ده فطار 
فرح مرديتش عليه وكملت وبتقطع بالسكينه راحت فتحت ايديها ????????????‍♂️
زين بصدمه تعالي هنا 
فرح لا خلاص عادي 
زين بعصبيه وخوف شدها بسرعه وفتح الحنفيه علي ايديها 
وبرضو الدم شغال مش بيقف 
غسل وشوا وخدها ونزل جري علي اقرب صيدليه 
خدت تلت غرز????????‍♂️
زين عجبك كده ينفع طيب الدم مش راضي يقف 
الدكتور هتبقا كويسه بس عقمها كل يوم وغير عليها اربع تيام أو حاجه وتفك الغرز 
زين تمام وخدها ومشي 
روحوا قعدها وقعد قدامها 
فرح بصت في عنيه راحت معيطه 
زين اهدي بس مفيش حاجه وخدها فحضنه 
فرح انا انا 
زين شششش بس خلاص حصل خير ممكن متعمليش اي حاجه خالص 
فرح هزت راسها بمعني حاضر 
زين هطلب اكلي البسي عشان ناكل ونمشي 
فرح ماشي 
فطروا وخلصوا وخدها ومشي 
بعد 6 ساعات وصلوا الصعيد 
لقيوا الكل في استقبلهم 
محمد حبيبت بابا وحشتيني اوي 
فرح حبيبي وانت اكتر 
سلموا علي كله 
شاكر اطلع ارتاح يا ولدي 
زين حاضر ياله يا فرح 
فرح حاضر 
محمد بصدمه اي اللي في ايدك ده فرح اصلي وقعت يا بابا حاجه صغيره حصل خير 
محمد خالي باليك من نفسك كويس يا فرحتي 
فرح حاضر يا بابا 
محمد اطلعي نامي ولما تصحي انزلي 
فرح حاضر يا حبيبي وطلعوا 
زين مشوار طويل اوي 
فرح امم 
زين تعالي هنا 
فرح نعم 
زين قربي 
فرح اكتر من كده 
زين امم 
فرح بكسوف اهو 
زين قعدها علي رجله انتي كويسه دلوقتي 
فرح اه الحمدلله بس ايدي وجعاني 
زين باس ايديها كده تخف 
فرح بضحك بجد 
زين اه 
فرح فضلت بصاله شويه 
زين تعالي فحضني طيب 
فرح لا 
زين طب تعالي بقا خدها فحضنه وناموا 
صحيت فرح زين زين 
زين بنوم اممم 
فرح انا جعانه اوي اصحي بقا 
زين اي يا حبيبتي صحيت اهو 
فرح جعانه 
زين طب البسي وناكل بره 
فرح بجد 
زين اه ياله 
فرح ماشي لبست وخلصوا ونزلوا 
محمد كان قاعد في الجنينه بيقراء جرنال 
فرح حضنته من ضهره مساء العسل علي احلي عم محمد 
محمد بضحك اسمها بابا أي عم محمد دي 
فرح اله يا عم بدلعك 
زين بضحك بنتك مجنون 
فرح بزعل طفوالي انا مجنونه 
زين ايوه 
فرح شوفت يا بابا بيقول اي 
محمد لا لا ده بيهزر معلش 
فرح طلعت لسانها لي زين 
قعدوا يضحكوا عليها 
محمد ريحين فين 
فرح ريحين ناكل بره 
محمد في اكل هنا 
زين عايزه تخرج بقا 
محمد بنتي وعارفها مش بتشبع فسح وخروجات وضحك 
فرح ماشي ماشي يا عم بابا ياله باي ياله يا زين ياله وشدته ومشيت 
محمد بضحك طفله 
زين اعملي حسابك من بكره مذاكره 
فرح اكيد 
زين لما نشوف 
فرح ماشي 
كلوا وخلصوا 
تليفون زين رن 
زين الو 
شخص الو يا فندم حضرتك جاي بكره الشركه 
زين اشمعنا 
شخص الشغل كتير اوي وفي اوراق ليزم حضرتك تشوفها وتوقع عليها 
زين تمام هاجي بكره وقفل 
**************
فلاش باك 
نسيت اقولكوا أن زين عنده شركه استيراد وتصدير علي اعلي مستوي بتاعه هو وبباه ( شاكر)
**********************
فرح اي في اي 
زين نازل شغل بكره 
فرح ده هما اسبوعين اللي كنت فيهم معايا 
زين معلش شغل مستعجل مش هاخر عشان اجي نذاكر سواء وغمزلها ????????
فرح امم ماشي 
زين كلتي كويس 
فرح اه 
زين عايزه تروحي في حته واللي نروح 
فرح ياله نروح 
زين تمام وروحوا 
زين انا هطلع انام 
فرح ماشي انا هقعد مع بابا شويه 
زين ماشي بس متسهريش عشان متتعبيش 
فرح حاضر 
زين راح ينام 
محمد اي يا حبيبتي مبسوطه مع زين 
فرح اه يا حبيبي الحمدلله زين طيب وغير كده بيحب
ني 
محمد عارف وواثق أنه راجل وهيحافظ عليكي بعد عمر طويل ليا 
فرح بعد الشر عليك ربنا يديك الصحه وطولت العمر وبعدين حته لو حنين وكل حاجه انت الخير والبركه وكل حياتي مقدرش استغنا عنك 
محمد اسمعي كلام جوزك ومتزعليهوش 
فرح حاضر 
محمد متاكد انك هتعملي كده 
فرح ابتسمت 
محمد اتبسطي في شهر العسل 
فرح اوي وقعدوا يتكلموا 
زينب دخلت عليهم 
احم 
محمد تعالي يا بنتي اتفضلي 
زينب معلش يا عمي عايزه فرح 
دقيقه 
فرح اكيد جايا اهو 
زينب دخلت اوضتها تستناها 
فرح دق دق دق 
زينب ادخلي يا فرح 
دخلت 
فرح اي يا حبيبتي 
زينب بصي انا عايزه احكيلك علي حاجه ووثقه انك هتقفي معايا 
فرح اكيد 
زينب بس متقوليش لحد 
فرح لا طبعا انتي اختي 
زينب عارفه يا حبيبتي 
زينب انتوا وفشهر العسل اتقدملي واحد وكده المهم يعني هو كويس ومحترم وكل حاجه وكمان اخو خطيب كريمه اختي  بس انا مش عارفه افكر ازاي اوافق واللي اعمل اي 
فرح انتي بتحبيه 
زينب مش عارفه بس لما بشوفه قلبي بيدق اوي ولما بيجي يسلم عليا أو حاجه بتكسف اوي وقلبي بيدق جامد 
فرح بضحك يبقا بتحبيه 
زينب برضو مش عارفه 
فرح طب هو بيحبك 
زينب اوي 
فرح يبقا خلاص عشان لو بيحبك هيحافظ عليكي ويبقا سندك وضهرك 
زينب تفتكري 
فرح طبعا 
اللي تلاقيه بيحبك وجه لحد بابك وشاريكي وافقي عليه طلاما بيحبك 
زينب كده كده ابوي جالي معاكي فرصه تفكري واتكلمي معاه وشوفي 
فرح لا استني كده اتكلمي مصري ????
زينب يخربيتك ضحكتيني 
فرح خلاص اي رايك تتكلمي معاه وتشوفي زي ما عمي قالك 
زينب خلاص من بكره واشوف 
فرح ماشي يا حبيبتي وانا معاكي 
زينب ربنا يخليكي ليا 
فرح حبيبتي تسلمي 
زينب طب روحي نامي عشان انتي تعبانه وبكره تبقي معايا
فرح حاضر تصبحي علي خير يا حبيبتي 
زينب وانتي من اهله 
فرح بقواليك 
زينب نعم 
فرح صالي صلاه استخاره ونامي وبكره هتعرفي هتعملي اي 
زينب بابتسامه حاضر ربنا يديمك في حياتي 
فرح ويديمك يا قلبي باي 
وناموا 
تاني يوم …
صحي زين لقي فرح نايمه 
لبس وخلص وطبع بوسه علي خدها ومشي 
صحيت فرح بعد شويه 
ملقيتهوش جمبها بس شمت البرفيوم بتاعه في الاوضه 
زعلت اوي كان نفسها تشوفه قبل مينزل بعد شويه نامت تاني 
طلعت زينب بسرعه عند فرح 
زينب فرح فرح اصحي يابت 
فرح ايوه 
زينب قومي بصي 
صحيت فرح صحيت اهو اي 
زينب بصي 
لقيت رساله منه مكتوب فيها صباح الاناناس ????علي احلي الناس ????????
فرح ????الواد شاعر 
زينب امال ????
فرح قوليلوا مساء العمبر ممكن النمبر????????????
زينب اوعا حاضر 
هو اسمه عمر 
عمر بضحك بتعرفي تقلشي اهو 
زينب بعتت ايموشن يضحك بتبص لقيته رن 
اتنفضت ورمت الفون لي فرح 
فرح بضحك عيب ردي ياله 
زينب مش قادره 
فرح انا معاكي اهو خدي 
فتحت 
عمر الو
زينب الو 
عمر عامله اي 
زينب الحمدلله وانت 
عمر بخير بيكي 
زينب بكسوف مرديتش 
عمر طب اي 
زينب نعم 
عمر وحشتيني 
فرح فضلت تضحك علي شكل زينب 
زينب ربنا يخليك 
عمر بقواليك وحشتيني 
زينب تسلم 
عمر اممم ماشي 
زينب ضحكت 
عمر هانت وهشوفك هنيجي انهارده نحدد فرح كريمه و احمد اخوايا 
زينب بكسوف تنوروا 
عمر نورك 
عمر مش هطول عليكي شكلك مكسوفه فا هقفل انا 
زينب باي 
وقفلوا 
وفرح فطصانه ضحك 
زينب وه وه عم تضحكي عليا 
فرح بس بس خلاص الصعيدي هيطلع دلوقتي 
فرح اه صح جبتلك حاجات واحنا في شهر العسل تعالي افرجك 
زينب وهي فرحانه بجد 
فرح ايوه 
راحت توريها الحاجه 
زين عمال يرن علي فرح مفيش رد 
يرن يرن يرن يرن يرن
برضو مفيش 
زين قلق اوي عليها 
فا روح وهو متعصب ومخنوق 
وصل وطلع اوضتهم 
زينب اول لما شافته خافت من منظره طلعت تجري وسابت فرح 
فرح يا جبانه بعتيني ومشيت ماشي ماشي 
فرح احم عامل اي 
زين عمال يقرب منها 
فرح اهدي كده في اي 
زين بيقرب اكتر 
فرح في اي طيب 
ومره وحده ????????????
يتبع….
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى