Uncategorized

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم ريم أحمد

 رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل الرابع عشر 14 بقلم ريم أحمد

اسد : رنا ولله اسف
رنا : وليه تعتذر من خدامه ليه بتعتذر من وحده عايز تنتقم منها ليه رود عاليا 
اسد بصوت عالي رنا: لاني حبيتك ايوا ي رنا بحبك 
رنا بدموع : بتحبني أنا
اسد قرب منها وحضنها جااامد: بقيت بعشقك مبقدرش اعيش من غيرك اسف بجد 
رنا وهي بتحضنه: وانا بحبككككككك
اسد : قولتي ايه 
رنا : بحبك وقت م اتجبرت علي الجواز منك قولت بكرهك وهنتقم منك بس للاسف مقدرتش لاني حبيتك حبيتك من رغم كل الي عملته معايه ❤
اسد وهو بيشلها وبيلف بيها : بعشقككككككك❤❤
رنا : بس ي مجنون هقع 
اسد : مستحيل توقعي وانا ماسكك ي روحي????
 ( يله بقي احنا نمشي ????‍♀️????‍♀️) 
Reem Ahmed ✍✍
جهزت رحمه الشنط وودعوا العائله وصعدوا السياره متوجهين الي القاهره 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند روز وعمر 
استيقظت روز من النوم وجدت عمر يحضنها ونايم 
روز تذكرت ضربه ليها: قامت من حضنه وفضلت تعيط وهي قايمه من علي السرير فجأه لقيت نفسها في حضن عمر 
روز ببكاء : ابعد عني بقي كفايه عايز ايه تاني وله لاسه عايز تضربني ابعد بقي وبقيت تضرب فيه بي ايدها 
عمر : اهدي 
بومبي انهيار وصراخ: لاء مش ههده وابعد ثم شعرت بي الم 
روز : اه
عمر : روز اهدي كده غلط لأنك انتي حامل 
روز : بجد 
عمر  : بجد امبارح جبت ليكي الدكتور  لأنك كونتي فاقده الوعي وقال انك حامل 
روز ببكاء: يعني هبقي ام 
عمر: وهو يقبل جبينها وأجمل ام 
روز ببكاء: عايزه افهم ليه عملت كده معايه امبارح انا عملت ليك ايه 
عمر: وهو يجلسها ويضع المخده خلفها ، ثم فتح الدرج وطلع منه شريط برشام منع الحمل 
عمر : بسبب ده
روز مسكت الشريط : بجد علشان ده 
ثم انهارت في  البكاء ،  وانت صدقت علي طول صح 
عمر بعصبيه : امال عيزاني اعمل ايه رودي لما القي شريط برشام منع الحمل  في الدولاب 
روز : للدرجه دي مش واثق فيا بس اديك عرفت بنفسك اني حامل والدكتور انت الي جبته لأحسن كمان كونت قولت ليا متفقه معاه علشان يقولك كده 
عمر: روز 
روز بعصبيه: ما تتكلمش معايه ، ووريني اوضتي لاني مش هقعد معاك في نفس الاوضه ثم أكملت بوجع وله اروح نفس الاوضه الي حبستني فيها ????
عمر : في اوض كتيره اختاري الي تعجبك
روز: قامت من علي السرير، وقالت،  من اللحظه دي انت ملكيش دعوه بيا  ، ثم خرجت من الغرفه 
عمر: ولله لهعرف مين السبب في كده وهدفعه التمن 
Reem Ahmed ✍✍✍
جاسر اتصل علي عمر : الو ي عمر 
عمر : الو ي عمي 
جاسر : اخبارك ي ولدي واخبار روز 
عمر: الحمدلله ي عمي احب  اقولك هتبقي جد
جاسر بفرحه: بجد روز حامل 
عمر : بجد 
جاسر : الي مبروك هي فين اكلمها 
عمر بتوتر : هي نايمه دلوقتي ي عمي لانها تعبانه 
جاسر : خلي بالك منها 
عمر بوجع: دي في قلبي ي عمي 
Reem Ahmed ✍✍✍
جاسر : ي كريمه هتبقي جدي 
كريمه بفرحه: بجد 
جاسر: اه 
كريمه: روز وله رنا 
جاسر : روز 
كريمه: لولولولي 
 Reem Ahmed ✍✍
في المساء
رنا  : هقوم احضر العشا 
اسد وهو بيحضنها: لاء مش عايز 
رنا : بس انا جعانه
اسد بضحكه: همك علي بطنك 
روز بزعل: خلاص مش عايزه 
اسد وهو يحملها ويتوجه بها الي الاسفل 
رنا: نزلني انا بعرف امشي وحدي 
اسد : ماشي ثم أتي عند السلم راح ينزلها
رنا بصراخ : مسكت في رقبته خلاص مش عايزه انزل 
اسد بدأ يضحك جاامد: جدعه ???? 
Reem Ahmed ✍✍✍ 
عند روز وعمر 
روز نايمه في الاوضه وخايفه ومش عارفه تنام لانها اتعودت تنام في حضن عمر ذهبت الي غرفته عمر وجدته نايم علي السرير بس صاحي 
عمر : اول ما شافها: روز 
روز: ذهبت إليه ونامت في حضنه 
عمر : ابتسم ثم حضنها
روز بدموع: اتعود انام في حضنك  ي عمر 
عمر : وانا ي قلب عمر مقدرش انام لاني اتعود آخد أميرتي في حضني وانام 
روز ببكاء: بس أميرتك زعلانه منك ????????
عمر : مقدرش علي زعل أميرتي 
روز : لاء زعلانه لأنك ضربتني وحبستني في اوضه ضلمه وانا بخاف من الضلمه 
عمر : إن شاء الله ايدي كانت انقطعت قبل م تتمد عليكي 
روز : بعد الشر عليك 
عمر : يعني مسمحاني 
روز : اه بس بشرط ( سمحتيه بي السهوله دي????????) 
عمر : اشرطي 
روز ببكاء: تعرف مين السبب في كده 
عمر وهو يحضنها: وغلوتك عندي لأعرفه  وهدفعه التمن 
روز : طاب دلوقتي أميرتك عايزه تنام 
عمر وهو بيشد علي حضنها اكتر: نامي ي روحي
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى