Uncategorized

رواية عشقها الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

 رواية عشقها الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

رواية عشقها الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

رواية عشقها الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

كلهم روحوا البيت 
سليمان.، ها في حاجه لقيته حاجه
احمد بأعصاب سايبه .، لقينه هدوم وسلسله يارا 
ريم وياسمين بشهقه .، االالا مستحيل
احمد .، ماما عامله ايه
سليمان.، صحيت وسألت علي يارا انا قولت ليها انكوا راحين تجيبوها علشان حالتها مش تسوء اكتر 
ياسمين بزعيق خفيف.، يعني مش لقينها ولقيتوا هدومها 
ريم بتعيط .، اسد مين الي عايز يقتلنا كده وليه اهئ اهئ
اسد خد ريم في حضنه وقعدوا علي الكرسي وياسمين في حضن ايمن وعلي الكرسي التاني واحمد وسليمان ومعتز قاعدين علي الكنبه وكل واحد كان هينام الباب خبط وكان اسرع واحد هو اسد 
اسد اول اما فتح الباب بصدمه .، يارا وقام حضنها 
الكل اول اما سمع اسم يارا جريوا علي الباب 
اسد بعد عنها وبغضب .، كنتي فين وايه الي نزللك من البيت ها ممكن اعرف دماغك دي كانت فين وانتي نازله 
سليمان.، انا عايز اعرف خرجتي ليه مش عارفه امك حلصها ايه 
يارا بخوف .، ماما ليه مالها وسابتهم ودخلت الاوضه بتاعت امها 
يارا .، ماما فوقي ماما انا جيت يلا بقا 
سناء اول انا سمعت صوت يارا قامت من علي السرير بسرعه 
سناء بعياط.، يارا حببتي كنتي فين و ايه البس ده انتي غيرتي هدومك فين 
يارا ببرود .، خلاص اهدوا كدا وانا هحكي كل حاجه 
اسد باستغراب.، ايه البرود ده انتي متعرفيش احنا كنا قلقانين عليكي قد ايه 
يارا.، ما خلاص يا اسد قولت احكي ايه الي حصل
ياسمين باستغراب ، انتي صوتك متغير كده ليه ش
يارا بتوتر. ،ما انا قولت احكي ايه الي حصل وانتو مش عايزين تسمعوا 
احمد بشك .، سامعك قولي 
يارا .، انا كنت نازله علشان اروح ليكوا القسم بس ملقتش تاكسي وفضلت واقفه كتير لحد اما جه تاكسي وركبت معاه لقيته كان عاوز يخطفني ويعتدي عليا بس طبعا بحكم أن كنت بعلب العاب قتاليه عرفت ادافع عن نفسي ولما فوقت من الصدمه جيت 
احمد .، وهدومك اتغيرت ليه 
يارا بثبات .، لما حاول يعتدي عليا طبعا هدومي اتقطعت وبعد اما ضربته ماكنتش عارفه امشي ازاي كده بس لقيت في العربيه هدوم في شنطه قومت لبستها
معتز بشك .، طب وهو فين دلوقتي
يارا .، في القسم حتي ممكن نروح بكره اوريه ليكوا وبعدين هو تحقيق ولا ايه هي دي حمدالله علي السلامه 
ياسمين.، بس ده ايه علاقتوا بصوتك 
يارا في نفسها.، شكلي مش هخلص بقا 
يارا .، تاني لما كان بيعتدي عليا كان بيرش حاجه عليا وانا بعدها ب ربع ساعة أغمي عليا ولما فوقت كان هو واقع لما ضربته بالسكينه بس صحيت لقيت نفسي مش بتكلم اصلا وشويه شويه لحد اما صوتي رجع
ريم .، حمد الله على سلامتك يا حببتي 
يارا .، الله يسلمك ممكن انام بقا لاني تعبت اوي 
سليمان كان ساكت بس اتكلم.، طبعا طبعا اتفضلي يارا دخلت تنام
ايمن. ،في حاجه غريبه لما فاقت مش اتصلت بحد فينا ليه 
سليمان بغضب .، وبعدين خلاص هي رجعت الحمدلله واحنا مش عايزين اكتر من كده 
اسد .، احم احم بعد اذنك امشي انا بقا 
سليمان.، اتفضل يا ابني 
اسد .، يلا يا ريم اسد وريم مشيوا ومعتز 
ايمن .، يعد اذنك يا عمي يلا يا ياسمين
روحوا واحمد دخل اوضه وسليمان نام 
في صباح يوم جديد 
في بيت اسد 
اسد مانمش طول الليل 
اسد لنفسه.، هي مالها متغيره ليه انا ليه لما حضنتها مش بحس الإحساس بتاع كل مره اوف عقلي هيقف من التفكير الباب خبط 
اسد .، ادخل 
سعاد .، اسد الظرف ده جالك الصبح 
اسد .، ماشي يا داده ريم صحيت 
سعاد .، اه بس ليه يابني ما قولتيش انك انت وريم اتجوزتوا وامبارح كمان 
اسد .، كل حاجه جت بسرعه والله يا داده وبعدين أن شاء الله فرحي انا وريم بعد يومين 
سعاد بفرحه .، بجد الف مبروك يا ابني 
اسد.،  الله يبارك فيكي الباب خبط 
اسد .، تعالي يا ريم 
سعاد .، الف مبروك يا حببتي الف مبروك هنزل انا بقا 
اسد .، اتفضلي يا داده
سعاد نزلت وريم واقفه مع اسد 
ريم.، بص بقا انا مش فاهمه حاجه انا ازاي بقيت مرات احمد وانا ك
اسد قاطعها . ،اهدي بص انتي لو مش عايزه احمد ممكن تطلقي منه انهارده قبل بكره وانا عارف ايه الي حصل ليكي كمان 
ريم .، حصل ايه 
اسد .، الصور بتاعتك بس صدقني احمد هيحافظ عليكي ولولا أني متاكد من كده مش كنت خليتك تتجوزيه 
ريم موطيه رأسها .، طيب ماشي موافقه ومشيت 
اسد .، كله لمصلحتك يا حببتي ونزل راح الشركه 
عند يارا 
واقفه في الاوضه بتغني قدام المرايا احمد دخل عليها 
احمد .، انتي ايه مالك غريبه كدا ليه 
يارا.، احمد والنبي سيبنيفي حالي بقا ويلا اطلع بره ممكن 
احمد .، طيب انا جاي اقولك أننا اتفاقنا أن فرحك انتي واسد بعد يومين  وانا وريم وايمن وياسمين 
يارا ببرود . ،طيب ماشي 
في الشركه 
اسد .، معتز اخبارك ايه دلوقتي
معتز .، اهو عايش واحده ماتت بسببي امبارح أعوذ ايه اكتر من كده 
اسد .، مش بسببك دا قضاء ربنا وان شاء الله هنعرف كل حاجه وهناخد حقها
معتز بيتنهد . ،ان شاء الله ها ايه الاخبار الفرح بعد يومين 
اسد .، اه و مستنيك 
معتز ، أن شاء الله مبروك يا صاحبي ومبروك لريم 
اسد .، الله يبارك فيك 
عدي يومين عادي من غير أي أحداث جديده وجاء اليوم الموعود 
ياسمين راحت عند يارا علشان تاخدها وتعدي علي ريم علشان يروحوا الكوافير 
ياسمين.، يلا يا بارده هنتاخر 
يارا بدربكه .، خلاص جايه اهو يارا خرجت 
ياسمين .، ايه كل ده تأخير 
يارا .، خلاص جهزت اهو يلا بينا 
ياسمين.، يلا 
البنات نزلوا يقابلوا ريم علي الطريق 
ريم بغضب.، كل ده تأخير اومال لو ماكنتش قريبه منكوا كنتوا جيتوا امتي 
ياسمين.، يارا هي السبب 
يارا .، خلاص يا بنات هنتخانق هنا يعني 
ريم .، يلا يا اختي 
الرجاله في الكوافير الرجالي ومعاهم معتز 
احمد .، هما بيعملوا ايه دلوقتي
معتز بضحك .، هههههههههههه تلاقيهم لسه موصلوش اصلا 
اسد .، ههههه تلاقي ريم قالت ليهم عايزه اكل اختي وانا عارفها 
احمد .، امممممم تأكل انت ضحكت عليا ولا ايه 
ايمن .، تقريبا كده يا سمين هي الي هاديه فيهم هههههههه
عند البنات
ماشين في الشارع 
يارا.، يعني انا الي اخرتكوا والكريب الي بناكلوا دا ايه يا ست ريم 
ريم والأكل في بوقها .، جعانه الله يعني ما كلش 
ياسمين ، لا يا اختي كلي أن شاء الله يطمر بس ههههه 
البنات كانوا ماشين بيضحكوا ولكن فجاءه حصل ما لم يتوقع
كان هناك 3عربيات جم فجاءه وضربوا نار علي ياسمين ويارا وخطفوا ريم
عند الرجاله
اسد .، هههههههههههه يعني عليك يا ايمن انت واخد مصيبه 
ايمن .، لا بقا لو سمحت احترم نفسك
اسد رافع حاجبه.، لا والله
الكل .، هههههههههههههههه 
فون احمد رن 
احمد .، الو 
الشخص.،……
احمد.، ايوه انا خير 
احمد بصدمه .، نععععععععععععم انت اتجننت ماتت ازاي 
الكل مصدوم لأنهم مش فاهمين حاجه ..
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!