Uncategorized

رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

 رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

محمود:  معتز انت فين 

رودينا بصدمه:  مش معقول معتز ????

كان معتز وقع ف الارض و دم كتير اوى من ايده و الاوضه كلها متكسره خالص 

محمود جرى عليه:  معتز قوم معتز 

رودينا بعيط:  لازم يروح المستشفى ده تعبان اوى يلا بسرعه ????

محمود بقلق كبير:  طب يلا بسرعه 

و خد معتز و نزل ركب العربيه و رودينا قعدت ورا جنب معتز وفضلت تعيط كتير لحد لما وصلت المستشفى 

محمود:  حد يساعدني بسرعه اخويا بيموت 

و بعد خمس دقايق كان معتز دخل الاوضه ف المستشفى عشان الدكتور يشوفه 

بره 

محمود:  ان شاءلله خيرا هو ليه بيعمل كده ف نفسه بس ما استحمل تلات سنين 

رودينا:  بردو الصدمه صعبه عليه هو كان مستني كتير اوى انا هكلم قمر تكون موجوده هو هيكون كويس شويه 

محمود:  اه كلميها ع طول 

رودينا:  حاضر 

………………. 

عند قمر ف الفندق كانت قعده زعلانه جدا و هى قعده الباب كان بيخبط 

قمر:  حاضر ثواني 

فتحت الباب كان عمار 

قمر:  اى ياعمار ف حاجه 

عمار:  اه كنت عاوز اتكلم معاكي شويه ممكن 

قمر:  اكيد اتفضل 

عمار بتوتر:  بصى ياقمر بعد اللي حصل ده انا عايز اقولك يعني اننا لازم قطع كلامه تلفون قمر كان بيرن 

قمر:  طب ثواني هشوف مين دى رودينا خير 

قمر:  الو 

رودينا بعيط:  قمر تعالي بسرعه عايزك ضروري 

قمر بقلق:  ف اى مالك بتعيطي ليه حصل حاجه معتز كويس 

رودينا:  معتز ف المستشفى ياقمر ????

قمر بصدمه:  اى مستشفى اى قولي بسرعه انتي فين 

رودينا:  احنا ف مستشفى…… احنا ف الدور الرابع تعالي بسرعه ونبي 

قمر:  اكيد سلام 

عمار:  ف اى ياقمر 

قمر بدموع:  معتز ف المستشفى انا لازم اروح 

عمار:  تروحي ليه هو انتي من اهله عشان تروحي 

قمر بعصبيه:  انت مجنون انا لازم اروح هتروح معايا يلا مش هتروح خليك انا هعرف اروح لوحدي سلام 

و مشيت ع طول 

عمار:  غبيه هعمل انا اى دلوقتى لازم اكون معاها 

و نزل بسرعه وراها و راحت المستشفى ع طول و طلعت كنت رودينا و محمود وقفين قدام الاوضه 

قمر بدموع:  هو فين حصل اى 

محمود:  اهدى بس هو جوه و الدكتور معاه بس اتاخر شويه مش عارف ف اى 

قمر:  طب هو حصل اى انا مش فاهمه حاجه 

رودينا بعيط:  بعد لما رجعنا دخل اوضه اسيل و قفل ع نفسه و فضل يكسر كل حاجه فيها و يعيط و بعدين مسمعتش صوت خالص نزلت عشان اكلم محمود كان هو لسه جاي و طلع كسر الباب دخلنا لقنه وقع ف الارض و كل حاجه متكسره خالص و هو مش بيقوم و ف دم كتير اوى من ايده ف خدنا ع هنا ع طول ????

قمر بعيط: طب هو كويس والله هفضل معاه بس يكون كويس ????

رودينا:  ادعيله بس ونبي ????

قمر:  يارب يقوم بالسلامه يارب ونبي ????????????

عمار كان بعيد شويه عنهم بس سمع كل الكلام 

عمار بصوت واطي:  يعني بعد كل ده تفضل هنا لا مستحيل هى هتكون معايا لوحدي مش ممكن ترجع تاني و تسبني مش ممكن لو وصلت ان اقتلك يامعتز مش هتاخر 

(ربنا يخدك ياشيخ ????) 

بعد نص ساعه خرج الدكتور 

محمود:  خير يادكتور ف اى مالو 

الدكتور: هو دلوقتي الحمدلله كويس بس كان ف دم كتير من ايده عشان فيها ازاز كتير فيها و كمان عنده صدمه عصبيه كبيره ف ياريت يبعد عن اى توتر او زعل 

محمود:  تمام يادكتور ينفع ندخل نشوفه 

الدكتور:  هو دلوقتي واخد منوم ساعتين هيكون فاق ان شاءلله بعد اذنك 

و مشى الدكتور 

قمر:  انا السبب ياريت مكنتش ظهرت ف حياته 

محمود:  مش انتي السبب ياقمر هو محتاج اسيل بجد 

قمر:  انا ممكن افضل والله بس يكون كويس ????

محمود:  اهدى بس هو هيكون كويس والله 

رودينا:  انا هروح اصلي و ادعي لي 

قمر:  طب خديني معاكي 

رودينا:  تمام يلا 

ومشيت هى و رودينا و فضل محمود و عمار بس 

محمود:  تعرف لو انت ليك دخل ف الموضوع قول ع نفسك يارحمن يارحيم تمام 

عمار بتوتر:  وانا مالى هو انا اللي عملت كده هو اللي اتعشم مليش دعوه 

محمود:  تمام هنشوف الموضوع ده بعدين 

…………… 

بعد ساعتين كان معتز فاق الكل دخل 

قمر:  الف سلامة عليك 

معتز:  الله يسلمك 

رودينا:  الف سلامة عليك يامعتز 

معتز:  الله يسلمك 

محمود:  اى ياباشا كده تخوفنا عليك 

قمر: براحتك اعمل اللي يريحك ياباشا و احنا وراك 

معتز:  ربنا يخليكم 

عمار كان واقف متعصب من قمر و ساكت خالص 

قمر:  مالك ياعمار 

عمار: ها مفيش حاجه ياقمري 

قمر:  طيب 

معتز:  ممكن اطلب منك طلب ياقمر 

قمر:  اكيد طبعا 

معتز:  انا عايز………… 

يتبع…
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!