Uncategorized

رواية أحببت متمردة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم بطة حسني

 رواية أحببت متمردة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم بطة حسني 

رواية أحببت متمردة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم بطة حسني 

رواية أحببت متمردة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم بطة حسني 

ذياد قعد يتكلم مع ياسين واستاذن ومشى

ذياد اطمن علي كيان وقعد في الريسبشن يتكلم في الفون

فهد : ايه يا قلبي عامله ايه

حور بزعل.. اممم قلبك ها بس لما استاذه كيان ظهرت مكونتش قلبك

فهد :خلاص بقا ميكونش قلبك اسود وكمل بزعل حورتي انا عاوزك تقربي من كيان وانا هحاول ابعدها عن اسر لان وحاكالها الي حصل

حور بدموع.. دا انت نهارك اسود يا ذياد ليه تعمل فيها كده واسر ربنا ينتقم منه يا رب

ذياد : طب هتيجي امتي

حور.. لسه خاجي كمان شهرين

ذياد حلو اوي نكون ابتدت تاخد علينا بالوقت يلا باي يا حورتي

حور بكسوف.. باي يا زيزو وقفلت

( حور الدمياطي بنتوته محجبه بشرتها سمراء وعيونها عسلي قمر كده)

ذياد فجأة قاعد سمع باباه

مصري (والد ذياد).. ياااه ذياد بيه نفسه قاعد معانا يا صباح الي بتغني

ذياد بخبث.. اصل اوضتي فيها ضيوف ومينفعش ادخلها

مصري وهو بيمسكه من هودومه.. شرفي يا ناااس بقولك ايه حلوين

ذياد.. يالهوي يا امي تعالي جوزك عاوز نسوان

هيام ( والدت ذياد).. بطلو لعب عيال وانت يا ذياد مين في اوضتك

ذياد وهو يهرش في رأسه.. احم مش عارف

مصري طب تعالي واخدو للاوضه

مصري بهمس وذهول… هي تعبانه كويسه ايه الي جبها هنا

ذياد بهمس تعالي هحكيلك بري وخرجو  وذياد حكاله كل حاجه وان كيان كمان طلعت بنت عمه

مصري بزعل… بقولك ايه حاجتها إلى عند مصطفي هروح اجبها هتعيش معانا و مشي شويه وقف

ذياد عارف لو عملتلها حاجه مش هسكتلك زي قبل كده فاهم

ذياد… فاهم يا بابا

دخل الاوضه لكيان كانت صحيه وضمه نفسها وبتعيط

ذياد وهو بيمسك ضيفيرتها.. اول مره اشوفك بضفيره

كيتن بعياط.. انا انا آسفة على الي قولته مكنتش في وعي

ذياد.. هوووس ايه رايك بما اننا ولاد عمام واحم يعني نبقي بيست وكمان نعرف عن بعض حاجات كتير

كيان بتمسح دموعها باديها الصغيرة… ماشي

ذياد.. احم انتي هتقعدي معانا

كيان.. يا جدع قول كلام غير دا وابوك وامك انت عبيط رد عليا هل انت عبيط ام غبي

ذياد.. بطلي طولت لسان راح يجيب حاجاتك والاوضه بتاعتك بتتنضف

كيان.. طب ممكن بس احم يعني

ذياد.. داده يا داده

داده متي.. ايوا. يا بني

ذياد.. في عصاير تحت هتيها كلها

كيان.. انت الي عرفك

ذياد.. ما انا عارف انك تعبانه

كيان.. تفتكر اني مقولتلوش علي المعلومات غلط بس انا مش عايزاه بتاذي

؛ فكك من كل دا انا هخطب مفيش مبروووووووووك

كيان لولولولولولي مبروك يا زيزو

_-_-_-_-_-_-_-_-_

في فله مصطفي

اسر نازل من عربيته لقي عمه مصري نازل من عربيته 

اسر.. اذيك يا عمي عامل ايه 

مصري.. كويس مصطفي فين 

اسر… في مكتبه 

ودخلو جري عليه اياد.. اسر الحق كيان لحد دلوقتي موصلتش هي مجتش معاك ليه اسر انت مش بترد ليييه هاا 

مصري.. اهدي يا اياد كيان عندي 

اسر سمع عندي وهوب فط من جنبو… عندك وسايبها مع ابنك لوحدهم 

مصري اتصل بذياد.. الو هات كيان 

الو يا كينو اه اياد خودي 

اياد.. انتي كويسه ها اه ماشي والحفن تمام واللاب توب والفون وايه تاني تمام كده باي 

اياد طلع يجهز الحاجه واسر طلع علي المراد 

-_-_-_-_-_-_-_-_-

تك تك تك 

مراد.. ادخل 

اسر دخل وكان شكله يخوف..

مراد.. ايه يا ابني مالك 

اسر… ست زفته راحت عند عمي وهتعيش هناك مع ابنهم الملزق دا كته الارف 

مراد…… 

-_-_-_-_-_-_-_-_-

في الفله مصطفى 

ايتد نا ل بلحاجات وراح مع مصري الفله 

كيان كانت نامت تاني كانت بتهرب من الواقع 

اياد… طيب قولها تبقي تبعاتلي اوك 

ذياد… علي فكره احنا مش هنحرمها منكو بس هنبعدها عن اي حاجه تجرحها تاني 

ايتد بابتسامة… وانا عارفك خالي بالك منها اوي يا ذياد سلام 

ذياد.. سلام 

وعدي يومين كيان بتحاول تتاقلم وذياد حكلها علي حور وكلمت حور واسر مش بشوفها لحد ما في يوم 

كيان داخله القسم 

كيان للعسكري.. بقولك ايه فين مكتب مراد السيوفي 

العسكري.. اسمه مراد بيه 

كيان.. طيب فين 

العسكري… اخر الطرقه يمين 

كيان راحت وخبطت 

مراد.. ادخل 

كيان.. انا هاخد من واقتك دقايق دي الاوراق بتاعت شحنات المخدرات الي اتبعتت مصر ونقدر نجيب معلومات عن اصفقه الجديده من خلال الحفله الي هيعملها في فلته لانه يبقي الدراع اليمين للمافيا الروسيه بس لما بابا هرب منهم قتلو وكده خلصت 

مراد متنح كده ????????

كيان.. انت يالا بقولك باي

مراد استني وراح للواء واللواء قرر ان كيان هتروح معاهم بسبب شجاعتها وقوتها 

وروحت الفله 

ذياد.. كنت فين يااااقمر بغني 

كيان كنت بجهز للحرب…. 

يتبع..

لقراءة الحلقة الثانية عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية أنتي ملكي للكاتبة هبة أحمد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!