روايات

رواية غرام الرعد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة أشرف

 رواية غرام الرعد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة أشرف

رواية غرام الرعد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة أشرف

رواية غرام الرعد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة أشرف

عند رحمه ورعد
في الملاهي
رحمه بحزن ..يا بش مهندس. علشان خاطري عايزه ادخل دي.
رعد محبش يزعلها.  تعالي.
كان بيت رعب من دورين بتدخل من الباب وتخرج من باب تاني
رعد ورحمه دخلو
رعد بابتسامه ..انتي كويسه
رحمه بابتسامه عريضه. ايوه. ولكن النور فجأة كفي وظهر نور احمر.  وعيون بتلمع في النور
رحمه في نفسها. كانت لازم تعملي نفسك قلبك مات يعني
 رحمه كانت خايفه
رعد بابتسامه. نرجع. احسن
رحمه بتحدي. نعم لا يلا يابابا متبقاش قلبك فافي كده. يلا يلا دي لعبه ..هتخاف من لعبه ولم تكمل كلامها الي بشخص بشع المظهر يقف أمامها ..
رحمه بخضه… عاااااااااااا .وجريت لحضن رعد واستخبت فيه
رعد .هههههههه انا الي قلبي فافي.
رحمه بدموع. طلعني من هنا بسرعه
رعد بحنان وهو يحاصر وجهها طول ما انا معاكي اوعي تخافي … انتي لسه قايله من شويه أنها مجرد لعبه يلا ندور الي  الباب الي بيخرج لبره
رحمه هزت راسها بايوا ومشيت وهي ماسكه في دراع رعد وكل ما يقبلها حد شكله وحش تصوت ورعد كان بيطمنها ..وصلو عند طريق فيه بابين اختاروا منه ..ومكتوب أنهم لازم كل واحد يدخل في باب لوحده. الباب الاول مكتوب عليه حياه والتاني موووت
رحمه بصت لرعد بحزن. انا اسفه أنا الي الحيت ندخل
رعد بابتسامه. ولا يهمك يا حبيبتي.  ادخلي انتي من الباب ده. وشاور علي باب موت
رحمه بخوف. لا …ده مكتوب عليه موت يعني هلاقي جوه عفريت  كتير ..بعدين مسكت ايد رعد.  انا بخاف منهم اوي يا رعد
رعد خدها في حضنه. متخفيش من حاجه يا قلب رعد. امشي في الطريق. ده. وبعدين طلع تلفونه. وتلفون تاني.  ورن من تلفونه علي التاني.
رعد. خدي .ده خليه معاكي. …وادخلي يلا
رحمه بخوف.   ماشي..وفعلا دخلت باب الموت ورعد دخل باب الحياه
باب الموت كان مرسوم عليه هياكل عظميه. وباب الحياه مرسوم عليه ورد وحديقه جميله.  (قبل ما تكملو الباب الموت وباب الحياه دي خدعه بتبقا في بيت الرعب بيبقو عارفين انك تختار باب الحياه فا بيخلو ده اشد رعب من الموت    )
رحمه دخلت المكان كان منور نسبيا ومكنش موخيف اوي ..
ام رعد فالغرفه بتاعته كانت مخيفه جدا جدا..بس هو كان لا يبالي سمع صوت رحمه في التلفون
رحمه ..عرفت منين الاخدعه الي بين البابين
رعد بابتسامه. عيب عليكي دانتي معاكي  رعد الجارحي
رحمه.. ههههه لاكن فجأة يطلع قدامها وحش كبير فالتلفون يقع منها وتصرخ.  عاااااااااااا رعد
رعد انخض عليها ..رحمه. . مكنش فيه حد بيرد. بس سامع  صوت رحمه بتسرخ وبس
رحمه كانت قاعده علي الارض رجليها مبقتش قادره تشيلها. .وكمان خافت اكتر لأن التلفون وقع منها…. وبعد وقت صغير لقت الي بيحط ايده علي كتفها.
رحمه. بخضه ..عااااا
رعد خدها في حضنه. هههشششڜ ده .انا رعد
رحمه عيطت جامد وهي خايفه. .. خرجني من هنا علشان خاطري …خرجني
(هنقول برضو يا بنات ان الي بتعمله رحمه ده كله غلط وميصحش..ومينفعش تعمله ..)
رعد شالها وخرج ولقت الكل واقف بره بيبص علي الشاشه علشان كان كل حاجه بتحصل جوه بتنعرض علي الشاشه بره
الكل. ????????????????
جابو كرسي ورعد قعد رحمه عليه ..
رعد رقع علي ركبته قدامها ومسك اديها..انتي كويسه يا حبيبتي
رحمه هزة راسها بلا زي الأطفال وهي ضامه بقها بحزن.
رعد مسك اديها وبأسها. انا اسف
رحمه دموعها نزلت والكل بيبص عليهم بابتسامه
رحمه سمعت بنات بتتكلم علي رعد
..شايفه بيعمل علشانها ايه إنما ايه مووز يخربيته
….يا بنتي ما يمكن اخوها الكبير ولا حاجه
رحمه بصتلهم بعصبية ..لا مش اخويا ده .جوزي..
الكل ضحك..هههههههههههه
البنات انكسفت ومشيت
رعد وقف وهو مبتسم ..تعالي يلا
رحمه بعصبية. شيلني
رعد. ايه
رحمه بغيره قاتله.. قلت شيلني.
رعد فعلا شالها ورحمه شورت للكل. ومشيو
في فندق.
رحمه واقفه بتبص حوليها مفيش جنس مخلوق ماشي علي الارض فخافت..من رعد
رعد بصلها وعرف هي بتفكر في ايه ..ايه يا رحمه مالك
رحمه بخوف. هو مفيش حد هنا ولا ايه
رعد حب يلعب في أعصابها اكتر. لا انا فضيت المكان كله علشان نبق علي راحتني
رحمه جه في دماغها ..
التفكير
رحمه بتعيط… رعد ابعد علشان خاطري
رعد بيخلع الجاكت ورماه وبعدين بيخلغ القميص بتاع البدله
رحمه بدموع لاااااا
في الحقيقه .
رحمه بخوف. لاااااااا
رعد.  هههههههههههه مالك في ايه
رحمه بدموع وخوف. روحني …انا عايزه ماما
رعد بابتسامه وقرب منها. روحي يلا غيري هدومك علشان هنروح مكان كده
رحمه . البس الفستان يعني
رعد بابتسامه ..ايوه يلا
رحمه طيب الغرفه بتاعتي فين
رعد تعالي اوصلك وشألها ومشي
قدام باب نزلها
رحمه باحراج ..احم ..يلا انا هلبس وانزل حاضر
رعد بضحكه خبيثه.  تحبي اساعدك
رحمه انكسفت ووجهها احمر .. عيب يا بش مهندس كده انت بقيت قليل الادب اوي
رعد بابتسامه وهو يقرب منها حيث كانت المسافه بينهم معدومه وهو يضع يده خصرها يقربها منه بابتسامه . من ساعت ما شوفتك وانا بقيت قليل الادب … يبق قليل الادب معاكي انتي لم بشوفك بحس اني عايز ابوسك أو اخدك في حضني وخبيكي عن الكل
رحمه انكسفت جامد زقته وجريت للقوضه وقفلت الباب ..رعد ضحك علي كسوفها
رحمه وجهها احمر خالص.  يالهوي اهدي يا قلبي هو في ايه. ..
????????????????????????????????????????????????
في بيت الجارحي
زهراء قاعده بتسمع كرتون علي الشاشه بتسمع كرتون الأسد الملك
مروان دخل عليها. بتعملي ايه
زهراء بابتسامه..بسمع كرتون
مروان بص علي الشاشه كرتون ايه ده
زهراء بصدمه ..ايه انت متعرفش كرتون ايه ده
مروان بابتسامه. لا
زهراء بصدمه ازاي متعرفش ده كرتون موفاسااااااأ
مروان.. موفاسا مين
زهراء. لا انت بين عليك مش فاهم. تعالي اسمع كرتون وخلاص
مروان قعد علي الكنبه بعيد عنها شويه.
وبيتفرج علي موفاسا.  احد ما جه مشهد قتل موفاسا زهراء عيطت جامد
مروان باستغراب.  بتعيطي ليه بس
زهراء بدموع. اسكار الكلب موت موفاسا
مروان بابتسامه علي جنانها .وفيها ايه ده كرتون
زهراء. فيها كتير انت مش شايف موفاسا مات ازاي…. والله حرام يموت ده لسه صغير
مروان ضحك بعدين مسك اديها.  طيب اهدي بقا
زهراء حست بنفسها فبعدت..
????????????????????????????????????????????????
عند رحمه
بعد وقت رحمه خرجت وهي في غايه الجمال جميله جدا جدا
رعد بالنبهار وهو يقرب منها ويمسك ايديها ونبره كلها حب وهمس بصوت رجولي. هو في كده
رحمه بكسوف ..في ايه
رعد وهو يبوس ايديها ويبصلها. بحبك اوي يا رحمه
رحمه انكسفت وبصت الاتجاه التاني..ممكن اعرف هنروح فين
رعد بابتسامه علي كسوفها .. هنروح مكان هيعجبك..يلا
رحمه هزة راسها بنعم..ورعد مشي وهو ماسك اديها
علي البحر رحمه كانت مصدومه وبصه البحر بصدمه.  الميه في البحر كانت منوره كائن فيها نجوم صغيره بس كانت جميله اوي اوي. .وكان فيه ورد وشمووع كتير.في كل مكان وافرع نور واكتر من شعله فيها نار وفي الميه فيه حاجه كده شبه المركب بس دي مربعه وملهاش جدران وكمان في فكل زاويه عموود والعمود ده فيه نور ومن فوق متوصل من كل عمود والتاني ستاره قماش صغيره بس شفافه ..كان المكان جميل اوي
رعد بابتسامه . رحتي فين
رحمه بانبهار..اوع تقولي أن ده كله ليا انا
رعد قرب منها وهو يحاصر وجهها..انا ممكن اعمل اي حاجه علشان تكوني مبسوطه ..يا روحي
رحمه بابتسامه خفيفه. بس عملت كل ده ازاي وانت معايا طول النهار
رعد بابتسامه .. مش مهم عملت كل ده ازاي المهم عجبك
رحمه بابتسامه عريضه.. اوي
رعد بابتسامه وهو يمسك ايديها.. طيب يلا تعالي
رحمه بخوف. علي فين
رعد لاحظ خوفها. في ايه
رحمه بخوف. لا بلاش نروح الميه انا بخاف من البحر اوي بلاش
رعد بابتسامه. ليه مفهوش حاجه تخوف تعالي بس ..دانتي دخلتي بيت الرعب وطلعتي..هتخافي من البحر
رحمه بخوف شديد..لا علشان خاطري بلاش انا خايفه. بعدين مشوفتش أفلام الرعب ..اكتريتها بتبقي في البحر. بيكون فيه سمك صغير كده بياكل الناس. علشان خاطري بلاش
رعد بضحك.هههههههه..تعالي يا حبيبتي بلاش خوف وبعدين ده كله خيال. يلا بس
رحمه واقفه مكانها وخايفه
رعد قرب منها وشالها ومشي بيها لعند البحر
رحمه بخفوض..علشان خاطري نزلني انا خايفه اوي
رعد بابتسامه..عيب عليكي تخافي وانا موجود
رحمه بابتسامه..يعني هو لو طلعلي السمك ده أنت هتعرف تعمل حاجه..
رعد .هههههههه علي فكره احنا في البحر
رحمه بصت حوليها فعلا رعد واقف في المئه وهي علي أيده بخوف اتشعبطت في رقبته ..لا لا لا طلعني
رعد ضحك علي تلك الصغيره. .ههههههههه ورفعها علي القارب الصغير. وطلع وراها وهو ميت ضحك
رحمه بزعل. انت بتضحك علي ايه
رعد بابتسامه وهو وقربها منه ويقعدها في حضنه … طفله
رحمه بغيظ ..انا مش طفله يا بش مهندس
رعد بهدوء ..ممكن بلاش بش مهندس دي. اسمي رعد
رحمه بخفوض.بس مينعش يا بش مهندس
رعد بصله ..بتعصب مبحبش اعيد كلامي تاني
رحمه بخوف خلاص خلاص رعد حلو كده
رعد. بابتسامه ..اوي
رحمه بغيظ.برضو انا مش طفله
رعد وهو يضع يده علي خدها ويقرب منها ويشتم ريحتها فهو أصبح مدمن يشم ريحتها .. بس بالنسبالي طفله يا رحمه بالنسبه ليا انت طفله اوي
رحمه بكسوف… ليه هو انت عندك كام سنه
رعد بابتسامه .. 30 سنه
رحمه بصتله بصدمه.  ايه. وفضلت تبص علي وجهه وتتفحص جسمه ووجهه.  مش بين ليه
رعد ضحك. هههههههههه .اهدي. انا عندي 30 سنه وانتي 1٨ يعني انا كبير عند ياما ..بيجي 12 سنه … فانتي بالنسبالي طفله … رحمه انتي بقيتي كل عيلتي. امي وابويا واختي وبنتي ومراتي وبعدين بص لعنيها… والبنت. الوحيده الي دخلت قلب رعد الجارحي اوعي تبعدي عني يا رحمه
رحمه انكسفت ووجها احمر اوي وبعدين قالت بهمس.  رعد
رعد وهو ينظر إلي شفتيها ويقرب منهم بهدوء .. قلب رعد
رحمه بهدوء . انا جعانه
رعد الي خلاص كان هيوصل لشفيفها بصلها بصدمه.  ايه
رحمه ابتسمت بكسوف. بجد جعانه اوي
رعد خرج تلفونه ورن علي حد .ايوه دلوقتي. …وفصل
رحمه.  ايه
رعد …5 دقائق. ..ويكون الاكل هنا
رحمه بابتسامه. ماشي. اقولك علي حاجه بس متضحكش عليا
رعد بابتسامه. حاضر مش هضحك قولي
رحمه بهمس . احكيلي حدوته ممكن
رعد ضحك.ههههههههه
رحمه بزعل. قلت بلاش تضحك
رعد بابتسامه خلاص اهدي انا مش بضحك عليكي …
رحمه . امال
رعد بابتسامه وهو بيضحك.هههه بضحك علي نفسي. بقا أنا رعد الجارحي احكي حوديت
رحمه بطفوله..وبرائه . ليه هو انت مش بتعرف تحكي حوديت
رعد شدها تيجي في حضنه ..لا بعرف تعالي
رحمه وهي منتبهه. قولي
رعد بابتسامه وهو ينظر لعيونها ..كان يا مكان ..في بحر كبير
رحمه بخوف.  لا دي حدوته تخوف اوع.
رعد نام علي ظهره وهو بيضحك . ههههههههههههههه .
رحمه بيبصله وهو بيضحك ورعد باصص للنجوم  الي في السما
رعد وهو يبصلها وهو لسه نايم علي ظهره . مش ملاحظه ان القمر مش في السما
رحمه بصت فوق.  اه فعلا ..
رعد بحب وهو يمسك ايديها … مش موجود علشان انتي موجوده .. .وراح غمزلها
رحمه انكسفت . وضربته علي صدره
رعد بابتسامه. اااااه. ههههه
وشويه وجه واحده بالاكل ..وحطت الاكل ومشيت ورحمه قاعده تاكل
رحمه وهي بتاكل … مش هتاكل
رعد وهو يبصلها بحب.. هز رأسه بلا
رحمه بابتسامه. شبعان
رعد وهو بيبصلها بابتسامه هز رأسه بلا
رحمه بإحباط ..يوووه يعني انت شبعان ولا جعان
رعد قرب وجهه من وجهها وابتسامه خبيثه..جعان بس جعان حاجه تانيه
رحمه ببرائه. حاجه ايه يعني وانا اجيبلك
رعد ضحك علي برأتها..هههههه كملي اكلك يا حبيتي
رحمه ماشي وفضلت تاكل ورعد بيبصلها بابتسامه
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
في بيت الجارحي
زهراء مش عارفه تعمل ايه قاعده زهقانه
مروان . مالك
زهراء. زهقانه مش لاقيه حاجه اعملها
مروان بابتسامه. هتعملي ايه
زهراء بصتلع بابتسامه.  تعالي نلعب
مروان بابتسامه . نلعب ايه
زهراء وهي تقعد وتربع رجليها.  بس انا اسكار وانت سيمبا تمام
مروان بابتسامه . تمام
زهراء وهي حاجه لديها علي كتف مروان.  هقولك علي سر خطييييييييير….انا قتلت موفاسااااااأاااا ها ها ها (ضحكه شريره )
مروان وهو يلعب معاها..اييييه؟!! قاتل
زهراء بتمثيل ..سمبا …ارجوك..
مروان بتمثيل ..قولهم الحقيقة
زهراء . الحقيقه الحقيقه ديما نسبيه: سمبا اكيد مش هتقتل عمك العجوز.
مروان . قلهم الحقيقه .
زهراء . خلاص خلاص. انا الي قتلت موفاسا
مروان هو يقرب منها وبهمس. عالي صوتك
زهراء بصوت عالي.  انت الي قتلت موفاسااااااا
مروان وزهراء ضحكو كتير اوي
مروان بيبص علي زهراء وهي بتضحك
????????????????????????????????????????????????
عند رحمه ورعد نايمين جنب بعض وباصين للسما
رحمه.  بش مهندس ..قصدي رعد .
رعد بصلها. روح رعد
رحمه بابتسامه. عايزه اطلب منك طلب
رعد بابتسامه.  انتي تأمري قولي
رحمه عايزه اسمع كرتون نيمو
رعد ضحك. ههههههه.انا متجوز طفله
رحمه ..رعد انا مش طفله وبعدين انا عايزه اسمع كرتون نيموو حالا بالا
رعد ضحك وطلع تلفونه وفتح يوتيوب وجبلها كرتون نيمو ..ورحمه بتسمع الكرتون وهي بتضحك علي جنان دوري
رحمه وهي تبص علي رعد. اقولك علي حاجه
رعد قولي .
رحمه بابتسامه بابتسامه انا بحس أن دوري دي شبهي اوي في كل حاجه ..زي مثلا هي مجنونه اوي وانا كده وهي بتنسي بسرعه وانا برضو في حجات بنساها
رعد بيبصلها بابتسامه.  وايه كمان
رحمه بابتسامه. وكمان قابلت بابا نيمو وحبته مع انهم مختلفين اوي ازا كان في نوع السمكه او الطبع فهو هادي جدا ومش بيحب المشاكل ام هي فمجنونه اوي
رعد  كان بيبصلها بحب كبير وهو مبتسم علي الي هي بتقوله
رحمه بتسمع دوري لحد ما جه مشهد أنهم يتفرقو
المشهد
دوري
استني
ارجوك متمشيش
أنا محدش فضل معايا كتير زيك كده
ولو مشيت
اصل انا يفتكر حجات كتير جدا وانا معاك
بص
بيشرمر اتنين واربعين
اتنين واربعين
اهي علي طرف لساني
علشان انا
انا
لم بشوفك
وببصلك
بحس بأمان
ارجوك
مش
عايزه الشعور ده يضيع مني
مش عايزه انسي
النسيان يا دوري هو دوايا
ومشي وسابها
رحمه كانت بتبكي علي زعل دوري
رعد يصلها بصدمه كبيره وبيبص التلفون وبيرجع يبصلها
رحمه بدموع. بابا نيمو ساب دوري لوحدها
رعد ابتسم علي طفولتها وخدها في حضنه . طيب اهدي. مش هي بتضيع واقته .. ومش فاكره حاجه. وواخده كل حاجه جنون …فلازم يسبها علشان لازم يلاقي ابنه
رحمه بدموع وحزن …بس هيا بتحبه ..ومش عايزاه يمشي ويسبها. علشان هيا بتحس معاه بالأمان
رعد وهو يبوس اديها..بس هو عنده وجهت نظر برضو …وبعدين مش هيا هتعيش لوحدها
رحمه طلعت من حضنه.وقالت بعصبيه.  لا هيرجعو وهيعيشو مع بعض علي فكره
رعد بضحك..ما انتي عارفه أهو أنهم هيرجعو ليه بتعيطي
رحمه بابتسامه خفيفه..علشان دوري زعلت ..
رعد جاله تلفون من مروان…
مروان.  انت فين يا رعد. جبت زهراء زي ما قلتلي…وهيا مش راضيه تقعد اكتر من كده.
رعد بابتسامه وهو باصص رحمه الي بتعيط وباصه للتلفون بتسمع كرتون. ..خلاص جي هو. ..
مروان. طيب متتاخرش..وفصل
رعد بابتسامه ..يلا نمشي
رحمه بابتسامه.  هنروح
رعد بحزن بس مداريه بابتسامه ..ايوه يلا
رحمه ماشي.
رعد نزل في البحر وقرب من رحمه وشالها.
رحمه بتبص علي رعد وعارفه أنه حزين علشان هتمشي راحت بحركه عفويه بايسه خده ورعد بصلها بصدمه..
رحمه بكسوف من الي عملته. شكرا ..علي كل ده بجد فرحت اوي من قلبي
رعد ابتسم ابتسامه خفيفه وخرج بيها علي الشط
في الفندق رحمه غيرت هدومها للدرس الي كانت لبساه
ونزلت .
رحمه يلا
رعد ..يلا
طول الطريق الاتنين ساكتين ووصلوا للقصر
رعد بصلها بوجه خالي من المشاعر ..يلا
رحمه بابتسامه..يلا
رحمه اول ما حطت رجليها في البيت حست وكان زهراء موجوده وزهراء كانت بتقول لمروان أنها عايزه تمشي وفي نص الكلام حست برحمه
رحمه الدموع اتجمعت في عينيها وبصت رعد..انت جبت زهراء
رعد هز رأسه بايوه..ادخلي شوفيها
رحمه  دخلت لجوه وشافت زهراء بتزعق مع مروان علشان عايزه تمشي
زهراء . بطل برود بقا.سبني امشي علشان ماما زمانها قلقانه عليا
رحمه بدموع. زهراء
زهراء بصت وراها بصدمه كبيره .رحمه انتي بتعملي ايه هنا
زهراء جريت عليها وحضنهتها
رحمه وهي تحضن اختها. ودموعها نزلت  وحشتيني اوي
زهراء بدمووع هي كمان . ليه سبتيني ومشيتي
رحمه وهي لسه حضناها. والله غصب عني يا حبيبتي انا لو عليا مش عايزه اسيبك ابدأ بس غصب عني
زهراء وهي تفك نفسها من ايديها.واتكلمت بعصبيه… انتي كنتي فين انتي عارفه ماما عامله ايه دي مبتكلش ومبطلتش عياط وبابا كل يوم بيسأل عليكي ونقله انك نايمه
رحمه بدمووع. انا اسفه
زهراء بعصبية. اسفه اسفه علي ايه. وبعدين حضرتك هنا عايشه حياتك واحنا كل يوم بنموت عليكي ..وانتي ..قاعده هنا ..وقالت بزعيق. ايه الي انتي لبسه ده وجيه مع الاخ ده من بره كنتي فيه. …. انتي عارفه ماما مقلتش لبابا اي حاجه علي الي حصل علشان بابا لو عرف هيقلب الدنيا عليكي. وساعتها هيلوم امك علشان هيا الي طلبت ننزل مصر… مع انك الي طلبتي ننزل…وقاعده في بيت فيه اتنين رجاله
رحمه اتعصبت وضربتها بالقلم . سكتلك  علشان عارفه انك مصدومه بس تيجي علي هدوس علي قلبي الي ما صدق حس بيكي واضربك ….انتي اكتر واحده عارفه اني لو بايدي أخرج من المكان ده كنت خرجت لو كان بايدي اجيلك كنت جيت
زهراء. بدموع وانهيار ..ايوه ايوه مهو بين بالي لبساه والي حطاه في وشك …وسبتها وخرجت بره القصر كله
رعد شاور مروان يروح وراها ..
رحمه قعدت علي الارض وهي بتعيط …
رعد راح قعد جنبها… ممكن تهدي
رحمه بصتله..ده كله بسببك انت….
رعد بصلها بوجه خالي من المشاعر ..
رحمه وهي تضرب في صدره. اول مره ابعد عنها كل ده. واول مره هي تجرح مشاعري كده واول مره امد ايدي عليها وكل ده بسببك انتي بسببك يا بش مهندس
رعد مسك اديها الي بتزق فيه وباسهم وقال بهمس..انا اسف
رحمه انهارت وحضنته وهي بتعيط
رعد بأس شعرها . انا اسف يا حبيبتي
عند زهراء ماشيه تكلم نفسها بعصبية.
زهراء بعصبيه. متخلفه متخلفه اوي … كان لازم اعمل كده .يعني هتلقيها زعلت. انا قلبي وجعني عليها يا ربي …بس برضو هي
الي استفزتني برضو يووووه اسكتي يا بنتي وروحي اصلحها…لفت زهراء لقت مروان في وشها وهو بيضحك علي جنانها
زهراء بخضه..عااااا يا ماما .في ايه يا عم انت تربطني
مروان بضحك. مش عيب واحده عسل تقول يا عم
زهراء انكسفت . احم..جي ليه
مروان بابتسامه. علي فكره انتي ظلمتي اختك
زهراء بعصبية. انت مشوفتش هي كانت لابسه ايه وجيه معاه من بره وعادي خالص ..ولا كان فيه زفت اخت ليها قلقانه عليه وخايفه يكون حصلها حاجه …وام مبطلتش عياط عليها. عيزني اقولها ايه.  اقولها اهلا يا حبيييييييبتي..عامله ايه وحشتني تعالي ارجعي البيت بعد الي عملتيه
قطع سير كلامها قبلة مروان لي أيدها
زهراء بصدمه .أن ..انت…انت
مروان بابتسامه.  علي فكره رحمه حصل معاها حجات انتي متعرفيهاش ….وووووو حكلها حصل مع رحمه ايه وليه صابره علي القعاد هناك في البيت ده
????????????❤️❤️❤️????????????❤️❤️❤️
في بيت الجارحي
رعد واخد رحمه في حضنه كأنه مش عايز يسيبها..خلاص بقا يا روحي اهدي
رحمه بعدت عنه بعصبية… خرجني من هنا انا مش عايزه اقعد هنا …. وانسي انك تعرفني …ساكت ليه بقولك سبني امشي كفايه الي حصلي بسببك انت..
رعد كان بيبصلها ومكنش في اي رأكشن علي وجهه …
رحمه بعصبية من بروده …. هو في كده ياخي بقولك طلعني من هنا … وبطل برودك ده
رعد قام وقف ووقفها وبوجه خالي من المشاعر … الي تحبيه يا رحمه الباب مفتوح أهو … اخرجي …لو حابه …. مش هغصبك تقعدي هنا.
رحمه بصاله بصدمه وبعدين بصت علي الباب لقت زهراء داخله منه تاني
رحمه جريت عليها وحضنتها..والله ما كان قصدي ازعلك انا اسفه …
زهراء وهي تحضنها. طيب خلاص اهدي. مفيش حاجه.
رحمه خرجت من حضن زهراء .ووجهت كلامها لرعد ممكن امشي مع اختي بقا ولا في حاجه تانيه
رعد .بوجه خالي من المشاعر.لاكن كان يشعر وكان قلبه يدخل فهي خنجر حاد . مروان وصلهم
مروان. حاضر انا هشغل العربيه.
رحمه ماشي وانا هغير لبسي ده. .
رحمه وهي تكلم زهراء. روحي يا حبيبتي اطلعي وانا جيه وراكي
زهراء. حاضر
زهراء خرجت
ورحمه طلعت لبست هدومها الي كانت حاسه بيها. وخرجت
رحمه بصوت عالي . دادا سميحه يا دادا
سميحه. نعم يا حبيبتي
رحمه. وهي تحضنها. انا كنت عايزه اشوفك قبل ممشى
سميحه. يا حبيبتي والله هتوحشيني
رحمه. وانتي كمان…بعدها قالت بتوتر… رعد فين
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى