Uncategorized

رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل

 رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل

رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل

رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل

وصلنا الفصل ال فات عندما 
ممدوح دخل الي الداخل ومعه حقيبته وعلي وجهه الحزن
محمود.. اي يابني فينك ده كله بقالنا شهرين هنا ومش عارفين عنك حاجه
ممدوح.. قصي له ع كل شئ وكيف هرب م قبضه يد والد يارا وظل هارباً م بلد لبلد
محمود.. وبابا عامل اي فينه دلوقتي
ممدوح بتردد.. ها
اصل…… اصل…..
محمود.. ف اي ياممدوح بابا كويس
ممدوح بحزن ويضع راسه ف الارض.. البقاء لله يامحمود????
محمود بصدمه.. ايه????
ازاي ده حصل
انطق ياممدوح
ممدوح نظر ليارا
ويارا قد فهمت ما حصل
وقعت ع الارض وظلت تبكي وتصرخ.. ليه يابابا كدا
ليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ????????????????
محمود بصدمه نظر الي يارا
وعيونه كلها غضب وانتقام
ثم قال لها
يارا انتي ط………………؟؟ 
ممدوح.. لا يامحمود حرام عليك هي ذنبها اي
محمود بكاء.. هي السبب
هي السبب ????????
تواجدها مع اي شخص يجلب له الموت
يارتني ما عرفتك ولا حبيتك
يارتني بعدت عنك ونسيتك
زمان كنت يتيم الام
وبابا هو الام والأب ليا
دلوقتي بقيت يتيم الام والأب
ذنبه اي يموت عشان واحده ذي دي
انا السبب انا السبب ????????
ممدوح بحزن ع صديقه.. يامحمود ده قدره ودي مشيئه الله هتعترض
محمود.. لاااا هي السبب هي السبب
ااااااااااااه يابابا
حقك عليا
ورحمه امي لهجبلك حقك م ال موتوك ????
ونظر الي يارا وقال بصراخ.. امشي اطلعي بره ????
ممدوح.. حرام عليك يامحمود هي ذنبها اي بس
هتاخدها بذنب ابوها ليه
مش كفايه باعت الدنيا كلها عشانك
وكمان احنا الفجر هترميها بره ازاي
محمود.. مش عايزها هنا مش عايز اشوفها انا كرهتهاااااا
يارا ببكاء.. لولا ال انت فيه انا كنت اخدت موقف تاني منك ورديت عليه
بس انا مقدره ال انت فيه وعذراك ومش هزعل منك يامحمود ياحب عمري
انا هروح للحجه نعمات هبات معاها وهسيبك ع راحتك
ولو حابب تطلقني براحتك
ولو لسه باقي عليا انا عند الحجه نعيمه????????????????
وتركته وذهبت
ممدوح.. خدي بس يايارا رايحه فين دلوقتي
محمود بصراخ.. سيبهااااا ياممدوح تغور ف داهيه????
يارا ببكاء.. الله يسامحك يامحمود
ممدوح بعصبيه.. كفاااايه بقا يامحمود????
تعالي انا هوصلك يا يارا
واخذها وذهب بها للحجه نعيمه
ثم عاد مره اخري ل محمود
الحجه نعيمه.. خير يابنتي مالك
واي ال جابك ف الوقت ده
يارا ببكاء.. محمود هيطلقني????????
الحجه نعيمه خبطت ع صدرها وشهقت م الصدمه.. ياااالهوي ليه
اي ال حصل
يارا????????????????????
الحجه نعيمه.. يابنتي بطلي عياط وفهميني ف اي
دا انتوا لسه اول يوم مع بعض
والنهارده ليله دخلتكم
اي ال جرى بس
انا سبتكم م كام ساعه مبسوطين
يارا ????????????????????
الحجه نعيمه.. اوعي تكوني يابنتي ????
يارا ببكاء.. مش فاهمه تقصدي اي
الحجه نعيمه.. واحده وجوزها عايز يطلقها ف ليله دخلتهم يبقا عشان اي
فهميني يابنتي انا ذي امك متخبيش عليا
هو انتي حد غواكي قبل الجواز
يارا بصدمه.. انا????
لا طبعااااا
انتي فاهمه غلط
وقصت لها كل شئ منذ اتى اليهم ممدوح
الحجه نعيمه.. لا حول ولا قوه الا بالله
ربنا يصبره ع ما بلاه
اهدي انتي بس وسبيه يهدى وبعدين نتكلم معاه
دي لاحظه شيطان مش اكتر انتي عارفه هو بيحبك اد اي
كتر خيره يابنتي ده ايوه بردوا
يارا.. عارفه والله ومقدره ال هو فيه
الحجه نعيمه.. خلاص انتي تباتي هنا معايا وبكره باذن الله بعد صلاه العصر هبعت الحج عثمان يكلمه
يارا.. ربنا يخليكي ليا ومنحرمش ابدا منك
الحجه نعيمه.. ده انتي بنتي ال مجبتهاش بطني
يارا☺️☺️☺️
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند محمود
ممدوح.. مش حرام عليك ال عملته فيها ده
محمود بعصبيه.. مش طايق اشوفها
كل ما ابص ف وشها اشوف دم ابويا ف ايد ابوها
ممدوح.. بس متوصلش للطلاق
حرام عليك دي ضحت بكل حاجه عشان تبقا مراتك
محمود.. قفل ع الموضوع بقا
ممدوح.. هو انتوا اتحوزتوا امتى اول ما وصلتوا هنا م شهرين
محمود.. لا النهارده دخلتنا
ممدوح بصدمه.. ايه???? وكنت ناوي تطلقها حرام عليك انت اي
وكلام الناس ال حواليك عنها
وهي نفسها متصعبش عليك
صلي ع النبي كدا يامحمود واهدى وقوم صالح مراتك
محمود.. عليه افضل الصلاة والسلام
معلش سبها دلوقتي انا مش طايق اشوفها
ممدوح يضرب كف ع كف.. ياحول الله يارب
ربنا يبعد عنكم الشيطان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مر اسبوعين ع هذا الحال
وكل يوم يذهب اليه الحج عثمان
لكن محمود لا يريدها مره اخرى
مع انه لسه بيحبها ومشتاق ليها جدا كلما تذكر اول ليله بينهم ليله دخلتهم
وكذلك يارا كلما تذكرت هذه الليه بكت كثيرا ع حالها وتظل تدعوا الله ان يذيح هذه الغشواه م ع عيون محمود ويشيل الكره م قلبه
ممدوح تعبت م الكلام مع محمود
وكل وقت للتاني يذهب للاطمائنان ع يارا
ويهدئها قليلا ويتعهد لها برجوع محمود لها
اما هي كانت تراه شئ مستحيل
يارا تذهب للعمل كل يوم وكلما رأت زوجها صدفه كانت تنظر له بعيونها الباكيه
اما هو فيدير راسه للناحيه الأخرى ويتجنبها
وكان هذا يتعب يارا نفسيا وجسديا
مر الاسبوعين عليهم بالامه وعذابه ومعانته لكل منهم 
وفي ذات يوم وهي ف العمل تقدم اليها
احمد وطلب منها ان يجلس معها ف مكان ما يريد ان يحدثها ف شئ مهم
يارا م حسن نيتها وافقت
لكنه كانت نيته حاجه تانيه خالص
بعد العمل سلمت يارا كل شئ وذهبت لبيت الحجه نعيمه ونسيت تماما احمد
لكن احمد لم ينسي وظل يتراقبها م بعيد
حتي وصلت تحت العماره
اوقفها احمد ونادى عليها
احمد.. يارا  يارا
يارا.. احمد اي ال جابك هنا
احمد.. اي يابنتي مش قولتلك عايزك ف موضوع مهم
يارا.. اه
معلش يا احمد بالي مشغول اوي اليومين دول اعذرني نسيت
احمد.. اكيد موضوعك انتي وجوزك
يارا.. عرفت منين
احمد.. سمعت بالصدفه بتتكلمي مع اسماء ع مشكلتك انتي وجوزك وانه اتخانق معاكي ف اول يوم جواز بينكم
هو اي السبب يارا
يارا.. ها
لا ابدا مافيش
احمد.. ع كل حال برحتك
يارا.. معلش اجل كلاكنا لبكره انا تعبانه جدا وعايزه اطلع استريح
احمد.. ولا يهمك سلام
وتركته يارا وصعدت لبيت الحجه نعيمه
لكن لسوء حظها لم تجد الحجه نعيمه ف البيت ف هذه اللحظه
ظنت يارا انها تشتري مستلزمات للبيت
ذهبت لتاخذ شاور تريح به جسمها
ولكن اثناء فتره استحمامها رن جرس الباب
ظنت انها الحجه نعيمه
اخذت المنشفه ولفتها حوالين جسدها وذهبت لغرفتها واردت فستان اسود طويل بحملات وفردت شعرها المبتل
وقطرات المياه تنزل ع رقبتها
فتحت الباب وصدمت عندما وجدت احمد
يارا بصدمه.. احمد????
اي ال جابك هنا
احمد.. نسيت اقولك حاجه
يارا.. مش وقته ممكن نتكلم بكره ف الشغل
وبعدين انت عرفت الشقه منين
احمد.. شوفتك قبل كدا داخلاها
يارا.. مش فاهمه اي الاهتمام ده كله
احمد.. عايزك ف موضوع مهم والله وهمشي
يارا.. اسفه مش هقدر ادخلك محدش هنا غيري
احمد.. عارف
تعجبت يارا م كلامه واحست ان هناك شيء مش مظبوط
وقالت له.. اشوفك ع خير بكره
 وقفلت الباب لكن احمد وضع قدمه ومنع غلق الباب
 وامسكها م يدها وارجها للخلف ودخل الشقه وقفل الباب
يارا بصدمه.. انت بتعمل اي انت اتجننت امشي اطلع بره
احمد.. هششششش انا اتكلم وانتي تسمعي وانتي ساكته
يارا.. انت مجنون
امشي بسرعه قبل ما تيجي الحجه نعيمه
وتعملي مشكله
احمد.. متقلقيش مش هتيجي
يارا باستغراب.. مش فاهمه
وانت اي ال عرفك
احمد.. هحكيلك
????فلاش باك… ????
الحجه نعيمه خرجت م المنزل لتشتري طلبات البيت
رائها احمد تقدم اليها
احمد.. حضرتك تعرفي يارا
الحجه نعيمه.. ايوه يابني
خير
احمد.. انا زميلها ف العمل بنشتغل مع بعض جرسونات
الحجه نعيمه.. اهلا وسهلا يابني
احمد.. هي بس تعبت شويه ونقلناها ع المشفى
الحجه نعيمه بفزع.. ياضنايا يابنتي
خدني ليها يابني بسرعه
احمد.. حاضر ياحجه
واوقف تاكسي وركبوا سويا
وقال لها.. هدي نفسك بلاش عياط هي كويسه
الحجه نعيمه ببكاء.. يارب ليه بيحصل كل ده للغلبانه دي زنبها اي بس
احمد.. اهدي طيب ياحجه
وقال للسواق.. لو سمحت ياسطي ممكن تقف ع جنب تجبلنا اتنين عصير عشان تهدئ
اومأ السواق براسه للموافقه وذهب ليحضر العصير
احمد.. اتفضلي اشربي العصير ده
الحجه نعيمه.. لا يابني كتر خيرك
احمد.. انا مصمم
ولا عايزه تكسفيني انتي ذي امي
الحجه نعيمه.. ربنا يحرسك يابني
هات العصير
اخذ العصير م السواق واعطاه لها
احمد.. بالهنا وشفا
يلا بينا ياسطا
السواق.. حاضر يافندم
بعد عده دقائق احست الحجه نعيمه بدوخه وفقدت الوعي
احمد.. مش هوصيك يامحمد
محمد.. متقلقش انا مديها مخدر ف العصير ينايمها لتاني
احمد بضحك.. هههههه الله عليك ياصاحبي
محمد.. عيب عليك ازميلي مش تقولي وليد
احمد.. وليد ده ممكن يفضحنا قلبه هريف
لكن انت جدع وشغال معانا بوشين
وكنت متاكد لما اقولك مش هترفض
محمد.. معاك ازميلي ف اي مصلحه فيها فلوس
احمد.. اشطا
يلا بقا خدني لبيتها
بااااك…….
يارا.. انت اتجننت ازاي تعمل ف الحجه نعيمه كدا
وعايز اي مني فهمني
احمد.. انا عارف ومتاكد انك بنت اسماعيل رجل الأعمال المشهور
ف مجلس الشعب
وشوفت صورتك ف الجريده وطالب ع راسك فلوس كتير لل يلاقيكي
يارا بخوف.. انت عايز اي دلوقتي
ما تروح تبلغ بابا
احمد.. ما هو ده ال هعمله بس جيت نتفاهم الاول
يارا.. عايز اي
احمد.. انا ممكن معرفش ابوكي انك هنا لاني عارف مصيرك اي لو عطر فيكي
يارا.. والمقابل
احمد وهو ينظر اليها م فوق لتحت.. انتي
يارا.. مش فاهمه
سألته يارا بعدم فهم ليقبض احمد على خصرها ويجذبها نحوه هاما بتقبيلها
ظلت تقاومه حتي ابتعدت عنه وصفعته ع خده
يارا.. انت حيوان امشي اطلع بره حااااالا????
احمد.. باين عليكي هتتعبيني معاكي
عشان كدا انا هاخد ال انا عايزه منك
وكمان هبلغ ابوكي ع مكانك
وكدا ضربت عصفورين بحجر واحد ????????????????
اقتربت منه يارا وظلت تضرب فيه وهي تشتمه
امسكها م يدها وسحب منديل م جيبه وقيد بيها يدها للخلف ورا ظهرها
وحملها ودخل بها الغرفه
ف هذه اللحظه احس محمو بنغزه ف قلبه
وشعر ان يارا بها شئ ما
اراد ان يذهب لها لكنه غضبه منعه
ممدوح.. مالك
محمود.. مش عارف حاسس ان يارا بها شئ
ممدوح.. طيب ما تيجي نروح نطمن عليها
محمود.. لا مش حابب اشوفها
ممدوح.. انت ايه يابني حرام عليك
لو مش هتروح هروح انا
ووقف ليذهب اوقفع محمود وقال له سوف أتي معك
ووصلوا للبيت وطرقوا البلب لكن لم يأتيهم رد
وعند مغادرتهم سمعوا صوت صراخ فتاه
ممدوح.. هي دي يارا
محمود.. تفتكر
وسمعوا نفس الصوت مره اخرى اسرع محمود للباب وظل يطرقه ويخبطه بكتفه حتي ينكسر
يارا ظلت تقاوم احمد وتصرخ
وهو لا يبالي لها
يقبلها بلا رحمه ومزق فستانها بوحشيه 
انه وحش مفترس امام فريسته لا يخاف الله ع فعلته هذه
وقبل ان يتلامسها
محمود كسر الباب  واسرع لمصدر الصوت لقي يارا في حالة وحشة وفستانها متقطع ويدها مقيده
وفوقها هذا الحيون يحاول ان ياخذ منها ما يريده بالقوه
وقف محمود وهو مخضوض ومصدوم لا يصدق ما يحدث
ويارا تنظر له بعيون باكيه وعندما احست بالامان بتواجده استسلمت وفقدت الوعي
تقدم اليه ممدوح وسحبه وظل يضربه بقوه
وهو يصرخ به
ممدوح.. ياحيووووان انا هوريك ازاي تعمل كدا ف بنات الناس ????????????????????????
فاق محمود م شروده واقدم م يارا وشالها بسرعة وهو مخضوض عليها وذهب بها لشقتهم
ممدوح م صراخه وضربه ف احمد سمعه الجيران واسرعوا اليه
وابعدوه عنه واخذوه للشرطه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف قسم الشرطه
ممدوح والجيران حكوا ما حصل
الظابط.. هو ده ال عمل كدا
احمد.. ياباشا مظلوم
انا كتت رايح اتكلم معاها ترجع لوالدها ال بيدور عليها
راحت مصرخه وقطعت هدومها عشان تتهمني باني بتهجم عليها
عشان معرفش ابوها ع مكانها
الظابط.. الكلام ده صحيح
ممدوح.. لا يافندم انا سحبته م فوقها ونزلت فيه ضرب
الظابط.. اكتب يابني أمرنا نحن بحبس المتهم 4 ايام ع ذمه التحقيق
حتي ناخذ اقول المجني عليها
خدوه ياعسكري ع الحجز
احمد بصراخ.. انا معملتش حاجه انا برئ
ممدوح.. انا متشكر اوي يافندم
الظابط.. بكره لازم تجيبها ناخد اقولها
ممدوح.. حاضر يافندم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يارا فتحت عنيها بس الرؤية كانت مشوشه وشافت محمود في وشها وماسك ايديها
اول ما فاقت
 باس ايديها بخضة وخوف شديد
محمود بلهفة.. الحمدلله الحمدلله….قلقتيني عليكي 
يارا بتعب.. انا فين
الدكتور.. متخفيش يامدام انتي كويسة
بس اهم حاجه خالي بالك م الجنين
انتي ضعيفه اوي وشكل كدا نفسيتك وحشه وده مأثر ع الطفل ولازم تتغذي
يارا بصدمه.. طفل ????
طفل اي
الدكتور.. حضرتك حامل ف اسبوعين وكل ١٦ ف الشهر هتمي شهر ولازم تتابعي مع دكتوره نسا
الحج عثمان.. الف حمدالله ع سلامتك يابنتي
محمود.. تعبناك معانا يا دكتور
الدكتور.. ولا يهمك يا سيدي حمدلله علي سلامة المدام مرة تانية والف الف مبروك
يارا بتهز رأسها بتعب وهي لحد الان غير مستوعبه ازاي م ليله واحده مع جوزها واصبحت حامل بسرعه دي
الحج عثمان.. انا هوصلك يا دكتور اتفضل
ومشي الدكتور معه
فرح جدا محمود م هذا الخبو وسوف يأتيه طفل يحمل اسمه نسي اي شئ م ناحيه يارا وظل جالسا بجابها ممسك يدها
اتى اليه ممدوح
محمود.. ها طمني عملت اي
ممدوح.. الحمدلله حصل خير
وحكى له ع ما حدث ف قسم الشرطه
محمود نظر ليارا وقال لها..ممكن نفهم بقي ايه الي حصل؟
ممدوح.. مش وقته يا محمود لازم ترتاح الاول
محمود.. منا لازم افهم واحده ف شقه لوحدها ازاي تدخل راجل البيت وكمان يتهجم عليها
 وفستانها متقطع وانهار عصبي واغمي عليها
يارا تبص فجأة لفساتنها  وتلاقيه مقطوع وتتذكر ما حدث
لتظر لمحمود وتبكي  
ممدوح.. شوفت بقا عاملت اي قولتلك مش وقته يامحمود اعمل معروف
يارا ببكاء.. انا هحكيلكوا ال حصل كله
محمود.. ياريت بقي تحكي علشان نفهم
يارا حكت لهم علي الي حصل ومحمود ظهر علي وجهه ملامح الغضب الشديد والغيظ وكان بيواسيها طول ما هي بتحكي لانها كانت تبكي
محمود.. هي حصلت الحيوان ده يعمل كدا
انا لايمكن اسكت ع ال عمله معاكي
يارا بحزن.. محمود كفاية بقا انا مش متحملة اكتر من كده انا حاسة اني هموت
مش عايزه الموضوع يكبر ويعرف بابا كل حاجه وعن مكانا
محمود بلهفة.. بعد الشر
و اخدها في حضنه جامد اوي
ممدوح.. الحمدالله اننا جينا ف الوقت المناسب
المهم دلوقتي بكره الصبح تيجي معايا للظابط
يارا.. لا انا عايزه ارتاح م الموضوع ده هاجي معاك دلوقتي
محمود.. يارا انتي لسه تعبانه مسمعتيش كلام الدكتور
يارا.. ارجوك يامحمود وكمان لازم نطمن ع الحجه نعيمه وقصت لهم ع ما حدث لها
ذهبوا جميعا للظابط وحكت له يارا كل شئ
وامر الظابط باحضار الطبيب الذي قام بالكشف عليها ليتاكد م كلامها وبالفعل حضر الطبي واكدت حدوث عنف ومحاوله اختصاب
امر الظابط العسكري باحضار احمد
وظل يلقن له الضربات حتي يقر ع مكان الحجه نعيمه وبالفعل لم يتحمل اكثر م ذلك واعترف ع مكانها 
امر الظابط العسكري باخذ قوه لاحضار المدعو محمد واعطاهم رقم التاكسي بتاعه
وبالفعل بعد وقت قصير اتوا به وبيده الكلبشات
الظابط.. كل شئ تمام
اعطى العسكري التحيه.. كله تمام يافندم هو حاليا معانا بره
والحجه ودينها للمشفي
الظابط.. خلاص اتفضل انت وخده ده ع الحجز هو وال بره
العسكري.. تمام يافندم وخرج بالمتهم احمد
الظابط.. انا اتعهد اليكم انه سوف ياخذ اقصي عقوبه وانا مش هسمح اي خبر يوصل لوالد حضترتك
انا كان ممكن اتحفظ عليكي واسلمك ليه
بس انتي دلوقتي ف عصمه راجل وتحملين اسمه وطفله
هو ال مسؤل عنك وانا متاكد مع الرقت ابوكي هيتفهم الامر ويسامحك لما يشيل حفيده ف ايده
يارا.. اللهم امين
انا متشكره اوي يافندم
الظابط.. لا شكر ع واجب
ده واجبي
وذهبوا جميعا للمشى للاطمئنان ع الحجه نعيمه
ف مكان اخر ف الصعيد
اسماعيل.. ها مافيش اخبار عنها يابني
محمد.. لا يابابا
زينب.. بنتي وحشتني اوي يااسماعيل
اسماعيل بعصبيه.. متقوليش بنتي
احنا بنتنا ماتت خلاص????
بكت زينب ع حال ابنتها
حتي اتت اليهم سياره كبيره وورائها حراس كثير
امر اسماعيل ان تدخل زينب للداخل ودخلت بالفعل
اسماعيل.. اهلا وسهلا بعدوي اللدود
توفيق.. ههههه اهلا بيك يا هههه
اومال اخبار بنتك اي
محمد بغضب.. انت جاي ليه ????
اسماعيل.. بالهداوه ياابني
ونظر لتوفيق.. وجدك مش مرحب بيه
توفيق.. هو انت متعرفش انك خلاص طلعوك م مجلس الشعب
وسحبوا منك شركاتك واسهمك ف البورصه ????????????
محمد.. انت بتقول اي ياراجل ياخرفان انت
توفيق.. اصل انا عرفتهم حقيقه انك مش عارف تسيطر ع بنتك وهربت بعد ما غواها واحد وضحك عليها
الناس مبقاش يشرفها وجودك معاهم
وكمان اسمك نزل ف السوق والبركه فيا اني صححت الخبر انها هربت بس اتدلهم سبب هروبها ههههه
 ازاي تبقا ليك هيبه ويخاف الجميع منك يعملك الف حساب
وبنتك مش قادر تحكمها
محدش يقا بيخاف منك خلااااص
انت بقيت كرت محروق للكل
وهيبتك خلاص ضاعت ????????????????
وانا ال مسكت كل حاجه مكانك واخدت منك الكرس واحترام الناس ليا
لم يتحمل اسماعيل هذا الكلام ووقع ع الارض فاقد الوعي
ضحك توفيق ع ما حصل به واخذ حراسه وذهب
مخمد اسرع لوالده وظل يصرخ ع رجالته لكي ياتوا بالطبيب
بعدما افاق اسماعيل
الطبيب.. للاسف ابوك م الصدمه اتشل
زينب بصراخ.. ااااااه لا جوزي وبنتي يضيعوا مني
حكمت يارب????????
فاطمه.. باااابااااا والله ما هسيبها هي السبب موتت جوزي وضيعت منك كل حاجه هي السبب ف ال حصلك
محمد.. اقسم بالله لهقتلك يا يارا هقتلك انتي وال معاكي
لا الموت رحمه ليكي
انا هعيشك ف عذاب بقيت عمرك ????????????
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حياة فرحات للكاتب إسلام عبد العزيز

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!