Uncategorized

رواية اغتصاب غير مقصود الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمد

 رواية اغتصاب غير مقصود الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمد

رواية اغتصاب غير مقصود الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمد

رواية اغتصاب غير مقصود الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمد

جات العربية خدت باسم من قدام المستشفي ونزلوه ف المكان المهجور ودخل لقي زهرة لوحدها ف المكان 
باسم بخوف : زهرة انتي كويسه ؟حد عملك حاجه ؟ واي الدم ده ردي عليا 
زهرة بعياط: اا..انا ك..كويسه 
وحضنته وفجأة جه واحد من وراه ضربة علي راسه ساح ف دمه 
زهرة بصراخ : باااااااااااااااسم …باسم اصحي الله يخليك رد عليا 
ادم دخل وامر رجالته يربطوه ويرموة جمبها 
زهرة بعياط وصريخ : انت بتعمل فينا كدا ليه ي حيوان انت ؟
ادم ببرود : كل كلمة بتقوليها حبيب القلب هوة اللي هيتحاسب عليها 
زهرة بعياط : ارجوك لا سيبه يروح 
ادم اتصل علي احمد بقلمي اميرة محمد 
احمد : الو ….مين ؟
ادم بسخرية : موتك 
احمد بعصبيه : عايز اية ي حيوان قسما بربي م تلمس حد فيهم لاقتلك
ادم بحقد : خايف عليهم اوي 
احمد بإستفزاز : بتستخبي ليه زي المرا  م تواجهني راجل لراجل ولا انت مش راجل ؟
ادم بغضب : هنشوف مين فين اللي مش راجل يبن جمال
احمد بهدوء : حلو اوي الكلام ده هتسيبني اجيلك برجليا ولا تخطفني زي زهرة وباسم 
ادم بضحكه خبيثه : طول عمرك ذكي وبتعرف تلعبها صح 
احمد بخبث : اومال انتي ناسي زمان ولا اية 
ادم بغضب مداريه : هبعتلك رجالتي عشان نتحاسب سوا 
احمد : وانا مستتيك 
ادم بخبث : بس مش هتيجي لوحدك
احمد بعدم فهم : وضح كلامك 
ادم : الحلوة مراتك هتيجي معاك 
احمد بعصببه : اخرس اياك تجيب سيرتها علي لسانك 
ادم بخبث : تمام اترحم بقي علي روح اختك وصاحبك من دلوقتي 
احمد بسرعه : لا لا لا خلاص هعمل اللي انت عايزو 
ادم بضحك : الخوف حلو برضو سلام ي ابو حميد 
ادم قفل ف وشه السكه واحمد مسك التليفون رماه علي الارض اتكسر بقلمي اميرة محمد  
احمد بصريخ : حيوااااااااااان 
امنية بخوف : احمد اهدا وقولي ايه اللي حصل 
احمد بغضب : عايزني اجيله واخدك معايا 
امنية بخوف : طب اهدا عشان جرحك وعشان نعرف نتكلم طيب 
احمد مسك امنية بكل غضبه زقها وقعها علي الارض وراسها اتخبطت ف الحيطه جابت دم علي بسيط 
احمد راح عليها بخوف : امنية انا اسف صدقيني مكنتش اقصد 
امنية بدموع : لا عادي انا اتعودت 
احمد بحنية : بلاش الكلام ده بيقتلني 
امنية بدموع : يلا عشان نشوف هنعمل ايه كدا كدا هروح معاك 
وجات تقوم داخت كانت هتقع احمد مسكها 
احمد : اصرخي اعملي اي حاجة بس بلاش هدوئك ده 
امنية بعياط : عايزني اعمل ايه انا تعبت وانت طول الوقت بتيجي عليا 
احمد شدها لحضنه : خلاص ي روحي انا اسف بس والله متعصب بسبب اللي احنا فيه ده 
امنية حضنته وفضلت تعيط : متسبنيش ي احمد وتروح انا مش هتحمل وجع تاني 
احمد طلعها من حضنه ومسحلها دموعها : عمري م هسيبك ابدا 
شوية والباب خبط ودخل الظابط صاحب احمد اللي قال عليه واسمه سيف 
سيف  : للاسف ي احمد معرفناش مكان باسم وزهرة 
احمد بصدمه : ليه ؟؟؟؟
سيف : اكيد ادم عرف حركه زي دي واخد التليفون قفله نهائي قبل م نعرف 
احمد : طيب اسمعني ي سيف هوة دلوقتي عايزني اروحله انا وامنية 
سيف : انا مش هسيبكم تروحو هناك 
احمد : لا لازم نروح وانت حاول تكون ورانا عشان تعرف تقبض عليه 
سيف : انا عندي فكرة 
احمد : اي هيه 
سيف : في معايا جهاز تتبع صغير اوي هتاخده وتحطه ف زرار القميص ده وكده كده محدش بياخد باله منه 
احمد : تمام اوي يلا نبتدي 
• عملو خطتهم وسيف جهز عناصرة عشان اول م يعرفو المكان يهجموا عليه 
• ‏احمد خد امنية وطلعو من المستشفي وركبو العربيه اللي ادم بعتها بقلمي اميرة محمد 
_____________________________________????
باسم بألم : اااااه….
زهرة بدموع : باسم انت كويس ؟
باسم بالم : اه بس حاسس ان دماغي هتنفجر 
زهرة بعياط : انا السبب 
باسم بحنية : شششش اهدي مش انتي السبب ولا حاجه دا انسان مريض 
زهرة بعياط : لا انا اللي كلمته عشان اقابله 
باسم بغيره  وغضب : وكنتي عايزة تقابليه ليه ي هانم 
زهرة بعياط : كنت عايزة اقوله اننا مننفعش لبعض 
باسم بفرحه : بجد ؟؟؟؟
زهرة بخبث : وانت مالك فرحان كدا لية ؟
باسم بتوتر : فرحان فين ده يبنتي ؟
زهرة بضحك : طب خلاص انت متوتر كدا ليه ؟
باسم بإرتباك : بيتهيألك 
زهرة بإبتسامه : مش عايز تسألني انا سيبت ادم ليه قبل ميحصل اللي حصلنا ده ؟
باسم بحب : ليه ؟
زهرة بكسوف : عشان …عشان بحبك 
باسم اتصدم وفتح بوقه 
زهرة بضحك وكسوف : اقفل بوقك ده 
باسم لسه مش مستوعب : قولي تاني كده اللي قولتيه ؟
زهرة بكسوف : لا هيه كانت مرة وخلاص 
باسم برجاء : عشان خاطري 
زهرة لفت وشها ااناحيه التانية : بحبك
باسم بفرحه : ي فرج الله اخيرا نطقتيها يبنت الحلال 
زهرة بغضب : انا موافقتش علي ادم غير لما انت قولت هخطب و…. بقلمي اميرة محمد 
باسم قاطعها : بتغيري ي بطه 
زهرة بغضب : باسم مبهزرش 
باسم بإبتسامه : طب وبعدين ايه اللي خلاكي عايزة تفسخي الخطوبة فجاة كده
زهرة بكسوف : عشان سمعت كلامك انت وامنية بالصدفه لما كنت ف جنينة المستشفي 
باسم بحب : البنت اللي قولت هخطبها كانت انتي بس كنت مستني اعرف مشاعرك ناحيتي خوفت تكسري قلبي 
زهرة وهيه سرحانه ف عينيه : طب ودلوقتي
باسم بحب : دلوقتي بحبك 
زهرة بكسوف : طب منا عارفه ؟
باسم مسح علي وشه : يا ربي اي الفصلان ده 
زهرة ضحكت 
باسم بتوهان : متضحكيش تاني لحسن هعمل حاجه مش هتعجبك 
زهرة شهقت : قليل الادب 
باسم بضحك : يبنتي سبيني اتكلم محدش عارف هنطلع من هنا ولا لا 
زهرة بدموع : حاسه اني دي نهايتنا 
باسم بحنية : دموعك غالية عليا وطول منا عايش محدش يقدر يأذيكي 
ادم دخل عليهم : جايب الثقه دي منين بس ؟
باسم لسه هيرد رجالة ادم دخلو عليهم : وصلو ي باشا 
ادم بشر : تمام دخلهم 
باسم بقلق : هما مين دول اللي وصلو 
ادم بخبث : متستعجلش هتعرف دلوقتي 
احمد وامنية دخلو واول م شافو زهرة وباسم جريو عليهم 
احمد حضن باسم : انت كويس 
باسم : انا بخير ي صحبي 
وبعدين امنية حضنت زهرة وفضلو يعيطو 
احمد لزهرة : الكلب ده عملك حاجة
زهرة بعياط : ل….لا 
ادم بضحكه شريرة : بقيتو تحت ايدي كلكم 
احمد بغضب : انت عاوز اي مننا عملنالك اية لكل ده 
ادم بغضب : كل اللي انت عملته ده وبتقول عملنالك اي ؟
احمد بصريخ: انطططططططق لية كل الحقد ده 
ادم بكرة وصريخ  : عشان دخلت المصحه بسببكم ، واهلي ماتو بحسرتهم عليا ، وحتي البنت اللي حبتها كانت بتحبك انت ، كنت دايما محبوب من الجامعه والكل يتمني صداقتك ، بس انا لا ، وصلت لدرجه اني بقيت حاسس ان محدش بيحبني 
احمد بهدوء : ممكن تسمعني بس انا ……
ادم قاطعه بحقد : انت تخرس خالص لحد م اخلص كلامي عشان بالمرة الحلوة مراتك والسنيورة اختك يعرفو اللي فيها بقلمي اميرة محمد 
• كلهم سكتوا محدش فيهم اتكلم خايفين لحسن يتهور ويأذي حد 
ادم بدموع : كان معانا بنت ف الجامعه نفس دفعتنا اسمها سارة ، لمحتها من بعيد واعجبت بيها ، كنت كل لما اروح اتكلم معاها تصدني  ، انا مكنش ليا صحاب لحد م اتعرفت عليك انت وامنيه وباسم ، كنت بعتبركم صحابي بس انتو لا ، تخرجوا من غيري ، وتروحو رحلات من غيري ، مع اني المفروض بقيت واحد منكم ، قعدت فترة مروحش الجامعه بسبب تعبي المفاجء، ومحدش سأل عليا كنت لوحدي ، تفكيري كله كان ف سارة وازاي اخليها تحبني ، روحتلها تاني وتالت ، و فيوم قالتلي احنا ممكن نكون صحاب مترددتش ثانية واحده ووافقت ، بعد فترة حسيتها بتتقرب منك وبتبعد عني اكتر ، نفضت الافكار من دماغي وقلت لا اكيد انا فاهم غلط ، عدي بعديها شهر شهرين وهيه كل مدي بتبعد عني ، ف مرة روحتلها لقيتها بتعيط 
“فلااااااااش “
ادم بخوف : مالك ي سارة بتعيطي ليه ؟
سارة بعياط : طلع مش بيحبني ي ادم هوة ليه بيعمل معايا كده ؟
ادم بخوف : هوة ..م…مين 
سارة بعياط : احمد 
ادم بصدمه : احمد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سارة بعياط : ايوة احمد انا حبيته جدا واتقربت منك ع…..
استوعبت هيه قالت اية وسكتت
ادم بدموع : سكتي ليه ؟ اتقربتي مني عشانه مش كده ليه ؟ دا انا حبيتك اكتر منه ، وثقت فيكي ليه خزلتيني 
سارة بدموع : ادم انا اسفه 
ادم بكرة : روحي ومش عايز اشوف وشك تاني انتي كنتي بالنسبالي صفحة وانتهت 
“باااااااااااك “
فضلت بعدها مكتئب مبخرجش من اوضتي لحد م دخلت ف حالة انهيار وودوني المصحه ومكنش فيه اي تحسن ف حالتي ابويا وامي ماتو من حسرتهم عليا ، بس رجعتكلم تاني ،ادم رجل الاعمال المشهور ومش بس كده دا انا هنتقم منكم 
امنية بدموع : مش هتستفاد حاجه من كل الكره اللي ف قلبك ده  بقلمي اميرة محمد 
ادم مشي عليها مسكها من شعرها وهيه بتصرخ 
احمد بزعيق : اااااادم سيبها حسابك معايا انا سيبهم يروحو 
ادم بضحكه شريرة وبص لامنية : شايفه خايف عليكي تعرفي ان ف اليوم اللي اغتصبك فيه مكنش ف وعيه لاني خليته يشرب كتير ويفقد توازنه ومكنتيش انتي المقصودة كان المفروض يعمل حادثه ويموت بس ي خسارة جات فيكي 
• احمد وامنية بصو لبعض وكأن احمد بيقولها بيعينيه : انا اسف 
• ‏زهرة بتعيط وباسم مصدوم 
• ‏ادم مسك المسدس وصوبة علي احمد لسه هيضرب امنية وقفت قدامه والطلقه جات فيها و….
يتبع …….
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!