Uncategorized

رواية آية الزين الفصل العاشر 10 بقلم آية حسن

 رواية آية الزين الفصل العاشر 10 بقلم آية حسن

رواية آية الزين الفصل العاشر 10 بقلم آية حسن

رواية آية الزين الفصل العاشر 10 بقلم آية حسن

اسر:انا هعرفك مين اسر 
اسر:الو هبعتلك صوره و تعرفلي عنها كل حاجه 
المجهول:تمام يا اسر باشا 
اسر:سلام 
????????????????????????????
نروح عند حسن في المستشفى
حسن:انا مش بحب قاعدة المستشفي دي انا عايز أخرج 
زين:طب انا هروح اشوف الدكتور ينفع يكتبلك علي خروج 
حسن:ماشي 
أية:طب انا هروح اجيب شوية حجات 
حسن:ماشي 
دق دق 
حسن:ادخل 
زين:الدكتور وافق ان حضرتك تخرج 
حسن:ماشي يلا طب نادي أية من بره 
أية:انا جيت 
حسن:يلا ياختي
????????????????????????????
في بيت حسن 
زين:عمي انا طالب ايد أية من حضرتك  
حسن:انا عن نفسي موافق بس في الاول و الآخر ده رأي أية الاول
زين:وانتي اي رايك يا أية؟
 أية:انا لسه صغيره و عايزه اكمل تعليمي ؟
زين:متخفيش انا هخليكي تكملي تعليميك في بيتي 
أية بتوتر:مش عارفه هصلي صلاة استخاره و اشوف 
زين:ماشي همشي انا بقي عشان الوقت اتاخر 
حسن:طب ما تقعد تتغدا معانا يابني ؟
زين:معلش يا عمي عشان عندي شغل بكره 
حسن :ماشي يابني في رعاية الله
????????????????????????????
عند ملك وهي  قاعده عند البحر 
مجهول:بسرعه جبها عقبال ما اكلم الباشا 
ملك بصويت:عااااا في اي الحقونييي
مجهول:اسكتي بدل ما اموتك 
بعد ربع ساعه 
المجهول:انزلي 
ملك بخوف و نبهار بالمكان:واو هو ده المكان اللي هتخطفوني فيه لأ يبقي اخطفوني كل يوم بقي????
المجهول:ايوه يا باشا احنا وصلنا 
ملك اول ما شافت الباشا 
ملك:انت 
المجهول٢:ايوه يا قطه 
????????????????????????????
عند حسن في البيت 
حسن:ها يا بنتي موافقه ولا لأ
أية:بصراحه يا بابا انا ……
هوبا البارت خلص 
البارت كبير اهو????
 #ايةالزين????????
#AyaHassan????????
البارت العاشر ????????
????????????????????????????
اسر:انا هعرفك مين اسر 
اسر:الو هبعتلك صوره و تعرفلي عنها كل حاجه 
المجهول:تمام يا اسر باشا 
اسر:سلام 
????????????????????????????
نروح عند حسن في المستشفى
حسن:انا مش بحب قاعدة المستشفي دي انا عايز أخرج 
زين:طب انا هروح اشوف الدكتور ينفع يكتبلك علي خروج 
حسن:ماشي 
أية:طب انا هروح اجيب شوية حجات 
حسن:ماشي 
دق دق 
حسن:ادخل 
زين:الدكتور وافق ان حضرتك تخرج 
حسن:ماشي يلا طب نادي أية من بره 
أية:انا جيت 
حسن:يلا ياختي
????????????????????????????
في بيت حسن 
زين:عمي انا طالب ايد أية من حضرتك  
حسن:انا عن نفسي موافق بس في الاول و الآخر ده رأي أية الاول
زين:وانتي اي رايك يا أية؟
 أية:انا لسه صغيره و عايزه اكمل تعليمي ؟
زين:متخفيش انا هخليكي تكملي تعليميك في بيتي 
أية بتوتر:مش عارفه هصلي صلاة استخاره و اشوف 
زين:ماشي همشي انا بقي عشان الوقت اتاخر 
حسن:طب ما تقعد تتغدا معانا يابني ؟
زين:معلش يا عمي عشان عندي شغل بكره 
حسن :ماشي يابني في رعاية الله
????????????????????????????
عند ملك وهي  قاعده عند البحر 
مجهول:بسرعه جبها عقبال ما اكلم الباشا 
ملك بصويت:عااااا في اي الحقونييي
مجهول:اسكتي بدل ما اموتك 
بعد ربع ساعه 
المجهول:انزلي 
ملك بخوف و نبهار بالمكان:واو هو ده المكان اللي هتخطفوني فيه لأ يبقي اخطفوني كل يوم بقي????
المجهول:ايوه يا باشا احنا وصلنا 
ملك اول ما شافت الباشا 
ملك:انت 
المجهول٢:ايوه يا قطه 
????????????????????????????
عند حسن في البيت 
حسن:ها يا بنتي موافقه ولا لأ
أية:بصراحه يا بابا انا ……
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!