روايات

رواية حب حور الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد

رواية حب حور الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد

رواية حب حور الجزء الثاني

رواية حب حور البارت الثاني

رواية حب حور الحلقة الثانية

نيل. انا بحبها اوي ي امي بحبها خليه يسبها وانا هخليها تحبني والا ؟ هقتل،ه ي امي حور ليا انا
ام رحيم. بصدمه 😳😳 انت اتجننت ي نيل انت عايز تق،تل اخوك علشان عايز تاخد مراته منه انت بتقول اي فوق والا انا اللي هقف ليك قال تق،تل اخوك قال وبعدين هيا مش بتحبك انت هيا بتحب رحيم اخوك انت ليه محسسني أنه هو مش اخوك طيب علي الاقل راعي أنه هو ليه فضل عليك وأنه هو اللي مكبرك و خلاك تتعلم واهتم بيك بعد ما ابوك ما،ت وسابنا ارجع عن اللي في دماغك ي ابني وسبهم يعيشوا حياتهم مع بعض وانت هتلاقي البنت اللي تحبها
نيل. بصوت عالي انا عايزها هيا انا عايز حور مش عايز غيرها انا حبتها هيا.
ام رحيم. انت مفيش فايده فيك وقعدت تضرب فيه وبدموع ليه تبص علي مراتك اخوك ي ابني ليبي اخوك عمل ليك اي علشان عايز تدمر ليه حياته
نيل. بدموع مهما تضربي فيا ي امي برضوا بحبها لو ضربك ليا اللي هيخليها تطلع من قلبي اضربيني .
رحيم. كان متعصب اووي وكان سائق العربيه وهو علي اخره حور قاعده جانبه مش عارفه تعمل اي وهيا كمان مصدومه من اللي حصل.
رحيم. لما لقيها قاعده ساكته قال حور حوررر
حور. هااا في اي ي رحيم.
رحيم. مالك سرحان في اي
حور. هو اللي حصل من شويه في البيت ده كان حقيقه بجد ي رحيم ولا انا بتخيل
رحيم. حور انتي محستيش أنه هو ممكن يكون بيحبك عايز الصراحه انتي كنتي عارفه ي حبيبتي انه بيحبك
حور. انت بتقول اي ي رحيم لا طبعا انت عارف أنه انا بحبك انت انت مش متاكد اني بحبك ولا اي
رحيم. لا ي حبيبتي انا متاكد انك بتحبيني بس انا مش عارف ليه نيل قال كده طيب انتي محستيش مثلا موقف بتاع كده يعني
حور. معرفش ي رحيم بس لما كنت بقول اني بعمل ليك حاجه مثلا كنت بحسه ادايق ويخليني اعمل ليه زيك يعني لما بكون في المطبخ واعمل ليك قهوه او سندوتش واقول اني مستعجله علشان اصحيك واديك القهوه والسندوتش كان بيعملي اعمليلي معاكي بس متخيلتش أنه ممكن يكون بيفكر كده انا كنت بتعامل بحسن نية معرفش ي رحيم
رحيم. طيب انتي هتتجنبي خالص ي حور مش هتنزلي وتطلعي الا معايا انتي فاهمه انا مش هستحمل أنه يكون قريب منك وانا عارف أنه نيته كده انا بس اللي بحبك وانتي مالكي انا لوحدي
حور. اكيد ي حبيبي وانا كمان بحبك انت وبس انت حبيبي وروحي وعمري وكل حياتي وحبت تغير جو وشغلت اغنيه رومانسيه وفضلت تغني معاها ل رحيم وخلت رحيم يجيب لها غزل البنات وايس كريم وكانت بتحاول تخليه يروق وينسا اللي حصل مع أنه ميتنسيش
عند. نيل كان مخلي شخص يراقب رحيم ،، حور وكان بيقوله علي كل حاجه كان رحيم و حور بيعملوها مع بعض
نيل. اتعصب اووي وفضل يكسر في كل حاجه حواليه ويقول حور لازم تبعد عن رحيم لازم مش هستحمل أنه يكون قريب منها بالشكل ده هيا لازم تكون قريبه مني انا انا وبس اعااااا.
ام رحيم. كانت قاعده وسامعه ابنها نيل وكانت بتفكر تعمل اي وتحل الموضوع ده ازاي بدون ما تخسر حد من ولادها.
نيل. انا جاتلي فكره علشان اخلي حور مالكي انا وبس وهيا ………..
ي ترا اي الفكره اللي نيل فكر فيها 🤔🤔🤔 ي ترا ام رحيم هتفكر أنها تعمل اي علشان تحل الموضوع ده بدون ما تخسر حد من ولادها وهل هتنجح في ده ولا ايه 🤔

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب حور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!