Uncategorized

رواية الضحية الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

 رواية الضحية الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

رواية الضحية الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

رواية الضحية الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

عده اسبوعين علي كتب كتاب اسراء وسيف وانهارده خروج اسراء من مستشفي وكانت في اوضتها يتجهز وسيف دخل عليها وكان معه شريط وربط عنيها بهدوء 
إسراء بضيق : ليه بقا كدا 
سيف : اهدي وهتعرفي 
سيف مسك ايد اسراء وطلعو برا مستشفي واسراء مكنتش شايفه حاجه وبعدين ركبو العربيه وسيف ساق بسرعه وبعد ربع ساعه العربيه وقفت وسيف نزل من العربيه وفتح باب العربيه بتعتها ونزلها بهدوء وشال من علي عينيها الشريط وهي ابتسمت وبصت قدامها بصدمه 
إسراء بصدمه : بيعملو ايه هنا 
سيف ابتسم وراح وقف قدامها وقال : دول فريقي بنقدم برنامج وهو مواقف بتحصل معا الإنسان ونصور زاي كاميرا الخفيه كدا وشريف رشحك لينا واحنا وافقنا انا وجنا وسما وفريد وشريف 
اسراء مكنتش قادره تقف من صدمه 
جنا : احم احنا اسفين بس ده شغلنا 
سما : معلش يابنت عمي بس سيف دفع كتير اووووي 
إسراء حطت أيدها علي بطنها بصدمه وقالت : ولي في بطني كمان وهم 
سيف قرب منها اوي ومسك وشها وقال : لا ياحبيبتي اصل انتي عحبتيني وعلشان اخدك كنت لازم ادفع التمن وشريف خد مني ١٠ مليون وفعلا انتي حامل مني 
اسراء بصت علي شريف بصدمه وقالت : مش قادره اصدق مش قاااادره 
سيف : انا واحد أبوه سيبولي فلوس قد كدا ايه اسبهم لا طبعا بلعب بيهم
اسراء بغضب : وانا ذنبي ايه تدمرو حياتي ذنبي اييييه ازاي تخدعني كدا انت بتعمل فيا مقلب ياسيف صح قول انو صح 
سيف بسخرية : لا طبعا مفيش كلام ده انا فعلا لعبت بيكي
إسراء بعدت عنو بغضب وجريت بعيد عنو وسيف ضحك بسخرية وقال : مفكره نفسها هتقدر تهرب مني
اسراء كانت بتجري بجنون وتقول : مستحيل ليه الكل بيخدعني كدا هو انا عملت ايه 
اسراء فضلت تجري وهي بتعيط وسيف كان وراها وبعدين قرب منها وشلها من ضهرها وقال : جاه النوع تاني من العذاب مانا مقولتلكيش اني بستمتع لما اعذب حد 
إسراء حاولت تفك نفسها معرفتش وقالت بدموع : ازاي انت كدا كنت بحسبك شخص غير الي شوفتهم كلهم
سيف همسلها في ودنها وقال : لا انا اوسخ منهم بكتير اوووي 
إسراء بدموع : سبني حرام عليك انا عملتلك ايه 
سيف بسخرية : لا طبعا مش دلوقتي لما اشبع منك الاول
اسرار بدموع : لاااااا مستحيل 
سيف شالها كويس وركبها عربيتو وهو ركب وقفل العربيه واسراء كانت بتعيط بجنون وتقول : هو انا عملتلك ايه سبني بقا كفايه الي عملتوه فيااااا 
سيف بسخرية : المره الي فاتت كنتي نايمه المره دي بقا  حابب اوريكي عملي 
اسرار بصتلو بصدمه وقالت : انت ازاي سيف 
سيف بضحك : لا انا وشو تاني  
اسراء بصريخ : نزلني انت عايز مني ايه 
سيف مسكها من شعرها وخبطها في ازاز العربيه وهي صرخت 
سيف : عايز اعذبك علشان انتي تستاهلي
إسراء مقدرتش ترد الخبطه أصرت عليها دموها بس بتنزل وبعدين سيف وصل الفيلا ونزل من العربيه وفتح باب اسراء وشدها من شعرها وهي صرخت وجرها وراه ودخل الفيلا ورمها في الارض وقال : اهدي ومش عايز عياط 
إسراء قامت من علي الارض وهي بتعيط وجريت علشان تطلع  اوضتها وتقفل علي نفسها بس سيف ابتسم بخبث وجري وراها وهي طلعت الدور تاني وجت تقفل الباب بس سيف زقو جامد 
إسراء بدموع : سبني ونبي انا عملتلك ايه 
سيف : قولتلك انا مزاجي عايزك عادي بقا 
إسراء بدموع : معقول انت سيف لا مش مصدقه ازاي قدرت تضحك عليا 
سيف قرب منها وقال : عادي ده وشي تاني 
سيف مسك أيدها وجاي يقرب منها علشان يبوسها بس إسراء زقتو وضربتو بلقلم وهو بصلها بغضب وقال : حلووووو اوووووي كدا 
سيف بص علي ترابيزه وقرب منها ومسك السكينه الي كانت في طبق الفاكهة واسراء اترعبت وجت تخرج من الاوضه بس هو مسك أيدها وقرب السكينه من رقبتها وقال : ها هتكوني هاديه معايا ولا اموتك
إسراء بدموع : موتنيييي يلا دلوقتي حاااالا
سيف قرب السكينه من بوقها وهي اترعبت كان ماسك أيدها جامد لدرجه انها حست انو هيخلعها وفجاه مشه السكينه علي بوقها وهي صرخت وحطت أيدها علي شفايفها لقتها بتجيب دم اسراء من صدمتها مقدرتش تقف علي رجليها واغمه عليها وسيف ابتسم بخبث وقال : ايوا كدا الواحد يشتغل بهدوووء……(سيف اتلبس ياجدعان)????
*وبعد ساعتين اسراء فتحت عينيها بتعب وبصت علي نفسها بصدمه وبعدين بصت علي سيف الي نايم جمبها 
اسرار برعب : مستحيل ايه ده معقول حصل تاني هو انا ليه بيحصلي كل ده ومالو سيف معقول ده سيف الي قولت انو غير الكل لااااااا اكيد لا 
اسراء حطت أيدها علي رأسها وفضلت تقول : مسحيل لااااا 
كانت بتعيط بوجع مش قادره تفكر مش عارفه ليه كلو انقلب عليها وازاي كدا في يوم وليله سيف يبقا كدا اسراء بصت جمبها لقت السكينه الي سيف كان مسكها اسراء مسكتها بشر وبصت علي سيف ومسكت السكينه جامد وجت تضربها في قلب سيف بس سيف فتح عينو في لحظه دي وابتسم ومسك أيدها وشال السكينه وهي كانت بتصرخ في وشو 
إسراء بغضب : سبنيييييييييييييييي
سيف مسك السكينه ومشب بحرف السكينه علي كتف اسراء واسراء صرخت بوجع وبصت علي أيدها لقتها بتجيب دم كتير 
سيف يشر : حلو انك صحتي تعالي بقا اوريكي العملي بيتعمل ازاي 
اسرار برعب : لاااااااااااااا وهنعرف بعدين بقا ????
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الخادمة والأمير للكاتب محمود حماد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى