روايات

رواية أحببت عنيد الفصل الثالث 3 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الفصل الثالث 3 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الجزء الثالث

رواية أحببت عنيد البارت الثالث

رواية أحببت عنيد
رواية أحببت عنيد

رواية أحببت عنيد الحلقة الثالثة

تاني يوم عند عشق قامت من النوم علي المايه ادلقت عليها
عشق بفزع: اي اي في اي
رنا بقرف: قومي يابت انزلي جبيلي الحاجات دي اخلصي
عشق بعصبيه مصتنع: اتكلمي بأحترام معايا فاهمه
دخلت ساميه
ساميه بغل: بقا انتي ياحيو’انه بتقولي لبنتي كده
عشق بخوف منها: انا معملتش حاجه انا قولتها تتكلم معايا باحترام زي مبكلمها
ساميه: انتي شكلك وحشك الضرب الي بالحزام بس عيني انا هربيكي من اول وجديد يابنت الدمنهوري وفضلت تضربها بالحزام وعشق عماله تعيط جامد ومحدش اهتم بيها بالعكس رنا كمان فضلت تضربها مع امها
عشق بعياط: كفااايه ونبي كفايه انا اسفه يابابا الحقني يامامااااااا
ساميه بقرف سبتها: يلا قومي انزلي عارفه لو اتخرجتي هعمل فيكي اي
عشق قامت بوجع غيرت هدومها ونزلت

 

 

———————————————————-عند مراد كان صاحي من بدري بيفكر في البنت الي ضربتو وابتسم وبعد كده قام ياخد شاور عشان يروح الشركه
عند زياد كان عمال يفكر في ندى ويبتسم بحب وطلع صورتها وقالها
زياد بحزن: عارفه ياندى انا بحبك نفسي انتى كمان بتكوني بتحبيني زي منا بحبك انا عارف ممكن ترفضيني علشان فرق السن بس هبعد ياندى هدوس علي قلبي انتي تستاهلي حد احسن مني ويكون قريب من السن وكمل بسخريه مش حد اكبر منك ب7 سنين وقفل التلفون وقام ياخد شاور عشان يروح الشركه
———————————————————نرجع عند ساميه وبنتها
شخص لساميه: فين عشق
ساميه: جايه دلوقتي ياباشا انت ممكن تخلص دلوقتي كل حاجه
الشخص ببرود: تمام يلا اكتب ياشيخ
بعد وقت
الشخص ببرود: خدي اهم خمس مليون جنيه ومش عايز اشوف وشك فاهمه
ساميه بطمع: فاهمه ياباشا فاهمه
رنا بغل: اهي عشق جات
عشق شافت مأذون وراجل نازلين من شقتها واستغربت
عشق باستغراب: مين دول ياابله ساميه ومين ده كانت بتشاور على الشخص
رنا خدتها جوا في الاوضه والشخص نزل مستني عشق تحت
عشق لرنا: هو انتي اتجوزتي يارنا

 

 

رنا بشماته: لا ده انتي ياعشق الراجل الي بره ده وهتمشي معاه يحرام هتحوزي واحد قد ابوكي تؤ تؤ تؤ زعلت جدا عليكي
عشق بصدمه: انتي اكيد مجنونه
رنا جبتها من شعرها وفضلت ضربها وعشق مصدومه ومش بتعيط ولا بتتكلم وده خلى رنا تضربها اكتر بعد كده شدتها من شعرها وخرجتها بره ساميه شافتها وخافت ان الشخص يشوفها كده ويعملها حاجه
ساميه لرنا: بس يارنا خلاص سيبها
رنا بغل خرجتها من الشقه وقفلت الباب في وشها كل ده وعشق مصدومه ومش بتتكلم نزلت شافت العربيه وقفه وركبت فيها
الشخص لسواق: اطلع ياعم حسن علي قصر*****
عم حسن باحترام: حاضر ياباشا
الشخص لعشق: انا الكيلاني ياعشق
عشق بدموع بصتلو ومتكلمتش
الكيلاني في نفسه: انا اسف ياعشق يابنتي بس عملت كل ده عشان احميكي من مرات ابوكي وبنتها
———————————————————
بعد وقت وصلو القصر بتاع ادهم ونزلو
الكيلاني مسك ايد عشق ودخل
عشق بدموع:علشان خاطري سبني ونبي طلقني انا قد بنتك ونبي
الكيلاني بحنان: اهدي بس الاول انا مش جوزك انا جوزتك لابني
عسق بخوف: اشمعنى انا طيب ونبي خليني امشي ونبي انا خايفه
الكيلاني بهدوء: بس اهدي متخافيش انا معاكي وكمل بحزن انا عاوزك ترجعيلي ابني زي زمان ابني بيكره الستات كلها وبقي بعيد عني عشان خاطري يابنتي
عشق بطفولة: خلاص متزعلش منى انا هعمل الي اقدر عليه ولسه هتكمل قطعها ادهم لما نزل وهي خافت من شكلو واستخبت ورا الكيلاني

 

 

 

ادهم ببرود: اهلا اهلا بي الكيلاني باشا وكمل بسخريه مين القطه الي وراك دي اي مراتك ولا اي باشا
الكيلاني ببرود اكتر: اهلا وبعدين لا مش مراتي دي مراتك انت يا ادهم
ادهم بعصبيه: نننننننعم مراتي مين انت جايب واحده ****”وبتقول عيها مراتي
الكيلاني بعصبيه: اخرس انت اجننت شكلك نسيت نفسك
ادهم بجنون راح شال ملاك وطلع بيها علي اوضته هي عماله تعيط وتزق فيه
الكيلاني اتنهد بحزن ومشي
ملحوظه ندى كانت عارفه عشان بابها كلمها وعرفها وخدها عندو في الفيلا يومين وادهم ميعرفش
____________________________________فوق عند ادهم في اوضته
دخل وهو شايل عشق ورمها علي الأرض

 

 

 

عشق بوجع وقامت: انت مجنون ازاي تعمل كده خلصت كلمها وفجاءه قلم قوي نزل علي وشها وقعت في الارض وادهم نزلها وشدها من شعرها
ادهم بعصبيه: انا بقا هوريكي ازاي تتكلمي معايا انا بالاسلوب ده تاني يازبا’له وقلع الحزام وفضل يضربها بيه وهي عماله تعيط وتزق فيه وهو عمال يزيد في الضرب لغيت مخلاص اغمى عليها ادهم وقف ضرب واتصدم من الشافو
باس كفايه كده تفتكرو ادهم شاف اي صدمو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى