رواية يوسف وبسنت الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية يوسف وبسنت البارت الثامن
رواية يوسف وبسنت الجزء الثامن
رواية يوسف وبسنت الحلقة الثامنة
علي لوا دراعه ورا ضهره ووقعه على الأرض
الرجل بص له بشر
والحراس بتعوه جم سندوه
الراجل وقف قدام حراسه بتحدي
وعلي قدامه بثبات
=كيف تتجرء
علي بسخريه : عشان تتعلم يا هلف تمد ايدك على بنات الناس وضربه بوكس الراجل بص له بغضب جحيمي
(تتوقعو علي هيجري ولا هيطحن)😂
علي خبى يارا ورا ضهره واتقدم خطواط ثابته نحوه
الراجل بغضب اهجمو عليه
اربع رجاله زي الحيطه هجمو عليه اتنين مسكوه واتنين بيضربوه جامد في بطنه
علي صرخ بأعلى صوته من الوجع : اهههههههههههههه غمض عينه من الوجع وسمع صرخه يارا:اهههههههههههههه
فتح عينه وبص لها لقى الراجل الي كانت بتتخانق معاه ماسكه وبيتحرش بيها علي
رفع نفسه وضرب واحد منهم في بطنه وقع والتاني ضربه برجله في رقبته
والاتنين الي مسكينه لفو ضربوه
علي ضرب واحد فيهم تحت الحزام وقع والتاني جيه قدامه علي ضربه جامد في بطنه وتحت الحزام طلع كل الغل الي جواه وضرب أتنين في رقبتهم فقضو الوعي
علي مسح الدم الي طلع من بوقه وجري ل يارا
كانت واقعه على الأرض وبتصرخ …شال الراجل من فوقها
واخد بوكس في وشه
علي رد له البوكس
وضربه بالكرسي على دماغه ولف ضرب واحد تاني على دماغه
وقف بينهج
وبص ل يارا
قاعده على ركبتها وبتعيط جامد ضامها ايديها لصدرها بخوف وبتترعش
علي قرب عليها بهودء
وحط ايده على كتفها: ياانسه
يارا شدت ايده وقلبته: لااااا
علي اترزع جامد وهيا خدت بالها انه هو (ياعيني ياقلب امك😅)
يارا لفت له بلهفه: انا اسفه ولله
علي : اهههه
يارا: انا …فكرتك منهم حطت ايدها على عينه وابدت تعيط اههههههههههههههه…
علي بتعب: خلاص ولله اهدي بس انا عضمي اتفشفس
يارا: بسببي اهههههههههههه
علي : بالله عليكي
يارا: مسحت دموعها مش عارفه اشكرك ازاي بجد على كل الي عملته عشاني
علي قام بألم : اهه حصل خير
بص حواليه يارا شدته وجريت
علي : سحباني ليه كنتي سيبني اخلص عليهم
يارا وهيا بتجري: هما الي كانو هيخلصو عليك
..دا انت الحمدلله انك لسه فيك نفس
علي بضحك وهو بيجري وبينهج: ما انتي كدا الي هتقطعي نفسي
يارا وقفت تاكس وركبو وقالت له يطلع بسرعه
يارا وعلي ركبو ورا
سندت دماغه اول ماركبت بتعب
علي : هو انتي ساكنه فين؟
♡~~♡~~~♡
بسنت فتحت عينها بتعب وإرهاق حست بحاجه على جيبنها
لقت كمادات وهدومها مبلوله اتعدلت وبصت حواليها يوسف كان نايم على الكنبه الي قصاد السرير وحاطط دراعه تحت دماغه وفاتح الموبايل جبها وعينه بتقفل بنوم
بسنت بهودء : يوسف
يوسف اتعدل بسرعه وحط موبايله في جيبه
وراح عندها
بسنت استوعبت للحظه
ووقفت على السرير وبصراخ : يالهوي انت نايم جبي هنا وفي اوضتي وانا نايمه اههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يوسف طلع بسرعه وقف جبها على السرير وكتم بقها : بس بس ايه اهدي
بسنت عضت ايده😂
ونطت من على السرير
بسنت :اه هدومي هدومي ياسا*فل
يوسف نزل بعصبيه: ماهدومك كويسه اهي انا عملت لك ايه
بسنت: هدومي انا اكيدمكنتش نايمه كدا
يوسف: ليه يعني دا اناحتي لبستك جاكتي عشان تدفي
بسنت لقت فعلا انها لابسه جاكته
بسنت: يعني لمستني وانت بتلبسهولي
يوسف:وازاي البسك الجاكت بحبل مثلا واكمل بعصبيه اعملك ايه ياعني اسيبك تموتي من البرد واخلص
انا بقالي يومين متمرمط جبك وحضرتك دماغك متركبه شمال
بسنت: ومترمط جبي ليه
يوسف: انتي كنتي سخنه وبتترعشي
بسنت حطت ايدها على دمغها وبعند: ماهو كويسه اهو
يوسف بسخريه: مااكيد نزلت يااذكي اخواتك
بسنت بقرف : على العموم شكرا
يوسف بقرف زيها : عفوا
وزقها وقعت على السرير وهو خرج وهو عند الباب :دواكي بعد ساعتين هاجي ادهولك
وصحيح انزلي كلي عشان متقوعيش من طولك
وقفل الباب
وراح على اوضته ينام الساعه بقت ٩ بليل تقريبا
ظبط تايمر بعد ساعتين بعنوان علاج بسنت ونام بتعب
♡~~~~♡~~~~♡
يارا: انا قاعده في سكن الجامعه
علي : وهو كنتي بتتخانقي مع الراجل ليه؟!
يارا: كان طالب يقضى معيا ليله وانا فضحته
علي : انتي بتشتغلي في المطعم دا ولاايه
يارا: كنت بقى خلاص
علي: طب ماتركزي في كليتك اهم
يارا: محتاجه مصاريف ليا
علي : وأهلك عايشن هنا؟!
يارا بصت بتفكير تقوله ولا : انا اهلي ماتو واناصغيره …كنت عايشه مع خالتي في مصر وجيت ادرس هنا واشتغل
علي : ربنا يوفقك
يارا : يارب وبصت من الشباك ..لفت له تاني ..لاذم نروح مستشفى
علي :ليه انتي كويسه؟!
يارا: عشانك انت متشلفط
علي : لا ويهمك اناهروح ..وغمز متاخفيش عليا
يارا كشرت وببرود: مش خايفه
♡~~~♡~~~♡
بسنت اخدت شاور وجت تلبس ملقتش هدوم نضيفه
بسنت خبط دماغها : اخ …اعمل ايه دلوتي
فضلت تلف في الاوضه ولبست روب الاوتيل بتاع الحمام وفضلت تدور لاكن ملقتش حاجه تلبسها
♡~~~♡~~~~♡
علي وصلها للسكن وراح مستشفى كشف عملو جروحه وركب تاكس وروح
♡~\\♡♡~
المنبه رن ويوسف صحي بتعب غسل وشه وغير هدومه وخرج
بسنت : طب اعمل ايه بقى انابقالي ساعه قاعده كدا انا تلجت وجاكته حتى اتبل
دق دق
بسنت اتفزعت
مين ؟!!
يوسف : انايوسف
بسنت: عايز ايه؟!
يوسف : علاجك
بسنت وقفت محتاره
يوسف:دق دق
بسنت قربت على الباب : طب قولي عليه
يوسف : في ابره
بسنت: فين !!!
يوسف: على الكومود هديها لك عشان تنزل حرارتك
بسنت:لا قصدي مكانها
يوسف: ماانا بقلك..اه في كتفك اطمني وضحك بسخريه
بسنت فتحت براحه
وهيا مغمضه عينها ومكسوفه وشها بقى احمر
يوسف : ماتفتحي
بسنت فتحت وهيا مستخبيه ورا الباب
ومغمضه عينها من الكسوف
يوسف دخل ولسه بيلف نيحت الباب
بسنت: متلفش
يوسف : في ايه
بسنت: انا مش لابسه
يوسف ضحك : نعم!!!
بسنت : مش لابسه كويس ممكن تجبلي اي حاجه من عندك البسها لوسمحت
يوسف : طيب وبيلف عشان يطلع من الاوضه بسنت صوتت غمض عينك
يوسف : علفكره انتي لابسه روب !
بسنت : ملكش دعوه اطلع
يوسف طلع ودخل اوضته طلع جاكت جينس وبنطلون جينس بس حاسه هيبقى واسع عليها
(لانه أطول منها وزنه حلو إلى وسط رفيع بعضلات جميله مش اوفر زي اي شاب بشكل رياضي )
♡\\~~~♡
علي رجع الاوتيل وكان داخل اوضته بس افتكر بسنت وراح يطمن عليها
علي : دق دق
بسنت وهيا ورا الباب
فتحت وشدتها بالغلط من تشيرته
علي اتشد بسهوله لانه تعبان
بسنت اههههههههه
يوسف نقى لبس وخرج لغرفه بسنت سمع صويتها
جري
بسنت كانت رجيلها البيضه باينه وشعرها البني مبلول
علي بص عليها بأعجاب وانبسط انها بقت كويسه
بسنت محستش بنفسها غير وهيا بتلطشه بالقلم
يوسف دخل وضحك على شكلها وهيا مغمضه عينيها زي الاطفال وايدها على خد علي وبتصوت
علي كتم عصبيته انا انضربت كتير انهارده
بسنت جريت على الحمام ويوسف قرب ناوله اللبس اخدته وقفلت
يوسف: ايه الي عمل فيك كدا يا علي؟!
علي وهو بيقعد وحاطط ايده مكان القلم: بسنت
يوسف: بسنت برضو دي لمسه من الي في وشك
علي: كنت بدافع عن بنت
يوسف: احكي وقعد جبه
بسنت طلعت بكسوف
ويوسف قلبه دق لما شافها يالهوي هو بيدق كدا ليه دا مينفعش خالص ….دا انا خاطفه …لا انا مبحبهاش دا بس احساس بالمسؤولية
فاق من شروده على بسنت وعلي وهما بيضحكو
بسنت بضحك: بس منظرك فظيغ يا علي
علي: بس شبه الملاك يابسنت قمر
بسنت بغمزه: اظاهر انك وقعت لولو 😂
علي: لولو!! بس ماشي
يوسف قام واتحرك نحيت الكمود وطلع الحقنه وبدا يجهزها
بسنت برعب : انت بتعمل ايه!
يوسف : بجهز الحقنه
بسنت : لا بالله عليك لا مش عايزه ولله اصوت وافضح الدنيا
بسنت طلعت على الكنبه بخوف واستخبت ورا علي
يوسف : يابسنت يلا شكه صغيره بس
بسنت لا وطلعت تجري في الاوضه ويوسف بيحاول يحاوطها
لما تعب منها جري ورها ولحظه رومنسيه( حضنها بين طلوعه وهيا بتعيط وادها لها )
بعد وحط الحقنه على الكمود بسنت نامت ودفنت وشها في المخده اهههه
يوسف : انا اسف اني ادتها لك بالطريقه دي بس عشان متتبعيش
وهيا بتعيط وشهقتها بتزيد
ومن جوها قلبها دق بسرعه من قربه وكانت حاسه انو خلاص هيوقف مع خوفها كان ميكس رهيب🥲
يوسف: معليش يابسنت انا اسف
علي: خلاص يابسنت دي حقنه يعني مش مستهله
وبسنت صوت شهقتها بيعلى كل شويه
يوسف قلق عليها
شدها ورفع دمغها بص لوشها بقى احمر كله من العياط ومش قادره تاخد نفسها
يوسف: وشك احمر غلط الي بتعمليه دا نفسك هيتكتم
بسنت بتعيط بس زي الاطفال لحد ما تعبت وسكتت ويوسف قدمها بيبص لوشها وساكت
بعد وقت
بسنت: بعد ازنك اطلع برا
يوسف بص لعلي
بسنت: اتفضل
خرج يوسف وعلي
♡\\\♡♡\\♡
ونامت بسنت بتعب ويوسف بعد ساعه
جاب لها اكل وقعد يخبط كتير عشان مأكلتش حاجه وهتتعب
فتح وجيه جبها
يوسف : بسنت بسنت اصحي عشان تاكلي اي حاجه انتي مأكلتيش من الضهر
♡\\\♡\\\♡
يارا طبعا رجعت وقعدت تذاكر على مكتبها باندماج لحد ما تعبت واترمت على السرير بس سمعت صوت موبايلها بأشعار لقته رساله من مجهول
“حبي انتي ♡بس لاذم تعرفي قميتي..وتتعلمي تلعبي بالنار”
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية يوسف وبسنت)