روايات

رواية ولكنني أحببتك الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية ولكنني أحببتك الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية ولكنني أحببتك الجزء الثاني

رواية ولكنني أحببتك البارت الثاني

ولكنني أحببتك
ولكنني أحببتك

رواية ولكنني أحببتك الحلقة الثانية

قوووووولك طلقني طلقنييي بقووولك .. انا بجد كر”هتك اكتر من الاول انت اي يشييييخ حرااام علييك كل دا عشان ايي عشان غللطه واصلاااا مَحصلللش كذب وحلفتلك انه كذب واني اه غلطت امااا روحت ليه البيت بس عشااااانك انت .. بتعااااقبني ليييه هاااا.. لييييه لا ومكتفتش بكدا لا وروووحت ارتبطت ولا اهتميت ليا ولا لمشاعري… وكله دا كووووم وكوووم انهاااا حااامل منك ده كووووم تااااني
عاصي بحزن… مكنتش في وعيييي غلطه
لسا هتكلم شيريهان اتكلمت…… غلطه ياااا عاااصي غلطه انا بجد زعلانه ده بدل ما تفرح انك هتكووون اب
اتكلمت بسرعه….. اب ياااختي بس بالحرااااام
حرام ههههه لا يحبيبتي عااصي متجوزني على سنه الله ورسوله
عيطت بحر”قه……. لييييييه وفجأه استسلمت لدواامه الي بتسحبني واغمى عليا..
بقلمي بسمله بدوي
صحيت على لمسات ايد حنونه على وشي واول ما شميت ريحته اطمنت وغمضت عيوني بامان… بس فجأه قومت بخضه من على السرير.. لقيته قاعد جنبي وكان بيمسد على شعري وملامحه حزينه
انت بتعمل اييييييه هنااا… اخرج براااااا برااااا ﯾ عاصي
خلاص خلاص بس اهدي وتعالي ارتاحي انتي تعبااانه
هههه ضحكتني مهتم اووي بصحكتييي برااااا لو سمحت
طب ممكن بس نتكلم افهمك
مش عاااايزه اسمع حااااجه مش عاااااايزه افهم…. مش عااااايزه اشووووووفك اخرج برااااا برااااااااا بكر”هك بكر”هك وبكر*ه نفسييي اني حبيييييتك.. حسبي الله ونعم الوكيل عملتلك ااااي هااااا عشان تعمل فياااا كداااا مش مسمحااااك على كس”رت قلبي ديييي… ضحيييت بنفسي عشااااانك استحملت نظرتك الي كانت بتمو”تني عشااااانك.. روووحت ليه الببيت عشاااانك…
لقيته مسكني من دراااعي جامد لدرجه حسيت بضوافره الي غرزت في دراعي….. انتيييي قوووولتليييلي انك بتحبييييه وشوووفتك في الشقه بعنيااااا
كل دا عشان اخد منه الورق الي ممضيك عليه وفعلا اخدته منه وحرقتها ضحييت بنفسي عشااااانك وانت ماااتستاااهلش… ههه مش مصدقني طبعاا… ثواني رووحت جبت الفون ووريته الشات بيني وبين سامح وابتذ*اذه ليا
عاصي بندم… مليكه انا
انت اي هههه… انت تسكت خااالص
مسك ايدي.. قومت سحباها بعصبيه…. ماتلمسنيييش… اي ندمااان… بس للاسف جي متأخر اوي.. عاارف انا مش هطلب الطلاق لسبب واحد وهو ان مينفعش اصلا عشان كلام النااس هيقولوا اي.. اني مطلقه من اول يوم
لقيته اتعصب وعلى صوته…. ومين قااالك اني اصلا هطلقك مستحييييييل فااهمه مستحييييل… انتييي هتفضلي طول عمرك مرااااتي مش هسمحلك تبعدي عنييي فاااهمه
اخرج برا ﯾ عاصي اخرووووووووووج
حاضر بس خدي العلاج لصداع على الكومينيدو ونامي
خرج.. روحت قفلت الباب وبقيت بكسر في كل الي ايدي تطوله…. اااااااااااه ﯾ قلبييييييي ليييييييه بس ياعااااصي لييييييه
لقيته دخل بلهفه…… في اي قولت نااااامي صح اي دا اااايدك يااااغبيه بتنزف
ملكش دعوه
يعني اي ملييييش دعوه تعالي
دموعي نزلت واستسلمت ليه عشان بجد الجر”ح كان بيشعط وبيوجعني اوي
نضف الجر”ح ولفه بالشاش ولقيته قبله بحب وعيونه كانت فيها نظرات ندم وحزن…. اسف
دموعي نزلت وقعدت اعيط.. قام حاضني استسلمت لحضنه عشان بجد كنت محتاجاه اوي جنبي
ليه عملت كدا يا عاصي
وربنا غصب عني اسف واللهِ اسف بجد انا اصلا مش فاكر اي حاجه كل الي فاكره اني كنت بشرب معاها عصير وبشتغل على الملفات وفجأه نمت وصحيت لقيتها جنبي وبتعيط.
فلاش باك
عاصي كان قاعد في شقته بيشتغل على الملفات في شقته
الباب خبط راح فتح
شيري… عاصي معلش اتأخرت عليك سامح لسا قايلي اجبلك الملفات وجيت بسرعه
عاصي: ولا يهمك.. شكرا معلش تعبتك معايا.. اتفضلي
وفعلا شيري دخلت… عاصي اتفاجأ هو قال لها كده بس من باب الزوق وكان فاكرها هتقول لا معلش اي حاجه عشان هو اعزب وعايش لوحده بس دخلت!!
عاصي: احم تشربي اي
ممكن عصير فريش بس من غير سكر
ماشي
كان في المطبخ
عاصي في نفسه…. اي دا مالها دي هههه دي ماصدقت ولا اي
شيري: اساعدك
لا خلاص هاجيبه وجاي
شيري: مرسيه على العصير.. اي ممكن اساعدك في الملفات
مش عايز اتعبك ومينفعش احنا بالليل وهتتأخري
لا عادي بسرعه… يالا بقَ .. وعشان تشرحلي اكتر بما انك مهندس كبير وعايزه اخد من خبراتك بليز
ماشي
شرب العصير وحس بدوخه…. وصحي لقاها جنبه وبتعيط
عاصي بصدمه… في ايه الي حصل
شيري…. ليه ليه يا عاصي حرام عليك انت استغليت حبي ليك وانا ضعفت انا غبيه غبيه هعمل ايه الوقتي يااربي
عاصي: انا انا مش فاكر حاجه
قصدك ياعني اني بكذب عليك بتبلى عليك انا هااا اهلي لو عرفوا ممكمن يمو*توني فيها ارجوك اتجوزني ارجوك
ماشي هتجوزك
اند فلاش باك
مسحت دموعي…. شيريهان دي مش سهله… انت بجد مش حسيت بحاجه بعد ما شربت العصير ولا بتقول كده وخلاص
ايوه واللهِ
يمكن تكون بتكذب عليك ومش ابنك دا… او اصلا مش حامل وكل دي كذبه ولا تكون عايزه تدبسك فيه يااارب يطلع تفكيري صح بس عايزه اعمل حاجه الاول
طلعت الفون وكلمتها وفتحت الاسبيكر
الو ياشيري
الو مين
اي دا مش عرفاااني لا كد ازعل انا مليكه مرات عاصي الي ضحكتي عليه وعايزه تدبيسه في الي في بطنك..
ههههه مليكه عامله اي
ملكيش دعوه ردي علياا… انا اصلا معايا دليل ان الي في بطنك مش ابن عاصي.
هههههه ضحكتيني ههههههه بجد هههه .. معاكي دليل ازاي وانا اصلا مش حاامل وكل دا فييك ووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية ولكنني أحببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى