رواية ولكنني أحببتك الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية ولكنني أحببتك الجزء الأول
رواية ولكنني أحببتك البارت الأول
رواية ولكنني أحببتك الحلقة الأولى
ادخلي
_لا هفضل واقفه على الباب تعالى خُد ليا صوره يالا
افندم بتهزري
_ما انت الِ كلامك مستفز… اومال يعني هفضل واقفه برا ما طبعا هدخل ولا عندك مااانع لو عندك ياحبيبي خليه ليك اوكي عشان الشقه ملك لِ زوجه تمم ولا مش عاجبك ا
اي اي ﯾ شيخه في اي كُل دا عشان بقولك ادخلي.. وبعدين ليكي نفس تهزري
_ومَهزرش ليه يا خويا واضحك وافرفش كمان
عاصي.. يمكن عشان مش متقبلك ومش بحبك ولا هحبك
_لا والنبي حبني ارجوك حبني.. همو”ت انا من غير حبك
حسيته مصدوم ابتسمت بكبرياء وزقيته جامد وعملت نفسي مش قصدي….. اوبس سوري
لقيته ابتسم وانا متأكده انه عارف اني بِقصدي…. ولا يهمك بصي بقَ… مش عاايز المح طيفك فاهمه عشان انا مش طايقك… ولو فِ دماااغك حاجه او عاطيه لنفسك امل اننا ممكن نكمل اقولك آسف.. انا بحب شريهان وكفايه اوي انها بسببك وبسبب الجوازه دي تعبانه
_ههههه تعبانه دي بتمثل ﯾ حبيبي وبعدين اصلا وفرت عليا اني اتكلم انا اصلاً كنت هقولك كده
لسا راحه امشي لقيته مسك دراعي جامد…… انا مش فاااهمك الصراحه… مش شايف في عيونك نظره انكسا*ر ليه ولا حزن مش شايف بس غير قوه جبتيها منين دي وبعدين انا سااامعك بودااني وانتي بتقولي لاختي انك لسا بتحبيني وفرحانه بالجوازه دي بس انا مش فرحان خاالص ولا طاايقك ولا نسيت الي حصل
ضحكت بانكسا*ر ….. ههههه ضحكت بجد، وبعدين لنفترض اني لسا بحبك تمَم .. رغم دا قولت كلامك ومش هامك مشاعري ولا زعلي وكسر*ت قلبي دي ولا حزني… قد اي انت قا*سِ و متبلد المشاعر… قلبي دا غالي ومش ممكن اعطيه لحد قاس*ي زيك وبعدين زي ما انت مانسيتش انا برضو لسا فاكره ومنستش الي حصل… ابعد بقَ
اول مَدخلت الاوضه هنا سمحت لدموعي تنزل وقعدت اعيط على حب عمري القا*سي يعني سمعني وانا واخته بنتكلم واني لسا بحبه ورغم دا قال كلامه ده.. مهتمش فيا ولا في مشاعري.. واللهِ لخليك تحبني واكتر من الاول.. انااصلا متأكده انك مش بتحبها انت بتعمل كدا عشان تقهر*ني بس الصبر بس اما خليتك تندم وساعتها وساعتها ساعتها بقَ.. مش قادره اقولها ساعتها هسامحك انا بحبك اوي بس انت جر”حتني… لازم ابقى قويه وابين له انه مش في دماغي
طلعت بيجامه ستان سودا واخدت شاور وصليت وخرجت
لقيته بيتكلم في الفون
عاصي….. ياشيري ياحبيبتي افهمي… انا مَبحبهااش… هخليها تطلب الطلاق… جدي واهلها مش بيرفضوا لها طلب وساعتها هَوافق ونتجوز احنا… بس الي مجنني اني قولتلها اني مش بحبها ولقيتها متأثرتش ولا حتي عيطت او زعلت لا قعدت تضحك ولا همها… لا انا مش زعلان… انا هزعل لي يعني..الي بينا خلاص اتكس”ر وعمره ماهيتصلح ..
مقدرتش استحمل اكتر من كدا ودخلت اوضتي…ونمت على السرير وحطيت مخده على وشي عشان ماطلعش صوت عالي
ليييه حرام عليك… لييه ياريتني ما حبيت يااارتك مااكنت قريبي ولا اعرفك ااااه ﯾ قلبي…. مش قادره ادعي عليك حتى… يااارب
مسحت دموعي بسرعه اول ما سمحت صوت خبط الباب
مليكه… ملييكه انتي يابنتي رُدي
لبست طرحه الاسدال بسرعه وفتحت…. نعم
قافله عليكِ ليه
وانت مااالك
لقيته مسكني من الطرحه بعصبيه….. لا انت تتكلمي عدل معاااايا فاهمه
استحملت الا”لم ولا اني انزل دمعه واحده…. حاضر بس لوسمحت سيب شعري
لقيته ابتسم بخبث: احم… روحي اعمليلي اكل
كنت عارفه انه بيعمل كدا عشان اتعصب وينجح في استفزازي بس معطيتهوش فرصه
حاضر
جهزت وحطيته على السفره…. الاكل جاهز يا عاصي
اول ماشفته ضربات قلبي زادت وشردت فيه… في عيوني العسلي وملامحه الي عمرها مافشلت في خطف قلبي كل مره .. وشعره الناعم الي نفسي المسه وامسد عليه بحب ودقنه الخفيفه و كان لابس تيشرت ابيض بين عضلات بطنه وبنطلون اسود فوقت على ايده على بتلوح قدامي…. يابنتي انتي ياااستي ياااامااامااا
اتخضيت من صوته العالي….. اي اي في اي يابني ادم اي براااحه مش كدا بتعلي صووتك ليه شايفني طرشه
عاصي ببرود.. بقالي سااعه بكلمك وانتي ولا هنا بتفكري في اي
هاا اا مافيش حاجه.. انا جهزت الاكل بالهنا ولسا راحه امشي لقيته مسك ايدي سحبتها بتوتر…. احم في حاجه
انتي ماأكلتيش كُلي معايا..
مش ليا نفس.. ابتسمت على اهتمامه وحسيت ان في امل نرجع.. فرحت اوي وفجأه وكأني كنت بطير في سابع سما ونزلت على جدور رقبتي لسابع ارض اما قال…
_كلي معايا عشان انا مش بعرف اكل لوحدي
ضحكت… قول كدا من الاول انك مش بتعرف تاكل لوحدك.. بلاش تحسسني انك مهتم بيا
عاصي ببرود… افهمي الي تفهميه بس المهم كُلي
هزيت راسي… حاضر
تسلم ايدك
مرسي
راح فتح التلفزيون.. وقعد.. تعالي اتفرجي معايا وبعدين ايه الي لابسه دا دي شكل عروسه جديده
ضحكت بوجع… البركه فيك ههههه
لا ما تجيبيهاش فيا… يمكن انتي مش حلوه ولا اي
انا طيب ماشي وسيبته ومشيت… انا مش حلوه.. قلعت الاسدال وفضلت بالبجامه هي كانت ضيقه شويه وانا يعني مكسوفه منه بس دا جوزي يعني حلالي ولازم اتعود على كده وفردت شعري كان لونه عسلي وطويل لاخر ضهري وضفت بعض لمسات ميكاب زي المسكرا وملمع شفايف وكحل وابتسمت بثقه كُنت جميله اوي…. هجننه الصبر بس!!
خرجت وروحت عملت فشار ولقيته بيتفرج على ماتش
روحت قعدت جنبه بس سيبت مسافه… اقلب القناه
لقيته بصلي من غير اهتمامي ولف وبعدين لقيته لف تاني وبصلي اوي وانا كنت عامله نفسي بتفرج ومش واخده بالي
بقلمي بسمله بدوي
احم اول مره اشوفك بشعرك
مرسي
شكله حلو اوي ولونه مختلف
ابتسمت على مدحه…. اا مرسي
على فكره انا اهلاويه ومتعصبه كمان فا اقلب
هههه عارف عشان كدا جبت القناه
واللهِ
قعدنا نتكلم ونضحك وحسيت ان قربت من هدفي كان ساعتها عاصي حبيبي كان لطيف وهادي ومش بيتكلم ببرود خالص وبيضحك وضحكه جميله اوي يناااس ههه
احم ينهار ابيض الفجر اذن الوقت جري بسرعه اوي
عاصي بضحك…..اه والله بس قاضينا وقت لطيف صح
هزيت راسي… احم هروح اصلي انا بقَ وانام تصبح علي خير
وانتي من اهله
صحيت الصبح على خبط باب الشقه
طيب طيب يالي على الباب
فتحت الباب وكانت شريهان اتعصبت…. انت ايه الي جااابك هنا يجباااحتك ياشيخه
انا جايه لحبيي مش ليكي انتِ
لسا هتكلم لقيت عاصي جه وهو بيفرك في عينه بنوم…. مين… شييري ايه الي جاابك
شيري بخبث…. جيالك ياحبيبي عندي ليك خبر جميل اوي… انا حااامل ياعاصي
عاصي!!!!!!!!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية ولكنني أحببتك)