روايات

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم آية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم آية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الجزء الثالث عشر

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني البارت الثالث عشر

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الحلقة الثالثة عشر

الدكتور : بس الانسة ال جت معاه للاسف الضربة كانت شديدة عليها و دا ادي ل دخولها ف غيبوبة
محمد ب صدمه و رجع لورا : ايه غ غيبوبة
سيف ب حزن : طيب هي ممكن تفوق منها امتي
الدكتور ب اسف : للاسف دي حاجه مش ب ادينا الله اعلم ممكن اسبوع ممكن شهر او سنين كمان
نور ب عياط : اااه ي بنتي ي ريتني ما سفرتك ولا خليتك تبعدي عن عيني
محمد قرب من نور ال منهاره و ضمها : اهدي ان شاء الله هتبقي كويسة
نور بصت ل سيف : كله بسبب فهد هو ال عرضها للخطر دا مش مسامحاه مش هسامحه ابدا
مليكة ب غضب : قصدك اي ي نور الحق عليه انه كان عايز يخلي باله منها

 

 

نور ب زعيق : ياااااارييييته ما راااااح اكيد عمل كده قصدا راح معاها قصدا عشان العملية تتم لولاه كانت بنتي زمانها بخير دلوقت
مليكة ب حزن من كلام نور : انا مش هتكلم معاكي دلوقت عشان الحالة لل انتي فيها
نور ب قهر : و انتي هتعرفي حالتي ازاي و ابنك دلوقت كويس بس بنتي انا ال بين ايدين ربنا دلوقت
مليكة مقدرتش تقف اكتر من كده ف مشيت بسرعه و راح وراها سيف
دارين ب حزن : مكنش يصح تقولي كده ي نور انتي عارفه مليكة
نور : بقولك اي ي دارين لو هتدافعي عنها يبقي تسكتي احسن
فيروز بصت ل اياد ال ساكت من بدري و قربت منه
فيروز ب حنية : ان شاء الله تبقي بخير ي حبيبي
اياد بعد عنها
فيروز ب استغراب : اياد مالك
اياد ب برود : مفيش
قام من جنبها و مشي بس فيروز راحت وراه و مسكت ايده
اياد ببرود : سيبي ايدي ي فيروز
فيروز ب دموع : اياد انت بتعمل معايا كده ليه
اياد : بقولك سيبي ايدي
فيروز حضنته : اياد انا عارفه انك مدايق بس انا ذنبي اي
اياد زقها و بصلها بصه مفهمتهاش : ذنبك انك اخت ال كان السبب ف الحالة ال عيلتي وصلتلها و اختي ال بين الحياة والموت
فيروز قربت منه تاني
اياد ب هدوء : فيروز خليكي مكانك متقربليش
فيروز كانت مصدومه من رد فعل اياد ال بيعشقها
اياد مشي و كان نازل من ع السلم

 

 

فيروز جريت وراه : اياااااااد اياااااااد استني بقولك
اياد مرضيش يبص وراه
فيروز ب زعيق : ايااااد بقولك ااااااااااااااااااه
اياد بص وراه لقا فيروز قاعده ع السلم و ماسكه بطنها
اياد ب خوف جري عليها : روز روز مالك انتي كويسة
فيروز ب وجع : ااهه ب بطني بتتقطع ااااااااااااااه م مش قادرة
اياد بص لقا وشها اصفر و عرقت جامد
اياد ب خوف شالها بسرعه : دكتوووورة دكتوووورة بسرعهههه
جت دكتورة و اخدتها و دخلوها و كشفت عليها
الدكتورة ب قلق : دي حالة ولاده
اياد ب خوف : بس بس دا لسه بدري دي ف السابع
فيروز ب وجع : اااااااه اعملوا اي حاجه بس خلصووووني همووووت ااااه ي ماماااااا
الدكتورة : للاسف لازم تولد ولاده مبكرة انا هقولهم يحضروا اوضة العمليات
خرجت الدكتورة و اياد جري ع فيروز
فيروز ب عياط و الم : م قادرة ي ايااد اااه ه هموت من الوجع
اياد و هو بيمسح عرقها : بعد الشر بصي ابننا او بنتنا مستعجلين ييجوا ع الدنيا شوية و هنشوفهم
فيروز ب دموع : انا عايزة مامااا اااه اا عايزا ماما
اياد : انا هندهلهم مش هغيب
فيروز مسكت ايده : لالا متسبنيش اممممم ا اتصل عليهم
اياد مسك فونه و اتصل ع سيف
سيف : الو ايوة ي اياد حصل حاجه
اياد ب قلق : عمي ف فيروز بتولد
سيف ب صدمه : اييييه
مليكة ب خوف : حصل اي
سبف : طيب قولي انتوا ف اوضه كام … طيب جايين اهو سلام
مليكه ب خوف : ف اي
سيف : فيروزة بتولد تعالي نروحلها يلاا بسرعه

 

 

طلعوا بسرعه و راحوا ل فيروز
اياد اتصل ع محمد بس نور مرضيتش تنزل ف محمد فضل معاها و اسلام و دارين راحوا ل فيروزة
فيروز ب وجع : حد يخلصني هموووووت
مليكة ب قلق : اهدي ي روحي اهدي هتقومي بالسلامه ان شاء الله
جت الدكتورة و اخدت فيروز ال اصرت ان اياد يدخل معاها
بعد ساعه سمعوا صوت بيبي بعدها بشوية خرج اياد و هو شايل البيبي
كلهم جريوا عليه
مليكة ب قلق : فيروز عامله اي
اياد ب ابتسامه : متقلقيش كويسة اوي هتروح الاوضه دلوقت بصوا جابت ولد زي القمر ازاي
مليكة ب فرح : ربنا يحميه قمر فعلا
قاطع كلامهم و فرحتهم ….

يتبع…

لقراءة افصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى