رواية وقعت في حب انتقامه الفصل الرابع 4 بقلم ميرفت سعيد
رواية وقعت في حب انتقامه الجزء الرابع
رواية وقعت في حب انتقامه البارت الرابع
رواية وقعت في حب انتقامه الحلقة الرابعة
اسر كان قاعد في غرفته حزين وهي في غرفة تانيه وفجأة سمع صوت تكسير
اسر بخوف عليها: نووووور وقام وجري عليها لقا انها في المطبخ وتقريبا كانت بتعمل اكل والاطباق اتكسرت منها
اسر بعدما: اي ده
نور: اا انا كنت بعمل اكل عشان جعانه بس الاطباق وقعت اتكسرت مني
اسر: اطباق مش بق واحد ولا اتنين
نور: لا هنا اطباق
اسر : عليه العوض ومنه العوض في المطبخ
نور ولا كن حاجه حصلت : اعملك معايا اكل
اسر: اي ده هو انتي لسه هتعملي اكل لا لا انا لو سبتمبر هنا هاجي هلاقي المطبخ كلو متكسر
نور: انت مكبر الموضوع او كده ليه اي يعين اطباق اتكسرت
اسر: انا بس عايز اعرف حاجه مش انتي هتاكلي لوحدك يعني طبق واحد الاطباق دي اتكسرت ليه
نور: وانا هاكل في طبق واحد ليه اطباق كتير عشان اغرف الاكل ولا هاكل صنف واحد يعني
اسر: ايوه المفروض انك نفرة واحده تاكلي صنف واحد البني ادمين الحقيقيين بياكلوا كده
نور مسكت سكي*نه: امشي يا اسر امشي هتلاقي ده بتلبس في وشك امشييي
اسر بضحك ولا بسيند علي الحيطه باستفزاز: مش ماشي
نور وهي بتحدفه بالتفاح كلو: والله! يبقي انت اللي جبته لنفسك بقا
نور فضلت تحدف التفاح عليه وهو بيتفادى التفاح وذهب عليها ومسك ايديها بأيد والايد التانيه مسك جسمها بأحكام علشان تثبت وهي تقريبا كانت في حضنه و فضلو ينظروا لبعض لوقت م عايزين الوقت يعدي كل واحد عينه بتشتكي لتاني نور كأنها بتقوله بتعمل معايا كده ليه واسر وكأنه بيقول لها ليه وصلنا لكده للانتقا*م قطع تفكيرهم واللحظه السعيده دي رنة تلفون اسر وكان زياد
اسر وهو بيشتم زياد في سره عشان قطع اللحظه دي ونور اللي بتاخد نفسها بصعوبة مش مصدقه انها كانت في حضنه هي بتتمنا اللحظه دي بس تكون بجد مش صدفه اسر حب عمرها بس سبب مجهول موت الحب ده هيفضلوا كده ولا اي؟
**************
عند كاميليا وروفان
روفان: بقلك ياكوكو
كاميليا: نعم
روفان:متقعدي معايا علطول قعدتك حلوه اوووي
كاميليا:ياريت والله بس اسر مش هيرضي ده اصلا ميعرفش اني برا البيت ده لو عرف هيعلقني
روفان:ليه مهو مفيش حد هنا
كاميليا: مش حكاية كده حكاية انو يعني ماطلعنش من البيت يعني واروح ليت حد وانام فيه وكده
روفان: ااه ب بس اخوكي زياد وافق عادي
روفان بتتكلم كده عشان تعرف حاجات عن زياد مش عارفه السبب اي بس عايزه تعرف حاجات عنو
كاميليا: لا زيزو عادي زياد تضحكي عليه بكلمتين حلوين هيوافق بس هو علطول لازم اصرار بس المره دي وافق بسرعه انا اصلا استغربت ااه صح وخد رقم فونك
روفان كانت بتشرب وشرقت لما سمعت كده: ايييي
كاميليا بخضه:في اي يابنتي بقولك خد رقمك
روفان: ليه
كاميليا: قالي علشان انا بعمل فوني صامت لو عايز يطمن عليا يعني يتصل عليكي
روفان برتباك:اااه .. بقولك اي مكلمتيش اسر
كاميليا:اكلمه ليه ماهو مع عروسته
روفان بقلق:عايزه اطمن علي نور
كاميليا : ليه
روفان:اول مره تبعد عني
كاميليا:معلش ياروفا ما هي اتجوزت بقا
روفان: بقولك اي
كاميليا:نعم
روفان:ماتقومي تعملي لينا كوبيتين نسكافيه وتعالي نشربه في البلكونه
كاميليا: انتي المفروض تقومي ياماما ده بيتك
روفان:ماهو بيتك برده وبعدين هو في زي النسكافيه اللي بتعمليه ده جنان
كاميليا: والله ده علي اساس انك شربتيه مني قبل كده اصلا
روفان:احم اي الكسفه ده قومي بقا
كاميليا: ماشي
( مفيش احسن من قعدة الاصحاب مع بعض❤)
****************
عند اسر بيكلم زياد ونور جمبه
زياد:هتيجي امته
اسر:هو انا لحقت ده انا مكملتش ساعتين
زياد : لابسأل عادي عام الشغل
اسر: معلش يااستاذ بنتقل عليك ده لو كنت بتروح يعني
زياد بتمثيل: انت مش اخويا لا لا
اسر : صح احنا لقيناك علي باب جامع اصلا
كل ده ونور بتضحك عليهم واسر سرح في ضحكتها
زياد:اي ياكابتن روحت فين
اسر: الصبر يارب اقفل يلا اقفل
زياد:ماشي بقولك كاميليا
اسر بقلق: مالها كاميليا
زياد: لا كويسه هي راحت تقعد النهارده مع روفان اخت مراتك
اسر باستغراب: روفان
نور بقلق وخضه لما ذكر اسم اختها:مالها روفان يا اسر
اسر: مفيش ده زياد بيقول ان كاميليا راحت تقعد معاها
نور: ليه مالها
اسر لزياد: هي راحت ليه
زياد: بتقول ان روفان قالتلها عشان هي مش متعوده تقعد لوحدها
اسر: روفان اللي قالتلها عشان هب مش متعوده تقعد لوحدها
نور بزعل :ياحبيبتي
نظر لها زعل علي زعلها : خلاص يا زياد احنا كده كده راجعين بكرا
نور فرحت لانها رايحه لختها وهو فرح لانها فرحت
( مهما حصل الحب بيفضل موجود ❤)
نور فونها رن بس لماشافت الاسم بان علي ملامحها الصدمه الخوف
نور بخوف شديد: ب بابا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب انتقامه)