روايات

رواية وقعت في حب انتقامه الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرفت سعيد

رواية وقعت في حب انتقامه الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرفت سعيد

رواية وقعت في حب انتقامه الجزء الحادي عشر

رواية وقعت في حب انتقامه البارت الحادي عشر

رواية وقعت في حب انتقامه الحلقة الحادية عشر

ونروح لأسر اللي في دنيا تانيه دنيا مفيهاش غيره هو وحبيبته حبيبته اللي اذاها وجرحها هي دلوقتي بتعقبه اكبر عقاب وخايف ان العقاب ده يطول هو معتش قادر بيتمني انها تقوم له وهو يعملها اللي هي عيزاه هو و تعبان جداا حاسس بروحه بيتاخد منه والسواد بيهجم علي له و معتش قادر يقومه استسلم له
عمر بصراخ: اسرررررررر
كاميليا بخوف:اسر مالك فوق
زياد بخوف:دكتور بسرعه
الدكاتره جت واخدت اسر
الدكتور:متقلقوش هو كويس بس الضغط عالي ياريت تبعده عنه اي ضغط اليومين دول هو مش حابب انه يفوق مش هي فوق دلوقتي ولما يفوق حاولوا انه ميتعبش مش عايزين الضغط يرتفع تاني
عمر:تمام يادكتور
روفان خرجت برا غرفة الكشف وقعدة علي كرسي جنب العناية المركزه وبتعيط زياد راح وراها
زياد وهو بيمسك ايديها:هتبقي كويسه

 

 

روفان:خايفه عليها اووي
زياد:اختك قويه
روفان:مين قال انها قويه اللي شفته مش قليل يخليها اضعف من اي حد
زياد: اي هو اللي شافته
روفان بحزن:انا ونور اتحرمنا من حنان الام والاب بابا كان بيشتغل 24 ساعه وماما برده من اول ما سافرنا وهما كده نور كانت في الثانوي وانا كنت في اعدادي حتي انا يعني حسيت بحنان لان نور كانت بالنسبه ليا الام والاب حتي لو بابا كان يضر*بني كانت تحوش عني وساعات تاخد الضر*ب مكاني…. نور فضلت تحب اسر لحد دلوقتي ولما بابا في مره دخل عليها ولاق انها بتابع صفحته علي الفيس ضر*بها واخد منها الفون وعقبها شهر انها متقعدش علي اي مواقع تواصل ده لما ماما تكرمت علينا وجبته منه وكان عايز يجوزها علشان تنسي اسر وفعلا الكلام ده حصل
زياد بصدمه:بجد يعني نور اتجوزت
روفان:لا يوم كتب الكتاب وهو جاي في الطريق عمل حاد*ثه وما*ت
زياد:وباباكي عمل اي
روفان:حاول يدور علي عريس تاني بس نور وقفت له لأول مره وقالت له انها مش هتتجوز خالص ونزلت ع مصر بس ختدني معاها عشان مش عيزاني افضل معاهم
زياد ابتسم: احسن حاجه عملتها
روفان ابتسمت ابتسامه بسيطه: يارب نور تفوق بقا انا تعبت
زياد: ان شاءالله هتفوق ونطمنها
*************

 

 

عند كاميليا وعمر
كاميليا بتعيط بخوف علي اخوها ونور برده
عمر : مش تهدي انتي من ساعة ما جيتي وانتي مبطلتيش عياط كده هتتعبي
كاميليا ببكاء: هو ليه احنا بيحصل معانا كده ياعمر
عمر: ظروف وهتتحسن دلوقتي اسر يفوق ونور هتفوق برده
كاميليا:انا خايفه اووي علي اسر ونور
عمر: اهدي بس انتي كده هتتعبي
فجأه لقوا الممرضين بيخرجوا نور من العناية
روفان بخوف وصوت عالي: انتم بتعملوا اي
زياد : اهدي في اي يادكتور
الدكتور: المريضه عدت مرحلة الخطر وصحتها استقرت الحمدلله فا نقلناها غرفة عادية
روفان بفرحه: الحمدلله يارب طب هي فاقت
الدكتور: ايوه هي بتفوق دلوقتي تقدروا تشوفوها
روفان و كاميليا وزياد راحو لنور وعمر راح لغرفة اسر
عمر:فوق ياحبيبي بقا حبيبتك فاقت وبقت كويسه وخرجت من العناية وتتفوق دلوقتي …. فوق بقا يا اسر…. فوق بقا ياصحبي
عمر كان لسه هيخرج حس بي اسر انه بيتحرك بيشوفه لقاه بيفتح عينه
عمر بفرحه: اسر
اسر بتعب: ن نور
عمر بلهفة: نور كويسه يا اسر نور كويسه فاقت و روفان و كاميليا وزياد عندها قوم انت كمان عشان تروح لها
اسر بلهفة وفرحه: ف فاقت
عمر: ااه والله
اسر بيحاول يفك المحلول من ايده
عمر: استني يابني هجيب ممرضه تفكه لك
الممرضه جت وفكت المحلول لاسر هو كان خلصه وعمر مسكه عشان يروحوا هناك
***************

 

 

عند نور بتفوق بتعب بتفتح عينيها بصعوبه
روفان: حمدلله ياحبيبتي كنت خايفه عليكي اووي يانور
نور: لا رد
روفان: مالك نور
نور ساكته مش بتتكلم بدور علي حد بس مش عارفه مين
اسر دخل بلهفة وجري عليها مسك وشها بحب وخوف وبيفحصها بقلق: انتي كويسه فيكي حاجه حح حاسه بحاجه حبيبتي ردي عليا
كاميليا بفرحه: اسر حمدالله علي سلامتك
اسر: نور ردي عليا
نور كانت ساكته تمام كانت بتبص ليهم نظرات غريبه هما مش فاهمينها
نور بتوهه: انت مين.. انتم مين
كلهم بصدمه:اييييييييي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب انتقامه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى