رواية وقعت في حب انتقامه الفصل التاسع 9 بقلم ميرفت سعيد
رواية وقعت في حب انتقامه الجزء التاسع
رواية وقعت في حب انتقامه البارت التاسع
رواية وقعت في حب انتقامه الحلقة التاسعة
عمر باستغراب: مالك يا اسر وانت في الاجتماع مكنتش مركز خالص
اسر: مش عارف قلبي مقبوض فونها رن برقم نور هو اتخض ورد بسرعه
اسر بخوف:الو……. اي..انت بتقول اي
:بقول لحضرتك صاحبة الرقم ده عملت حاد*ثه
اسر:نوووووووووووور
اسر طلع يجري وعمر وراه
عمر بقلق :في اي يااسر
اسر بدون وعي :ن نور عملت حاد*ثه وهي دلوقتي في المستشفي
عمر:طب اهدي ياحبيبي ان شا الله هتبقي كويسه
اسر بخوف:يارب
اسر بيسوق وكان هيعمل اكتر حاد*ث لان كل اللي بيفكر فيه نور حبيبته اللي في المستشفي لو عشان يوصل لها بسرعه هيدو*س الناس كان عملها
عمر بصوت عالي:اهدي شويه يااسر كده هنعمل حادثه
اسر مكنش سامع ليه وفي خلال خمس دقايق كانو وصلوا المستشفي
*********************
في الجامعه الامريكية
كاميليا:ياااااه اخيرا خلصنا من المحضرة دي
روفان :دكتور رخ*م
كاميليا:مش عارفه احنا هنورح نمتحن في انجازاته ولا سفره
روفان:لا ويقولنا اي انا سفرت باريس لا وسافرت ايطاليا ولندن وفي الاخر هتلاقي الصور دي فوتوشوب
كاميليا بضحك:بجد
روفان:ااه والله واقولك علي حاجه هتلاقيه مراحش اصلا الاهرامات اللي في بلده اساسا
كاميليا:هموو*ووت😂😂😂😂
*****************
اسر وعمر وصلوا المستشفي وراحوا علي غرفة العمليات اسر لقا ممرضه خارجه منها جري عليها
اسر بلهفة: نور ن عامله اي
الممرضه بغباء:نور مين؟
عمر بعصبيه:هيكون مين المريضه اللي جوه
الممرضه بعصبيه:انت بتزعق لي….
اسر:انتم لسه هتتكلمو نور عامله اي
الممرضه:هي له في غرفة العمليات الحالة مطمنش ومشت
اسر قعد علي الارض بحزن ودموع
عمر قعد جمبه:متخفش ياحبيبي ان شاء الله هتبقي كويسه وهتقوم بالسلامه
اسر بدموع:هي زعلانه مني ياعمر انا زعلتها مني ياعمر خايف عليها اووي
عمر:اهدي ياحبيبي والله هتبقي كويسه
اسر:خايف تعقبني عقاب مكنش قده خايف تبعد عني ياعمر
عمر بدموع ع حال صحبه:والله متخاف هتبقي كويسه
اسر مسح دموعه وقام من ع الارض:عمر روح هات البنات من الكلية
عممر:هبعت زياد انا مش هسيبك
اسر:لا زياد سيبه في الشركه روح هات البنات روفان وكاميليا وطمنهم وخصوصا روفان عشان نور
عمر:ماشي ياحبيبي انا هروح في ثانيةة واجي مش هتاخر لو الدكتور خرج ابقي طمني
اسر بحزن:ماشي
********************
عند كاميليا وروفان
روفان:بقولك اي ماتيجي نزوغ من المحاضرة التانيه دي واعزمك علي الغدا
كاميليا:نزوغ!!ده انتي ناقص تقولي ننط من السور
روفان:وحشتني ايام الشقاوة دي
كاميليا بصدمه:ينهارك ابيض انتي كنتي بتعملي كده
روفان:لا اوعي تفهميني صح…..كنت بعمل كده طبعا وكنت تاني يوم اتمسك من قفايا والمدير يكلم بابا اتهزق منه وارجع اعملها تاني اصل مثلا اخر حصه تبقي بتاعت استاذ ر*خم ولا حاجه اقوم مزوغه منها
كاميليا:ده انتي مص*يبه
روفان:ياعني انتي عمرك ما عملتيها
كاميليا:اعملها ده انتي تلاقيني اتعلقت
روفان:مانا كنت بتعلق برده بس كنت بعملها تاني
روفان:بت ياكاميليا
كاميليا بملل:نعم
روفان:مش ده عمر صاحب اخوكي
كاميليا بصدمه:ايو هو
روفان:ده اي اللي جابه الجامعه ده جاي عليها
عمر:احم ازيكم يابنات
روفان وكاميليا:الحمد لله
عمر:احم انتم لسه وراكم محاضرات النهارده
كاميليا:ايوه لسه محاضره
عمر:طب هي مهمه يعني ممكن متحضرهاش
روفان:لا عادي اشطا مش عايزين نحضرها اصلا
كاميليا باستغراب:ليه
عمر بتوتر:احم كنت عايز اوصلكم يعني عايزكم في مشوار
روفان بصت لكاميليا باستغراب وكاميليا برده
كاميليا:مشوار اي
عمر:تعالو بس وهتعرفوا
روفان بخفوت لكاميليا:هو خاطفنا ولا اي
كاميليا ضحكت جامد وعمر نظر لهم باستغراب
روفان بمزح:لا ولا يهمك هبله هبله
كاميليا ضربتها بخفه وعمر ابتسم ابتسامه بسيطه
في الطريق
روفان:انت واخدنا فين
عمر:قولت هتعرفوا
روفان لكاميليا بهمس:مش قولتلك خاطفنا
كاميليا ضحكت براحه:بس يابت
رن فون عمر وكان اسر
عمر:ايوه ياحبيبي طمني خرجت
اسر:*****
عمر بقلق:مالك يااسر
اسر:*****
عمر بصدمه:اايييييييييييي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب انتقامه)