روايات

رواية وقعت في حبها الفصل الخامس 5 بقلم ملك محمد

رواية وقعت في حبها الفصل الخامس 5 بقلم ملك محمد

رواية وقعت في حبها الجزء الخامس

رواية وقعت في حبها البارت الخامس

رواية وقعت في حبها الحلقة الخامسة

سليم بصدمة :اييييه .
كيان بعصبية :بقولك طلقنيييييييي.
سليم بعصبية مفرطة :عايزة تطلقي يا كيان ؟انا بقا مش هطلقك مش قبل معرف ليه وقبل ما اخد حقي منك.
كيان بعصبية :انت كمان مش عارف ليييه ،امال الهانم المايعة قليلة الرباية اللي كانت برا اللي ضربتني علشانها دي ايييه.
سليم ببرود وصوت عالي :كان عاجبك بقا وانتي بتقوليلها قدامي أن لبسها لبس رقا*صا*ت،كان حد قالك اني كيس جوافة علشان تتكلمي من غير اذني .
كيان :وهي مين الهانم دي اللي بتدافع عنها .
سليم بتنهيدة :بنت عمي يا كيان بنت عمي .
كيان :اهههه قول كدة وطبعا الهانم مش عاجبها انك اتجوزت ما انا مش قد المقام علشان تدافع عني .
سليم من غير وعي خدها في حضنه وبا*س خدها وقالها :يا كيان بلاش تقولي كدة بس انتي مراتي وحبيبتي .
كيان عيطت وقالت له وهي بتتشحتف :انا كنت مجرد سكرتيرة شوفتها وعجبك شكلها فا قولت اخد اللي انا عاوزه منها بعد كدة أطلقها بدل ما اعمل كدة في الحرام ،واللي منعك بس اني جالي انهيار عصبي .

 

 

كل ده وسليم حاسس بندم فظيع علشان مد ايدو عليها .
بعد كدة كيان كملت وقالت بصوت باك :حتي متهنتش بجوازي واهلي معرفوش انا حياتي اتدم*رت بسببك يا سليم.
سليم مسك ايديها بحنية ولسة هيتكلم لقي عمه بيتصل .
سليم رد بقا عمه بيقوله بعصبية وصوت عالي :انت اتجوزت بنت القاسمي يا سلييييم اتجوزت بنت اللي قت*ل ابوك اتجوزت البت اللي جاية من الشارع وسيبت بنتي سالي وربنا ما هسيبك .
سليم :عمي انا شايف اني حر في افعالي واختياراتي وقراراتي كمان .
رد جلال “عمه”:وربنا ما هسيبك يا سليم ورحمة اخويا ما هسيبك .
سليم :براحتك يا …وكمل باستهزار وتريقة يا عمي .
قفل المكالمة وكيان كانت دخلت الحمام وبتعيط .
_____________________________________

 

 

عند جلال عم سليم .
جلال لشخص مجهول :انا عايزك تدمر حياته باي شكل من الأشكال انا مش طليق ولا عايز اشوف حد علي وش الدنيا اسمه سلييييم انت سامع .
الشخص المجهول :يا باااشا قولتلك مليون مرة لو سليم باشا عرف اللي بتخطط له مش هيسكت .
جلال :يعنيي ايه بقا الواطي ده هيعمل لي انا حاجة وكمل بخبث :ده يبقا اخر يوم في عمره 🔪☠️
الشخص المجهول :انا شايف أن احنا ******************.
جلال بخبث شديد :هاااهااا هو ده الكلام.
________________________________________
نرجع تاني بقا لابطالنا .
سليم صالح كيان .
سليم :خلاص بقا كياني متزعليش ،حقك عليا انا كانت تتقطع ايدي قبل ما أمدها عليكي .
كيان :بعد الشر عليك يا سولي .
سليم بضحك :سولي !انا سولي .
كيان بدلع :اه يا سولي يا حبيبي .
سليم :شكلها هتحلو.
كيان خبطت علي كتفه وقالت له بكسوف :سليم بطل.
قطع عليهم اللحظة الرومانسية الباب وهو بيخبط .
راح سليم ووراه كيان علشان يشوفو مين اللي بيخبط .
سليم فتح الباب لقا اتنين شباب طول بعرض دخلوا ورشوا علي سليم مخدر سريع المفعول وعلي كيان وخطفوا كيان وخرجوا من الفيلا وسليم واقع علي الارض .
_______________________________________

 

 

صحيت كيان في مكان غريب متعرفهوش لقيت نفسها قاعدة علي كرسي ومربوطة ومحطوط قماشة علي فمها .
كيان حاولت تصرخ لقيت شاب طويل داخل وبيلف حواليها وهو بيقول :كيان محمد القاسمي ٢٤ سنة حرم سليم الشرقاوي خريجة اعلام حط أيده علي كتفها وحط وشه في رقبتها .
بدأت كيان تهز الكرسي وتصرخ بكلام غير مفهوم .
الشاب المجهول :تؤ تؤ يا كوكي متبقيش عصبية اوي كدة .
شال القماشية من علي وشها فا قالت بصريخ :انت مجنون سيبوني بقااا انتو عاوزين مني ايه .
الشاب :………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حبها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى