رواية وقعت في براثن الذئب الفصل السادس 6 بقلم آلاء الرحمن
رواية وقعت في براثن الذئب الجزء السادس
رواية وقعت في براثن الذئب البارت السادس
رواية وقعت في براثن الذئب الحلقة السادسة
ادم تنح من شجاااعتها
وشرط ايه الي حضرت البرنسيسه عايزه تمليه عليا على اخر الزمن حتت عيله حتملي على ابن الشافعي شروووط
وراح مسكها من ايدها اتقي شري يا حور وارضي وعيشي ميت وحده تتمنى تكون مكانك
حور: حور بدموع انا مبحبكش وان كان ولا بد لازم اعيش معاك ف ده حيكون لمى توافق على شرووطي
ادم : خد نفس وكتم غضبه انجزززي عايزه ايه
حور مسحت دموعها
عايزه اكمل دراستي وماما تيجي هي واخواتي تعيش معايا هنا وانا وانت هنام كل واحد في اوضه لحد ما اتعود عليك
ادم :😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ضحك جامد
والله شرووطك عاديه جدا وصرخ فيها بس لواحد مش راجل
قولتيلي كل واحد ينام في اوضه وامك تجي هنا ههههههههههه ما كنت سبتك عندهم احسن
وجه يخرج
وباعلى صوتها :هي دي شرووطي يا ادم غير كده انسى ان في حور في البيت
جز ادم على سنانه من صوتها العالي وقوتها
وراح مسكها جامد من شعرها
اسمعي بقى اتعدلي واتكلمي عدل وشروطك بليها واشربي ميتها مش انا حتت بت زيك هتلوي دراااعي لا فووقي انا ممكن ادوووس على ده وخبط على قلبه بكل سهووله
هتعيشي زي ما انا عايز والدراااسه تنسيها وامك تنسيها لحد ما تتعدلي كل ده وهو بيشد على شعرها
ساااااامعه
اه وقصة كل واحد في اوضه دي اضن مش عايزه العالم تتكلم عليا و يقولوا مش راجل واضن شفتي رجوولتي من اول يوم
وترك شعرها وخرج وهي بتعيط
رجع وفتح الباب اه نسيت ارجع النهارده الاقيكي جاهزه لجوزك 😉
صرخت حووور باعلى صوووت عندها ونااامت وهي بتعيط
خرج ادم ورااح عند اسد يتكلم معاه
اسد :ميييين وهووو بياكل
ادم :افتح
اسد :اهلا اهلا بركاتك يا حور كنت اترجاك عشان اشووفك
ادم :اتعصب اسمها ميجيش على لسانك فاهم
اسد:اي يا عم دي مرات اخويا
اي يا عم رافع راسنا ولااااااا🤣
ادم :فكك
وعايز قهوة
عند حور
فضلت على حالتها ونامت على الارض وهي بتعيط جامد ولمى فاقت خدت شاور ولبست بجامه حرير بيتيه ابيض ورفعت شعرها لفوق ونااامت وعندته وما استنتوووش
ادم فضل عند صاااحبه للمسا وراح القصر كان هادي سأل الخدم فين المدام
الخدامه :في الاوضه ما خرجتش منها ابدا
طيب طلعيلنا العشا لفوق هي اكيد ما كلتش
طلع ادم الاوضه وشافها نايمه واتجنن من عنادها وانها ما استنتوش
ادم راح يفوقها
حور حور
حور فووقي
طبعا حور فايقه وعمله نفسها نايمه
وطبعا ادم عرف من نفسها الغير منتظم انها فايقه
ادم :حور انا عارف انك فايقه قوومي
حور فتحت عيونها وكانت متورمه من العياط
ايووه فايقه عايز ايه
ادم :لا اله الا الله يا بت انتي ما بتسمعيش الكلام ليه ليه عايزه تخرجي الذيب الي جوايا
حور :عايز ايه
ادم اتجنن من اسلوبها
يا بنت الناس لعاشر مره بقولك اتعدلي وخبطت الخدامه على الباب وجابت العشا وحطته في التراس
ادم :يالله ناكل
حور :مش عايزه ومتجبرنيش
ادم :عنك ما كلتي ولما شاف عنادها حكالها انا عايز اكل وبصلها بصه هي عرفتها
وقررب منها تعرفي انك اطيب من مليييون اكل وفضلت هي ترجع لورا لحد ما حصرها وبص في عيونها بحبك
حور خافت وما بينتش :بكرهك وحفضل اكره
مكملتش جملتها لانه التهم شفتاها في قبله قطعت انفاسهم ومبعدش عنها الا لمى حس بدموعها و نفسها والدم الي بينزل من شفايفها وسند جبينه عليها حبيني يا حور وعيشي في نعيمي ورح تشوفي ايام عمرها ما جت في خيالك كل ده وهو بينهج
حور بصتله بقرف وكانت مش طايقه رحته و عايزه ترجع وحطت ايدها على بؤها من ريحته ونفسه
ادم اتجنن من ده
للدرجادي بتقرفي مني
حور جريت على الحمام
ادم اتجنن بزياده
واستناها لمى خرجت ووشه احمر وعروقه بارزه
بتكرهيني وبتقرفي مني انا حخليكي تكرهيني وتقرفي اكتر
حور خافت وبعدت عنه لا يا ادم ارجووك انا اسفه ارجووك ابعد عني
هو كان زي المجنوون مش حاسس بحاجه
ورماها على السرير واتهجم عليها ونام وهي على صدره كل ده وهي بتترعش بين ايديه
ادم بصراااخ نااامي انني الي اخترتي تكووني كده
……..
تاني يوم فاق وخد شاور وهي نايمه وراح على دوامه وكان مقرر يكمل معاملته ليها كده لحد ما تتعدل
فاقت حور وجسمها كله مكسر بصت جنبها ملقتوش عرفت انه خرج
وفي نفسها ربنا ينتقم منك يا ادم ياااا رب خدلي حقي منه ومن باابا
قااامت وخدت شاور ولبست تنوره جينز لفوق الركبه وتيشيرت ازرق وبوت ابيض وربطت شعرها ذيل ونزلت الجنينه
الخدامه :عايزه حاجه يا هانم
حور:_انا مش هانم انا حور اولا وتانيا انتي اسمك ايه شكلك يدي على عمري
الخادمه:انا اسمي سما و عمري ١٩ سنه اولى جامعه
حور :اهلا وانا حور عمري ١٦سنه تشرفت بمعرفتك
سما :وانا اكتر اعملك حاجه
حور :اعمليلي قهوه بدون سكر و تعالي اشربيها معايا بلييز
سما :بس ما يصحش ادم بيه لو شفني حيطين عيشتي
حور :ولا يهمك انتي تعالي مبحبش اشرب القهوة لوحدي
سما :انتي جميله اوي يا هانم من جوه ومن برا
حور :_شكرا
اعملي القهوة و تعالي نرغي اوك
اوك
سما عملت القهوة وخرجت تشربها مع حور طبعا كل ده تحت نظرات الخادمه الي عينها ادم لنقل تحركات حور وبالفعل كلمته وحكتله
سما : تفضلي يا مدام
حور :شكرا
انتي بتدرسي ايه وليه بتشتغلي هنا
انا بدرس تجاره وجايه هنا اشتغل بدل امي لانها عيانه
حور افتكرت مامتها وتضحيتها دايما عشانها و عشان اخوانها
سما :انا عايزه اسألك سؤال ومكسووفه
حور:عايزه تسألي الي خلاني اتجوز ادم وهو اكبر مني بكتير صح وليه راضيه بذله ليه
سما :ايوه بالظبط
حور :كله كان بالغصب و
اي هو الي بالغصب يا محترمه …
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في براثن الذئب)