رواية وقعت في براثن الذئب الفصل الرابع 4 بقلم آلاء الرحمن
رواية وقعت في براثن الذئب الجزء الرابع
رواية وقعت في براثن الذئب البارت الرابع
رواية وقعت في براثن الذئب الحلقة الرابعة
قرب عليها وهو مش قادر يمسك نفسه عنها وهي كانت خايفه وبترتعش
ورن التلفون وكان انقاذ لحور وعي ادم لنفسه على رنت الموبايل وبعد عنها وبصلها
البسي القميص ده وشاور على السرير
وخرج يتكلم في الموبايل
ادم : الووووو عايز ايه يا زفت انت بتيجي دايما بالوقت الغلط
اسد :ايييييه حيلك حيلك ايه كمية الشتايم ديه
انت فين
ادم : في البيت حكون فين يعني
اسد : اوبس يا معلم انا جايلك
ادم :واللهي ان شفت وشك لاكون فارمك يله فاهم
اسد :هههههه لا ادم شكله واقع مع مزه جامده ولا ايه شاركني فيها احيات عيالك دنا سودي حبيبك
غلي دم ادم من مجرد التفكير بالموضوع
ادم : اخرس يا اسد اوعى تعيد الي قولته لدفنك مكانك وانسى انك صاحبي
اسد: استغرب لانه كان بيهزر معاه ودا العادي بتاعهم و عارف ان ادم مستحيل يلمس حد تاني غير حبيبته حور
اسد :بهزر معاك يا عم في ايه دا العادي بتاعنا
ادم : اسد انا اتجوزت
اسد :ايه بتتكلم جد
ادم:ايوه تجوزت حور النهاردة
اسد انصدم ازاي وهي رافضة اكيييد بتهزر يا ادم
اسد حكلمك بعدين ونتقابل
(اسد العالي صاحب ادم من ايام المدرسة وشاركه في الجامعه ودخلوا كلية الشرطه مع بعض وعندهم شركات ليهم الاتنين
بيشبه ادم طويل وعريض وله عيون خضرا ووجه ابيض وشعر اشقر و دايما واحد الدنيا هزار)
اسد اوك مبروك يا صاحبي
…….
عند حور لبست القميص الي بيكشف اكتر ما بيغطي وكانت مكسووفه اووي كانت قاعدة على الكنبة ودموعها على خدها ازاي بيوم تغيرت حياتها وبقت مرات واحد حيوان بتكرهه
دخل عليها ادم ولقي الخدم جايبين الاكل وهي قاعده زي الملاك ومكسوفه ومنظرها بيخلي الحجر ينطق
قعد قدامها على الارض ومسك ايديها وكان مدايق عليها والي عملوا فيها
حور انا عارف انو غلط الي عملتوا و انك دلوقتي كارهاني بس اديني فرصة ومتعانديش انا بحبك اوووي يا حور لو تعرفي انا استنيت اللحظة دي ازاي
حور كانت بصاله بقرف ومش طايقاه وهو حس بكده
حور : انت اكتر بني ادم بكرهوا في حياتي تعرف مستحيل اني احبك في يوم عارف ليه لانك اجبرتني ابويا باعني وانت اشتريت وما صدقت كأني لعبة بين ايديك حتى فستان الفرح الي بتحلم فيه كل بنت حرمتني منه واغتصبتني وخدت الي عايزة متل الحيوانات انا عمري ما هعتبرك جوووزي ابدا ولا انك راجل عارف ليه لان الراجل عمره ما يعمل كده
كل ده وادم ماسك نفسه عنها وعيونه بقت حمرا وبيجز على سنانه
ادم :انا مش راجل بنت ال…. انا هوريكي الراجل انتي مش عايزة معاملة كويسة لا انتي عايزة تتضربي على شان تعرفي تتكلمي مع جوزك وضربها جامد وهو بينهج وبيبصلها بغضب وزق الاكل الي كان قدامه وبدا يكسر بكل حاجه تجي قدامه
انا ادم يتقألي مش راجل و من مين من مراتي الي حاربت ابوويا عشانها
وبصلها بغضب ابويا سافر لاني اصريت عليكي كان بيقولي يا ابني دي عيله هتتجوز عيله انا الي استاهل لاني فعلا اتجوزت عيله
راحلها متل الذيب ومسكها من كتفها وبدا يهزها وهي مرعووويه منه وبتعيط
بصي بقى انا استحملتك كتييير بس خلاص لحد هنا و كفايه من هنا ورايح هتكوني مسؤولة وهتعملي كل الي بقولك عليه وهتصحي الصبح وهتحضريلي الفطار وانتي الي هتفوقيني على الشغل وارجع الاقيكي مجهزة الغدا و بالليل جاهزه لجوووزك وبرضاكي واياكي احسن انك مغصوووبة على حاااجة فااااااهمه
كل دا وحور مش بتتكلم وبتبصله بنضرات نارية ومش عارفه منين جاتها الجراءة وقالتله: انت فاكر نفسك ايه يعني لمى تضربني وتقول الكلام ده انا حقولك اميييين زمن سي السيد خلاص بح انتهى وبعدين صبر ايه الي انت صبرته عليا اذا كان كل عمري ١٦سنه وقرفتني في عيشتي من لمى وعيت ع الدنيا ارحمني بقى حراااام عليك
ادم مسك نفسه عنها بالعافيه لانه عارف انه لو مسكها دلوقتي محدش هيرحمها منه وجه يخرج
نادت حور عليه
ادم
لف ادم وبصلها خير فاضل حاجه مقولتيهاش
حور بكل الشجاعه الي عندها قالت له طلقققققني يا ادم انت كنت عايز حاجه وخدتها مني ارجوووك ابعد عني
ادم مسكها من ايدها و قالها انتي ليه بتستفزيييني والله يا حور ما انا حابب ارتكب فيكي جنايه دلووقت موضوع الطلاق اوعي تجيبيه على لسانك احسنلك
وبغضب اكبر وعدي ليلتك يا حور وخرج وخبط الباب
حووور قعدو على الارض وباعلى صوت عندها عيطت
ياااا رب ياااا رب انا عملت ايه عشان اتجوز حيووان زيه يا رب ارحمني وخدني ياررب وفضلت على حالتها لليل وبعدين قامت وخدت شاور وبصت على جسمها كان كله مورم خرجت من الحمام وقررت في نفسها ترضى مبدئيا بالامر الواقع لبست قميص نوم فيرووزي على عيونها اعطاها جمال مش طبيعي ونااامت وما استنتوش
ادم خرج من عند حوور وهو متعصب ورن على صاااحبه اسد وقاله انه هيجي عنده
وصل بيت اسد وخبط فتحله اسد
اسد : عيب عالرجاله طب يقووولوا ايه عنك بس اخيييه عريس يخرج من بيته ليلة دخلته 😂😂😂😂😂😂
ادم ضربه بوكس ودخل
اسد سند نفسه ودخل وعليكم السلام يا صاحبي جاي تتمرن في خلقتي انا عارف مهي حور تنكد عليك واسد تتمرن عليه
ااااخ منك لله يا ادم عليك بوووكس خااابوط
ادم :خلصت فقرة النواااح بتاعت النسوان دي تعال اقعد البيت بيتك برضه 😅
هزر هزر منك لله يا ادم عقدك من حور هتطلعها فيا انا ااااااه يا مااااه
😁
ادم قاعد وهو مش على بعضه وبيلعب بالتلفوون
اسد حط ايه على كتفه مالك يا ادم في ايه المفروض اليوم يكون اجمل يوم في عمرك مش دي حور الي حاربت الدنيا عشان تكون ملكك في ايه
ادم بص لاسد وقاله مش عايزاني يا اسد بشوفها بعيونها بتقولي بكرهك بتكررهني شفت قدر اسوأ من كدا
الي بحبها بتكرهني اعمل ايه
اسد :انت عملت فيها حاجه
حكاله ادم كل حاجه
اسد اتعصب عليه وقاله انت مجنوون يا بني ادم انت دي عيله عندها ١٦سنه حرام تعمل فيها كده لو انها فرح اختك تقبل حد يعمل فيها كده
ادم قاله كنت فرمته
طب ازاي تعمل كده انت كده بتكرهها فيك بزياده انت غلطت يا ادم
ادم كره نفسه بزياده بعد كلام اسد وخرج من عنده لف شويه بالعربية ورجع عالقصر فتح الاوضه وشافها نايمه متل الملاك وكانها طفله عندها خمس سنين اتنهد وبدل هدوومه وراح حضنها ونام
……
في صباح يوم جديد
صحي بطلنا ولقي حور مش نايمه جنبه نده عليها في الحمام مش موجودة نزل لتحت زي زي المجنووون وهو بينده عليها …
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في براثن الذئب)