رواية وقعت في براثن الذئب الفصل الخامس 5 بقلم آلاء الرحمن
رواية وقعت في براثن الذئب الجزء الخامس
رواية وقعت في براثن الذئب البارت الخامس
رواية وقعت في براثن الذئب الحلقة الخامسة
نزل تحت زي المجنون وهو بينده عليها وسأل عليها الخدم وتنح لمى شافها شافها بالمطبخ بتحضرلوا الفطار زي ما كان عايز
زي الفراشة في عز الربيع لابسه شورت بيتي اصفر وبدي حفر ابيض تقريبا ما بيغطيش حاجه وبطنها باين وشه قلب احمر من فكرت ان خدمه شافوها كده اتجنن وقرب منها بغضب
حووووور
حور اترعبت وخااافت منه ومن شكله واتكسفت طبعا هو نزل ببطلون وصدره مكشووف وعضلاته بارزه
حوور:فيه ايه انا معملتش حاجه وتجمعت الدموع في عيونها من خوفها منه
ادم مسكها من دراعها وطلع فيها للاوضه كل ده وهي بتترعش منه
وامر الخدم يطلعوا الفطار لفوق
فتح الاوضه وزقها بغضب
حور : في ايه والله ما عملت حاجه انا بعمل الي قولتلي عليه بس وبتعيط
ادم مسكها من ايدها وشد عليها والغيره عمته
ازااااي يا محترمه تنزلي تحت وانت لابسه كده ولا مش لابسه وبغصب جسمك كله بره
حوور: اتصدمت بس انا في البيت مش خارجه وانا متعودة البس كده في البيت
ادم اتعصب من برودها :مش في خدم ورجاله داخله وخارجه في القصر اتكلممممي ساكته ليه
حوور :والله ما خدت بالي ارجووك يا ادم كفايه انا تعبت وهي بتترعش ودا جنن ادم لانه بيتكلم معاها معملهاش حاجه
ادم :كفايه تترعشي انا واقف اهو شايفاني جي جنبك للدرجادي بتخااافي مني
حوور فضلت تعيش وما بتبصلووش
ادم صرخ في وشها قلت لك كفاااايه عياط
حور :انا ماعملتش حاجه انا عملت الي قولتلي عليه ودا بيتي يعني المفروض اخد راحتي فيه
ادم : بهدوء خدي راحتك جوه الاوضه هنا لو حتى متلبسيش اما برا في حساب للبس
دي اخر مره هعيد كلامي كلك ملكي انا وانا الي احدد ايه ينفعك و ايه مينفعكيش سااامعه
حور حست بذل فضيع وكرهته اكتر :حاضر
وهنا خبط الباب والخدم جابوا الفطار
حطيه هنا وابتدا ادم ياكل
بصلها ادم ايه عايزة عزومه متيجي تاكلي انتي مكلتيش من امبارح
حور:مش جوعانه
ادم :عدي يومك يا حور و تعالي اطفحي
بقولك مش عايزه اكل مش جعانه حتى دي بالغصب
وفي ثواني جابها ادم وقعدها على رجليه
افتحي بؤقك وحشر اللقمه غصب في بقها
ايوووه كده تعجبيني
وبدأ يأكلها وهو مستمتع وهي حتموت من الخجل
حور بصوت واطي شبعت
ادم ما تعلي صوتك بتتكلمي بصوت واطي ليه من شويه كنتي قطه بتخربش
حور قااامت من عليه بسرعه ودخلت الحمام
ادم من بعيد قمتي بمزاااجي
حور : وبعدين مع الزفت ده
عند ادم رن موبايله وكانت والدة حور
ازيك يا خالتي
الحمدلله تمام ازيكم يبني طمني على حور
الحمدلله مبسووطين اووي
طبعا امها مصدقتهوش
فين حور عايزة اكلمها
حور في الحما ومكملش وخرجت حور
اديني ماما عايز اكلمها ادم حط ايده عالسماعه
هتسألك خالتي عن حالك هتقوليلها كلام يطمنها فاااهمه واياكي تقولي غير كده هنفخك
حور :حاضر اديني ماما
ازيكك يا ماااما وحشتيني اوووي وعيطت
ازيك يا بنتي عامله ايه مع ادم بعاملك كويس
زادت حور من عياطها وقفلت
حور رمت الموبايل وعيطت جااامد
ادم شد على ايديها بتعيطي ليه هو انا عملتلك حاجه دلوقتي
حور :انا عايزه اشوف ماما وحشتني اوووي ارجوووك لو بتحبني
ادم:انسي يا حوور انسي انك تشوووفيها غير لمى تتعدلي معايا
ولبس وخرج وخبط الباب وراه وحور فضلت تعيط
وندهت عالخدامه وطلبت منها موبايل البيت وضربت جرس على مامتها
ايووه يا ماما انا حور
حوور حبيبتي انا لابسه وجيالك صووتك تعبني في ايه
عذبني يا ماما وبيذلني انا مستحيل اعيش معاه يا ماما ارجوووكي تعالي خديني معاااكي عايزه اعيش خدامه عندكم ارجووكي
انا جيالك يا بنتي اديني خارجه انا وخالتك
خالتي لا متوقليلهاش حاجه دلوقتي تتصل ب ادم وتحكيله
متخافيش يا بنتي ما تخافيش
……..
عند ابتسام :في ايه يا بسمه
ابنك عامل العجايب في بنتي دي الامانه الي حكالي هيحافظ عليها منك لله يا ادم صوت البنت قطعلي قلبي
ابتسام :هو بيحبها مش هيئذيها صدقيني بنتك بتتدلع خليهم يحلو مشاكلهم مع بعض
لا انا مش هسيب بنتي عايز اطمن عليها لو هيحصل ايه
……..
عند ادم خرج وركب عربيته وعدا على قسم الشرطه وبعدين عدا على شركاااته طبعا وهو مش مركز في حاجه وصوورتها في باله وعقله
اسد :صباااحو يا معلم اخبار العريس ايه 😂
والله شكلك كاسفنا يله
ادم :ببرود في اختراع اسمه باب ما تخبط يا اخي بتدخل زي الجحش كده ليه
اسد ولا كأنه سمع حاجه
بقولك العميد طالبك يا معلم
ادم :ليه
اسد :بيقولوا في واحد مدوخ الداخليه ومش عارفين يمسكوه
ادم:وعايزني انا اقبض عليه مش كده
اسد :طول عمرك برنس تفهمها عالطاير
ادم :هعدي عليه بكره
اسد :اوك
اسد عملت ايه مع مراتك
ادم :وهو يقوم ولملم اغراضه
ولا حاجه سلام
اسد:رايح فين
ادم :البيت
اسد :الله يسهله يا عم يطعمنا زي ما طعمك
ادم خبطه بايده على دماغه وخرج 😉
وهو خارج وبيركب بسياره جاله كالمة من البيت وكانت الخدامه وقالتله الي عملته حور ومكالمتها مع والدتها
طبعا ادم اتجنن وساق العربية بسرعه مهوووله وراح البيت
لكن ام حور وصلت قبله وخبطت على باب القصر ودخلت هي وابتسام
بسمه :فين حور
الخدامه :في اوضتها يا هانم
مع نزلت حور لما سمعت صوت مامتها
ماما انتي جيتي ارجوكي يا ماما مش عايزة افضل هنا عايزة اروح معاكي انا بكرهه بكرهه ده حيوان
ماما حور شافت جسمها والي عمله ادم فيها
بسمه :يا لهوي الي عمل فيكي كده
ولسى حوور حتتكلم
ودخل ادم وحكالها انا
بسمه :ايه انا دي
دي مراتك مش واحده جايبها من الشارع
ادم :خالتي دي مراتي وانا حر اعمل فيها الي يعجبني وهي المفروض تطعيني ودلعني
والمفروض من توعيها بدل ما تيجي تعيطي وتصرخي كده
ابتسام :راحت لعند ابنها احترم نفسك يا ولد انت بتكلم خالتك و ايه الي انت عامله بحوور ده
ادم :ايه مراتي وخدت حقي الشرعي منها برضاها غصب عنها اخدته اضن ده حقي
وبص على حور وراح ناحيتها ومسكها من ايدها :بدأتي تشتكي وحياة امك لاربيكي من اول وجديد
حور بتعيط وبتستخبى عند امها
بسمه :سيبها يا ادم دي مش قدك يا بني دي لسى طفله
طفله طفله طفله لا مش طفله كله بعيد نفس الكلام مهي كبيره اهي بدل ما توعوها بتزيدوا في عندها
الكلام للكل الي عاجبه اهلا وسهلا والي مش عاجبه يتفضل بره وبص على خالته
خالته انصدمت من بجاحته
حور لمي هدومك مش حسيبك هنا ثانيه وحده انت انسان مجنون دا مش حب دا هوس
ادم :خالتي من فضلك انتو مش بعتو وانا اشتريت خلاص بقى المفروض ملكووش حاجه عندي
بسمه :استحاله تكون انت ادم نفسه الي بيتكلم دي حور يا ادم
قربت منه حور ومسكت ايده: وبدموع ارجوووك يا ادم سبني انا منفعكش ارجووك انا عندي احلام نفسي احققها انا لسى عندي ١٦سنه ارجووووك سبني
ادم ولا كأنه سمع حاجه وشالها وهي بتصرخ وخدها الاوظه ورماها على التخت وعلى صوته لخالته
لو عايزين بنتكو تعيش انسووها احسن
ماما عقلي اختك
وراح لحور الاوضه
حور خافت منه
ادم :انا صح قولتلك متتكلميش ومتخرجيش و قولتلك لما امك تتكلم تقوليلها ايه
حور :انا مش عايزه اعيش معاك
ادم :وانا مسألتكيش عن رأئيك
حور:يعني هتعيش معايا بالغصب
ادم هز براسه باه بكل برود
حور لاخر مره هتكلم معاكي اتعدلي يا بنت الناس لاخر مره هعديلك حاجه ارحميني وارحمي نفسك وادينا فرصه مش يمكن لمى تعاشريني برضاكي تحبيني
ادم بص يشوف اثر كلماته عليها وكانت بتعيط وقلبه وجعه عليها
حور فكرت ومسحت دموعها وقامت :_
انا موافقه بس بشرررط…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في براثن الذئب)