رواية وقعت في براثن الذئب الفصل الثالث 3 بقلم آلاء الرحمن
رواية وقعت في براثن الذئب الجزء الثالث
رواية وقعت في براثن الذئب البارت الثالث
رواية وقعت في براثن الذئب الحلقة الثالثة
بعنوان غيره
كانت لابسة فستان قصير لونه بامبي وفرده شعرها وخرجت حور بكل كبرياء
ام ادم في نفسها ربنا يستر
نزل ادم زي المجنون ومسكها جامد من ايديها
انت فاكره نفسك هتخرجي كده
حور : مالكش فيه مش عايزني اخرج معاك اديني خرجت
ادم اتعصب اكتر وقالها يعني بتستفزيني فكراني مش راجل قدامك روحي غيري الزفت الي لابساه وقرب عليها و قالها ده يتلبس في اوضة النوم
حور عملت نفسها ما سمعتش وجت تركب العربية لقته شد شعرها واتعصب انا قولتك ايه اطلعععععي بصراخ
دمعت حور وبصت على امها تدخل وما فيش فايدة
طلعت وهي مذلوله بدلت هدومها ببنطلون جينز وبدي وبوت وربطت شعرها ذيل حصان ونزلت ولما شافها ادم ضحك ضحكه استفزتها وبينت لها انه خلاص اشتراها فده من حقه يعمل فيها الي هو عايزه
بصتله بقرف وانكسار والدموع متجمعه في عنيها
ادم قلبه وجعه وقالها اركبي
ركبت وفضلوا ساكنين الا من حوار بين ابتسام وبسمه امهاتهم
وصلوا لمحل الذهب ونزلت بسكوت كانوا كلهم بيختاروا وهي كانت في عالم تاني
ادم بص لحور و قالها ما تختاري شبكتي دي ولا شبكتك بصتله بحده وقالت له مش فارقه
ادم جز على سنانه وقالها اتعدلي يا بنت الناس بدل ما اعدلك قدامهم عدي يومك
حور ولا اكنها سمعت حاجه وده عصبه وبص على خالته وقالها خالتي عقلي بنتك بدل ما فيش لا شبكه ولا حاجه واتجوزها النهاردة
حور فتحت عيونها من بجاحته. وقالت له سبني في حالي مبحبكش هو بالغصب يا اخي
ادم اتعصب لانه كان في ناس كتير في المحل
وسحبها من ايديها وخرجها
وقال لامه احنا هنتجوز النهاردة و دلوقتي سامعين
حور فضلت تعيط وساكته
رن ادم على ابوها وخبره وطبعا مش فارقه معاه
سامر : مش فارقه اليوم اليوم هلاقيك عند المأذون
والدة حور: سيبها يا بني النهاردة على شان خالتك يا حبيبي وبصت على اختها لكن اختها فهمتها انو مفيش امل منه خلاص وانه ابو حور هو الي شجعه
كل ده وحور مصدومه وساكته وادم مستني منها تتكلم
وصلوا عند المأذون وتمت كل حاجه وهي مغيبه عن الدنيا وحاسه نفسها في عالم تاني
وصارت حوور مرات ادم
ماما حور : مبروك يبنتي ربنا يديكي ايام حلوة متل وشك و احسن مني يا رب وهي بتعيط
ماما ادم :مبروك يا اولاد اخيرا هتنوري بيتنا يا حبيبتي
طبعا كل ده وحور مصدومه وساكته ومكسوره
ابو حور :مبروك اديني الشيك يا ادم انا عملت الي عليا
ادم بصله بقرب واداه الشيك ومشي
ادم قرب على حور وحضنها من كتفها مبروك يا مراتي
وهنا انهارت حصون حور وانهارت من العياط حملها ادم وقالهم انا رايح البيت
ووجه كلامه لامه :ماما خليكي عند خالتي كام يوم عارفانه عرسان وغمزلها
مامت حور :الحقيه يا ابتسام ارجوكي حور ممكن تعمل في نفسها حاجه ابنك مجنون
ماما ادم :اتركيهم هيحلوا مشاكلهم مع بعض سيبيهم ياخدوا فرصه مش يمكن تحبه
بسمه :ما اعتقدش لانه بيفكرها بباها عشان كده عمرها ما تحبوا
يا رب يحصل الي بتقولي عليه يا رب
…….
وصل ادم البيت وطلع بحور لاوضة النوم ونزلها وحور خايفة وبتترعش منه
قرب ادم عليها وهي تبعد
انتي عارفه بقالي كام مستني اللحظة دي
حور:ادم سيبني ارجوك ابعد عني انا بخاف منك
متخافيش انا عمري ما أذيكي وقرب منها وهي تبعد
ارجووك ابعد عني ارجوووك انا بكرهك
ادم : هتحبيني بس ادي لنفسك فرصه
وفضل يقرب وهي تبعد وهو مش شايف قدامه ومش قادر يضبط نفسه لحد ما جه يبوسها ضربته بالالم
وش ادم بقى احمر وبرزت عروقه وعلي دمه ومسكها من ايديها واتعصب وقالها بصوت يشبه فحيح الافعى انا اشتريتك عارفه ايه يعني يعني انا جايبك هنا عشان تبسطيني وكل حاجه فيكي وهو بيبص على جسمها
ليا انا ملكي كل حاجه فيكي ملكي فاهمه
ورماها على السرير
واغتصبها بكل وحشيه وهي بتعيط وبتترعش ومش قادره تبعده وصرخت صرخه ملت كل القصر وانفك غشاء البكارة وصوتها زاد ادم وحشيه وكمل الي بيعمله وهو مش واعي عمل ايه
قام ادم بعد ما نام معاها اكتر من مره كانه بيعاقبها على رفض جسمها ليه كانوا عايز يعودها على لمساته ليها كانوا عايز ينتقم منها على بعدها عنه
قام خد شاور وخرج وبصلها بندم لما شافها بتترعش وخايفه وعلامات ملكيته مليا جسمها
ادم : قوومي خدي شاور و تعالي ناكل
حور من خوفها ما بتتكلمش
ادم بقووولك قوومي
طبعا حور من الوجع مش قادرة تقوم ومكسوفه تقوم وهي مش لابسه حاجه
ادم ايه مكسووفه ما خلاص شفت كل حاجه قووومي وقرب عليها وهي خايفه وبتتمسك بملاية السرير عليها ومسكها من ايديها من هنا ورايح الكلمه الي بقولها تتنفذ بدون نقاش واي حاجه بطلبها اوااامر فاهمه فاااااهمه بصراخ
حور حركت راسها باه وهي بتعيط يالله قوووومي يا حلوه
بثواني حملها ادم وملى البانيو مايه سخنه وحطها فيه معاكي ربع ساعه وتطلعي هجيبلك هدوم
حور بصوت واطي بكررهك
ادم :بصلها وسمع الي قالته المهم انا بحبك ومتفتكريش الي عملته حاجه وحشه لا انا خدت حقي الشرعي من مراتي الي لازم تكون مبسوطه فيه ومشركاني فيه
بس هعديهالك لانها اول مره بس المره الجايه في بينا كلام تاني واداها بووسه طايره
طلع ادم وسكر عليها باب الحمام واختار لها قميص نوم بيبين اكتر ما بيخبي طبعا ادم كان مشتريلها هدووم كتيره وشايلها في خزانته
ادم في نفسه :هتحبيني يا حور بكيفك غصب عنك هتحبيني وهتجبيلي ولاد حلوين شبهك وسرح فيها وبجمالها
فضل يستناها تطلع وكلم الدليفري يجبلهم اكل ووصى الخدم يطلعوه ليه
اتاخرت حور بالحمام خاف عليها لتكون عملت بنفسها حاجه خبط على الباب ونده عليها حور حور في حاجه اتأخرتي
وفتح الباب ….
لقاها لسى في الميه قاللها اتاخرتي يالله
طبعا هي مكسوفه تخرج عليه كده
قالت له اخرج وحصلك بصوت واطي
ادم :مكسووفه مني يالله هتتعودي يا قطه
قامت حور ولبست المنشفه الي كانت عليها مغريه اكتر من اللبس نفسه
خرجت من الحمام وبصلها ادم واتقطع نفسه من جمالها وشعرها المرمي على كتفها وظهرها
وقرب عليها وهي بتترعش من نظراااته ..
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في براثن الذئب)