رواية وعد رحيم الفصل الرابع 4 بقلم شهد وائل
رواية وعد رحيم الجزء الرابع
رواية وعد رحيم البارت الرابع
رواية وعد رحيم الحلقة الرابعة
رحيم نتجوز
وعد بصدمه اي
سلطان عين العقل يولدي
وعد بس هو يعني
رحيم مفيش بس هو دا الحال
وعد موافقه
سلطان الفرح الخميس دا
وعد كمان يومين
سلطان خير البر عاجله
رحيم أنا بقول كدا برضوا
___________________________________________________________________________________________________________________
ف بيت محسن
نجلاء بخبث يعيني عليكم ياترا انتوا فين
محسن بغضب هموتهم بس اعرف هما فين
نجلاء بخبث نعرف بس هما فين ونجوزهم يا خويا ونستر العار
محسن دا اللي هيحصل
_______________________________________________________________________________________________
ف بيت ف صعيد
شهد اباي عليكي يا رحاب
رحاب في أي ياوليه مالك يختي
شهد قولت ليكي الف مره مش هتجوز اخوكي
رحاب وانتي تطولي يختي تتجوزي اخويا
شهد لي يختي لكون ناقصه راجل أو ايد رحاب قفلي علي الحديت دا
رحاب أنا غلطانه فوتك ب العافيه
شهد سلام يختي
فتحيه بت يا شهد
شهد نعم يما
فتحيه ومسكتها من ايديها جامد الف مره اقولك رحاب متجيش الدار حدانا انتي فاهمه
شهد وه وانا مالي يما هيا الي جات
فتحيه روحي الغيط ابوكي عايزك هناك وخدي معاكي الشاي يلا
شهد ولبست العبايه و الطرحه حاضر يما فوتك ب العافيه
__________________________________________________________________________________________________________________
تميم يخربيت النحس
مروه حصل اي يا تميم
تميم العربيه يا ماما وقفت
مروه طب انزل شوفها يبني
تميم ونزل وشاف حد جاي عليهم
تميم يا اخ
شهد اخ وكمان عندك حول ف عينك
تميم معلشي يا عسل
شهد عسل ليه بنت اختك أنا عاد
تميم معلشي يا صغيره
شهد لا بقا انته مخبول يا راجل انته
تميم أنا مخبول
شهد ايوا
نزلت بنت
فيروز يلا يا تميم
تميم يلا اي بس لسا العربيه مش اتصلحت
شهد انتوا مش من هنا
تميم لا احنا من مصر
شهد من بندر وجايين هنا لي
تميم فرح رحيم سلطان السيوفي
شهد امشي شويه هتلاقي القصر
تميم شكرا يلا يا ماما وانا هبعت حد يجيب العربيه
مروه طيب
_______________________________________________________________________________________________
ف قصر وصلت عيله فاروق الفيشاوي
سلطان يا اهلان يا اهلان
مروه كيفك يا سلطان اتوحشتك
سلطان وانتي اكتر يا بنت عمي امال فين فاروق
مروه فاروق هيجي بكرا
تميم عامل اي يا عمي
سلطان كويس يولدي انته عامل ايه وشغلك عامل ايه
تميم كله تمام
فيروز هاي عمو
سلطان كلميني عربي يا بنت فاروق
مروه معلش يا سلطان انته عارف بنات الايام دي
سلطان واي لبس الملزق دا
فيروز الموضه يا اونكل
سلطان دي موضه دي قلت حياء
تميم امال فين رحيم
رحيم أنا موجود كيفك
تميم الحمدالله انته عامل ايه
رحيم الحمدالله
رغد رحيم هيا فين وعد
وعد أنا هنا بس كانت ف مطبخ
تميم وعد
وعد بصدمه****************
تميم*********************
رحيم**********************
__________________________________________________________________________________________________________________
يتبععععععععععععععع
رحيم سلطان السيوفي شاب يبلغ من العمر ٣٣ صعيدي محبوب من ناس طيب ولكن عصبي
سلطان السيوفي والد رحيم يبلغ من العمر ٦٨
صباح تبلغ من العمر ٥٠
___________________
رجب السيوفي
عم رحيم يبلغ من العمر ٦٧
شوق تبلغ من العمر ٥٠
نورا بنت جميله محجبه عيون عسلي تبلغ من العمر ٢٣
نوح شاب يبلغ من العمر ٣٠
___________________
فاروق الفيشاوي يبلغ من العمر ٦٨
مروه تبلغ من العمر ٥٠
فيروز تبلغ من العمر ١٨
تميم يبلغ من العمر ٣١
___________________
محسن عبد الوهاب يبلغ من العمر ٦٥
نجلاء زوجة الاب تبلغ من العمر ٤٩
وعد تبلغ من العمر ٢٥
رغد تبلغ من العمر ٢٣
___________________
جلال الدين
فتحيه تبلغ من العمر ٤٩
شهد تبلغ من العمر ٢٥
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وعد رحيم)