رواية ورأيتك بقلبي الفصل العاشر 10 بقلم رنا أحمد التوني
رواية ورأيتك بقلبي الجزء العاشر
رواية ورأيتك بقلبي البارت العاشر
رواية ورأيتك بقلبي الحلقة العاشرة
حور تفكير: لقيتها هتقوم تبص من الشباك وتسرخ بصوت عالي وتقول بحبك يالوبياااا
يوسف : هههههه لوبيا مين بس اي الهبل دا الناس هتدحك عليا
حور بابتسامه: ما دة المطلوب 😃
يوسف : لا لا مستحيل شوفي غير كدا
حور بتفكير: اممممم خلاص تقوم تتنطت قدامي وتقول فشار فشار واصورك
يوسف : نعااام اي دا لا طبعآ
حور : قول بحبك يالوبياااا من البلكونه
يوسف : ماشي وأمري لله بس عارفه لو دحكتي او الفيديو راح لحد هقتلك
حور : هههه حاضر يلا
قام يوسف بقا يطنطت ويقول فشار فشار حور بتصوره وتضحك عليه
حور : ههههههه خلاص مش قادره اقعد خلاااص هههههه
يوسف بابتسامة: اوى مرا اشوفك بتدحكي
حور بكسوف: احم اه عادي اومال مدحكش مثلآ
يوسف : اممم طب يلا قومي اتوضي العصر بيأذن
قامت حور اتوضت ويوسف كذالك وصلو مع بعض
____________
الدكتور: لا دا انتا كويس ياحج دول شوية إرهاق
جميله : بجد يادكتور الحمدلله الحمدلله
محمد : شوفتي كان قلق ع الفاضي
الدكتور : اتفضلي معايا ياهانم عشان تمضي ع التقرير
محمد : ما امضي انا
الدكتور بكدب: مينفعش المريض يمضي لنفسو اتفضلي يامدام
مشيت جميله مع الدكتور
الدكتور : مكدبش عليكي هوا مش كويس خالص
جميله بخوف: في أي يادكتور
الدكتور: وها الحقيقه عندو القلب مش كويس خالص ولو مامشيش ع الادويه والمحليل دي هنحتاج تدخل جراحي
جميله بعياط : قلبي كان حاسس
الدكتور: لا اجمدي كدا متبينلهوش حاجه عشان ميتعبش بلاش زعل اوي ضغط او اي حاجه تدايقو
جميله : ماشي يادكتور
كتب الدكتور ع العلاج ومشيو
____________
سمر : هشام
هشام : اممم
سمر : ولا انتا مجبتليش هديت النجاح وبعدين عايزه اكلم حور اقلها
هشام بحب: ومين قال اني مجبتهاش
سمر بفرحه : بجد ياهش حبي قلبي والله
هشام : بكرا بعد ما اخلص شغل هاخدك ونروح المول تجيبي كام طقم حلوين علي حسابي
سمر بفرحه: بجد حبيبي انت والله
هشام : قومي بقا اعمليلي كوباية شاي
سمر : اممم ماشي ياخويا
هشام : انجري يابت اخلصي علي فكره انا وعدتك يبقا هوفي يلا بقا
راحت سمر تعمل الشاي الباب خبط
قام هشام فتح دخل محمد وجميله
هشام : خير يابابا اي الأخبار
جميله بتوتر : لا الحمدلله إرهاق بس
هشام : الف سلامه عليك يابابا
____________
يوسف: حور يا حور
حور : نعم
يوسف : كنت قايلك ان صحابي جاين امبارح بس هيجو النهارده عشان امبارح قلتلهم اني مش ف البيت
حور : تمام
بعد نص ساعه الباب خبط
يوسف: تدخلي جوه تعملي العصير واوعي تخرجي من المطبخ وانا هاجي اخدو تمام
حور : طيب افتح بقا ودخلت حور المطبخ عملت العصير
يوسف : أهلآ وسهلا اتفضلو
احمد بتريقه : هههه اتفضلو اي ياد الأدب دا ولا الي بيتجوز بيتربو
صلاح : عندك حق بقيت مأدب الله يرحم مكان بيقولو اتزفتو ادخلو كأنو مش طايقنا ههههه
يوسف : خلص ياحيوان انت وهوا ادخلو بقا
احمد : اي دا قلبت لي مكنت حلو
يوسف أخرس يابني شويا
اترزعو اجبلكو حاجه تشربوها
دخل يوسف المطبخ
يوسف : ها خلصتي
حور : اه اتفضل
يوسف : اي الحلوه دي كلها
حور : حاجه كدا قليله عشان تشرفك قدام صحابك
يوسف بابتسامة: طب ادخلي الاوضه متخرجيش منها فاهمه
حور : حاضر ☺️
خرج يوسف لي صحابو وقعد معاهم وفضلو يغليسو عليه وحور قاعده في اوضتها ماخرجتش
___________
بت يادنيااا انتي يابت
دنيا : نعم ياماما
نحلاء: البسي هنروح لأخوكي ونجيب الشهاده
دنيا بقلق : ها منا جبتها
نجلاء : اه عملتي اي
دنيا بارتباك : نجحت
نجلاء: طب كويس البسي نروح لأخوكي يلا
دنيا :حاضر
لبسو وهما نزلين قابلو هشام
دنيا : هشام
هشام : ابوه ازيك ياحجه ازيك يأنسه
دنيا
دنيا بهيام : الحمدلله احن احنا ريحين عن حور تيجي معانا
نجلاء بنجزه لبنتها : مش يمكن وراه مشوار مهم
هشام : لا منا فعلآ رايح لها
دنيا : خلاص نروح سوا
هشام: تمام
نجلاء بتبص لبنتها باصه مفهومه 🤨
____________
الباب خبط
يوسف قام يفتح
يوسف : أهلآ ياماما ازيكوا اتفضلو
هشام : ازيك ياعريس عامل ايه
يوسف :بخير ياحبيبي اتفضلو اتفضلو
ادخلي ياماما انتي ودنيا عند حور ل الاوضه جوه عشان عندي ضيوف
دخلو عن. حور ودخل هشام ويوسف قاعد هشام مع صحاب يوسف
احمد : طب نستأذن احنا بقا
يوسف : لي خليكم
صلاح : لا ياعم زهقنا منك سلام
سلمو ع بعض ومشيو دخل يوسف عند حور
يوسف اخرجو نقعد مع بعض صحابي مشيو
خرجو الكل وقعدو سوا
هشام بفرحه : حور سمر نجحت وجابت ٩٢%
حور بفرحه: بجد مجبتهاش لي كنت واعدها لو عدت ال ٩٠ هجبلها هديه
هشام : اصل عايز اقلك حاجه لوحدنا
وووو…
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورأيتك بقلبي)