رواية ورأيتك بقلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا أحمد التوني
رواية ورأيتك بقلبي الجزء الحادي عشر
رواية ورأيتك بقلبي البارت الحادي عشر
رواية ورأيتك بقلبي الحلقة الحادية عشر
حور : اه طبعا عن ازنكم
دخلت حور هيا وهشام الاوضه وقفلت الباب
هشام: حور بابا تعبان عندو القلب
حور بحزن: عارفه
هشام : ومقولتيش ليه
حور : خوفت علين عارافكو هتعرفوه
هشام بحزن: اصلو تعبت يوم فرحك وماما قلقت وخدتو الي الدكتور
حور بخضه: ايه تعب حبيبي يابابا
___________
دنيا : ابيه تعالي عايزاك
نجلاء: يوه هيا كل واحده هتسحب اخوها وراه وانا اقعد زي القرد القطع لوحدي
يوسف دحك : معلش ياماما
دخل يوسف ودنيا البلكونه
يوسف : خير ياختي
دنيا : احم ابيه انت عارف ان ماليش غيرك وبحبك ومحدش غيرك هيسمعني
يوسف بحب وقلق : وانا كمان بحبك ومليش غيرك قولي بقا في اي
دنيا بخوف:انا شلت ماده
يوسف بهزار فكرها بتدحك عليه: شيلها ليه ما تنزليها هههه
دنيا : بطل بقا انا فعلا خدت ملحق
يوسف : نهار ابوكي اسود بتهزري
دنيا بحزن : لا والله الي حصل اعمل اي وعايزين ولي أمري
يوسف بعصبيه: وحيات امك لوريكي
نده هشام عشان يسلم علي يوسف ويمشي
يوسف خرج وملحقش يهزقها
هشام : انا ماشي بقا يابو نسب
يوسف: متخليك ياعم انت لحقت
هشام : معلش عشان وعدت يمر اخرجها اه تحبي اخدك ف طريقي ياطنط
نجلاء: مش مشكله يلا يادنيا سلام يابني
يوسف : متخليكم ياجماعه
نجلاء: لا يابني كفايه يلا سلام
راح يوسف يسلم عليهم جه عند دنيا
حضنها بغيظ راح عضيضها عضه جامده
دنيا : اااااهععععع
نجلاء: لي يا يوسف كدا
يوسف بغيظ: ابدا كنت بهزر معاها أصلها وحشاني صح ياااادودو
دنيا بعيون مدمعه من الوجع: اااه ياماما اصلا موجعتش
نجلاء: طيب يلا سلام ياحور ياحبيبتي سلام يا يوسف
____________
حور : احم اااا
يوسف : عايزه اي
حور : اصل بابا تعبان وانا عايزه اشوفو
يوسف : مالو الف سلامه
حور بعياط : اصل انا مقولتش لي حد انو تعبان فا تعب يوف فرحي ومحدش يعرف انو القلب
يوسف بيحاول يوسيها فا قرب منها : احم طيب اهدي اوعدك هوديكي بس دلوقتي الوقت اتأخر
حور وادركت انها علي وشك انها تكون في حضنه فا بعدت
حور بأحراج: اه شكر
يوسف بابتسامة: العفو اممم هتنامي ولا اشغل فلم
حور : لا شغل فلم مش جايلي نوم
شغل يوسف فلم كان رومنسي
خلص الفلم بص يوسف لقي حور نامت
يوسف : حور حور راحت ف النوم شلها براحه دخلها الاوضه نيمها ع السرير بص عليها وفضل يفكر ( قال. يوسف لنفسو وأي يعني لو نمت ف نفس الاوضه عادي يعني ) نام يوسف جنبها ع السرير
___________
تاني يوم
علي : نجلاء اصحي بسرعه
نجلاء: اييييه في اي
علي : ابويا اتصل وقال عايزني انا والعيال
نجلاء بفرحه: بجد طيب كويس يمكن هيوزع الورث
علي بفرحه برضو : اه كلمي يوسف وعارفه وكمان دنيا يلا مفيش وقت
خرجت نجلاء وهيا فرحانه وقالت لي دنيا ورنت علي
يوسف قالتلو
________ _____
تلفون يوسف رن صح حور
حور بشهقه: هاااا انا اااا
يوسف بنوم : ادهي ياحور
مسك الموبايل ورد
يوسف : ايو ياماما
نجلاء: ٠٠٠٠٠٠٠
يوسف : بجد ونسافر امتا
نجلاء:٠٠٠٠٠٠٠٠
يوسف: ماشي يا ماما مع السلامة
حور بقلق: في ايه وسفر اي
يوسف : دا جدي كلم بابا وقلو نرحلو ضروري وممكن نسافر بليل
حور بحزن: بس انا مرحتش عن بابا
يوسف بحب : ومين قال انك مش هتروحي قومي البسي بسرعه عشان عندي انا كمان مشوار
حور بفرحه : فريره
لبست حور ومشيت هيا ويوسف
حور بأحراج: احم ممكن اروح اشتري هديه لي سمر عشان انا وعدتها
يوسف : ومالو هتجيبي ايه
حور :وعدتها بي الهند فري الجديده دي عرفها الكبيره وتحط ع الودن
يوسف: حاضر بس دلوقتي صعب القي هوديكي واروح مشواري واجي بدري واجبها معايا نقعد شويا مع اهلك ونمشي نلم الشنط
حور بفرحه: بجد شكرا ☺️ اممم مهو انا لزم اروح معاك
يوسف: لي قليلي علي الون وانا اجيبه
حور : مش قصت لون بس يعني الفلوس
يوسف بخنقه: وانتي شيفاني فقير اوي مش هقدر اصرف عليكي
حور بسرعه: لا لا والله انا قصدي انها مش لية فا
يوسف بمقاطعه : خلاص يا حور اي حاجه تحتاجيها او نفسك فيها سؤ ليكي او هديه تقليلي فاهمه
حور : حاضر
وصلو ببت حور
حور : احم يوسف
يوسف: نعم
حور برقه: انت زعلان مني
يوسف بابتسامة: لا ☺️
حور : احم طيب عن ازنك متتأخرش هستناك
يوسف : حاضر يلا وسلميلي عليهم لحد ما اجي سلام عليكم خلي بالك من نفسك
حور بابتسامه: حاضر وعليكم السلام( لزم اول ما ندخل مكان أو نشوف حد نقول السلام عليكم لأن اول من يقول. السلام له بيت في الجنه ) طلعت حور خبطت
سمر : حاضر فتحت حور حبيبتي
حور: سلام عليكم للأول
سمر : وعليكم السلام يابت وحشتيني ياحوري
حور : انتي اكتر ماما فين
سمر : في المطبخ بيتعمل الفطار
دخلت حور سلمت علي مامتها وبابها وفضلت تهزر معاهم شويا
_______
يوسف خد دنيا وراحو الجامعه وحل المشكله وهتمتحن الملحق الي خدتو
راح اشتره الهديه لسمر وجاب معاها شكلاته كتير وشيبسي واندومي وعصير وروح سلم ع اهلو وبعدين راح عند حور
________________
حور : ايوا حاضر
فتحت لقت يوسف
يوسف: السلام عليكم
حور بفرحه: وعليكم السلام عملتلك غدا إنما ايه تاكل صوابعك وراه
هشام من ورا حور : لا من نحيت انك هتاكل فا انت هتاكل صوابعك وايداك من الجوع لأن الوحد يخاف ياكل الأكل بتاع حور
حور بعصبيه: بقا كدا يا هشام واطي طول عمرك الخسيس خسيس حتا لو في كيس
يوسف بيدحك حور بصتله
يوسف : احم لا طبعآ ياهشام أكلها زي العسل دي كل يوم بتعمل اكل حلو
هشام : هبهيهي ضحكو عليك ومفهمينك انو اكلها دا ماما الي عملاه بتاع الصباحيه ههههه دحكو عليك
حور : منتش دايق اكلي يا هشام ياواطي بقا بتسيحلي
يوسف : علي قلبي زي العسل اسكت بقا مش عايزين نبقا بطاطس
حور برقت وقالت هدخل اجيب الأكل والي هيحط ايدو فيه هيزعل دخل يوسف سلم علي محمد وقعد وحور جابت الأكل وكلة قعد ع السفره وكلو
يوسف : لا تسلم ايديكي ياحور هشام طلع بيدحك عليا
سمر كانت بتاكل شنقت وفضلت تضحك جامد وقالت حور حرقت الأكل وماما عملت غيرو هههههههههه😂
حور برقت : بابا خليها تسكت ع فكره يا يوسف دول كدبين
يوسف : هههههه عارف
حور : تصدقي خساره فيكي الهديه الي انا ويوسف جبنهالك
سمر بفرحه: ها لا كنت بهزر وابو نسب عارف صح يا جو هههه ابيه جو كنت بهزر دا أكلها هيا
محمد : طب ابيه دي عشان الاحترام إنما اي ابو نسب وجو
دول من الاحترام برضو
حور بتغيظ سمر: شفت يابابتي معلش بقا معرفتش تربيها كفايه ربتني انا
محمد ضحك
سمر : مش عارفه ياحوري كلامك بقا غلي قلبي زي العسل هاتي الهديه بقا
حور : تؤتؤ تطلبيها من يوسف بطريقه تعجبني
سمر : ابيه يوسف ممكن اخد الهديه الي حضرتك وابله حور جبتهالي
حور : ابله؟، طب عشان الكلمه دي مفيش هدايه
يوسف وهوا مات دحك ع مراتو واختها
خلاص ياحور بقا أدهلها خلينا مشي
حور : امم ومالة ادهلها
خدت سمر الهديه وفرحت جدآ وحضنت حور وشكرت يوسف ومشيو روحو وجهزوا الشنط ونامو شويا
______________
الفجر قامو صلو ولبسو ومشيو بل عربيه راحو خدو علي ونجلاء ودنيا ومشيو
يوسف : ها ياجماعه مرتحين
نجلاء: اه يابني اتوكل علي الله
حور فضلت تدعي دعاء السفر
ف الاستراحه حور كانت نايمه نزلت نجلاء وعلي ودنيا يوسف وهوا بيرجع ورا
حور ياحور اصحي يابنتي كلي حاجه
حور فاقت : ها وصلنا
يوسف : لسه بس الاستراحه تعالي تاكل انا وانتي
حور فرحانه انو مرضيش ياكل من غيرها : ها اه حاضر نزلو اكلو ودخلو الحمام وكلو تمام
بعد اربع سعات وصلو ع سوهاج وصلو
يوسف : يلا يا جماعه حمد لله علي آلسلامه انزلو جت حور تنزل
يوسف : استني ياحور
الكل نزل ونزل يوسف فتح الباب لحور ظبطلها الخمار ومسك ايديها
حور بصت ع البيت
حور : دااااااا
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورأيتك بقلبي)