رواية ورأيتك بقلبي الفصل الثامن 8 بقلم رنا أحمد التوني
رواية ورأيتك بقلبي الجزء الثامن
رواية ورأيتك بقلبي البارت الثامن
رواية ورأيتك بقلبي الحلقة الثامنة
حور بصدمه : أأأشرف
يوسف سمع الاسم اتجنن خرج جري زق حور وقفل الباب
يوسف بزعيق : تدخلي جوا ومتخرجيش من الاوضه فاهمه
حور وهيا مصدومه : ها حا حاضر
يوسف فتح الباب
يوسف بخنقه: اتفضل ياصاحبي( قاصد انو يقول ياصاحبي عشان يفكرو انها بقت مرات صاحبو )
اشرف بحزن : مبروك ياصاحبي مش كنت تعزمني
يوسف بديق : معلش والله ياصاحبي الدنيا اتدربكت والموضوع جه بسرعه
اشرف بحزن : امممم ع العموم حصل خير مش هتنده العروسه ابركلها
يوسف بخنقه : اه ثواني وجايلك
راح يوسف لحور خبط مردتش فتح الباب لقاها قاعده ع الارض بتعيط اتأكد انها لسه بتحبو واضايق جدآ وزعل
يوسف بخنقه: احم قومي البسي واخرجي ومتبينيش حاجه مش لزم يعرف انك لسه بتحبيه
حور بتوتر وحزن: ها لا مهو
يوسف قاطعها : يلا يامور اغسلي وشك والبسي
حور بعصبيه: بس انا مش بحبو انا زعلانه لأنو راجع بعد دا كلو يوسف بمقاطعه : حور اخلصي عشان انا علي اخري البسي وطولي الخمار ومتلبسيش لون فاتح اخلصي
خرج وسابها
يوسف: منور ياصاحبي
اشرف: نورك لو المدام مش فاضيه ولا حاجه وصلها سلامي وامشي انا
يوسف بديق “:لا ياصاحبي استنا هتجيب العصير وجايه بعد 10 دقائق خرجت حور جابت عصير واستجمعت قوتها عشان تقابلو بعد ما كسرها خرجت بل عصير
حور : السلام عليكم
اشرف بديق:وعليكم السلام احم مبروك ياعروسه عقبال عيالكم
حور وخلاص شويا وهتعيط
: الله يبارك فيك شكر
يوسف متباع وساكت من الغيظ
اشرف قام من مكانو : احم طب أستأذن انا عن ازنك مبروك مرا تانيه
يوسف بغيظ من نظراتو لي حور : نورتنا هستناك مرا تانيه
اشرف : ان شاء الله سلام عليكم
مشي اشرف وحور غرقانه في دوامت الذكريات
يوسف دخل خد بالو اضايق جدآ
يوسف عصبيه مدريها : انا نازل
حور بحزن : ها رايح فين
يوسف : في داهيه يخصك
حور : يوسف اسمعني
مدهاش فرصه وخرج رزع الباب وراه
حور بعياط ياربي اي الي راجعو مش كفايه انو سبني وسافر من غير سبب وكسر فرحتي حسبي الله ونعم الوكيل قامت حور اتوضت وصلت وفضلت تعيط وتقول يارب أصلح لي حياتي بعدها الباب خبط
قامت حور فتحت
حور : شوشو ادخلي وحشتيني
حضنت حور شهد
شهد بقلق : مالك ياحور في اي معيطه ليه
حور بحزن : رجع ياشهد رجع بعد ما سدقت اني قدرت انساه واعيش حياتي
شهد بفهم : مش انتي قلتي انك كنتي مجرد معجبه بيه لي بتعيطي
دلوقتي
حور بحزن : عشان هبقا السبب ان علقتو بصحبة الي هوا جوزي تبوظ وغير كدة منساش نظرة الناس ليا لما يوكن فرحي فاضل عليه شهر ونص يروح مسافر ويسبني من غير ولا كلمه انا عنيت عشان اقدر اخرج من الي انا فيه رجع وفكرني بكل حاجه
فلاش
حور : الو
اشرف : يا مساء العسل ع العسل
حور بكسوف: قلتلك مينفعش كدا بطل بقا
اشرف بحب : خلاص انا اسف نزلي السبات بقا
حور: ليه
اشرف :مفيش حاجه كدا
نزلت السبت حطلها شوكلاته وشيبسي واندومي
حور فرحه : الله شكرآ بجد
بااااك
حور: كان بيعملني كأني بنتو الله يسامحك
شهد بحزن ع صحبتها الوحيده : خلاص بقا ياحوري وبعدين صح جوزك عمى ايه لما شافو
حور بحزن : سابني ومشي من غير ما يفهم
شهد : معلش حاولي تتكلمي معاه عشان متبوظش علي علقتكو
حور : هه كدا كدا بايظه
شهد : وانتي ف ايدك تصلحيها اوعي تخسري جوزك عشان متفقتوش ف الاول وصلحي حياتك معاه متسبهاش كدة
تلفون شهد رن
شهد بخنقه : يووه
حور : ايه
شهد: دا ادهم ابن خالتي ثواني
شهد بخنقه :اي يا ابيه. ماشي حاااضر مش بعلي صوتي سلام
حور : اي السناره غمزت ولا ايه
شهد : اتنيلي دا بارد وتنح ونزلوا يومين هيتحكم فيا فيهم عارفه انا مبطيقو هقوم امشي بدل ما اتهزأ
حور بحزن : لي كدا ملحقتش اشبع منك
شهد :معلش ياحوري لما يسافر هاجي اقعد معاكي اليوم كله سلام
حور: مع السلامة في امان الله
حور دخلت الاوضه وقعدت بحزن
بعدها ب 3 ساعات الباب اتفتح حور راحت تجهزلو الأكل
حور بصدمه : يوسف انتاااا
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورأيتك بقلبي)